dwerg, weet je nog hoe gecharmeerd je was van mijnquote:Op maandag 14 februari 2005 18:40 schreef dwerg het volgende:
Ik heb toch wel zo'n onvoorstelbaar slecht humeur vandaag.
Terwijl mijn weekend toch redelijk geslaagd was. Denk ik.
Gelukkig maarquote:Op zaterdag 12 februari 2005 18:06 schreef Zanderrr het volgende:
Sommige labels weten tenminste nog hoe het hoort:
[afbeelding]
Waar komt ze in?quote:Op maandag 14 februari 2005 22:44 schreef thaleia het volgende:
dwerg, weet je nog hoe gecharmeerd je was van mijnzusje
?
Ze komt binnenkort weer op tv. Schrijf in je agenda: 3 maart.
Helpt dit voor je humeur, of kun je je het hele zusje al niet meer herinneren?
Ja, wat heb je nou weer uitgevreten?quote:Op zondag 13 februari 2005 19:25 schreef Diverse_Reality het volgende:
Ik mag niet meer op IRC komen..
Ik ben me ervan bewust in welk forum ik me bevind, dus dat zou ik niet durven zeggen. Mijn zusje's vriend is wel een stuk minder breed dan die van de zus van seborik!quote:Op dinsdag 15 februari 2005 09:18 schreef Z het volgende:
Is jouw zusje leuker dan de zus van Seborik?
werkt ze toevallig in de ICT?quote:Op dinsdag 15 februari 2005 08:01 schreef thaleia het volgende:
[..]
2 voor 12, en ze is geweldig. En een goeie partner dat ze heeft!
Hoi, thaleia.quote:Op maandag 14 februari 2005 22:44 schreef thaleia het volgende:
dwerg, weet je nog hoe gecharmeerd je was van mijnzusje
?
Ze komt binnenkort weer op tv. Schrijf in je agenda: 3 maart.
Zullen we een praatgroep of zo oprichten?Ik heb precies hetzelfde gevoelquote:Ik heb alle herinneringen van voor 1997 verdrongen.
Foto!!!!!!!!!!!!!!! :pquote:Op donderdag 17 februari 2005 14:47 schreef Vork het volgende:
En verder ben ik vandaag maar eens bij de kapper geweest. Ja jullie lezen het goed en ja het is gewoon weer kort nu. De reden? Lang haar is gewoonweg niet praktisch, het kost tijd, het zit in de weg, het valt uit (en dan zijn er altijd mensen vragen waar die langhare hond van je is omdat het stikt van de lange haren in huis), dus het is nu net weer als euhm zo'n 2 jaar geleden
Euh, nee. Beetje uit de richting voor een band die ik al een paar keer gezien heb (en ik ze nog heel goed vondquote:Op vrijdag 18 februari 2005 11:48 schreef Seborik het volgende:
Ga je naar Overkill in de Biebob, Mark?
Probeer svp naast het Gymnasion te vallenquote:Op vrijdag 18 februari 2005 11:49 schreef thaleia het volgende:
Ik bevind me in het Erasmusgebouw, maar als hier iets instort is het alleen de zijvleugel. Geen Twin Towers-achtige toestanden hier vandaag, verwacht ik. Maar je weet natuurlijk nooit.
Kleurige deurknoppen kan ik me niet herinneren. Ramen met ijzerdraad erin gevlochten wel, dat zat bij ons in een aantal deuren. En de verwijderbare plastic doppen kan ik me niet herinneren. Ik weet wel dat het meubulair inderdaad gekleurd was naar grootte, maar ik geloof niet dat er doppen op zaten, het was meer een strook gekleurd plastic om tafelpoten ofzo.quote:Op donderdag 17 februari 2005 13:27 schreef zodiakk het volgende:
Is het jullie trouwens opgevallen dat de nieuwbouwscholen van de jaren tachtig en negentig vrijwel allemaal dezelfde kleurige, plastic deurknoppen hebben? Het viel me laatst op toen ik door een basisschool wandelde. Ook is er altijd wel een raam met ijzerdraad er tussen gevlochten en heeft het meubilair altijd verwijderbare plastic doppen, die gekleurd zijn naar grootte. Het grootste tafeltje had donkerpaarse doppen, en de kleinste gele doppen. Ergens daartussenin zaten groene doppen. Weet iemand waar ik het eigenlijk over heb? Ik hoor het graag!
iddquote:
Ik ben geveld door de griep. Of in elk geval bijna: ik kom met wat paracetamollen nog een heel eind vermoed ik. Voordeel is wel dat ik vind dat ik nu niet kan koken (of het in elk geval niet wil) en een erg lekkere pizza heb besteldquote:Op vrijdag 18 februari 2005 18:43 schreef Bosbeetle het volgende:
idd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |