Tnx. Nu er morgenavond nog aan denken.quote:Op woensdag 2 maart 2005 19:08 schreef thaleia het volgende:
Jane, daar heb je je reminder. Wat kan ik hier nog aan toevoegen?
Wat een toestandquote:Op donderdag 3 maart 2005 09:19 schreef Jane het volgende:
En ze is weer thuis.
Geen treinen naar Utrecht, noch treinen naar Schiphol vanuit hier... Beetje moeilijk in Den Haag komen dan.En de auto zie ik ook totáál niet zitten nu. Bovendien... A1 en A4, hoe lang zou ik er over doen? Een uurtje of 4 of zo?
10 minuten?????? alleen je ramen zijn voldoende hoor, je dak gaat vanzelf wel wat vanaf als je rijdtquote:Op donderdag 3 maart 2005 17:57 schreef Liejannuh het volgende:
Dwerg heeft het onthouden Z!
Dank je wel, nu weet ik het ook weer!
Hier overigens geen vervoersproblemen. Moest naar Tilburg vandaag en nadat ik 10 minuten lang sneeuw van mn auto had geveegd en de straat uit was geglibbert heb ik helemaal geen rare dingen meer gezien. Niet eens file toen ik mijn collega uit Cappelle aan de IJssel oppikte!
Wel ranzig: Gele sneeuw op mn bumper.
En mn bumpers en mn lampen en het was heel veel sneeuw en ik heb het met mn ijskrabber eraf staan vegen!quote:Op donderdag 3 maart 2005 18:11 schreef Tokus het volgende:
[..]
10 minuten?????? alleen je ramen zijn voldoende hoor, je dak gaat vanzelf wel wat vanaf als je rijdt
Sorry. Ik was aan het werk.quote:Op donderdag 3 maart 2005 18:12 schreef Seborik het volgende:
Oh ja en ik ben uren in Tilburg geweest en dan zeg je niet even dat je er bent.
Ik moest om 11 uur in Tilburg zijn. En een collega ophalen.quote:Op donderdag 3 maart 2005 18:16 schreef Tokus het volgende:
bumpers ook?????? sneeuw erop zorgt alleen maar voor extra vering als je iemand aanrijdt.
Ja, maar ik ben dan ook een beta.quote:Op donderdag 3 maart 2005 21:21 schreef Seborik het volgende:
Zaten alle 2voor12-kijkers ook op het puntje van hun stoel bij isotoop? Ik wel hoor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |