Als er iemand is die het moeilijk heeft met eenvoudige dingen ben jij het wel, als je nogsteeds gelooft dat het een Global Hawk geweest zou kunnen zijn.quote:Op dinsdag 8 februari 2005 14:32 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
omg
Hij vraagt achter afmetingen en die staan niet op jouw foto, dus is het niet goed voor hem ... is dat nu echt zo moeilijk om te begrijpen ? Ge begrijpt alles van 9/11 maar ge hebt het blijkbaar moeilijk met eenvoudige dingen hé ?
En die opmerking over mij zal ik wijselijk negeren ...
Wie brengt In a plane site ter sprake en gebruikt dat als bewijs? Als men bij In a Plane site geeneens het grote gat in de muur kan vinden dan is het al geen serieus onderzoek meer, gewoon amateuristisch en slecht. Heeft niks te maken of wij er wel of niet bij waren.quote:Op maandag 7 februari 2005 23:24 schreef Thrilled het volgende:
[..]
over het verkeerde inpact punt kunnen wij niet gaan discussieren want wij waren er sowieso al niet bij, dus we moeten ook afgaan op de beelden/getuiges. als het pentagon idd zo hard is lijkt het mij niet dat debris wat steeds kleiner wordt dan ook het gebouw in gaat.
*lol* getuigen hebben geen waarde? Getuigen hebben altijd de grootste waarde in een onderzoek hoor. Zeg dat maar eens tegen een rechter, ja de getuigen hebben alles letterlijk voor hun ogen zien gebeuren maar ze hebben hier geen waarde hoor dus niet meetellen wat ze wel gezien hebben!quote:Op dinsdag 8 februari 2005 15:45 schreef UncleScorp het volgende:
Zoals gezegd hebben getuigen hier totaal geen waarde ...
Getuigen die zogezegd missile hoorden worden ook niet geteld.
Tja, en wij moeten jullie waarheid maar slikken.
Hij vroeg mij wat er onder die blauwe doek zat ... wat is dat volgens jou, voor wie toch alles zo duidelijk is ?
Waarom zoek je het niet op? Waarom wil je van mij of mouzzer horen hoe het ging? Zodat je dan vervolgens weer kan zeggen dat we altijd hetzelfde zeggen en onze info oinbetrouwbaar is? Zoek het zelf eens op, post het hier en laat zien dat jij gelijk hebt ipv wij. Jouw probleem is dat je constant info die anderen opzoeken (ik of mouzzer) af zit te kraken, maar zelf geen ene reet doet. Mouzzer heeft daarin groot gelijk.quote:Op dinsdag 8 februari 2005 16:02 schreef UncleScorp het volgende:
Waar is het puin dan dat die punchhole veroorzaakt heeft ? Zo'n groot gat en er ligt juist wat klein grut op de grond ervoor ... ?
En weinig brokstukken ... eerst werd gezegd dat dat kwam door de intense brand, en vandaag post redux een universiteitsverslag dat er geen grote brand was ?
In Seconds From Disaster wordt ook aangegeven dat het geen grote intense brand was, meeste kersonine is bij de ontploffing bij impact tot ontbranding gekomen en heeft zicht verspreidt tot de brandmuren vandaar dat je de meubels op de 2 etage gewoon kon zien na het instorten.quote:Op dinsdag 8 februari 2005 16:02 schreef UncleScorp het volgende:
Waar is het puin dan dat die punchhole veroorzaakt heeft ? Zo'n groot gat en er ligt juist wat klein grut op de grond ervoor ... ?
En weinig brokstukken ... eerst werd gezegd dat dat kwam door de intense brand, en vandaag post redux een universiteitsverslag dat er geen grote brand was ?
ik ben nu die film aan het downloaden en voor mij is het al zeker dat de wtc torens zijn opgeblazen met dynamiet (of iets dergelijks) verslagen van brandweermannen die vele explosies na elkaar hoorden toen ze in elkaar storten. het recht naar beneden vallen en nu deze beelden. voor mij is duidelijk...quote:Op dinsdag 8 februari 2005 14:30 schreef Merovingian. het volgende:
[afbeelding]
click for video
(nog) hogere kwaliteit geshared op edonkey/emule in een pack van 28 films.
http://www.onlinejournal.(...)z/020205schwarz.htmlquote:Another component was found at the Pentagon in the form of a wheel hub. It did not take much to confirm that the particular wheel shown below is the type made by B.F. Goodrich in their aerospace division. They also made the wheels for the 757 but a simple proportional check of width versus diameter will easily show that the below photo is not of a wheel hub from a 757, which has a much larger radius than width. This radius being about the same as the width of the wheel hub is also another clue that the 757 story is a Bush Lie.
In fact, if one looks very closely at the diameter versus width of the tire that was found at the Pentagon, this is the type of tire used for carrier based and general rear wheels of smaller military planes, not commercial airliners. This is the type of wheel hub one would expect to find as one of the two rear wheels on an A-3 refitted with current equipment rather than equipment that is no longer being manufactured.
The information in this article has been hand-delivered to New York Attorney General Eliot Spitzer.
Kritiek leveren is altijd leuk........... maar wat is jouw hypothese met betrekking tot dit drama?quote:Op dinsdag 8 februari 2005 20:44 schreef OpenYourMind het volgende:
Stop nou eens met dat slappe gelul hier en ga onderzoeken en nadenken inplaats van maar wat uit je nek te lullen!!! Dit geldt voor bijna iedereen die hier post. Ga echt onderzoeken of zwijg met je disinformatie!!!
Die 5 frames zijn nooit officieel vrij gegeven!!! Niemand weet waar ze vandaan komen en niemand heeft er verantwoording voor genomen. En stop a.u.b. met die posts over dat wiel en het gezeur daaromheen. Er zijn genoeg getuigenverklaringen die een boeing het pentagon in hebben zien vliegen en geen getuigen die zeggen dat het iets anders was. In plane site is een film, expres in elkaar gezet om mensen op een dwaalspoor te zetten. En zo zijn er nog honderden andere films en sites opgezet om onderzoekers met zoveel mogelijk "informatie" te overspoelen zodat de meesten er toch nooit uitkomen en op het verkeerde been gezet worden.
Het is nu bijna 4 jaar geleden en de schuldigen achter 9/11 zullen nooit meer gepakt worden. Bin Laden gaat de geschiedenis in als de gast die de hele zooi plande vanuit zijn grot en dit deed omdat hij de vrijheid van het westen niet kon uitstaan... right!!! en de oorlogen in Afghanistan en Irak zullen de geschiedenis ingaan als een oorlog tegen terroristen en een dictatuur. De VS neemt strategische posities in het midden oosten in en probeert de huidige westerse samenleving in stand te houden door de laatste grote olievelden in handen te krijgen, de Taliban te verdrijven en de druglords weer volledig te steunen met hun opium velden zodat de drugshandel de amerikaanse economie nog net iets langer draaiende kan houden. Deze greep op het midden oosten proberen ze te verstevigen door roekeloos om te gaan en te dreigen met meer aggressie jegens de landen daar, zodat het terrorisme aanwakkerd en ze een self-forfilling prophecy creeeren. Alles is al in gang gezet, er is geen weg meer terug. You're either with us or you're against us. Het land dat door middel van de CIA over heel de wereld terroristen steund om regeringen omver te werpen of politieke, economische belangen na te streven bepaald nu even dat ieder land dat terroristen steund een vijand is... wat een lachertje!!! Saddam hebben ze afgezet om die mensen te bevrijden... geloof je hetzelf?!? en mensen geloven die shit ook nog!!!![]()
Een rechter gaat liever op technisch bewijs af dan op getuigenverklaringen. Als er iets is wat ons kan bedriegen dan is het het menselijk geheugen.quote:Op dinsdag 8 februari 2005 16:10 schreef mouzzer het volgende:
*lol* getuigen hebben geen waarde? Getuigen hebben altijd de grootste waarde in een onderzoek hoor. Zeg dat maar eens tegen een rechter, ja de getuigen hebben alles letterlijk voor hun ogen zien gebeuren maar ze hebben hier geen waarde hoor dus niet meetellen wat ze wel gezien hebben!
Heb ik dat net niet verteld dan? Nouja voor de mensen die niet tussen de regels door kunnen lezen...quote:Op dinsdag 8 februari 2005 20:58 schreef MDF het volgende:
[..]
Kritiek leveren is altijd leuk........... maar wat is jouw hypothese met betrekking tot dit drama?
Euhh nee, ik reageer eigenlijk meer op de post van merlin.quote:Op dinsdag 8 februari 2005 21:53 schreef OpenYourMind het volgende:
Lol je doet het expres om mij te pesten he
Gewoon dat wiel nog 100x posten joh. Ik zal mijn bevindingen ook eens mooi uitschrijven en 100x posten in elk topic dat ik tegenkom.
btw ik ben de grens gepasseerd van het ergeren aan jullie. Ik vermaak me nu kostelijk om de onzin en het geflame dat hier gepost word.
oja en neem deze post niet serieus ik had ook ff zin om onzin te blaten![]()
Dat zal best zo zijn, maar "wij" lurkers (quote:Op dinsdag 8 februari 2005 23:00 schreef Redux het volgende:
[..]
Euhh nee, ik reageer eigenlijk meer op de post van merlin.
Ooit aan gedacht dat die 'explosies' misschien gewoon de vloerdelen zijn die op elkaar vallen? De rook komt ook van het instorten van interne structuur terwijl de buitenring nog staat (goed te zien op video van het moment dat de 2de toren instort).quote:Op dinsdag 8 februari 2005 18:00 schreef Thrilled het volgende:
[..]
ik ben nu die film aan het downloaden en voor mij is het al zeker dat de wtc torens zijn opgeblazen met dynamiet (of iets dergelijks) verslagen van brandweermannen die vele explosies na elkaar hoorden toen ze in elkaar storten. het recht naar beneden vallen en nu deze beelden. voor mij is duidelijk...
Heb je het linkje wel bekeken? Niet hoeveel geld er is uitgegeven aan wederopbouw ofzo, maar ook de financiele gevolgen na 9/11. Lees het eens... En zoek eens op internet naar gegevens.quote:Op woensdag 9 februari 2005 10:19 schreef UncleScorp het volgende:
Ja hoeveel geld ze uitgeven aan de wederopbouw ofzo
Maar ik heb het over wat er vernietigd werd in de wtc's, of financiele transacties net voor 9/11 enz.
Mijn ervaring met bedrijven is dat het in de praktijk altijd een stuk moeilijker is dan dat het op papier zou moeten zijn. Daarnaast hoeft alles wat daar aan de hand was natuurlijk niet officieel geregistreerd te staan.quote:Op woensdag 9 februari 2005 10:28 schreef Redux het volgende:
Waarom denk jij dat het moeilijk is dit allemaal na te gaan?
Zal heel goed kunnen hoor, maar alles heeft een eikpunt, ook al heb je een globale schatting, de gevolgen etc zijn dan nog te meten. Zolang je maar dat uitgangspunt hebt. Kan me niet voorstellen dat het totaal onbekend is wat er in de wtc's heeft gezeten ten tijde van de aanslagen, we hebben het hier wel over het financiele hart van de VS, niet zomaar een ghettobuurtje.quote:Op woensdag 9 februari 2005 10:33 schreef livEliveD het volgende:
Mijn ervaring met bedrijven is dat het in de praktijk altijd een stuk moeilijker is dan dat het op papier zou moeten zijn. Daarnaast hoeft alles wat daar aan de hand was natuurlijk niet officieel geregistreerd te staan.
Dat lijkt me een totaal andere discussie, maar goed.quote:Op woensdag 9 februari 2005 10:41 schreef BaajGuardian het volgende:
welke financiele gevolgen eigenlijk , we staan (alle landen that is) zo ver in de schulden dat het niet meer te betalen is in 100.000 jaar.
men verzint financien , gevolgen zijn er alleen voor degenen die op de lijst staan
quote:Lijkt me overduidelijk hetzelfde wiel. Vreemd dat ze in de quote die merlin in z'n post heeft gezet beweren dat het geen 757 wiel kan zijn. Ik zie overeenkomsten.
Zie voor de gein nog even een global hawk wiel. Probeer het aantal gaten te tellen, ik tel er 12. Plus het wiel is een stuk smaller.
lees het swarchz onderzoek eens in zijn geheel..inclusief het "Diffuser"geheelquote:They also made the wheels for the 757 but a simple proportional check of width versus diameter will easily show that the below photo is not of a wheel hub from a 757, which has a much larger radius than width.
En toch zie ik duidelijk overeenkomsten tussen het wiel op de foto's van een boeing, en het wiel wat in het puin ligt.quote:Op woensdag 9 februari 2005 11:11 schreef merlin693 het volgende:
redux schreef
lees het swarchz onderzoek eens in zijn geheel..inclusief het "Diffuser"geheel
Ik heb het gelezen.quote:Op woensdag 9 februari 2005 11:11 schreef merlin693 het volgende:
lees het swarchz onderzoek eens in zijn geheel..inclusief het "Diffuser"geheel
quote:Ik heb het stuk over het wiel nogmaals gelezen, er wordt alleen beweerd dat het wiel een grotere diameter heeft dan het wiel van een boeing 757.
omgekeerd dus , begin me nu af te vragen of jij altijd zo leest ?quote:They also made the wheels for the 757 but a simple proportional check of width versus diameter will easily show that the below photo is not of a wheel hub from a 757, which has a much larger radius than width.
Je kan wat mij betreft wel meer gaan afvragen, maar een foto van een wiel van wat het wel moet zijn posten doe je niet. Zie je de foto's die ik heb gepost?quote:Op woensdag 9 februari 2005 11:27 schreef merlin693 het volgende:
omgekeerd dus , begin me nu af te vragen of jij altijd zo leest ?
Ok, ik lees verkeerd.quote:Op woensdag 9 februari 2005 11:29 schreef merlin693 het volgende:
lees jij wel of spui je zomaar
Okay, aangezien jij geen foto kan posten van een wiel wat het wel moet zijn, ga ik me maar even actief opstellen.quote:
(hoezo deze ene ooggetuige nou net 'credible' was, het staat er niet bij, maar goed)quote:There was one credible witness found that saw "a two-engine jet airplane, the engines were under the wings." That is a visual description of a 737, 757, or 767, but it is also a description of an A-3 Skywarrior.
quote:Some of the team kept digging and they finally found what might be the actual type of part that was at the Pentagon. The part that is visible in the left of this photo could well be the exact part, and I can assure all that what you are looking at is not the front fan of a 757 jet engine.
That is a 737 type of "turbojet" power plant and might well be in the "modified [b]A-3 Skywarriors." [/b]I bet that jet mechanic from Evergreen Air (a known CIA affiliated company) can tell us where that fan blade comes from and do so in front of a Spitzer or Morganthau grand jury.
quote:They are all jet engine components (past and present) on the A-3 Skywarrior twin-turbojet airplane and on older versions of the 737.
quote:Note that 737s and 757 do not come equipped with such fire control systems or the mounting pods for the missiles, however, the A-3 Skywarrior is built to support the firing of such systems.
Ze vermoeden dus aan de hand van het wiel en de motor en het feit dat een 757 geen bommen kan dragen (Note that 737s and 757 do not come equipped with such fire control systems or the mounting pods for the missiles, however, the A-3 Skywarrior is built to support the firing of such systems) dat het een A-3 Skywarrior is.quote:This is the type of wheel hub one would expect to find as one of the two rear wheels on an A-3 refitted with current
quote:It did not take much to confirm that the particular wheel shown below is the type made by B.F. Goodrich in their aerospace division. They also made the wheels for the 757 but a simple proportional check of width versus diameter will easily show that the below photo is not of a wheel hub from a 757,
Het gaat toch over het wiel? Moet ik dan een foto van een stuurknuppel plaatsen?quote:Op woensdag 9 februari 2005 12:26 schreef livEliveD het volgende:
Staat nu 10 keer hetzelfde plaatje van hetzelfde wiel in het topic?![]()
goh ik geloof dat ik met dit nieuwe onderzoek kwam...ik weet het niet zeker hoor LOLquote:Ga zelf eens iets zoeken ipv alleen maar commentaar plaatsen.
Leuke smiley he? Is dat je favo?quote:Op woensdag 9 februari 2005 12:23 schreef merlin693 het volgende:
OMG![]()
![]()
ga nou eens verder met de difuser....het wiel was alleeen om aan te geven dat de verhoudingen tov de echt gebruikte velg in een 757 niet kloppen
Nee tuuwk niet maar het scrollen wil niet echt niet meer bij mij door al die foto's. Aangezien het veelal ook nog eens dezelfde foto's zijn is dit erg onhandig.quote:Op woensdag 9 februari 2005 12:38 schreef Redux het volgende:
Het gaat toch over het wiel? Moet ik dan een foto van een stuurknuppel plaatsen?
Het wiel kan me niet echt zo boeien eigenlijk. Het 9/11 verhaal zelf wel. Echt commentaar wil ik het niet noemen hoorquote:Ga zelf eens iets zoeken ipv alleen maar commentaar plaatsen.
Ja euhh, ik heb maar 1 of 2 puin-met-wiel-foto's. Ik heb een paar boeing 757 wiel foto's, dus die post ik. Maar als jij mooiere foto's van wielen kan vinden zodat we wat meer afwisseling in de pagina's kunnen krijgen (wat daar het doel van is laat ik maar even naast me), be my guest.quote:Op woensdag 9 februari 2005 13:07 schreef livEliveD het volgende:
Nee tuuwk niet maar het scrollen wil niet echt niet meer bij mij door al die foto's. Aangezien het veelal ook nog eens dezelfde foto's zijn is dit erg onhandig.
Het wiel is onderdeel van het 9/11 verhaal. Als oa het wiel door complottheoriegelovers wordt aangedragen als aantoonbaar 'bewijs' dat het iets anders dan een boeing was wat het pentagon invloog, en met dat gegeven kunnen beweren dat het hele 9/11 gebeuren opzet was, en ik bij het wiel al kan zeggen dat dat niet klopt zodat je aan het eind ook niet een conclusie kan trekken dat de 9/11 aanvallen een inside job was, dan is dat wiel uitermate interessant.quote:Het wiel kan me niet echt zo boeien eigenlijk. Het 9/11 verhaal zelf wel. Echt commentaar wil ik het niet noemen hoor. Ik vroeg me af waar het naar toe ging met al die foto's en wat het nut was.
Waarom veelal zo'n bijtent toontje in je posts?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |