abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_24989036
quote:
Op dinsdag 8 februari 2005 14:32 schreef UncleScorp het volgende:

[..]

omg

Hij vraagt achter afmetingen en die staan niet op jouw foto, dus is het niet goed voor hem ... is dat nu echt zo moeilijk om te begrijpen ? Ge begrijpt alles van 9/11 maar ge hebt het blijkbaar moeilijk met eenvoudige dingen hé ?

En die opmerking over mij zal ik wijselijk negeren ...
Als er iemand is die het moeilijk heeft met eenvoudige dingen ben jij het wel, als je nogsteeds gelooft dat het een Global Hawk geweest zou kunnen zijn.

Nogmaals het kan 100% GEEN global hawk geweest zijn. Waarom niet?

- Te licht, komt geeneens door de muur
- Klinkt als een grasmaaier niet als een passagiersvliegtuig
- Je laat een Global Hawk neerstorten op een militair hoofdkwartier en NIEMAND van de ooggetuigen heeft een Global Hawk gezien terwijl die mensen juist het verschil zouden zien.
- Global Hawk heeft geen motoren op de vleugels, er zijn 2 impactholes van de motoren te zien.

Iedereen zit hier wel Redux aan te vallen maar zelf komt er niemand met maar een logisch en onderbouwd verhaal wat het wel zou kunnen zijn. Daarbij natuurlijk wel rekening houdend met de honderden mensen die een Boeing GEZIEN hebben. Niet overvliegen want dat was een C130 Hercules maar echt in het Pentagon hebben zien vliegen.
  dinsdag 8 februari 2005 @ 15:45:30 #122
45622 merlin693
Huh ! Asmodeus & me
pi_24989135
Zoals gezegd hebben getuigen hier totaal geen waarde ...
Getuigen die zogezegd missile hoorden worden ook niet geteld.

Tja, en wij moeten jullie waarheid maar slikken.

Hij vroeg mij wat er onder die blauwe doek zat ... wat is dat volgens jou, voor wie toch alles zo duidelijk is ?
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
pi_24989202
Nice link merlin693
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
pi_24989292
quote:
Op maandag 7 februari 2005 23:24 schreef Thrilled het volgende:

[..]

over het verkeerde inpact punt kunnen wij niet gaan discussieren want wij waren er sowieso al niet bij, dus we moeten ook afgaan op de beelden/getuiges. als het pentagon idd zo hard is lijkt het mij niet dat debris wat steeds kleiner wordt dan ook het gebouw in gaat.
Wie brengt In a plane site ter sprake en gebruikt dat als bewijs? Als men bij In a Plane site geeneens het grote gat in de muur kan vinden dan is het al geen serieus onderzoek meer, gewoon amateuristisch en slecht. Heeft niks te maken of wij er wel of niet bij waren.

Je vergeet de voorwaartse kracht die het vliegtuig heeft, vergelijk het met een vliegtuig dat full speed tegen een berg vliegt daar blijft ook weinig van over, hier lag alles wat er over was in het pentgon en maar heel weinig op het gras ervoor. Waarom zou het niet het gebouw inkunnen, het gat is al geslagen.
pi_24989355
Waar is het puin dan dat die punchhole veroorzaakt heeft ? Zo'n groot gat en er ligt juist wat klein grut op de grond ervoor ... ?
En weinig brokstukken ... eerst werd gezegd dat dat kwam door de intense brand, en vandaag post redux een universiteitsverslag dat er geen grote brand was ?
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
pi_24989404
Kom op jongens, het staat zelfs op het 20 dollar biljet dat die Yankee's de torens naar beneden hebben gehaald. Do we need more proof !!

http://illuminati-news.com/20-dollar-bill.htm
maakt niet uit
pi_24989458
quote:
Op dinsdag 8 februari 2005 15:45 schreef UncleScorp het volgende:
Zoals gezegd hebben getuigen hier totaal geen waarde ...
Getuigen die zogezegd missile hoorden worden ook niet geteld.

Tja, en wij moeten jullie waarheid maar slikken.

Hij vroeg mij wat er onder die blauwe doek zat ... wat is dat volgens jou, voor wie toch alles zo duidelijk is ?
*lol* getuigen hebben geen waarde? Getuigen hebben altijd de grootste waarde in een onderzoek hoor. Zeg dat maar eens tegen een rechter, ja de getuigen hebben alles letterlijk voor hun ogen zien gebeuren maar ze hebben hier geen waarde hoor dus niet meetellen wat ze wel gezien hebben!

De getuigen hebben voor jou geen waarde omdat anders je veronderstellingen niet kloppen. En nu breng je dat missle verhaal weer naar voren en dat is al meerdere keren aan je uitgelegd maar je wilt het gewoon niet aannemen. Dat stukje komt een een ooggetuigeverslag, die man hoorde iets wat op een missle leek en ZAG daarna de Boeing inslaan. Zien telt bij een onderzoek altijd zwaarder dan horen. Alle getuigen die het gezien hebben zagen een boeing, NIEMAND heeft wat anders gezien en het zijn er honderden geweest op de snelweg. Maarja he geen waarde.

Ik zeg niet dat je de waarheid moet slikken, je moet alleen niet constant dingen gaan herhalen die al feitelijk weerlegd zijn zoals het Global Hawk vehaal en het missle verhaal die gewoon niet mogelijk zijn.

Jij dacht dat het de motor van een Global Hawk was, dat zou alleen kunnen als die al voorraf in het pentagon aanwezig was. Het is namelijk onmogelijk dat een Global Hawk deze ravage aanricht. Ik heb geen idee wat er onder zit het is namelijk niet te zien, ik kan wel gaan gokken maar schiet ik niks mee op, ik richt me meer op dingen die wel (met enige kennis) te verklaren zijn. En wat maakt dat uit, omdat er iets onder blauw zeil ligt is het gelijk geen Boeing meer?


pi_24989738
quote:
Op dinsdag 8 februari 2005 16:02 schreef UncleScorp het volgende:
Waar is het puin dan dat die punchhole veroorzaakt heeft ? Zo'n groot gat en er ligt juist wat klein grut op de grond ervoor ... ?
En weinig brokstukken ... eerst werd gezegd dat dat kwam door de intense brand, en vandaag post redux een universiteitsverslag dat er geen grote brand was ?
Waarom zoek je het niet op? Waarom wil je van mij of mouzzer horen hoe het ging? Zodat je dan vervolgens weer kan zeggen dat we altijd hetzelfde zeggen en onze info oinbetrouwbaar is? Zoek het zelf eens op, post het hier en laat zien dat jij gelijk hebt ipv wij. Jouw probleem is dat je constant info die anderen opzoeken (ik of mouzzer) af zit te kraken, maar zelf geen ene reet doet. Mouzzer heeft daarin groot gelijk.
pi_24989777
quote:
Op dinsdag 8 februari 2005 16:02 schreef UncleScorp het volgende:
Waar is het puin dan dat die punchhole veroorzaakt heeft ? Zo'n groot gat en er ligt juist wat klein grut op de grond ervoor ... ?
En weinig brokstukken ... eerst werd gezegd dat dat kwam door de intense brand, en vandaag post redux een universiteitsverslag dat er geen grote brand was ?
In Seconds From Disaster wordt ook aangegeven dat het geen grote intense brand was, meeste kersonine is bij de ontploffing bij impact tot ontbranding gekomen en heeft zicht verspreidt tot de brandmuren vandaar dat je de meubels op de 2 etage gewoon kon zien na het instorten.

Het lijkt me logisch dat als iets met grote snelheid tegen een muur knalt de muur niet ineen stort maar het puin van die muur juist voorwaarts schiet. En zo groot is het gat(en) ook weer niet hoor:






meeste puin ligt rechts en het is nog aardig wat, logisch wat de boeing vloog met schuine hoek het gebouw in. Er zijn helaas weinig foto's van de gang met de exit holes. Ja er zijn 3 exit holes, verklaar dat maar eens. Global Hawk met 1 motor, nee. Missile, nope. Boeing met 2 motoren, bingo!





Er zijn weinig grote brokstukken te zien op foto's dat betekent niet dat ze er niet zijn, het was een behoorlijke ravage daarbinnen. Op onderstaande foto lijken me de groen metalen stukken duidelijk van een vliegtuig.



En voor nog veel meer foto's vol met brokstukken:
http://thewebfairy.com/killtown/flight77/debris.html

Het blijft een leuk onderwerp
pi_24990664
quote:
Op dinsdag 8 februari 2005 14:30 schreef Merovingian. het volgende:
[afbeelding]

click for video

(nog) hogere kwaliteit geshared op edonkey/emule in een pack van 28 films.
ik ben nu die film aan het downloaden en voor mij is het al zeker dat de wtc torens zijn opgeblazen met dynamiet (of iets dergelijks) verslagen van brandweermannen die vele explosies na elkaar hoorden toen ze in elkaar storten. het recht naar beneden vallen en nu deze beelden. voor mij is duidelijk...
  dinsdag 8 februari 2005 @ 18:27:09 #132
45622 merlin693
Huh ! Asmodeus & me
pi_24991085
quote:
Another component was found at the Pentagon in the form of a wheel hub. It did not take much to confirm that the particular wheel shown below is the type made by B.F. Goodrich in their aerospace division. They also made the wheels for the 757 but a simple proportional check of width versus diameter will easily show that the below photo is not of a wheel hub from a 757, which has a much larger radius than width. This radius being about the same as the width of the wheel hub is also another clue that the 757 story is a Bush Lie.



In fact, if one looks very closely at the diameter versus width of the tire that was found at the Pentagon, this is the type of tire used for carrier based and general rear wheels of smaller military planes, not commercial airliners. This is the type of wheel hub one would expect to find as one of the two rear wheels on an A-3 refitted with current equipment rather than equipment that is no longer being manufactured.


The information in this article has been hand-delivered to New York Attorney General Eliot Spitzer.
http://www.onlinejournal.(...)z/020205schwarz.html
pi_24991294
Heel vreemd is dat de vliegtuigen 10 tallen minuten onderweg waren naar hun doelen. Normaal gesproken worden vliegtuigen binnen 10 a 15 minuten onderschept.
Ook is het interessant dat Bush tot 2x keer toe op de "wat dacht u toe u het voor het eerst hoorde?" vraag antwoordde dat hij het eerste vliegtuig live op tv heeft zien inslaan en dat hij toen dacht wat een slechte piloot. Daarna is hij de klas ingegaan. Ik heb dit zelf nagezocht op de officiële site van het wittehuis en kunnen vinden in de transcripten van de bezoeken waar de vragen werden gesteld. Daarbij komt dat mensen die in de buurt van het WTC woonden een groepje mannen zag staan op een naburig dak met een camera gericht op het WTC, bij de eerste inslag juichende ze. Daarop belden verschillende omwonende de politie en de mannen zijn gearresteerd. Het bleken Israëliërs te zijn die voor, ik dacht, een verhuisbedrijf werkten. Deze zijn 3 dagen later weer vrij gelaten omdat er geen bewijs was dat ze er iets mee te maken hadden. Dit is bevestigt door de NYPD (bron: george humphrey: 911, the great illusion, end game of the illuminati)

Ook de bekentenis van OBL is zeer twijfelachtig. Na even gezocht te hebben heb ik gevonden dat Osama 3 keer heeft ontkent iets met 911 te maken te hebben. Toen de US de Taliban om de uitlevering van Osama vroegen zeiden ze dat ze dat zouden doen als de US kon bewijzen dat hij het had gedaan. In de video waarin Osama uiteindelijk bekend het te hebben geplant komt hij nooit scherp in beeld, anderen wel. Het geluid is slecht en hij spreek zeer openlijk over het plannen en dat dit z'n verwachtingen te boven ging. Normaalgesproken spreekt Osama juist met omwegen, je zal nooit uit zijn woorden kunnen opmaken dat hij het heeft gedaan. 3 of 6 maanden later is trouwens door het Pentagon toegeven dat de man op de tape niet OBL is. De tape zou zijn gevonden bij een inval in Pakistan.
want to know why and how and......
pi_24991600
Terwijl elke discussie zo de mond kan gesnoerd worden door wat meer bewijsmateriaal vrij te geven
http://www.pentagonresearch.com/028.html

Het kan er bij mij echt niet in dat ze zoiets niet vrijgeven, 5 videoframes hebben ze vrijgegeven. En dan maar met massa's ooggetuigen afkomen ... 1 videobeeld zegt meer dan 100 getuigen.
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
  dinsdag 8 februari 2005 @ 20:44:28 #135
103219 OpenYourMind
Question Everything
pi_24992140
Stop nou eens met dat slappe gelul hier en ga onderzoeken en nadenken inplaats van maar wat uit je nek te lullen!!! Dit geldt voor bijna iedereen die hier post. Ga echt onderzoeken of zwijg met je disinformatie!!!

Die 5 frames zijn nooit officieel vrij gegeven!!! Niemand weet waar ze vandaan komen en niemand heeft er verantwoording voor genomen. En stop a.u.b. met die posts over dat wiel en het gezeur daaromheen. Er zijn genoeg getuigenverklaringen die een boeing het pentagon in hebben zien vliegen en geen getuigen die zeggen dat het iets anders was. In plane site is een film, expres in elkaar gezet om mensen op een dwaalspoor te zetten. En zo zijn er nog honderden andere films en sites opgezet om onderzoekers met zoveel mogelijk "informatie" te overspoelen zodat de meesten er toch nooit uitkomen en op het verkeerde been gezet worden.

Het is nu bijna 4 jaar geleden en de schuldigen achter 9/11 zullen nooit meer gepakt worden. Bin Laden gaat de geschiedenis in als de gast die de hele zooi plande vanuit zijn grot en dit deed omdat hij de vrijheid van het westen niet kon uitstaan... right!!! en de oorlogen in Afghanistan en Irak zullen de geschiedenis ingaan als een oorlog tegen terroristen en een dictatuur. De VS neemt strategische posities in het midden oosten in en probeert de huidige westerse samenleving in stand te houden door de laatste grote olievelden in handen te krijgen, de Taliban te verdrijven en de druglords weer volledig te steunen met hun opium velden zodat de drugshandel de amerikaanse economie nog net iets langer draaiende kan houden. Deze greep op het midden oosten proberen ze te verstevigen door roekeloos om te gaan en te dreigen met meer aggressie jegens de landen daar, zodat het terrorisme aanwakkerd en ze een self-forfilling prophecy creeeren. Alles is al in gang gezet, er is geen weg meer terug. You're either with us or you're against us. Het land dat door middel van de CIA over heel de wereld terroristen steund om regeringen omver te werpen of politieke, economische belangen na te streven bepaald nu even dat ieder land dat terroristen steund een vijand is... wat een lachertje!!! Saddam hebben ze afgezet om die mensen te bevrijden... geloof je hetzelf?!? en mensen geloven die shit ook nog!!!
"And if all others accepted the lie which the Party imposed - if all records told the same tale - then the lie passed into history and became truth. Who controls the past controls the future, who controls the present controls the past."
pi_24992341
quote:
Op dinsdag 8 februari 2005 20:44 schreef OpenYourMind het volgende:
Stop nou eens met dat slappe gelul hier en ga onderzoeken en nadenken inplaats van maar wat uit je nek te lullen!!! Dit geldt voor bijna iedereen die hier post. Ga echt onderzoeken of zwijg met je disinformatie!!!

Die 5 frames zijn nooit officieel vrij gegeven!!! Niemand weet waar ze vandaan komen en niemand heeft er verantwoording voor genomen. En stop a.u.b. met die posts over dat wiel en het gezeur daaromheen. Er zijn genoeg getuigenverklaringen die een boeing het pentagon in hebben zien vliegen en geen getuigen die zeggen dat het iets anders was. In plane site is een film, expres in elkaar gezet om mensen op een dwaalspoor te zetten. En zo zijn er nog honderden andere films en sites opgezet om onderzoekers met zoveel mogelijk "informatie" te overspoelen zodat de meesten er toch nooit uitkomen en op het verkeerde been gezet worden.

Het is nu bijna 4 jaar geleden en de schuldigen achter 9/11 zullen nooit meer gepakt worden. Bin Laden gaat de geschiedenis in als de gast die de hele zooi plande vanuit zijn grot en dit deed omdat hij de vrijheid van het westen niet kon uitstaan... right!!! en de oorlogen in Afghanistan en Irak zullen de geschiedenis ingaan als een oorlog tegen terroristen en een dictatuur. De VS neemt strategische posities in het midden oosten in en probeert de huidige westerse samenleving in stand te houden door de laatste grote olievelden in handen te krijgen, de Taliban te verdrijven en de druglords weer volledig te steunen met hun opium velden zodat de drugshandel de amerikaanse economie nog net iets langer draaiende kan houden. Deze greep op het midden oosten proberen ze te verstevigen door roekeloos om te gaan en te dreigen met meer aggressie jegens de landen daar, zodat het terrorisme aanwakkerd en ze een self-forfilling prophecy creeeren. Alles is al in gang gezet, er is geen weg meer terug. You're either with us or you're against us. Het land dat door middel van de CIA over heel de wereld terroristen steund om regeringen omver te werpen of politieke, economische belangen na te streven bepaald nu even dat ieder land dat terroristen steund een vijand is... wat een lachertje!!! Saddam hebben ze afgezet om die mensen te bevrijden... geloof je hetzelf?!? en mensen geloven die shit ook nog!!!
Kritiek leveren is altijd leuk........... maar wat is jouw hypothese met betrekking tot dit drama?
  dinsdag 8 februari 2005 @ 21:07:09 #137
58683 NewOrder
markt anarchist
pi_24992483
quote:
Op dinsdag 8 februari 2005 16:10 schreef mouzzer het volgende:
*lol* getuigen hebben geen waarde? Getuigen hebben altijd de grootste waarde in een onderzoek hoor. Zeg dat maar eens tegen een rechter, ja de getuigen hebben alles letterlijk voor hun ogen zien gebeuren maar ze hebben hier geen waarde hoor dus niet meetellen wat ze wel gezien hebben!
Een rechter gaat liever op technisch bewijs af dan op getuigenverklaringen. Als er iets is wat ons kan bedriegen dan is het het menselijk geheugen.

En als de getuigenverklaringen in dit geval allemaal kloppen, waarom worden de beelden van de diverse beveiligingscamera's in de omgeving niet vrijgegeven? Die zouden de getuigenverklaringen kunnen bevestigen. Het heeft er alle schijn van dat er toch iets meer is gebeurd dan de getuigenverklaringen doen vermoeden.
pi_24992708
Obstruction of Evidence
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
  dinsdag 8 februari 2005 @ 21:31:54 #139
103219 OpenYourMind
Question Everything
pi_24992864
quote:
Op dinsdag 8 februari 2005 20:58 schreef MDF het volgende:

[..]

Kritiek leveren is altijd leuk........... maar wat is jouw hypothese met betrekking tot dit drama?
Heb ik dat net niet verteld dan? Nouja voor de mensen die niet tussen de regels door kunnen lezen...

Osama Bin Laden is een patsy, een man die naar voren is geschoven om de schuld op zich te nemen. De inlichtingendiensten en veiligheidsdiensten en nog wat invloedrijke groepen/personen zijn in het minste geval medeplichtig aan de gebeurtenissen van 9/11. Dit om de o.a. reeds in mijn vorige post vermelde redenen met als doel... tja... een betere wereld? het redden van de aarde van de stommiteiten van de mens? zelfverijking? macht? a little bit of all? you tell me.

Het feit is gewoon dat er zoveel duidelijke linken gelegd kunnen worden tussen organisaties, families, personen door de jaren heen dat alle gebeurtenissen in de geschiedenis van de afgelopen 2 eeuwen door invloed van een aantal invloedrijke groepen beinvloed is.
"And if all others accepted the lie which the Party imposed - if all records told the same tale - then the lie passed into history and became truth. Who controls the past controls the future, who controls the present controls the past."
pi_24992932
Het wiel in het puin van het pentagon

tel even het aantal gaten. Ik tel er 8. Plus 2 bouten boven elk gat.

Het wiel van een boeing 757:

Let op het aantal gaten in het wiel. Je telt 8 gaten, plus boven elk gat 2 bouten.

Let op de buitenste ring van het wiel in het puin:


Net zo'n ring als op het wiel van een boeing 757.


Lijkt me overduidelijk hetzelfde wiel. Vreemd dat ze in de quote die merlin in z'n post heeft gezet beweren dat het geen 757 wiel kan zijn. Ik zie overeenkomsten.

Zie voor de gein nog even een global hawk wiel. Probeer het aantal gaten te tellen, ik tel er 12. Plus het wiel is een stuk smaller.
  dinsdag 8 februari 2005 @ 21:53:49 #141
103219 OpenYourMind
Question Everything
pi_24993228
Lol je doet het expres om mij te pesten he

Gewoon dat wiel nog 100x posten joh. Ik zal mijn bevindingen ook eens mooi uitschrijven en 100x posten in elk topic dat ik tegenkom.

btw ik ben de grens gepasseerd van het ergeren aan jullie. Ik vermaak me nu kostelijk om de onzin en het geflame dat hier gepost word.

oja en neem deze post niet serieus ik had ook ff zin om onzin te blaten
"And if all others accepted the lie which the Party imposed - if all records told the same tale - then the lie passed into history and became truth. Who controls the past controls the future, who controls the present controls the past."
pi_24994074
quote:
Op dinsdag 8 februari 2005 21:53 schreef OpenYourMind het volgende:
Lol je doet het expres om mij te pesten he

Gewoon dat wiel nog 100x posten joh. Ik zal mijn bevindingen ook eens mooi uitschrijven en 100x posten in elk topic dat ik tegenkom.

btw ik ben de grens gepasseerd van het ergeren aan jullie. Ik vermaak me nu kostelijk om de onzin en het geflame dat hier gepost word.

oja en neem deze post niet serieus ik had ook ff zin om onzin te blaten
Euhh nee, ik reageer eigenlijk meer op de post van merlin.
  dinsdag 8 februari 2005 @ 23:23:21 #143
84524 Morwen
I got life
pi_24994664
quote:
Op dinsdag 8 februari 2005 23:00 schreef Redux het volgende:

[..]

Euhh nee, ik reageer eigenlijk meer op de post van merlin.
Dat zal best zo zijn, maar "wij" lurkers ( ) hebben dat wiel al heel vaak voorbij zien komen en dus is dat op een gegeven moment een soort overdaad. Maar goed, ik spreek nu voor mezelf en niet voor OpenYourMind

Ik blijf het een mooi topic vinden ondanks de "strijd" afentoe, ik hoop dat het kan blijven bestaan. Ook Qua humor (misschien onbedoeld). Jullie reacties op elkaar vind ik heel mooi al zal het voor jullie misschien anders zijn. De info neem ik ook in me op en heb daar zo mijn eigen ideeen over die ik misschien wel eens ga delen. Al zal het een middenweg zijn tussen de heersende ideeen (story of my life)

*terug in lurkstand gaat

I used to work in a morgue........I am a people person
Only Human
pi_24995610
quote:
Op dinsdag 8 februari 2005 18:00 schreef Thrilled het volgende:

[..]

ik ben nu die film aan het downloaden en voor mij is het al zeker dat de wtc torens zijn opgeblazen met dynamiet (of iets dergelijks) verslagen van brandweermannen die vele explosies na elkaar hoorden toen ze in elkaar storten. het recht naar beneden vallen en nu deze beelden. voor mij is duidelijk...
Ooit aan gedacht dat die 'explosies' misschien gewoon de vloerdelen zijn die op elkaar vallen? De rook komt ook van het instorten van interne structuur terwijl de buitenring nog staat (goed te zien op video van het moment dat de 2de toren instort).

Voor het laten 'gecontrolleerd' laten instorten dmv dynamiet is heel wat meer nodig dan die paar pufjes rook die je op de video ziet. Kijk eens naar National Geographic daar zenden ze deze week veel docu's uit van demolition teams die o.a. flatgebouwen omblazen. Toch raar dat niemand dat dan heeft opgemerkt in het WTC dat overal explosies en draden werden aangebracht weken/maanden voor de 11de.

Recht naar beneden vallen? Zwaartekracht!
pi_24996765
http://www.reopen911.org/Tarpley_ch_6.pdf

Louie Cacchioli, aged 51, was a firefighter attached to Engine Company 47, based
uptown in Harlem. "We were the first ones in the second tower after the plane struck,"
Cacchioli recounted later. "I was taking firefighters up in the elevator to the twentyfourth
floor to get in a position to evacuate workers. On the last trip up a bomb went off.
We think there were bombs set in the building." Cacchioli was trapped in an elevator but
was able to escape with the help of some fireman's tools. (People Weekly, September 24,
2001)

Auxiliary Fireman Lt. Paul Isaac Jr. also spoke of bombs in an interview with internet
reporter Randy Lavello. Isaac had served with Engine Company 10 in lower Manhattan
during the late 1990s, so he knew the area around the WTC. Isaac said that many New
York firemen were very concerned about the ongoing cover-up of why the World Trade
Center collapsed. "Many other firemen know there were bombs in the buildings," he
revealed, "but they are afraid for their jobs to admit it because the higher-ups forbid
discussion of this fact. There were definitely bombs in those buildings." Among those
suppressing real discussion about what had happened, Isaac cited the neocon heavy

Teresa Veliz was a manager for a software development firm. She was on the 47th floor
of the North Tower when American 11 struck. Veliz was able to reach the ground level at
about the same time that the South Tower collapsed. Flung to the ground in total
darkness, Veliz and a colleague followed another person who happened to have a
flashlight. As she narrated later: "The flashlight led us into Borders bookstore, up an
escalator, and out to Church Street. The explosions were going off everywhere. I was
convinced that there were bombs planted all over the place and someone was sitting at a
control panel pushing detonator buttons. I was afraid to go down Church Street towards
Broadway, but I had to do it. I ended up on Vesey Street. There was another explosion.
And another. I didn't know which way to run." (Murphy; Marrs 34)
Ross Milanytch viewed the scene from the 22nd floor of a nearby building. He reported
seeing "small explosions on each floor. And after it all cleared, all that was left of the
buildings, you could just see the steel girders in like a triangular sail shape. The structure
was just completely gone." (America at War; Marrs 34)

Steve Evans, a reporter for the BBC, happened to be in the South Tower that morning. "I
was at the base of the second tower, the second tower that was hit," he reported. "There
was an explosion - I didn't think it was an explosion - but the base of the building shook.
I felt it shake ... then we were outside, the second explosion happened and then there was
a series of explosions....We can only wonder at the kind of damage - the kind of human
damage - which was caused by those explosions, those series of explosions."
(Christopher Bollyn, American Free Press;
www.zeitenschrift.com/news/wtc/_wahrheit.ihtml)

Fox 5 News, a New York television channel, was able to catch on videotape a large white
cloud billowing out near the base of the South Tower. The newsman commented: "There
is an explosion at the base of the building....white smoke from the bottom ...something
has happened at the base of the building... then, another explosion. Another building in
the World Trade Center complex...." (Marrs 35)

Tom Elliott was at work at his desk in the offices of Aon Corp. on the 103rd floor of the
South Tower just before 9 AM. When the North Tower was hit, he decided to leave the
building and began walking down the stairs with a small group of people. At the 70th
floor, Elliott was encouraged by a woman to disregard the announcement on the public
address system that there was no need to evacuate. When Elliott had reached the 67th
floor, United 175 struck the South Tower, above where he was. Elliott later told a
reporter what he was able to observe after that: "Although its spectacularly televised
impact was above Elliott, at first he and those around him thought an explosion had come
from below. An incredible sound - he calls it an 'exploding sound' - shook the building
and a tornado of hot air and smoke and ceiling tiles and bits of drywall came flying up the
stairwell. "In front of me, the wall split from the bottom up," Elliott recounted. Elliott
pi_24997253
dit sluit mooi aan op MDF zn post hierboven:
De eerste dagen na de gebeurtenissen zeiden alle experts op het gebied van explosieven dat het instorten van de torens veel weg had van een “controlled demolition.” Van Romero bijvoorbeeld, die is gespecialiseerd in explosieven en de effecten daarvan op gebouwen, 3 dagen later wijzigde hij zijn mening zodat die het officieel verhaald ondersteunde. Dat is uiteindelijk het pannenkoek effect geworden. Wat zeer twijfelachtig is gezien 1 van de twee torens compleet naar beneden kwam in 8.1 seconden. Met de luchtweerstand in beschouwing genomen kan iets vanaf de top nooit sneller naar beneden vallen dan 9.1 seconden. En dan heb je nog niet eens de weerstand van de 110 verdiepingen meegerekend. stel dat die per verdieping voor 0.1 seconden vertraging zorgt dan komen en nog eens 11 seconden bij. Zo'n snelle instorting is alleen mogelijk als er een vacuüm is waar dus geen luchtweerstand is en de steunpilaren over de hele lengte van het WTC zijn verzwakt, zoiets kan met explosieve, die creëren een vacuüm en blazen de steunpilaren weg. Tel daarbij op de vele getuigenverklaringen van mensen die het hebben over bommen die afgingen, brandweermannen in de docu van de Naudet broers zeiden het politiemannen ter plekke in "in plain site."

En vergeet de ontkenningen van OBL niet en z'n neppe bekenning.
want to know why and how and......
pi_25001878
Als iets overkomt als een ontploffing, wil nog niet zeggen dat het daadwerkelijk een ontploffing geweest is. Hoeveel mensen hebben in hun leven bij een joekel van een gebouw gestaan wat aan het instorten was? Wat voor referentie heb je, behalve wolkenkrabbers die dmv explosieven naar beneden gehaald worden? Volgens mij komt hier ook een stukje psychology om de hoek kijken; niemand had ooit kunnen denken dat 2 van zulke torens -de trots van new york/de vs- naar beneden gehaald zouden kunnen worden. Sta je op dat moment na 2 vliegtuigimpacts naast zo'n gebouw, kan ik me inderdaad voorstellen dat je hersenen grip proberen te krijen op de gebeurtenissen.
Het naar beneden klappen van elke verdieping geeft een enorme dreun, vooral de eerste paar. Tuurlijk lijken zulke knallen op explosieven, maar het waren geen explosieven.

Daarbij, waarom zou de vs zoveel moeite doen met vliegtuigen etc etc als ze niet gewoon van het begin explosieven hadden kunnen plaatsen en de plaatsing daarvan in de schoenen van de terroristen schuiven? Waarom zoveel omslachtige moeite met 2 vliegtuigen als het ook relatief easy direct met explosieven gedaan kon worden?
pi_25001983
puur schokeffect
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
  woensdag 9 februari 2005 @ 09:29:08 #149
55946 livEliveD
Cogito ergo doleo
pi_25002010
En een schokeffect was het zeker

Hoe zit het eigenlijk met het economische aspect? Die aanslagen waren alles behalve gunstig voor de Amerikaanse economie (even afgezien van andere landen).
Op zaterdag 7 oktober 2006 14:56 schreef Friek_ het volgende:
Nu kon ik het niet laten om even snel op je Fotoboek te kijken en ik zag wat ik al dacht: een onzeker beta-studentje.
pi_25002046
Ik vrees dat de gevolgen nog minder te bewijzen zijn dan de aanslagen zelf ...
In de WTC's zouden er ook serieuse financiele gevolgen geweest zijn enzo.
Maar ja, bewijs zoiets :/
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
pi_25002388
Is best te 'bewijzen' (aan te tonen) hoor, zo moelijk lijkt me dat niet. Je kunt het vergelijken met wat voor impact een brand van een bedrijf heeft, of zoals een paar maanden geleden een wegafzetting door woonwagenkampbewoners waardoor diverse bedrijven gedupeerd raakten. Je kunt oorzaak en financieel gevolg best aan elkaar koppelen, daar is niets moeilijks aan.
http://en.wikipedia.org/w(...)s#Economic_aftermath daar kun je beknopt lezen wat voor gevolgen 9/11 heeft gehad financieel gezien, denk dat je daar op internet genoeg over kan vinden.
pi_25002767
Ja hoeveel geld ze uitgeven aan de wederopbouw ofzo
Maar ik heb het over wat er vernietigd werd in de wtc's, of financiele transacties net voor 9/11 enz.
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
pi_25002915
quote:
Op woensdag 9 februari 2005 10:19 schreef UncleScorp het volgende:
Ja hoeveel geld ze uitgeven aan de wederopbouw ofzo
Maar ik heb het over wat er vernietigd werd in de wtc's, of financiele transacties net voor 9/11 enz.
Heb je het linkje wel bekeken? Niet hoeveel geld er is uitgegeven aan wederopbouw ofzo, maar ook de financiele gevolgen na 9/11. Lees het eens... En zoek eens op internet naar gegevens.
Het lijkt me ook niet echt 'moeilijk' om te bepalen over wat er allemaal vernietigd is in de wtc's. Het lijkt me dat het (moet ook wel voor de verzekeringsmaatschappijen) wel bekend is wat voor bedrijven er allemaal in de wtc's gevestigd waren, wat de financiele status van die bedrijven was. Transacties etc worden allemaal vastgelegd, lijken me ook allemaal na te checken.
Waarom denk jij dat het moeilijk is dit allemaal na te gaan?
  woensdag 9 februari 2005 @ 10:33:34 #154
55946 livEliveD
Cogito ergo doleo
pi_25002999
quote:
Op woensdag 9 februari 2005 10:28 schreef Redux het volgende:
Waarom denk jij dat het moeilijk is dit allemaal na te gaan?
Mijn ervaring met bedrijven is dat het in de praktijk altijd een stuk moeilijker is dan dat het op papier zou moeten zijn. Daarnaast hoeft alles wat daar aan de hand was natuurlijk niet officieel geregistreerd te staan.
Op zaterdag 7 oktober 2006 14:56 schreef Friek_ het volgende:
Nu kon ik het niet laten om even snel op je Fotoboek te kijken en ik zag wat ik al dacht: een onzeker beta-studentje.
  woensdag 9 februari 2005 @ 10:41:04 #155
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_25003114
welke financiele gevolgen eigenlijk , we staan (alle landen that is) zo ver in de schulden dat het niet meer te betalen is in 100.000 jaar.

men verzint financien , gevolgen zijn er alleen voor degenen die op de lijst staan
Vraag yvonne maar hoe tof ik ben, die gaf mij er ooit een tagje voor.
pi_25003165
lol BG

Maar idd, bezie die defensie-begroting es van dit jaar :/
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
pi_25003180
quote:
Op woensdag 9 februari 2005 10:33 schreef livEliveD het volgende:
Mijn ervaring met bedrijven is dat het in de praktijk altijd een stuk moeilijker is dan dat het op papier zou moeten zijn. Daarnaast hoeft alles wat daar aan de hand was natuurlijk niet officieel geregistreerd te staan.
Zal heel goed kunnen hoor, maar alles heeft een eikpunt, ook al heb je een globale schatting, de gevolgen etc zijn dan nog te meten. Zolang je maar dat uitgangspunt hebt. Kan me niet voorstellen dat het totaal onbekend is wat er in de wtc's heeft gezeten ten tijde van de aanslagen, we hebben het hier wel over het financiele hart van de VS, niet zomaar een ghettobuurtje.
pi_25003194
quote:
Op woensdag 9 februari 2005 10:41 schreef BaajGuardian het volgende:
welke financiele gevolgen eigenlijk , we staan (alle landen that is) zo ver in de schulden dat het niet meer te betalen is in 100.000 jaar.

men verzint financien , gevolgen zijn er alleen voor degenen die op de lijst staan
Dat lijkt me een totaal andere discussie, maar goed.
  woensdag 9 februari 2005 @ 11:11:51 #159
45622 merlin693
Huh ! Asmodeus & me
pi_25003660
redux schreef
quote:
Lijkt me overduidelijk hetzelfde wiel. Vreemd dat ze in de quote die merlin in z'n post heeft gezet beweren dat het geen 757 wiel kan zijn. Ik zie overeenkomsten.

Zie voor de gein nog even een global hawk wiel. Probeer het aantal gaten te tellen, ik tel er 12. Plus het wiel is een stuk smaller.
quote:
They also made the wheels for the 757 but a simple proportional check of width versus diameter will easily show that the below photo is not of a wheel hub from a 757, which has a much larger radius than width.
lees het swarchz onderzoek eens in zijn geheel..inclusief het "Diffuser"geheel
pi_25003689
quote:
Op woensdag 9 februari 2005 11:11 schreef merlin693 het volgende:
redux schreef
lees het swarchz onderzoek eens in zijn geheel..inclusief het "Diffuser"geheel
En toch zie ik duidelijk overeenkomsten tussen het wiel op de foto's van een boeing, en het wiel wat in het puin ligt.
Maar post eens een andere foto van een wiel wat het volgens jou moet zijn?
pi_25003708
quote:
Op woensdag 9 februari 2005 11:11 schreef merlin693 het volgende:
lees het swarchz onderzoek eens in zijn geheel..inclusief het "Diffuser"geheel
Ik heb het gelezen.
Maar post dan eens een foto van een wiel wat het wel moet zijn?
  woensdag 9 februari 2005 @ 11:15:12 #162
45622 merlin693
Huh ! Asmodeus & me
pi_25003710
lees het onderzoek zou ik zeggen..de vragen worden daar beantwoord
pi_25003801
Ik heb het stuk over het wiel nogmaals gelezen, er wordt alleen beweerd dat het wiel een grotere diameter heeft dan het wiel van een boeing 757. Nou ja, als je nogmaals de foto's van een wiel van een boeing bekijkt, en het wiel in het puin zie je toch overduidelijk dat het het wiel van een boeing is.
Maar nogmaals, ik zie nergens het wiel wat het wel moet zijn, heb jij daar een foto van?

Ik zal verder dat stuk daarboven over de motor even posten, de foto's die in dat artikel worden gepost zijn niet lijkend op het stuk in het puin.
  woensdag 9 februari 2005 @ 11:27:26 #164
45622 merlin693
Huh ! Asmodeus & me
pi_25003839
quote:
Ik heb het stuk over het wiel nogmaals gelezen, er wordt alleen beweerd dat het wiel een grotere diameter heeft dan het wiel van een boeing 757.
quote:
They also made the wheels for the 757 but a simple proportional check of width versus diameter will easily show that the below photo is not of a wheel hub from a 757, which has a much larger radius than width.
omgekeerd dus , begin me nu af te vragen of jij altijd zo leest ?
pi_25003852
Ik heb even een foto opgezocht van een A3 Skywarrior, ze beweren dat het een wiel van a3 skywarior was, maar ik zie totaal geen overeenkomsten tussen het wiel van een skywarior en het wiel wat in het puin ligt. Jij wel?

Skywarior voorwiel:


Skywarior achterwiel:


Wiel in puin:
  woensdag 9 februari 2005 @ 11:29:37 #166
45622 merlin693
Huh ! Asmodeus & me
pi_25003859
lees jij wel of spui je zomaar
pi_25003892
quote:
Op woensdag 9 februari 2005 11:27 schreef merlin693 het volgende:

omgekeerd dus , begin me nu af te vragen of jij altijd zo leest ?
Je kan wat mij betreft wel meer gaan afvragen, maar een foto van een wiel van wat het wel moet zijn posten doe je niet. Zie je de foto's die ik heb gepost?
  woensdag 9 februari 2005 @ 11:33:19 #168
45622 merlin693
Huh ! Asmodeus & me
pi_25003909
nogmaals lees (deze opmerking maakt weer duidelijk dat je een begrijpend lezen probleem hebt )
pi_25003945
quote:
Op woensdag 9 februari 2005 11:29 schreef merlin693 het volgende:
lees jij wel of spui je zomaar
Ok, ik lees verkeerd.
Kun je me nou dan zeggen welk van welk vliegtuig het wiel in het puin is? Dan kan ik daar foto's van zoeken en een vergelijking maken.
pi_25004388
Ik neem aan dat je foto's aan het zoeken bent, Merlin? Of moet ik anders even zoeken?
  woensdag 9 februari 2005 @ 12:06:59 #171
45622 merlin693
Huh ! Asmodeus & me
pi_25004467
doe wat je niet laten kunt...en doe vooral niet aan begrijpend lezen !
pi_25004677
quote:
Op woensdag 9 februari 2005 12:06 schreef merlin693 het volgende:
Okay, aangezien jij geen foto kan posten van een wiel wat het wel moet zijn, ga ik me maar even actief opstellen.
Ik heb enkele quotes uit dat stukje van je hier neergezet:
quote:
There was one credible witness found that saw "a two-engine jet airplane, the engines were under the wings." That is a visual description of a 737, 757, or 767, but it is also a description of an A-3 Skywarrior.
(hoezo deze ene ooggetuige nou net 'credible' was, het staat er niet bij, maar goed)
quote:
Some of the team kept digging and they finally found what might be the actual type of part that was at the Pentagon. The part that is visible in the left of this photo could well be the exact part, and I can assure all that what you are looking at is not the front fan of a 757 jet engine.

That is a 737 type of "turbojet" power plant and might well be in the "modified [b]A-3 Skywarriors." [/b]I bet that jet mechanic from Evergreen Air (a known CIA affiliated company) can tell us where that fan blade comes from and do so in front of a Spitzer or Morganthau grand jury.
quote:
They are all jet engine components (past and present) on the A-3 Skywarrior twin-turbojet airplane and on older versions of the 737.
quote:
Note that 737s and 757 do not come equipped with such fire control systems or the mounting pods for the missiles, however, the A-3 Skywarrior is built to support the firing of such systems.
quote:
This is the type of wheel hub one would expect to find as one of the two rear wheels on an A-3 refitted with current
Ze vermoeden dus aan de hand van het wiel en de motor en het feit dat een 757 geen bommen kan dragen (Note that 737s and 757 do not come equipped with such fire control systems or the mounting pods for the missiles, however, the A-3 Skywarrior is built to support the firing of such systems) dat het een A-3 Skywarrior is.

Ikheb foto's van wielen van een A-3 skywarrior opgezocht, deze foto's:
voorwiel:

achterwiel:


Kijk je naar die velgen, en naar het velg in het puin, zie je bar weinig overeenkomsten. Sterker nog, op het feit na dat ze beiden rond zijn, zie je helemaal geen overeenkomsten.

Wiel in puin bij het pentagon:


Wel zie je duidelijk overeenkomsten met wielen onder de boeing 757.


Ook zie je dat de buitenste ring van de wielen overeenkomen:



Maar goed, ik hoop dat je een foto van een wiel van een ander vliegtuig wat op het wiel in het puin kunt laten zien, merlin, want dan kan ik een vergelijking maken.
  woensdag 9 februari 2005 @ 12:23:05 #173
45622 merlin693
Huh ! Asmodeus & me
pi_25004706
OMG ga nou eens verder met de difuser....het wiel was alleeen om aan te geven dat de verhoudingen tov de echt gebruikte velg in een 757 niet kloppen
quote:
It did not take much to confirm that the particular wheel shown below is the type made by B.F. Goodrich in their aerospace division. They also made the wheels for the 757 but a simple proportional check of width versus diameter will easily show that the below photo is not of a wheel hub from a 757,
  woensdag 9 februari 2005 @ 12:26:33 #174
55946 livEliveD
Cogito ergo doleo
pi_25004761
Staat nu 10 keer hetzelfde plaatje van hetzelfde wiel in het topic?
Op zaterdag 7 oktober 2006 14:56 schreef Friek_ het volgende:
Nu kon ik het niet laten om even snel op je Fotoboek te kijken en ik zag wat ik al dacht: een onzeker beta-studentje.
  woensdag 9 februari 2005 @ 12:28:22 #175
45622 merlin693
Huh ! Asmodeus & me
pi_25004801
ja zo ongeveer ja....lijkt wel een hobby van meneer
pi_25004938
quote:
Op woensdag 9 februari 2005 12:26 schreef livEliveD het volgende:
Staat nu 10 keer hetzelfde plaatje van hetzelfde wiel in het topic?
Het gaat toch over het wiel? Moet ik dan een foto van een stuurknuppel plaatsen?

Ga zelf eens iets zoeken ipv alleen maar commentaar plaatsen.

Ben bijna klaar met de diffuser case post overigens.
  woensdag 9 februari 2005 @ 12:41:36 #177
45622 merlin693
Huh ! Asmodeus & me
pi_25004993
quote:
Ga zelf eens iets zoeken ipv alleen maar commentaar plaatsen.
goh ik geloof dat ik met dit nieuwe onderzoek kwam...ik weet het niet zeker hoor LOL
pi_25005129
quote:
Op woensdag 9 februari 2005 12:23 schreef merlin693 het volgende:
OMG ga nou eens verder met de difuser....het wiel was alleeen om aan te geven dat de verhoudingen tov de echt gebruikte velg in een 757 niet kloppen
Leuke smiley he? Is dat je favo?

Die diffuser? Ok.

Je ziet hier foto's van een diffuser case van een Pratt & Whitney JT8D


Hier zie je de diffuser case gevonden in het puin:


Volgens die site is dit een diffuser case van een de motor gebruikt bij een boeing 757:


Nu heb ik hier een foto en een doorsnede van een rb211-535 motor:
foto:

(Zie rechts de zwarte ronde 'doppen' op de diffuser case)

De doorsnede:

(Zie de rondingen links in het bruin getekende diffuser case)

Je ziet dat de rond gaten op de doorsnede en foto niet overeenkomen met de foto van de diffuser gepost op die site, waarvan ze zeggen dat die een 757 diffusercase is. De foto van de diffuser case die zij hebben gepost heeft minder gaten.
De diffuser case van de P&W JT8D turbofan motor is deze:

Maar als je goed naar de rondingen kijkt, zie je dat die niet overeenkomen met de rondingen van de diffusercase in het puin. Om de rondingen van de diffuser case van de P&W JT8D zitten driehoeken, om de rondjes van de diffuser case in het puin niet.
De rondingen van de disffuser case van de rb211-535 motoren hebben deze driehoeken ook niet, kun je zien op de foto en doorsnede.

Dus naar mijn mening, de diffuser case in het puin komt sterker overeen met de diffuser case op de foto en het schema, en niet met de P&W JT8D diffuser case(met de driehoekjes rond de rondjes)
  woensdag 9 februari 2005 @ 13:07:16 #179
55946 livEliveD
Cogito ergo doleo
pi_25005336
quote:
Op woensdag 9 februari 2005 12:38 schreef Redux het volgende:
Het gaat toch over het wiel? Moet ik dan een foto van een stuurknuppel plaatsen?
Nee tuuwk niet maar het scrollen wil niet echt niet meer bij mij door al die foto's. Aangezien het veelal ook nog eens dezelfde foto's zijn is dit erg onhandig.
quote:
Ga zelf eens iets zoeken ipv alleen maar commentaar plaatsen.
Het wiel kan me niet echt zo boeien eigenlijk. Het 9/11 verhaal zelf wel. Echt commentaar wil ik het niet noemen hoor . Ik vroeg me af waar het naar toe ging met al die foto's en wat het nut was.
Waarom veelal zo'n bijtent toontje in je posts?

[ Bericht 6% gewijzigd door livEliveD op 09-02-2005 13:55:50 ]
Op zaterdag 7 oktober 2006 14:56 schreef Friek_ het volgende:
Nu kon ik het niet laten om even snel op je Fotoboek te kijken en ik zag wat ik al dacht: een onzeker beta-studentje.
pi_25005906
quote:
Op woensdag 9 februari 2005 13:07 schreef livEliveD het volgende:
Nee tuuwk niet maar het scrollen wil niet echt niet meer bij mij door al die foto's. Aangezien het veelal ook nog eens dezelfde foto's zijn is dit erg onhandig.
Ja euhh, ik heb maar 1 of 2 puin-met-wiel-foto's. Ik heb een paar boeing 757 wiel foto's, dus die post ik. Maar als jij mooiere foto's van wielen kan vinden zodat we wat meer afwisseling in de pagina's kunnen krijgen (wat daar het doel van is laat ik maar even naast me), be my guest.
quote:
Het wiel kan me niet echt zo boeien eigenlijk. Het 9/11 verhaal zelf wel. Echt commentaar wil ik het niet noemen hoor . Ik vroeg me af waar het naar toe ging met al die foto's en wat het nut was.
Waarom veelal zo'n bijtent toontje in je posts?
Het wiel is onderdeel van het 9/11 verhaal. Als oa het wiel door complottheoriegelovers wordt aangedragen als aantoonbaar 'bewijs' dat het iets anders dan een boeing was wat het pentagon invloog, en met dat gegeven kunnen beweren dat het hele 9/11 gebeuren opzet was, en ik bij het wiel al kan zeggen dat dat niet klopt zodat je aan het eind ook niet een conclusie kan trekken dat de 9/11 aanvallen een inside job was, dan is dat wiel uitermate interessant.

Waar bijtend??
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')