Heb je het linkje wel bekeken? Niet hoeveel geld er is uitgegeven aan wederopbouw ofzo, maar ook de financiele gevolgen na 9/11. Lees het eens... En zoek eens op internet naar gegevens.quote:Op woensdag 9 februari 2005 10:19 schreef UncleScorp het volgende:
Ja hoeveel geld ze uitgeven aan de wederopbouw ofzo
Maar ik heb het over wat er vernietigd werd in de wtc's, of financiele transacties net voor 9/11 enz.
Mijn ervaring met bedrijven is dat het in de praktijk altijd een stuk moeilijker is dan dat het op papier zou moeten zijn. Daarnaast hoeft alles wat daar aan de hand was natuurlijk niet officieel geregistreerd te staan.quote:Op woensdag 9 februari 2005 10:28 schreef Redux het volgende:
Waarom denk jij dat het moeilijk is dit allemaal na te gaan?
Zal heel goed kunnen hoor, maar alles heeft een eikpunt, ook al heb je een globale schatting, de gevolgen etc zijn dan nog te meten. Zolang je maar dat uitgangspunt hebt. Kan me niet voorstellen dat het totaal onbekend is wat er in de wtc's heeft gezeten ten tijde van de aanslagen, we hebben het hier wel over het financiele hart van de VS, niet zomaar een ghettobuurtje.quote:Op woensdag 9 februari 2005 10:33 schreef livEliveD het volgende:
Mijn ervaring met bedrijven is dat het in de praktijk altijd een stuk moeilijker is dan dat het op papier zou moeten zijn. Daarnaast hoeft alles wat daar aan de hand was natuurlijk niet officieel geregistreerd te staan.
Dat lijkt me een totaal andere discussie, maar goed.quote:Op woensdag 9 februari 2005 10:41 schreef BaajGuardian het volgende:
welke financiele gevolgen eigenlijk , we staan (alle landen that is) zo ver in de schulden dat het niet meer te betalen is in 100.000 jaar.
men verzint financien , gevolgen zijn er alleen voor degenen die op de lijst staan
quote:Lijkt me overduidelijk hetzelfde wiel. Vreemd dat ze in de quote die merlin in z'n post heeft gezet beweren dat het geen 757 wiel kan zijn. Ik zie overeenkomsten.
Zie voor de gein nog even een global hawk wiel. Probeer het aantal gaten te tellen, ik tel er 12. Plus het wiel is een stuk smaller.
lees het swarchz onderzoek eens in zijn geheel..inclusief het "Diffuser"geheelquote:They also made the wheels for the 757 but a simple proportional check of width versus diameter will easily show that the below photo is not of a wheel hub from a 757, which has a much larger radius than width.
En toch zie ik duidelijk overeenkomsten tussen het wiel op de foto's van een boeing, en het wiel wat in het puin ligt.quote:Op woensdag 9 februari 2005 11:11 schreef merlin693 het volgende:
redux schreef
lees het swarchz onderzoek eens in zijn geheel..inclusief het "Diffuser"geheel
Ik heb het gelezen.quote:Op woensdag 9 februari 2005 11:11 schreef merlin693 het volgende:
lees het swarchz onderzoek eens in zijn geheel..inclusief het "Diffuser"geheel
quote:Ik heb het stuk over het wiel nogmaals gelezen, er wordt alleen beweerd dat het wiel een grotere diameter heeft dan het wiel van een boeing 757.
omgekeerd dus , begin me nu af te vragen of jij altijd zo leest ?quote:They also made the wheels for the 757 but a simple proportional check of width versus diameter will easily show that the below photo is not of a wheel hub from a 757, which has a much larger radius than width.
Je kan wat mij betreft wel meer gaan afvragen, maar een foto van een wiel van wat het wel moet zijn posten doe je niet. Zie je de foto's die ik heb gepost?quote:Op woensdag 9 februari 2005 11:27 schreef merlin693 het volgende:
omgekeerd dus , begin me nu af te vragen of jij altijd zo leest ?
Ok, ik lees verkeerd.quote:Op woensdag 9 februari 2005 11:29 schreef merlin693 het volgende:
lees jij wel of spui je zomaar
Okay, aangezien jij geen foto kan posten van een wiel wat het wel moet zijn, ga ik me maar even actief opstellen.quote:
(hoezo deze ene ooggetuige nou net 'credible' was, het staat er niet bij, maar goed)quote:There was one credible witness found that saw "a two-engine jet airplane, the engines were under the wings." That is a visual description of a 737, 757, or 767, but it is also a description of an A-3 Skywarrior.
quote:Some of the team kept digging and they finally found what might be the actual type of part that was at the Pentagon. The part that is visible in the left of this photo could well be the exact part, and I can assure all that what you are looking at is not the front fan of a 757 jet engine.
That is a 737 type of "turbojet" power plant and might well be in the "modified [b]A-3 Skywarriors." [/b]I bet that jet mechanic from Evergreen Air (a known CIA affiliated company) can tell us where that fan blade comes from and do so in front of a Spitzer or Morganthau grand jury.
quote:They are all jet engine components (past and present) on the A-3 Skywarrior twin-turbojet airplane and on older versions of the 737.
quote:Note that 737s and 757 do not come equipped with such fire control systems or the mounting pods for the missiles, however, the A-3 Skywarrior is built to support the firing of such systems.
Ze vermoeden dus aan de hand van het wiel en de motor en het feit dat een 757 geen bommen kan dragen (Note that 737s and 757 do not come equipped with such fire control systems or the mounting pods for the missiles, however, the A-3 Skywarrior is built to support the firing of such systems) dat het een A-3 Skywarrior is.quote:This is the type of wheel hub one would expect to find as one of the two rear wheels on an A-3 refitted with current
quote:It did not take much to confirm that the particular wheel shown below is the type made by B.F. Goodrich in their aerospace division. They also made the wheels for the 757 but a simple proportional check of width versus diameter will easily show that the below photo is not of a wheel hub from a 757,
Het gaat toch over het wiel? Moet ik dan een foto van een stuurknuppel plaatsen?quote:Op woensdag 9 februari 2005 12:26 schreef livEliveD het volgende:
Staat nu 10 keer hetzelfde plaatje van hetzelfde wiel in het topic?![]()
goh ik geloof dat ik met dit nieuwe onderzoek kwam...ik weet het niet zeker hoor LOLquote:Ga zelf eens iets zoeken ipv alleen maar commentaar plaatsen.
Leuke smiley he? Is dat je favo?quote:Op woensdag 9 februari 2005 12:23 schreef merlin693 het volgende:
OMG![]()
![]()
ga nou eens verder met de difuser....het wiel was alleeen om aan te geven dat de verhoudingen tov de echt gebruikte velg in een 757 niet kloppen
Nee tuuwk niet maar het scrollen wil niet echt niet meer bij mij door al die foto's. Aangezien het veelal ook nog eens dezelfde foto's zijn is dit erg onhandig.quote:Op woensdag 9 februari 2005 12:38 schreef Redux het volgende:
Het gaat toch over het wiel? Moet ik dan een foto van een stuurknuppel plaatsen?
Het wiel kan me niet echt zo boeien eigenlijk. Het 9/11 verhaal zelf wel. Echt commentaar wil ik het niet noemen hoorquote:Ga zelf eens iets zoeken ipv alleen maar commentaar plaatsen.
Ja euhh, ik heb maar 1 of 2 puin-met-wiel-foto's. Ik heb een paar boeing 757 wiel foto's, dus die post ik. Maar als jij mooiere foto's van wielen kan vinden zodat we wat meer afwisseling in de pagina's kunnen krijgen (wat daar het doel van is laat ik maar even naast me), be my guest.quote:Op woensdag 9 februari 2005 13:07 schreef livEliveD het volgende:
Nee tuuwk niet maar het scrollen wil niet echt niet meer bij mij door al die foto's. Aangezien het veelal ook nog eens dezelfde foto's zijn is dit erg onhandig.
Het wiel is onderdeel van het 9/11 verhaal. Als oa het wiel door complottheoriegelovers wordt aangedragen als aantoonbaar 'bewijs' dat het iets anders dan een boeing was wat het pentagon invloog, en met dat gegeven kunnen beweren dat het hele 9/11 gebeuren opzet was, en ik bij het wiel al kan zeggen dat dat niet klopt zodat je aan het eind ook niet een conclusie kan trekken dat de 9/11 aanvallen een inside job was, dan is dat wiel uitermate interessant.quote:Het wiel kan me niet echt zo boeien eigenlijk. Het 9/11 verhaal zelf wel. Echt commentaar wil ik het niet noemen hoor. Ik vroeg me af waar het naar toe ging met al die foto's en wat het nut was.
Waarom veelal zo'n bijtent toontje in je posts?
Volgens mij praten we een tikkeltje langs elkaar heen.quote:Op woensdag 9 februari 2005 13:46 schreef Redux het volgende:
Ja euhh, ik heb maar 1 of 2 puin-met-wiel-foto's. Ik heb een paar boeing 757 wiel foto's, dus die post ik. Maar als jij mooiere foto's van wielen kan vinden zodat we wat meer afwisseling in de pagina's kunnen krijgen (wat daar het doel van is laat ik maar even naast me), be my guest.
Ach slechts een van de vele vraagtekens.quote:Het wiel is onderdeel van het 9/11 verhaal. Als oa het wiel door complottheoriegelovers wordt aangedragen als aantoonbaar 'bewijs' dat het iets anders dan een boeing was wat het pentagon invloog, en met dat gegeven kunnen beweren dat het hele 9/11 gebeuren opzet was, en ik bij het wiel al kan zeggen dat dat niet klopt zodat je aan het eind ook niet een conclusie kan trekken dat de 9/11 aanvallen een inside job was, dan is dat wiel uitermate interessant.
*zucht* Laat maarquote:Waar bijtend??
Ik heb het niet over de schijn, maar over het feit dat één van de torens in 8.1 seconden naar benee komt. Dat is onmogelijk zonder explosieven. Tevens is het puin allemaal zeer klein. Maar das weer alleen maar een indicatie, die instorttijd is een gegeven. Net als dat Bin laden nooit heeft bekent.quote:Op woensdag 9 februari 2005 09:15 schreef Redux het volgende:
Als iets overkomt als een ontploffing, wil nog niet zeggen dat het daadwerkelijk een ontploffing geweest is. Hoeveel mensen hebben in hun leven bij een joekel van een gebouw gestaan wat aan het instorten was? Wat voor referentie heb je, behalve wolkenkrabbers die dmv explosieven naar beneden gehaald worden? Volgens mij komt hier ook een stukje psychology om de hoek kijken; niemand had ooit kunnen denken dat 2 van zulke torens -de trots van new york/de vs- naar beneden gehaald zouden kunnen worden. Sta je op dat moment na 2 vliegtuigimpacts naast zo'n gebouw, kan ik me inderdaad voorstellen dat je hersenen grip proberen te krijen op de gebeurtenissen.
Het naar beneden klappen van elke verdieping geeft een enorme dreun, vooral de eerste paar. Tuurlijk lijken zulke knallen op explosieven, maar het waren geen explosieven.
Volgens mij niet hoor.quote:Op woensdag 9 februari 2005 14:01 schreef livEliveD het volgende:
Volgens mij praten we een tikkeltje langs elkaar heen.
Helemaal niet slechts. Het is er maar 1, maar als iedere vraagteken in te vullen is, dan is een conclusie te trekken. Ik vul de vraagtekens niet op voorhand in, misschien is dat voor jou een goede manier van aanpak, maar voor mij niet.quote:Ach slechts een van de vele vraagtekens.
quote:*zucht* Laat maar![]()
Waarom kan een toren niet in 8.1 seconde instorten? Waarom zou een brand niet hetzelfde resultaat kunnen hebben als explosieven? Kun je me dat uitleggen?quote:Op woensdag 9 februari 2005 14:05 schreef Reeferman het volgende:
Ik heb het niet over de schijn, maar over het feit dat één van de torens in 8.1 seconden naar benee komt. Dat is onmogelijk zonder explosieven. Tevens is het puin allemaal zeer klein. Maar das weer alleen maar een indicatie, die instorttijd is een gegeven. Net als dat Bin laden nooit heeft bekent.
Ja maar dit is geen 'bewijs'. Men kan van alles roepen, maar dat zegt nog niet dat het waar is. Mijn mening hoor, maar dit is wat mij betreft niet overtuigend dat het 9/11 gebeuren een inside job was. Hooguit een toevalligheid.quote:Jaren voor de aanslag op het overheidsgebouw in Oklahoma kwam er een boek uit wat ging over een geheime groep binnen de amerikaanse regering die de aanslag zelf ging plegen om zo meer macht te krijgen. In het boek blaast Tom McVeigh het gebouw op, jaren later doet Timothy McVeigh het in het echt. Het boek werd opgedragen aan een geheime organisatie.
Ook voor 11 september riepen bijvoorbeeld de neo-cons dat ze wel een pearl harbour achtige gebeurtenis konden gebruiken om hun plannen in een stroomversnelling te brengen. Op hun eigen website in dit na te lezen http://www.newamericancentury.org/ En dan de dag na 11 september komt een vertegenwoordiger van de Counsil on foreign (CFR) relations op TV die gewoon openlijk zegt dat de gebeurtinissen van gisteren de nieuwe wereldorde waar ze aan werken dichterbij brengt.
Hoe duidelijker wil je het nog hebben??
Ik weet het wel zeker want nergens zie ik dat je me begrijpt.quote:
Ik heb al tig topics gelezen over 9-11 en dat wiel is alles behalve het enige vraagteken. Of hier een goede verklaring voor wordt gevonden is maar de vraag. Ik denk dat een hoop onzeker zal blijven en dan mag ieder zijn eigen conclusie trekken.quote:Helemaal niet slechts. Het is er maar 1, maar als iedere vraagteken in te vullen is, dan is een conclusie te trekken. Ik vul de vraagtekens niet op voorhand in, misschien is dat voor jou een goede manier van aanpak, maar voor mij niet.
ten eerste over het recht naar beneden vallen, hoezo zwaartekracht? als het zwaarte kracht zou zijn zou hij schuin moeten vallen aangezien de vliegtuigen niet exact in het midden vlogen maar meer aan de hoek van de toren, dus dat betekent een zwakke hoek en zou heel die toren die richting op donderen. maar nee, recht naar beneden.quote:Op dinsdag 8 februari 2005 23:58 schreef mouzzer het volgende:
[..]
Ooit aan gedacht dat die 'explosies' misschien gewoon de vloerdelen zijn die op elkaar vallen? De rook komt ook van het instorten van interne structuur terwijl de buitenring nog staat (goed te zien op video van het moment dat de 2de toren instort).
Voor het laten 'gecontrolleerd' laten instorten dmv dynamiet is heel wat meer nodig dan die paar pufjes rook die je op de video ziet. Kijk eens naar National Geographic daar zenden ze deze week veel docu's uit van demolition teams die o.a. flatgebouwen omblazen. Toch raar dat niemand dat dan heeft opgemerkt in het WTC dat overal explosies en draden werden aangebracht weken/maanden voor de 11de.
Recht naar beneden vallen? Zwaartekracht!
Fijn dat je me dan ook opnieuw uitlegt wat je bedoelt, en me niet afschildert als een koppig iemand. Volgens mij had je het erover dat je moeite had met scrollen omdat het wiel zo vaak gepost werd, en dat je dat een probleem vindt. Ik vind dat een beetje een slap excuus. We zitten in een discussie, daar horen bepaalde foto's bij, maar omdat jij last hebt met scrollen mogen van jou die foto's niet gepost worden. Je vindt het blijkbaar wel o.k. dat in TRU topics hele lappen tekst worden gecopy pasted aangezien ik je in die topics wel zie posten, maar geen commentaar op die lange lappen tekst zie geven. Dus ik snap je hele probleem niet.quote:Op woensdag 9 februari 2005 14:32 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Ik weet het wel zeker want nergens zie ik dat je me begrijpt.
Euhh, dat wiel werd door believers aangedragen, herinner je je de 9/11 pentagon topics nog (ongeveen 6 -7 delen)? Die begonnen naar aanleiding van flashfilmpjes. Het wiel was in die flashfilmpjes een groot item. Ik reageer daarop.quote:Ik heb al tig topics gelezen over 9-11 en dat wiel is alles behalve het enige vraagteken. Of hier een goede verklaring voor wordt gevonden is maar de vraag. Ik denk dat een hoop onzeker zal blijven en dan mag ieder zijn eigen conclusie trekken.
Verder vind ik het wiel een van de mindere aanwijzingen omdat het ergens niks zegt. Als het gebouw is opgeblazen dan leggen die luitjes er vast wel een bijbehorend wiel neer en zo niet dan is het ook echt het wiel van het vliegtuig. Nu kan het natuurlijk zijn dat het gebouw is opgeblazen en die luitjes een foutje hebben gemaakt. Ik vind dat onlogisch maar je weet maar nooit. Als de ene in dit topic denkt dat het een wiel is van een andere vliegtuig dan kun je dat natuurlijk als aanwijzing beschouwen van zo’n foutje. Nu zitten we in de situatie dat de ene denkt dat het wiel bij het goede type vliegtuig hoort en de ander denkt van niet. Op een gegeven moment is dan alles gezegd denk ik en kunnen we naar het volgende punt gaan. Prima toch? Ik bedoel: Jij bent niet te overtuigen en de ander ook niet. Lijkt me niet zinvol om dan cirkeltjes te gaan lopen.
The time t required for an object to fall from a height h (in a vacuum) is given by the formula t = sqrt(2h/g), where g is the acceleration due to gravity. Thus an object falling from the top of one of the towers (taking h = 1306 feet and g = 32.174 ft/sec2) would take 9.01 seconds to hit the ground if we ignore the resistance of the air and a few seconds longer if we take air resistance into account.quote:Waarom kan een toren niet in 8.1 seconde instorten? Waarom zou een brand niet hetzelfde resultaat kunnen hebben als explosieven? Kun je me dat uitleggen?
Nee, klopt niet wat je zegt. De torens zijn niet ingestort door de zijdelingse kracht van de vliegtuigen die de torens zijn ingevlogen, maar door de felle brand die in de torens de structuur heeft verzwakt. Dus het is wel degelijk de zwaartekracht die voor de snelle instorting NA de brand heeft gezorgd.quote:Op woensdag 9 februari 2005 14:37 schreef Thrilled het volgende:
[..]
ten eerste over het recht naar beneden vallen, hoezo zwaartekracht? als het zwaarte kracht zou zijn zou hij schuin moeten vallen aangezien de vliegtuigen niet exact in het midden vlogen maar meer aan de hoek van de toren, dus dat betekent een zwakke hoek en zou heel die toren die richting op donderen. maar nee, recht naar beneden.
vloerdelen veroorzaakten de doffe dreunen die als explosies werden opgevat. Vloerdelen die op elkaar vallen veroorzaken een flinke winddruk. Gooi maar eens een magazine recht naar beneden op je bureau, en er ontsnapt wind onder dat magazine. Bij vloerdelen die naar beneden klappen is dat effect nog groter. De eerste vloerdelen zijn recht opelkaar geklapt.quote:ten tweede, vloerdelen veroorzaken de explosies en stofwolkjes? hoe kan een vloerdeel van elke verdieping 64 vierkante meter ( Gegevens wtc) zo'n klap veroorzaken? alleen als ze allemaal recht op elkaar vallen. dat kan niet, want elk deel krijgt weer zwaar puin van de vorige op zich, dus dat brokkelt/breekt allemaal af en valt niet recht naar beneden. En btw, hoeveel / hoe groot zal zo'n stof wolk zijn als er 2 vloerdelen van dik 60 vierkante meter op elkaar vallen? wel eens een grote mat in de gymzaal op de grond laten vallen en die lucht/stof verplaatsing gezien? als je de filmpjes/foto's bekijkt zie je een stof wolkje amper grootter als een auto, hoe kan dat? juist, explosieven.
Waarom al dat gedoe met vliegtuigen en dat in de schoenen van terroristen schuiven als het een stuk makkelijker geweest zou zijn om het plaatsen van explosieven in de schoenen van terroristen te plaatsen?quote:ten derde over die docu's die jij gezien hebt op NG en D... daar waren de explosieven misschien groot maar vergeet niet dat het stevigste gedeelte van het wtc in het midden zat (staal en beton rond de liftschachten) en dat je daardoor geen grote explosies/stofwolken zag. en die explosieven / draden aanbrengen is niet zo moeilijk, iedereen neemt aan dat dat onder werktijd gebeurd is terwijl iedereen lekker zit te werken en koffie te drinken en zich afvragen...mmm wat doet die man daar nou? kan makkelijk op een feestdag/buiten werktijden als er bijna niemand meer in het gebouw is. ik kan me moeilijk voorstellen dat het wtc ooit wel eens leeg is geweest en dat ze het tijdens werktijd zouden doen....
zo..nu jullie weer...
Interessant. Heb je een bron van me waar je dit vandaan hebt, en een bron waar ik kan lezen in hoeveel tijd de beide torens naar beneden zijn gestort? Ik zou het graag willen na lezen.quote:Op woensdag 9 februari 2005 14:43 schreef Reeferman het volgende:
The time t required for an object to fall from a height h (in a vacuum) is given by the formula t = sqrt(2h/g), where g is the acceleration due to gravity. Thus an object falling from the top of one of the towers (taking h = 1306 feet and g = 32.174 ft/sec2) would take 9.01 seconds to hit the ground if we ignore the resistance of the air and a few seconds longer if we take air resistance into account.
Het optreden van faithless in 1999 zorgde ook voor een aardbeving.quote:Op woensdag 9 februari 2005 15:21 schreef UncleScorp het volgende:
Er was toch ook die waarneming op een seismoloog van een serieuse "ontploffing" ?
Kan je hier betaald voor krijgen dan? Serieus? Wist ik niet! Wordt jij er betaald voor dan?quote:Op woensdag 9 februari 2005 19:12 schreef Casual het volgende:
Iemand die er waarschijnlijk voor betaald krijgt de hele dag conspiracy zaken te ontkrachten, no matter hoe belachelijk je jezelf ook maakt. Ik daag je uit Redux, bekijk die Documentaire die ik zojuist gepost heb en dan wil ik graag een mening van je horen. Maar waarschijnlijk past dat niet in je straatje en zal dit bij voorbaat ook weer de grond in worden geboord. Tegelijkertijd vraag ik mij af of jij je bezig houdt met Occulte zaken, of een groot horror film aanbidder bent. Die avataar van je zegt in princiepe al genoeg !!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |