Waarom niet? Als dit een schematische weergave is van de motoren die onder dat type boeing zaten, en de onderdelen in het puin te identificeren zijn als zo'n motor, lijkt me dat de uitkomst dan makkelijk te stellen is: het was een boeing wat het pentagon in is gevlogen.quote:Op dinsdag 8 februari 2005 14:05 schreef merlin693 het volgende:
dus hebben we niks aan dit plaatje als bewijsmateriaal ! zal ook wel zoeken
Da's mooi dat je dat begrepen hebt. Waar heb je dat vandaan? Ben benieuwd.quote:maar ik heb trouwens begrepen dat op dit type pratt&whitney's gemonteerd waren !
zak in de strond kerel ! (ik hoop dat deboventaande opmerking ook bij iteejers optelsom word bijgezet !)quote:Da's mooi dat je dat begrepen hebt.
En dan laat hij mij de maten opzoeken? Als merlin het correct wil doen, waarom gaat hij dan niet zelf de maten erbij zoeken? Of zat hij, zoals je kunt zien aan zijn post boven je, te zoeken naar iets?quote:Op dinsdag 8 februari 2005 14:14 schreef UncleScorp het volgende:
"Als dit een schematische weergave is van de motoren die onder dat type boeing zaten, en de onderdelen in het puin te identificeren zijn als zo'n motor,"
Merlin963 wil het correct doen ... jij gaat af op louter visueel (het ziet er hetzelfde uit dus het is hetzelfde) ... merlin963 wil zekerheid aan de hand van afmetingen.
nou nou, doe eens even rustig wil je?quote:Op dinsdag 8 februari 2005 14:13 schreef merlin693 het volgende:
[..]
zak in de strond kerel ! (ik hoop dat deboventaande opmerking ook bij iteejers optelsom word bijgezet !)
quote:En dan laat hij mij de maten opzoeken? Als merlin het correct wil doen, waarom gaat hij dan niet zelf de maten erbij zoeken?
schud hoofd !!quote:zal ook wel zoeken
Hij zegt hier zelf dat hij ook wel zal zoeken ... lezen my dear lezenquote:Op dinsdag 8 februari 2005 14:05 schreef merlin693 het volgende:
dus hebben we niks aan dit plaatje als bewijsmateriaal ! zal ook wel zoeken
maar ik heb trouwens begrepen dat op dit type pratt&whitney's gemonteerd waren !
quote:Op dinsdag 8 februari 2005 14:21 schreef merlin693 het volgende:
schud hoofd !!
dit was de laatste poging met redux een discussie op gang te brengen !!
Dat vind jij een normale discussie voeren? Je zat gewoon te vissen naar een lompe opmerking van me man, zodat je iteejer meer reden kan geven om me te bannen.quote:Op dinsdag 8 februari 2005 13:38 schreef merlin693 het volgende:
wat denk je ? vergelijken mischien ?
quote:Op dinsdag 8 februari 2005 14:23 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
Hij zegt hier zelf dat hij ook wel zal zoeken ... lezen my dear lezen
paranoia ventje dat je er rond looptquote:Je zat gewoon te vissen naar een lompe opmerking van me man, zodat je iteejer meer reden kan geven om me te bannen.
quote:Op dinsdag 8 februari 2005 14:30 schreef merlin693 het volgende:
paranoia ventje dat je er rond loopt
Paranoia? Kom op zeg. :Squote:Op dinsdag 8 februari 2005 14:13 schreef merlin693 het volgende:
zak in de strond kerel ! (ik hoop dat deboventaande opmerking ook bij iteejers optelsom word bijgezet !)
omgquote:Op dinsdag 8 februari 2005 14:28 schreef Redux het volgende:
Nadat ik heb gezocht en hij de info die ik gevonden heb niet goed vond?
Waar ben jij ontopic bezig, unclescorp? Weer lekker aan het sidekicken?
Als jij een schematische weergave van je videorecorder hebt, en je ziet een foto met een kapot frontje, waarvan datzelfde frontje te zien is op de schematische weergave, wat heb je dan aan de maten?quote:Op dinsdag 8 februari 2005 14:32 schreef UncleScorp het volgende:
Hij vraagt achter afmetingen en die staan niet op jouw foto, dus is het niet goed voor hem ... is dat nu echt zo moeilijk om te begrijpen ? Ge begrijpt alles van 9/11 maar ge hebt het blijkbaar moeilijk met eenvoudige dingen hé ?
Uiteraard doe jij dat graag alleen niemand zit er op te wachtenquote:Op dinsdag 8 februari 2005 10:10 schreef Redux het volgende:
[..]
Mwa, mensen zoals thriller baseren hun mening blijkbaar puur op de info die ze krijgen van complot sites. Die info is ook anders uit te leggen. Ik post graag die info met andere uitleg.
Aan de maten niets, ik kijk dan naar het type-nummerquote:Op dinsdag 8 februari 2005 14:35 schreef Redux het volgende:
Als jij een schematische weergave van je videorecorder hebt, en je ziet een foto met een kapot frontje, waarvan datzelfde frontje te zien is op de schematische weergave, wat heb je dan aan de maten?
Als er iemand is die het moeilijk heeft met eenvoudige dingen ben jij het wel, als je nogsteeds gelooft dat het een Global Hawk geweest zou kunnen zijn.quote:Op dinsdag 8 februari 2005 14:32 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
omg
Hij vraagt achter afmetingen en die staan niet op jouw foto, dus is het niet goed voor hem ... is dat nu echt zo moeilijk om te begrijpen ? Ge begrijpt alles van 9/11 maar ge hebt het blijkbaar moeilijk met eenvoudige dingen hé ?
En die opmerking over mij zal ik wijselijk negeren ...
Wie brengt In a plane site ter sprake en gebruikt dat als bewijs? Als men bij In a Plane site geeneens het grote gat in de muur kan vinden dan is het al geen serieus onderzoek meer, gewoon amateuristisch en slecht. Heeft niks te maken of wij er wel of niet bij waren.quote:Op maandag 7 februari 2005 23:24 schreef Thrilled het volgende:
[..]
over het verkeerde inpact punt kunnen wij niet gaan discussieren want wij waren er sowieso al niet bij, dus we moeten ook afgaan op de beelden/getuiges. als het pentagon idd zo hard is lijkt het mij niet dat debris wat steeds kleiner wordt dan ook het gebouw in gaat.
*lol* getuigen hebben geen waarde? Getuigen hebben altijd de grootste waarde in een onderzoek hoor. Zeg dat maar eens tegen een rechter, ja de getuigen hebben alles letterlijk voor hun ogen zien gebeuren maar ze hebben hier geen waarde hoor dus niet meetellen wat ze wel gezien hebben!quote:Op dinsdag 8 februari 2005 15:45 schreef UncleScorp het volgende:
Zoals gezegd hebben getuigen hier totaal geen waarde ...
Getuigen die zogezegd missile hoorden worden ook niet geteld.
Tja, en wij moeten jullie waarheid maar slikken.
Hij vroeg mij wat er onder die blauwe doek zat ... wat is dat volgens jou, voor wie toch alles zo duidelijk is ?
Waarom zoek je het niet op? Waarom wil je van mij of mouzzer horen hoe het ging? Zodat je dan vervolgens weer kan zeggen dat we altijd hetzelfde zeggen en onze info oinbetrouwbaar is? Zoek het zelf eens op, post het hier en laat zien dat jij gelijk hebt ipv wij. Jouw probleem is dat je constant info die anderen opzoeken (ik of mouzzer) af zit te kraken, maar zelf geen ene reet doet. Mouzzer heeft daarin groot gelijk.quote:Op dinsdag 8 februari 2005 16:02 schreef UncleScorp het volgende:
Waar is het puin dan dat die punchhole veroorzaakt heeft ? Zo'n groot gat en er ligt juist wat klein grut op de grond ervoor ... ?
En weinig brokstukken ... eerst werd gezegd dat dat kwam door de intense brand, en vandaag post redux een universiteitsverslag dat er geen grote brand was ?
In Seconds From Disaster wordt ook aangegeven dat het geen grote intense brand was, meeste kersonine is bij de ontploffing bij impact tot ontbranding gekomen en heeft zicht verspreidt tot de brandmuren vandaar dat je de meubels op de 2 etage gewoon kon zien na het instorten.quote:Op dinsdag 8 februari 2005 16:02 schreef UncleScorp het volgende:
Waar is het puin dan dat die punchhole veroorzaakt heeft ? Zo'n groot gat en er ligt juist wat klein grut op de grond ervoor ... ?
En weinig brokstukken ... eerst werd gezegd dat dat kwam door de intense brand, en vandaag post redux een universiteitsverslag dat er geen grote brand was ?
ik ben nu die film aan het downloaden en voor mij is het al zeker dat de wtc torens zijn opgeblazen met dynamiet (of iets dergelijks) verslagen van brandweermannen die vele explosies na elkaar hoorden toen ze in elkaar storten. het recht naar beneden vallen en nu deze beelden. voor mij is duidelijk...quote:Op dinsdag 8 februari 2005 14:30 schreef Merovingian. het volgende:
[afbeelding]
click for video
(nog) hogere kwaliteit geshared op edonkey/emule in een pack van 28 films.
http://www.onlinejournal.(...)z/020205schwarz.htmlquote:Another component was found at the Pentagon in the form of a wheel hub. It did not take much to confirm that the particular wheel shown below is the type made by B.F. Goodrich in their aerospace division. They also made the wheels for the 757 but a simple proportional check of width versus diameter will easily show that the below photo is not of a wheel hub from a 757, which has a much larger radius than width. This radius being about the same as the width of the wheel hub is also another clue that the 757 story is a Bush Lie.
In fact, if one looks very closely at the diameter versus width of the tire that was found at the Pentagon, this is the type of tire used for carrier based and general rear wheels of smaller military planes, not commercial airliners. This is the type of wheel hub one would expect to find as one of the two rear wheels on an A-3 refitted with current equipment rather than equipment that is no longer being manufactured.
The information in this article has been hand-delivered to New York Attorney General Eliot Spitzer.
Kritiek leveren is altijd leuk........... maar wat is jouw hypothese met betrekking tot dit drama?quote:Op dinsdag 8 februari 2005 20:44 schreef OpenYourMind het volgende:
Stop nou eens met dat slappe gelul hier en ga onderzoeken en nadenken inplaats van maar wat uit je nek te lullen!!! Dit geldt voor bijna iedereen die hier post. Ga echt onderzoeken of zwijg met je disinformatie!!!
Die 5 frames zijn nooit officieel vrij gegeven!!! Niemand weet waar ze vandaan komen en niemand heeft er verantwoording voor genomen. En stop a.u.b. met die posts over dat wiel en het gezeur daaromheen. Er zijn genoeg getuigenverklaringen die een boeing het pentagon in hebben zien vliegen en geen getuigen die zeggen dat het iets anders was. In plane site is een film, expres in elkaar gezet om mensen op een dwaalspoor te zetten. En zo zijn er nog honderden andere films en sites opgezet om onderzoekers met zoveel mogelijk "informatie" te overspoelen zodat de meesten er toch nooit uitkomen en op het verkeerde been gezet worden.
Het is nu bijna 4 jaar geleden en de schuldigen achter 9/11 zullen nooit meer gepakt worden. Bin Laden gaat de geschiedenis in als de gast die de hele zooi plande vanuit zijn grot en dit deed omdat hij de vrijheid van het westen niet kon uitstaan... right!!! en de oorlogen in Afghanistan en Irak zullen de geschiedenis ingaan als een oorlog tegen terroristen en een dictatuur. De VS neemt strategische posities in het midden oosten in en probeert de huidige westerse samenleving in stand te houden door de laatste grote olievelden in handen te krijgen, de Taliban te verdrijven en de druglords weer volledig te steunen met hun opium velden zodat de drugshandel de amerikaanse economie nog net iets langer draaiende kan houden. Deze greep op het midden oosten proberen ze te verstevigen door roekeloos om te gaan en te dreigen met meer aggressie jegens de landen daar, zodat het terrorisme aanwakkerd en ze een self-forfilling prophecy creeeren. Alles is al in gang gezet, er is geen weg meer terug. You're either with us or you're against us. Het land dat door middel van de CIA over heel de wereld terroristen steund om regeringen omver te werpen of politieke, economische belangen na te streven bepaald nu even dat ieder land dat terroristen steund een vijand is... wat een lachertje!!! Saddam hebben ze afgezet om die mensen te bevrijden... geloof je hetzelf?!? en mensen geloven die shit ook nog!!!![]()
Een rechter gaat liever op technisch bewijs af dan op getuigenverklaringen. Als er iets is wat ons kan bedriegen dan is het het menselijk geheugen.quote:Op dinsdag 8 februari 2005 16:10 schreef mouzzer het volgende:
*lol* getuigen hebben geen waarde? Getuigen hebben altijd de grootste waarde in een onderzoek hoor. Zeg dat maar eens tegen een rechter, ja de getuigen hebben alles letterlijk voor hun ogen zien gebeuren maar ze hebben hier geen waarde hoor dus niet meetellen wat ze wel gezien hebben!
Heb ik dat net niet verteld dan? Nouja voor de mensen die niet tussen de regels door kunnen lezen...quote:Op dinsdag 8 februari 2005 20:58 schreef MDF het volgende:
[..]
Kritiek leveren is altijd leuk........... maar wat is jouw hypothese met betrekking tot dit drama?
Euhh nee, ik reageer eigenlijk meer op de post van merlin.quote:Op dinsdag 8 februari 2005 21:53 schreef OpenYourMind het volgende:
Lol je doet het expres om mij te pesten he
Gewoon dat wiel nog 100x posten joh. Ik zal mijn bevindingen ook eens mooi uitschrijven en 100x posten in elk topic dat ik tegenkom.
btw ik ben de grens gepasseerd van het ergeren aan jullie. Ik vermaak me nu kostelijk om de onzin en het geflame dat hier gepost word.
oja en neem deze post niet serieus ik had ook ff zin om onzin te blaten![]()
Dat zal best zo zijn, maar "wij" lurkers (quote:Op dinsdag 8 februari 2005 23:00 schreef Redux het volgende:
[..]
Euhh nee, ik reageer eigenlijk meer op de post van merlin.
Ooit aan gedacht dat die 'explosies' misschien gewoon de vloerdelen zijn die op elkaar vallen? De rook komt ook van het instorten van interne structuur terwijl de buitenring nog staat (goed te zien op video van het moment dat de 2de toren instort).quote:Op dinsdag 8 februari 2005 18:00 schreef Thrilled het volgende:
[..]
ik ben nu die film aan het downloaden en voor mij is het al zeker dat de wtc torens zijn opgeblazen met dynamiet (of iets dergelijks) verslagen van brandweermannen die vele explosies na elkaar hoorden toen ze in elkaar storten. het recht naar beneden vallen en nu deze beelden. voor mij is duidelijk...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |