Doen BA, KLM Air France en Lufthansa het ook zo slechtquote:Op woensdag 9 februari 2005 08:45 schreef Kaalhei het volgende:
[..]
Welke ongelukken zijn er allemaal gebeurd dan? De enige data aangaande ongelukken die ik gezien heb in dit topic is een bijna eindeloze lijst ongelukken van een luchtvaartmaatschappij die volledig door de staat werd gecontroleerd, in casu Aeroflot.
le-zenquote:Op woensdag 9 februari 2005 11:42 schreef du_ke het volgende:
[..]
Doen BA, KLM Air France en Lufthansa het ook zo slecht?
Zijn ook allen in meer of mindere mate staatsbedrijven (geweest).
De luchtvaartbranche zit nog vol overheidsbemoeienis. Daarbij maakt een ingreepje meer of minder ook niet zo heel veel uit.
quote:Op woensdag 9 februari 2005 08:45 schreef Kaalhei het volgende:
[..]
Welke ongelukken zijn er allemaal gebeurd dan? De enige data aangaande ongelukken die ik gezien heb in dit topic is een bijna eindeloze lijst ongelukken van een luchtvaartmaatschappij die volledig door de staat werd gecontroleerd, in casu Aeroflot.
Neuh niet echt, Aeroflot is tegenwoordig op de internationale Westerse vluchten een erg goede maatschappijquote:Op woensdag 9 februari 2005 12:13 schreef Monidique het volgende:
Is het niet dat het sleutelwoord bij Aeroflot is "Russisch" in plaats van "in overheids handen"?
Welk faillissement? Holland Exel is -voorlopig- gered door TUI en vliegt dus nog gewoon door.quote:
Misschien heeft het er mee te maken dat de overheid vindt dat ze te weinig verdient op de luchtvaartconsument.quote:Op maandag 7 februari 2005 18:06 schreef Landmass het volgende:
[..]
Wat een rare gedachten kronkel van de PvdA zeg, ik dacht dat we in een vrije markt economie leefden. Zoals de coalitie partijen zeggen "Met economische overwegingen moet de overheid zich niet bemoeien."
Het is weer een groot PvdA pleidooi voor een rem op de welvaartsgroei. Waarom?
Waar lees jij dat het om milieumaatregelen gaat? Ik meen dat de PvdA economische bezwaren heeft tegen de prijsvechters.quote:Op donderdag 10 februari 2005 22:16 schreef Tup het volgende:
Gezellig, dit libertarische theekransje. Alleen het feit al dat de PvdA nog wel wil nadenken over mileubesparende maatregelen siert ze. Misschien is het niet de beste methode, maar een obligate "ik-ontken-alle-problemen-want-de-IPPC-overdrijft-want-het-valt-allemaal-wel-mee-met-het-milieu -en-trouwens-dit-is-weer-zo'n-typische-naieve-linkse-oplossing-vuile-communisten-ook" -reactie lijkt me weer het andere uiterste.
Er zijn veel efficientere manier om de vervuiling in de markt de verdisconteren. Bovendien heeft de PvdA vooral economische motieven lees ik.quote:Op donderdag 10 februari 2005 22:16 schreef Tup het volgende:
Gezellig, dit libertarische theekransje. Alleen het feit al dat de PvdA nog wel wil nadenken over mileubesparende maatregelen siert ze.
Dat IPCC van die hockeystick?quote:Misschien is het niet de beste methode, maar een obligate "ik-ontken-alle-problemen-want-de-IPPC-overdrijft-want-het-valt-allemaal-wel-mee-met-het-milieu-en-trouwens-dit-is-weer-zo'n-typische-naieve-linkse-oplossing-vuile-communisten-ook"-reactie lijkt me weer het andere uiterste.
Het lijkt wel of duitse ministers ook hier meelezen en dus maar een accijns op kerosiene willen gaan zetten.quote:EU-ministers praten over accijns kerosine
Uitgegeven: 14 februari 2005 14:21
Laatst gewijzigd: 14 februari 2005 14:23
BRUSSEL - De Europese ministers van Financiën praten donderdag over het belasten van vliegtuigbrandstof, meldde een woordvoerder van de Europese Commissie maandag. Het verzoek om een accijnsheffing op kerosine te bespreken, komt van Duitsland. Het is overigens zeer onwaarschijnlijk dat er meteen al een akkoord komt over dit gevoelige onderwerp.
De Duitsers bepleiten een kerosineheffing die alleen geldt voor de EU. De opbrengst is bestemd voor ontwikkelingshulp. Volgens eerdere onbevestigde berichten in Duitse media zo het gaan om een heffing van 300 euro per ton brandstof. Een vliegticket binnen de EU zou daardoor 5 à 10 euro per enkele reis duurder worden.
welnee joh, de domme jan met de pet heeft dit niet door en denkt dat de PvdAllochtoon voor zijn belangen opkomt.quote:Op maandag 14 februari 2005 20:05 schreef lionsguy18 het volgende:
Wat een achterlijk standpunt van de sosjiatisten.
Dat gaat ze zetels kosten![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |