Sorry, ik was even een kort moment gelukkigquote:Op dinsdag 8 februari 2005 17:29 schreef Johan_de_With het volgende:
He bah Harry, vond ik je net wat aardiger omdat je Snoop Dee-O-dubbel G had gekraakt, en dan gebruik je de term ''koopkrachtplaatjes.''
quote:Politiek reageert geschokt
Na inzage in de bevindingen van Planet en NOVA hebben politici geschokt gereageerd. Wilders wil dat de sites nog voor morgen van het web af zijn. Volgens hem is het de grootste bagger. "Het is volstrekt stuitend en immoreel", zegt GroenLinks-fractievoorzitter Femke Halsema.
Wat een amateuristische reacties uit de politiek. Ze wisten schijnbaar niet eens dat het bestondquote:Op dinsdag 8 februari 2005 23:48 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Microsoft sponsort de jihad!
Ook erg naief om te denken dat het er vanaf te krijgen is.quote:Op woensdag 9 februari 2005 00:01 schreef pberends het volgende:
[..]
Wat een amateuristische reacties uit de politiek. Ze wisten schijnbaar niet eens dat het bestondHet bestaat al vele jaren op internet. Hoe dom kunnen politici zijn
.
Ja, heerlijk die babyboomende amateurs. Ik vind het wel goed dat die extremisten alles online zetten, zo zijn ze te achterhalen, en kun je ze opsluiten of uitzetten. Anders liepen ze vrij rond. Kortom dat ze alles publiceren op internet is een geschenk uit de hemel. Maar fucking nobody in Den Haag die op dat idee komt.quote:Op woensdag 9 februari 2005 00:03 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Ook erg naief om te denken dat het er vanaf te krijgen is.
"maar kan de regering dan niet zelf alles eraf halen?"
Ook erg leuk om te horen dat die moslimjochies totaal geen kaas hebben gegeten van encryptie etc. Laat ze lekker alles op internet pleuren, dan weet iedereen wat ze van plan zijn. "Ja maar dat kan niet, dat briefje zit in het strafdossier" Whahahahaha, wat een sukkel.quote:Op woensdag 9 februari 2005 00:07 schreef pberends het volgende:
[..]
Ja, heerlijk die babyboomende amateurs. Ik vind het wel goed dat die extremisten alles online zetten, zo zijn ze te achterhalen, en kun je ze opsluiten of uitzetten. Anders liepen ze vrij rond. Kortom dat ze alles publiceren op internet is een geschenk uit de hemel. Maar fucking nobody in Den Haag die op dat idee komt.
offtopic: Dames met hoedjes.
Verder om te illustreren hoe dom onze politici zijn: Veel Duitse Turken raken pas kwijt
Ze hebben het al fucking 5 jaar.
Wel een leuke oneliner tegen zo'n zeik-nitwit:quote:Op woensdag 9 februari 2005 00:13 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Ook erg leuk om te horen dat die moslimjochies totaal geen kaas hebben gegeten van encryptie etc. Laat ze lekker alles op internet pleuren, dan weet iedereen wat ze van plan zijn. "Ja maar dat kan niet, dat briefje zit in het strafdossier" Whahahahaha, wat een sukkel.![]()
![]()
![]()
![]()
Triest is het, dat zo'n stelletje nitwits Nederland veilig moet houden.![]()
Hahahaha, wat een ontzettende losers heb je toch, die denken dat ze er ook iets van weten.quote:Op woensdag 9 februari 2005 00:21 schreef pberends het volgende:
[..]
Wel een leuke oneliner tegen zo'n zeik-nitwit:
http://frontpage.fok.nl/nieuws.fok/51046#1857528
Nee, George, alleen M. kan dit soort teksten produceren.quote:Op woensdag 9 februari 2005 05:53 schreef George-Butters het volgende:
Zo! Ik neem een slok van mijn koffie en wrijf nog eens in m'n ogen.
Ik kijk naar de zwartheid buiten en voel me...... Wie de wekker heeft uitgevonden
mogen ze van mij wel vierendelen.
Ik moet aan Dilbert denken.quote:Op woensdag 9 februari 2005 09:16 schreef Monidique het volgende:
Moet je mij es aan het werk zien. MP3, Fok!, IRC en nu nog wachten op wat ik moet doen.
Oh ja, ik wilde nog foto's maken van het hok waar ik werk. Morgen misschien, of overmorgen, of volgende week.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |