Tuuuuurlijkquote:Op maandag 7 februari 2005 18:16 schreef babyfeet het volgende:
hopelijk heeft Xante haar babytje al....
Hoi Vicky, super dat je met Moeders voor Moeders mee gaat doenquote:Op maandag 7 februari 2005 18:17 schreef Vicky het volgende:
Eigenlijk heb ik niet zoveel te melden. Volgende week komen ze van Moeders voor Moeders, ben benieuwd. Ik vind het prima om thuis op zo'n fles te pissen maar ik ga 'm echt niet meenemen naar mijn werk..
Nou, in principe kan de beeb nog alle kanten op als het goed is, alleen elke week wordt het wel een beetje moeilijker ivm. ruimtegebrek. Ik zit even voor jullie (17 maart) en heb gisteren pas de bevestiging gekregen dat de beeb gedraaid en ingedaald is. De week ervoor lag het nog in een onvolkomen stuit.quote:Op dinsdag 8 februari 2005 10:29 schreef MarkDeMagiër het volgende:
Hier een bericht van DrFonk. Deze login doet het niet meer (god knows why....) Dus maar een nieuwe aangemaakt. 18 maart is de geplande geboorte van mijn beebie (natuurlijk ook van mevrouw Fonk, nu Magiër) Alles gaat goed, behalve dan dat het kindje nog niet gedraait is. Ernstig? Geen idee, de verloskundige vindt van niet. Ik word er behoorlijk zenuwachtig van...
Snowwwww, wat fijn dat alles weer goed was en wat leuk dat jullie de kleine waarschijnlijk al gevoeld hebben zeg. Ik vind het zulke heerlijk intieme geniet-momenten om samen met de aanstaande papa (of in ons geval ook met Grote Zus van 3) de handen op mijn buik te leggen om te kijken of ons ukkie reageert (quote:Op dinsdag 8 februari 2005 10:32 schreef Snowwww het volgende:
Ik kom net terug van de tweede keer op bezoek bij de verloskundige (ben nu precies 17 weken).. Alles was prima in orde
... prachtige beschrijving van eerste keer 'plopjes' voelen...
Hehe.. Moet?? Ik mag pas over 4 weken weer naar de verloskundige toequote:Op dinsdag 8 februari 2005 15:38 schreef Ma-Maatje het volgende:
[..]
Snowwwww, wat fijn dat alles weer goed was en wat leuk dat jullie de kleine waarschijnlijk al gevoeld hebben zeg. Ik vind het zulke heerlijk intieme geniet-momenten om samen met de aanstaande papa (of in ons geval ook met Grote Zus van 3) de handen op mijn buik te leggen om te kijken of ons ukkie reageert (zwijmel, zucht). Geniet maar lekker! Moet je nu over 4 weken weer naar de vlos?
Dat heb ik dus ook. Denk je lekker naar de wc te kunnen gaan om te poepen komt er alleen maar valse lucht. Heb het idee dat mijn buik een opgeblazen ballon is... Om gek van te worden. Ik drink overdag heel veel thee en ik heb nu Cruesli gehaald, daar heb ik over het algemeen ook wel baat bij.quote:Op dinsdag 8 februari 2005 09:04 schreef renzell het volgende:
Vicky- Het heeft schijnbaar allemaal met de spijsvertering te maken die trager is dan normaal. Heb jij ook niet het gevoel alsof je helemaal vol zit met lucht? En als je dan op de wc gaat zitten om eens lekker te ventileren zogezegd, dan komt er niks...![]()
Irritant ja, ik weet ook niet goed wat je eraan kan doen. Ze zeggen wel steeds dat veel water drinken en af en toe ff liggen kan helpen (enne.... vijgen zijn ook goed voor de stoelgang he!).
En ja, hoe reageerden je ouders en schoonouders eigenlijk op het goede nieuws?
(of lees ik er weer eens helemaal overheen en heb je dat allang gepost?)
dat is erg onwaarschijnlijk, omdat we al heel vroeg in de zwangerschap (bij 8 en 8,5 week) 2 echo's gehad hebben die qua meting van de grootte v/d vrucht allebei precies overeenkwamen met de zwangerschapsduur op basis van de laatste menstruatie.quote:Op dinsdag 8 februari 2005 11:45 schreef miss_dynastie het volgende:
is het ook mogelijk dat jullie of de vlos je 'verrekend' hebben. Dus dat Gerrie misschien toch pas op 40 weken zit bijvoorbeeld?
Inderdaad Bix, zo doe je het . . .quote:Op woensdag 9 februari 2005 05:57 schreef Spekkiemonster het volgende:
Jawel ....*O* Dat is 1 .....
Ennuh Bix... neem jij er een goed voorbeeld aan. Het is vandaag echt een mooie dag.
Heel veel succes straks ... !!![]()
Het gaat nu voor jou ook snel.quote:Op dinsdag 8 februari 2005 15:24 schreef Ma-Maatje het volgende:
Ik ben inmiddels 38 weken en 1 dag zwanger en ik ben heerlijk aan het genieten van alweer de 3e week van mijn verlof (ja, het gaat snel). Ondanks dat ik thuis ben is Grote Zus vandaag lekker naar haar vaste dinsdag-oppas, zodat ik een ouderwets dagje ECHT zwangerschapsverlof heb.
Dag allemaal! Groetjes van Ma-Maatje.![]()
gefeliciteerdquote:Op woensdag 9 februari 2005 10:52 schreef Jambo het volgende:
Ik heb gisteren een vers babietje vastgehoudenGisteren is om 13.30 uur m'n nichtje Robine geboren, 3220 gram schoon aan de haak
Geen kiekje ??quote:Op woensdag 9 februari 2005 10:52 schreef Jambo het volgende:
Ik heb gisteren een vers babietje vastgehoudenGisteren is om 13.30 uur m'n nichtje Robine geboren, 3220 gram schoon aan de haak
![]()
Ja... zo'n ding met (baarmoeder) geluidjes, lichtjes, vormpjes, lekker relax voor de baby (hoop ik)quote:Op woensdag 9 februari 2005 12:46 schreef TearSong het volgende:
Melonovy: een Ocean of Wonder? *domme blik* wat is dat? Is dat zo'n ding dat licht projecteert of geluidjes maakt of zoiets?
ff een tip van huishoudelijke aardquote:Op woensdag 9 februari 2005 13:46 schreef melonovy het volgende:
[..]
Ja... zo'n ding met (baarmoeder) geluidjes, lichtjes, vormpjes, lekker relax voor de baby (hoop ik)
Hier een plaatje:
[afbeelding]
Ik verwcht m morgen of vrijdag op de post, dan zal ik er nog eens een foto van maken...
Bix!! Ik denk aan je!!
GHaven, succes met je vrouw hoor, steun dr maar goed, maar kom je ook snel melden!!
Oke, ja jij hebt er ook 1 he? Cas kan toch niet zonder??quote:Op woensdag 9 februari 2005 15:11 schreef moussy het volgende:
[..]
ff een tip van huishoudelijke aard![]()
Neem oplaadbare batterijen met een hoog mAh, wij hebben er oplaadbare batterijen van 1000 mAh inzitten en die zijn met een paar dagen al leeg
Gefeliciteerd . . .quote:Op woensdag 9 februari 2005 22:36 schreef GHaven het volgende:
Met gepaste trots stel ik aan u voor :
[afbeelding].
Anna.
Mooie meid, 51 cm lang, 3350 gram zwaar. Bevalling was behoorlijk zwaar en Anna en Bix moeten nog een dagje ter observatie in het ziekenhuis blijven. Anna is even na vijfen geboren dus de kans bestaat dat ze vrijdagochtend pas thuis komen. Gelukkig ziet het er gunstig uit. Moeder en kind maken het goed dus als er geen gekke dingen gebeuren heb ik ze zo weer thuis..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |