Het gaat nu voor jou ook snel.quote:Op dinsdag 8 februari 2005 15:24 schreef Ma-Maatje het volgende:
Ik ben inmiddels 38 weken en 1 dag zwanger en ik ben heerlijk aan het genieten van alweer de 3e week van mijn verlof (ja, het gaat snel). Ondanks dat ik thuis ben is Grote Zus vandaag lekker naar haar vaste dinsdag-oppas, zodat ik een ouderwets dagje ECHT zwangerschapsverlof heb.
Dag allemaal! Groetjes van Ma-Maatje.![]()
gefeliciteerdquote:Op woensdag 9 februari 2005 10:52 schreef Jambo het volgende:
Ik heb gisteren een vers babietje vastgehoudenGisteren is om 13.30 uur m'n nichtje Robine geboren, 3220 gram schoon aan de haak
Geen kiekje ??quote:Op woensdag 9 februari 2005 10:52 schreef Jambo het volgende:
Ik heb gisteren een vers babietje vastgehoudenGisteren is om 13.30 uur m'n nichtje Robine geboren, 3220 gram schoon aan de haak
![]()
Ja... zo'n ding met (baarmoeder) geluidjes, lichtjes, vormpjes, lekker relax voor de baby (hoop ik)quote:Op woensdag 9 februari 2005 12:46 schreef TearSong het volgende:
Melonovy: een Ocean of Wonder? *domme blik* wat is dat? Is dat zo'n ding dat licht projecteert of geluidjes maakt of zoiets?
ff een tip van huishoudelijke aardquote:Op woensdag 9 februari 2005 13:46 schreef melonovy het volgende:
[..]
Ja... zo'n ding met (baarmoeder) geluidjes, lichtjes, vormpjes, lekker relax voor de baby (hoop ik)
Hier een plaatje:
[afbeelding]
Ik verwcht m morgen of vrijdag op de post, dan zal ik er nog eens een foto van maken...
Bix!! Ik denk aan je!!
GHaven, succes met je vrouw hoor, steun dr maar goed, maar kom je ook snel melden!!
Oke, ja jij hebt er ook 1 he? Cas kan toch niet zonder??quote:Op woensdag 9 februari 2005 15:11 schreef moussy het volgende:
[..]
ff een tip van huishoudelijke aard![]()
Neem oplaadbare batterijen met een hoog mAh, wij hebben er oplaadbare batterijen van 1000 mAh inzitten en die zijn met een paar dagen al leeg
Gefeliciteerd . . .quote:Op woensdag 9 februari 2005 22:36 schreef GHaven het volgende:
Met gepaste trots stel ik aan u voor :
[afbeelding].
Anna.
Mooie meid, 51 cm lang, 3350 gram zwaar. Bevalling was behoorlijk zwaar en Anna en Bix moeten nog een dagje ter observatie in het ziekenhuis blijven. Anna is even na vijfen geboren dus de kans bestaat dat ze vrijdagochtend pas thuis komen. Gelukkig ziet het er gunstig uit. Moeder en kind maken het goed dus als er geen gekke dingen gebeuren heb ik ze zo weer thuis..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |