Hiep hoi, we hebben een verse baby! Nu
Bixje nog met haar 'superplacenta' en uiteraard ook
SuperGerrie.
Joehoe!
DaanBanaan en
Edje, waar zitten jullie?
Gomorrah, jij heel veel succes met het ondersteunen van je vriendin natuurlijk! Toekijken is ook niet altijd alleen maar makkelijk hè.
Snowww, mijn man is bij de bevalling van onze oudste flauwgevallen. De verloskamer in het ziekenhuis was gewoon erg benauwd en floep, daar ging hij. Hij viel zo in de stoel die gelukkig achter hem stond. Er waren een co-assistent en een verpleegster bij aanwezig en voor ik het wist droegen beide dames meneer naar buiten en lieten ze mij alleen! Achteraf kan ik er ook erg om lachen, maar om tijdens de bevalling ineens alleen gelaten te worden was wat minder (understatement).
Vicky, ookal begrepen je schoonouders het doosje niet, toen jullie het vertelden waren ze toch hopelijk wel enthousiast?
Snakelady, wat leuk die interactie tussen frutseltje en jullie kat! Ze hebben gewoon nu al contact!
Mel, we krijgen dus haantjes? Ik vroeg het me al af, want ik had de geschenkensetjes van de Hema nog niet gezien.
Jambo, van harte met je nichtje! Wat bijzonder om een kindje van een paar uur vast te houden hè?
TearSong, zwangerschapsverlof is inderdaad heel anders met een peutertje om je heen. Dat uitslapen lukt trouwens best aardig: 's morgens om een uur of 8 komt er een warm peuterlijfje tegen me aan liggen en dat houden we rustig 2 uur vol zo saampjes! Maar toen ik dus gisteren een hele dag voor mezelf had kon ik me weer een beetje herinneren hoe mijn verlof was bij de oudste.
Groetjes weer!