abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_24886964
Vervolg op: Zwangerschap en geboorte deel 125

***20 januari 2005: Bixister en GHaven***
2 februari 2005: Gomorrah (papa)
3 februari 2005: Edje34 (papa)
7 februari 2005: DaanBanaantje
12 februari 2005: Xanthe
21 februari 2005: Ma-Maatje
17 maart 2005: TearSong
18 maart 2005: Luisa
18 maart 2005: DrFonk (papa)
21 maart 2005: weirdmiss
1 april 2005: renzell
2 april 2005: Superted (papa)
15 april 2005: Wiseguy79 (papa)
26 april 2005: melonovy
2 mei 2005: Snakelady
4 mei 2005: Lewis.de.boxer
5 mei 2005: Roxie
10 mei 2005: Yfke en SPIRO
15 mei 2005: Romek (papa)
01 juni 2005: Mobious (papa)
18 juni 2005: Jonnetje
05 juli 2005: Basset (papa)
14 juli 2005: 1-of-6Billion (papa)
18 juli 2005: Utrecht
19 juli 2005: Snowwww
2 augustus 2005: Igraine
11 oktober 2005: Vicky

***vermeldingen zijn (as) officiele fokbaby's.
(Een fokbaby is een baby geboren uit een relatie waar man en vrouw elkaar hebben leren kennen op/door Fok.)

Hier nog steeds niks

[ Bericht 16% gewijzigd door Lois op 02-02-2005 20:02:08 ]
De jan lul van het geheel.
Alles is gaan hangen, behalve me lach :)
Kutsch; tussen kut en kitsch
Het voelt heerlijk!!!!
pi_24886981
Balen Jessie, ik duim voor je want als bijna tante in de zenuwen zitten is niet fijn
pi_24887026
Oi, balen Jessie...
Spannend he, afwachten!

Anitra, ik snap niet waarom dat er bij jou niet ingaat. Hij dóet het toch?
En bij mij ook en bij Funnie ook. Het gebeurt echt wel. Dat jij verkeerde gyns hebt getroffen is vervelend maar zo wonderlijk is het niet dat ze eerder inleiden. Ik snap je boosheid niet.

En wat Rewimo ookal zegt: een bruiloft zullen ze echt niet als reden nemen om eerder in te leiden.
Dat gaat er dan bij mij niet in
Screw them.
We're going home.
pi_24887027
Nee zeker niet

Over dat inleiden. Ik denk dat het per ziekenhuis (en persoon) ook weer verschilt hoe hier mee omgegaan word. Ik liep bijna 2 weken overtijd met Bo en liep 3 dagen te bevallen
Een vriendin word waarschijnlijk vrijdag ingeleid als er plek is. En die moet in principe nog een week. Dit ivm temperatuurswisselingen van haarzelf (net als bij Xanthe) En veel vocht vasthouden en helemaal op zijn.
Het voelt heerlijk!!!!
pi_24887066
Ik ga er toch ook echt niet vanuit dat de trouwerij de doorslag is geweest voor mijn gyn om in te gaan leiden.
Ik ga morgen bellen en dan zal ik het echt weten.
Ik baal ervan dat er onwijs negatief gedaan word en als het zo moet heb ik geen eens zin om nog energie in dit forum te steken.
Nogmaals ik weet dat mijn gyn normaal gesproken anti inleiden is , en normaal ook pas tegen de 43e week aan inleid.
Als ik morgen te horen krijg dat het alleen om het huwelijk zou gaan.....
Dan kan ik verzekeren dat het voor mij ook niet hoeft.
Maar we hebben zelf toch echt wel de indruk gekregen dat hij er wel degelijk een reden voor had maar dat dat langs ons heen is gegaan of misschien niet eens verteld.
pi_24887109
Veel vocht vasthouden heb ik ook , de temp schommelingen ook , ben alleen nog niet helemaal op.
Maar goed ik heb reageer hier even niet meer , heb er echt geen zin in om me zo te moeten verdedigen terwijl ik verwacht dat een gyn niet zomaar iets zegt.
Dat ik door alles wat er over me heen gekomen is vanmorgen niet meteen ben gaan door vragen is misschien stom , maar om hier dan zoveel energie te moeten steken in mezelf verdedigen...
Nee dank je , dan kan ik mijn energie wel beter gebruiken.
pi_24887330
Ik snap het gewoon niet heel simpel. Maar dat zal wel aan mij liggen, kijk als je overtijd ben oke, als je al 3 maanden weeen hebt oke, als met gebroken vliezen loopt oke. Maar zomaar uit het niets .... Ben beniuwd wat je gyn zegt morgen Xanthe.
pi_24887389
Djulian was toch een kleintje, Anitra?
pi_24887560
Nee dat viel best mee. En misschien komt mijn "boosheid" wel doordat ik wou dat er meer naar geluisterd werd. Als ik nl eerder was geholpen dan had ik nu gewoon weer kunnen werken en alles.
  † In Memoriam † woensdag 2 februari 2005 @ 19:27:21 #10
7074 moussy
kuttekop
pi_24887713
Ik ga ook even mee doen

Mijn vliezen braken met volgens mijn berekening 37 weken, volgens de echo's en dus de berekening van de gyn is Cas 5 á 6 weken te vroeg geweest. Door mijn min of meer truamatische bevalling van Mink hebben ze me niet plat gelegd, maar zijn ze juist gaan inleiden. ALs ik de inleiding niet zou trekken moest ik het aangeven, zodat ik een ruggeprik zou krijgen, kon ik dat allemaal niet hebben zou ik zelfs een ks krijgen. Dus de start was de beslissing vand e gyn en de rest ging op eigen verzoek.

Niet iedere situatie is hetzelfde. Er zal bij Xanthe ook vast wel meer meespelen dan dat ze nu weer op moet rakelen.

Trouwens, temp schommelingen, opvliegers, zijn toch normaal in een zwangerschap
Je zou er haast een boek over schrijven!
pi_24887838
Precies elke situatie is anders.

Ahhhhhhhhhhhhhhhhhh ik word gebeld
Hij is geboren!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!11
Het voelt heerlijk!!!!
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 2 februari 2005 @ 19:33:52 #12
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_24887846
Anitra, ik vind jouw situatie ook extreem. Ze wisten dat je bekkenklachten had, dat je heel veel pijn had en toch deden ze niks. Dat vind ik echt niet normaal Je vraagt je soms echt af waarom ze vrouwen zo laten lijden hier Natuurlijk bevallen, allemaal prima, maar het moet niet overdreven worden. Ik begrijp sowieso niet goed dat ze tegenwoordig vrouwen zó lang na de uitgerekende datum laten doorlopen. Waarom onnodig risico nemen?

Ik begrijp heel goed dat je daar boos om bent! Ik snap ook dat je het "niet eerlijk" (klinkt raar vandaar de aanhalingstekens) vindt dat een ander dan wèl ingeleid wordt voor de uitgerekende datum. Anderzijds zou je misschien juist blij kunnen zijn voor Xanthe omdat haar waarschijnlijk het een en ander bespaard blijft nu. Ik denk dat je nu als het ware boos bent op de verkeerde persoon

Ik hoop dat je snapt wat ik bedoel en dat je je niet aangevallen voelt door mij, want dat is zeker niet mijn bedoeling.
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 2 februari 2005 @ 19:35:06 #13
13151 crew  Rewimo
pi_24887858
Jessie!!!!!!!!!!! Gefeliciteerd! *minidoptopic zoeken gaat*
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  woensdag 2 februari 2005 @ 19:36:11 #14
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_24887879
Jessie!
Lentemeisje en Dop! Van harte!

Details!
pi_24887883
Jesssieeee vertellll!!!!!!!! Gefeliciteerd
Winnares Dione-award '05, '06 en '07!
pi_24887900
Gefeliciteerd Jessie!!!!
Vertel, vertel....
pi_24887914
Owwwwww hij heet Joep!!!!
Is lang en slank
En waarschijnlijk wat rossig. Veel haartjes.
Om 10 over 6 geboren.
Maar ook nog in t vruchtwater gepoept (niet alle vruchtwarer was om 12 uur weg, daarna heeft hij er nog ingepoept)
Was bij de geboorte slapjes. Gelukkig zagen ze hem wel snel bewegen. Moest wel zuurstif enz. Is nu goed op peil kwa zuurstof.
Hij word straks overgebracht naar een ander ziekenhuis. Daar is een kinderafdeling waar hij 1 dagje komt te liggen. Moeder mag natuurlijk mee. De kinderarts wil toch een dagje observatie aanhouden.

Ik ben super super super trots!!!!
Als ze niet te laat overgebracht worden gaan we dalijk nog kijken. Anders morgen.
Ik kan niet wachten.

Joep wauw leuke naam!!!!
Het voelt heerlijk!!!!
  woensdag 2 februari 2005 @ 19:37:37 #18
54058 babyfeet
08-09-2010 Trouwen!!!!!
pi_24887915
jessie gefeliciteerd !!! tante jessie
  woensdag 2 februari 2005 @ 19:38:36 #19
3142 m@x
Do, a deer, a female deer
pi_24887932
Nog even één ding en dan houd ik er over op. Waarom is het zo dat zeggen wat je ergens van vindt door sommigen als een aanval of boosheid wordt beschouwd? Het hoeft toch niet alleen maar "kus", "knuffel", "kwijl" te zijn?
Oops! Did I just roll my eyes out loud?
♥ Huisje, boompje, fietstas ♥
♥ There is no way to happiness, happiness is the way ♥
  Jubileum moderator woensdag 2 februari 2005 @ 19:39:20 #20
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_24887951
Welkom Joep!
Wat een leuke naam!! Jessie maak jij even een apart topic voor Joep aan? Dan kunnen ze straks alle felicitaties rustig teruglezen zonder te hoeven zoeken.
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
  woensdag 2 februari 2005 @ 19:39:58 #21
3142 m@x
Do, a deer, a female deer
pi_24887967
Gefeliciteerd met je neefje Jessie. Gelukkig is alles goed gegaan. Leuke naam zeg!
Oops! Did I just roll my eyes out loud?
♥ Huisje, boompje, fietstas ♥
♥ There is no way to happiness, happiness is the way ♥
  woensdag 2 februari 2005 @ 19:40:58 #22
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_24887995
Joep! Leuke naam!

En verder nog heel even ook van mij: wat m@x zegt...
pi_24888013
Ik voel me niet aan gevallen hoor Rewimo. Ik zei al misschien is het mijn eigen boosheid wel. Ik ben van een drukken jonge vrouw met 2 banen en een leuk sociaal leven gegaan naar een vrouw die bijna niks kan, die alles af moet wegen tegen elkaar want als ik dit doe dan kan ik dat niet. En ja het doet verdomd veel pijn als je niks meer kan terwijl ik zoveel plannen had. Zou mijn eigen bedrijfje opstarten en nog een boel en dat gaat nu niet.
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 2 februari 2005 @ 19:41:48 #24
13151 crew  Rewimo
pi_24888019
Joep, dat vind ik echt een leuke naam, klinkt zo vrolijk
pi_24888038
Wouww leuk jessie!!! Fijn dat alles nu goed is!
Winnares Dione-award '05, '06 en '07!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')