abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  † In Memoriam † zaterdag 29 januari 2005 @ 12:58:21 #1
43556 miss_dynastie
pi_24813227
Vervolg van:

Zwangerschap en geboorte deel 124

***20 januari 2005: Bixister en GHaven***
2 februari 2005: Lentemeisje en Dop
2 februari 2005: Gomorrah (papa)
3 februari 2005: Edje34 (papa)
7 februari 2005: DaanBanaantje
12 februari 2005: Xanthe
21 februari 2005: Ma-Maatje
17 maart 2005: TearSong
18 maart 2005: Luisa
18 maart 2005: DrFonk (papa)
21 maart 2005: weirdmiss
1 april 2005: renzell
2 april 2005: Superted (papa)
15 april 2005: Wiseguy79 (papa)
26 april 2005: melonovy
2 mei 2005: Snakelady
4 mei 2005: Lewis.de.boxer
5 mei 2005: Roxie
10 mei 2005: Yfke en SPIRO
15 mei 2005: Romek (papa)
01 juni 2005: Mobious (papa)
18 juni 2005: Jonnetje
05 juli 2005: Basset (papa)
14 juli 2005: 1-of-6Billion (papa)
18 juli 2005: Utrecht
19 juli 2005: Snowwww
2 augustus 2005: Igraine
11 oktober 2005: Vicky

***vermeldingen zijn (as) officiele fokbaby's.
(Een fokbaby is een baby geboren uit een relatie waar man en vrouw elkaar hebben leren kennen op/door Fok.)

[ Bericht 41% gewijzigd door Karin op 02-02-2005 14:28:10 ]
  † In Memoriam † zaterdag 29 januari 2005 @ 12:59:55 #2
43556 miss_dynastie
pi_24813265
Xanthe, wat leuk!!! Een kennis van me is ook in een van de laatste weken voor de bevalling getrouwd. Wel iets eerder dan 40 weken dus, maar wel heel bijzonder Haar kindje is overigens niet op de huwelijksdag geboren
pi_24813354
Mits de geboorteakte geaccepteerd word kunnen we 2 weken na de ondertrouw in het huwelijk stappen , dus vlak na mijn uitgerekende datum
Anders hebben we een probleem want even op en neer naar Amsterdam gaat niet lukken vanaf hier vanwege mijn zwangerschap en het laten versturen van een nieuwegeboorte akte duurt iets van 3 tot 4 weken
Zou dus mooi zijn als het allemaal gaat lukken...
  † In Memoriam † zaterdag 29 januari 2005 @ 15:50:36 #4
81992 Githa
pi_24816078
leuk Xanthe ik hoop dat alles optijd geregeld is....

Melonovy, ik ben wel van plan thuis te bevallen.
pi_24817138
ha, een nieuw deel en nog steeds bovenaan! (over een paar delen vind ik dat vast een stuk minder leuk. )

Xanthe, gefeliciteerd, leuk plan! hoe oud is die geboorte-akte? want daar zijn ze wel erg streng in is mijn ervaring. ik had ook wel een oude van toen ik eindexamen deed geloof ik, maar die werd niet meer geaccepteerd. en bij ons was 't ook erg spannend of het uittreksel uit het geboorteregister op tijd aan zou komen, ik ben nl op Aruba geboren en zonder hulp van een oude kennis daar was het echt noooooit gelukt om dat ding hier op tijd te hebben. zelfs met die hulp heeft het nog ontzettend lang geduurd, onuitstaanbaar. maar hee, amsterdam moet toch te regelen zjin?
quote:
livelink schreef in het vorige deel:
Job lag ook dwars en daar kreeg ik ook allemaal enge adviezen voor als de vliezen zouden breken. Het kwam er eigenlijk op neer dat ik in dat geval in vliegende vaart naar het ziekenhuis moest komen.
Als ik niet direct een auto kon charteren dan mocht ik het ziekenhuis bellen en dan zouden zij het regelen. Ik vond het wel angstig, maar uiteindelijk zijn mijn vliezen helemaal niet gebroken.

De gyn schatte die kans ook niet zo heel hoog in omdat met Katja de vliezen ook niet waren gebroken. Hoe zat dat met de geboorte van Piet? Zijn bij jou toen vooraf de vliezen gebroken, Bix?
bij Piet zijn de vliezen ook niet spontaan gebroken, livelink, dus ik hoop van harte dat ze zich dit keer ook taai houden. en inderdaad, als de bevalling begint met gebroken vliezen moet ik ook als de wiedeweerga naar 't ziekenhuis. als G dan op z'n werk is zelfs met taxi of ambulance, geen tijd om te wachten tot G eerst thuis is zelfs. dus we hebben dan ook zeer acuut opvang voor Piet nodig. gelukkig zijn de buren en overburen daartoe bereid. de overburen hebben zelf een dochtertje van ± 1,5 maand oud dus die zijn nog vrijwel altijd thuis. vervolgens haalt mijn broer Piet daar dan weer op, is het plan. wat een gedoe he. ik ben net de 'instructies' voor Piet weer es aan het bijwerken.
pi_24818418
whoeiii.. weer een nieuw deel!

Tsja.. verhuizen zo laat was eigenlijk ook niet in de planning, we zouden eigenlijk eerder gaan maar dat kon toen niet ivm de vorige bewoners dus vandaar dat het nu allemaal zo krapaan is. Maar het gaat wel lukken hoor! ik ben al een week/anderhalve week bezig met alles rustig aan inpakken en alles zit nu zo goed als in dozen. En vriendlief doet een hele hoop hier thuis en beschermt me tegen alles dus dat komt helemaal goed!

en dinsdag met verhuizen zelf doe ik lekker helemaal niks behalve beetje klein schoonmaakwerk en het inruimen van de babykamer *EINDELIJK* ik ga gewoon met een stokkie staan wijzen waar alles moet en de mannen mogen sjouwen en de rest mag schoonmaken! hahaha.. ik heb in ieder geval genoeg hulp en ze zijn allemaal hardstikke lief en bezorgt dus waarschijnlijk MAG ik helemaal niks doen..

bij jullie nog alles goed? geen gebroken vliezen opeens of weeen?

ik herken veel in jullie mannenverhalen hoor. Mijn vriend is ook onwijs zenuwachtig en voorzichtig.. hij zou het liefst mn buik heel de dag tillen zodat ik dat niet hoef te doen.. hij s echt heel erg lief En ook met die lijstjes wat we allemaal nog moeten doen enzo *heel herkenbaar!*
Praten zonder iets te zeggen, maar me toch vertellen
dat wat wij hebben, onbreekbaar is...
je avatar vroeg om een wachtwoord en is daarom verwijderd
  zaterdag 29 januari 2005 @ 18:06:34 #7
105888 renzell
Ik wil alleen maar zwemmen.
pi_24818448
Jeetje Bixis, ik hoop dat het voor jou niet meer al te lang duurt! Al anderhalve week overtijd toch?
Maar je klinkt nog errug positief moet ik zeggen, bewonderenswaardig hoor!
Enne.... Xanthe, Githa en Jdee, voor jullie begint het nu toch ook echt op te schieten he?! Poeh meiden, wat gaat de tijd toch snel. Ik vind hem maar vliegen hoor, die tijd! Er is nog zo veel te doen en de weken tikken weg alsof het minuten zijn. Ik ben thuis niet te genieten omdat ik voortdurend bezig ben met de honderdduizend dingetjes die nog moeten gebeuren voor we klaar zijn voor de geboorte van ons kleine Struikje. Ik heb weliswaar nog 9 weken, maar voor mijn gevoel begint de tijd toch echt te dringen en moeten we eens een keer serieus beginnen met die babykamer (waar we nog NIKS voor hebben)... Ach ja, het zal de nesteldrang wel weer zijn denk ik zo, moet mezelf er maar niet al te serieus in nemen. In arm Afrika bevallen ze tenslotte ook hurkend onder een boom..
Overigens NOG STEEDS GEEN INTERNET THUIS!!!! Grrrrrrr...
Maar ook hier geldt: berusting is een groot goed!
Succes met de laatste loodjes dames en wederom heb ik goede hoop dat vriendje morgen de computer eindelijk aansluit.
Tot die tijd... niet stiekem bevallen! (behalve Bixis, jij mag onderhand wel een keer!) en veel succes met de slapeloosheid en de dikke enkels ladys....
dikke
  zaterdag 29 januari 2005 @ 18:18:17 #8
73207 phluphy
Lief vriendje...
pi_24818657
Gerrie waar blijf je nou?
... ♥ ik mis je ♥
pi_24818820
Mel, ik wilde ook graag thuis bevallen, maar omdat ik toen een verlostang bevalling had bij Joshua hebben ze liever dat ik in het ziekenhuis beval. Dus helaas ga ik dan naar het ziekenhuis.
Ze hebben daar een zwembad speciaal om in te bevallen. Dus dat is wel tof en dat wilde ik altijd nog graag. Dus een voordeel heeft het ook wel.

Ik heb vanmiddag lekker 2 uur geslapen, heerlijk. En vannacht is Joshua ook uit logeren geweest. Dus ik voel mijn eigen echt wel weer een beetje uitgerust. Verders weinig last van de heupen tenzij ik lang sta op een dag. Dus stofzuigen en de vloer moppen doe ik al niet meer. Ik heb wel het idee dat als ik een dag werk en dus s'middags niet even lekker kan liggen tukken dat ik dan de dag amper haal. Dan ben ik echt kapot s'avonds. Maar ja dat hoort er allemaal bij, en is niet onoverkomelijk

Bix je houd ons weer lekker in spanning, net zoals bij Piet toen. Vaag he, maar ik weet het me nog zo goed te herinneren

Daanbanaantje, er zit natuurlijk ook wel een plus puntje aan aan verhuizen vlak voor de bevalling. Je hoeft weinig zelf te doen, dan alleen maar toekijken en commanderen

Xanthe en Githa, jullie allebei ook aan de laatste loodjes. Tellen wel zwaar he? Al die onzekerheid van wat er nou gaat gebeuren. Ik kan het me ook nog helemaal indenken van toen ik Joshua nog droeg. Nou ja sterkte ermee meiden. En dat jullie maar snel zo'n mooie roze baby in je armen houden.
  zaterdag 29 januari 2005 @ 18:51:51 #10
63367 Jdee
diep ademhalen... hou vast...
pi_24819278
pssst, ik maak er even een klein topicje van (met excuses dat t zo lang duurde en aan de andere kant snappen jullie het vast wel

Jdee
..en laat gaan...
  zaterdag 29 januari 2005 @ 18:56:52 #11
105888 renzell
pi_24819374
Huh, Xanthe, lees ik dat nu goed? Ga je trouwen??!!!!
Merk wel dat ik het een en ander heb gemist...
Gefeliciteerd joh, wat een leuk nieuws!
  zaterdag 29 januari 2005 @ 18:59:13 #12
105888 renzell
pi_24819433
Enne... Daanbanaanjte; ik lees je verhuisverhaal en zeg: respect!
Knap hoor, dat je dat allemaal nog op kunt brengen zo vlak voor je uitgerekende datum! (zou zelf helemaal gek worden denk ik.... )
Succes!
  zaterdag 29 januari 2005 @ 19:06:08 #13
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_24819596
Jdee, nou maak je me toch wel nieuwsgierig.
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
  Jubileum moderator zaterdag 29 januari 2005 @ 19:12:09 #14
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_24819719
Ja mij ook livelink

Tik ik hier een heel verhaal voor Bix over mijn dwarsliggende Eva en gebroken vliezen, gaat er iets mis en ben ik hem kwijt.

Naja in het kort dan maar ff. Diezelfde enge scenario's hebben ze mij ook verteld. Eva lag dwars en ik had enorm veel vruchtwater. Toen mijn vliezen braken ben ik ook braaf gaan liggen gelijk, en vervolgens vertelde de gyn. Jeroen aan de telefoon dat ik best op eigen gelegenheid kon komen als ik maar zachtjes liep.
Eenmaal in het ziekenhuis deden ze ineens wel weer paniekerig, omdat ze nog niet ingedaald was en ik mocht dus niet meer naar de wc lopen.
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
  † In Memoriam † zaterdag 29 januari 2005 @ 19:13:35 #15
81992 Githa
pi_24819741
quote:
Op zaterdag 29 januari 2005 19:06 schreef livelink het volgende:
Jdee, nou maak je me toch wel nieuwsgierig.
nou anders mij wel stiekem aan het bevallen Jdee ?
pi_24820025
Hihihihi Githa , ze is al bevallen zie topic dat ze heeft geopend.

Poeh ik word zo moe van slapen...
De pijn in mijn heupen word zo onwijs erg...
Dacht ik lekker even te gaan rusten op het bed van de thuiszorg , maar wat vind ik dat bed eng zeg.
Het wiebelt op die 4 hoge poten , ga je er op zitten met de rugsteun omhoog moet je eruit klimmen om dat ding weer plat te kunnen leggen want je hebt beide handen nodig omdat voor elkaar te kunnen krijgen.
En dan hoor ik van diverse andere kanten dat men een electrisch bed kregen of in elk geval een beter bed dan wat ik nu heb.
Dus maandag denk ik maar eens even klagen en navraag doen of er ook andere mogelijkheden zijn.

Bix ik maak even een aparte reaktie in het speeltuinbankje over die geboorte akte.
  † In Memoriam † zaterdag 29 januari 2005 @ 19:29:38 #17
81992 Githa
pi_24820061
Jah ik zag hem al

weer een vers bb'tje der bij
  zaterdag 29 januari 2005 @ 19:43:39 #18
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_24820338
Xanthe, van harte gefeliciteerd.

Bix, het wordt toch echt hoog tijd nu hoor.

Mel, ik wil als het kan thuis bevallen.

Jdee, vanauit hier ook van harte gefeliciteerd.
"One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
  zaterdag 29 januari 2005 @ 19:54:52 #19
105888 renzell
pi_24820567
En... my god! Wat een nieuws!!!!! Jdee is gewoon bevallen! Twee weken te vroeg!
Dat kan dus ook, dames van de laatste loodjes...
Joechei, een stortvloed aan baby's, bizar!
pi_24820654
Hoi meiden!

Wauw zeg, die Jdee. Die is me daar wel even voorgedrongen zeg. Ze was 13 februari uitgerekend (maar 8 daagjes eerder dan ik, slik)! Wat een raar idee dat ik dan aankomende week al zou kunnen bevallen. Ik ga er helemaal vanuit dat dit ukkie, net als grote zus, ook weer 14 dagen later komt, maar 3 weken eerder zou natuurlijk ook kunnen... Aanstaande maandag ben ik precies 37 weken zwanger.

Xanthe, wat leuk zeg, jullie trouwplannen! Fingers crossed dat alles goed gaat met de geboorte-akte van Jeroen.

DaanBanaantje, heel veel succes met de aanstaande verhuizing hoor. Hou jij maar lekker toezicht vanuit een lekkere stoel hè?

Githa, het kamertje is nu toch helemaal in orde bij jullie hè? Kun jij daar ook zo lekker wegdromen?

Bixister, dit is toch het laatste topic waarin je bovenaan staat? het ligt er natuurlijk aan hoeveel we hier kletsen hè . Ik hoop voor je dat 125 het nummer van Gerrie wordt hoor!

Weer groetjes van Ma-Maatje!
pi_24820819
Jdee, wat verrassing joh, geweldig! Ben blij voor je!
Het voelt goed hè?
A je to!
  zaterdag 29 januari 2005 @ 21:26:23 #22
61800 Rottdog
May all your dreams come true
pi_24822440
Tjeetje zomaar een voorkruiper tussendoor

Vindt de lijst ook niet echt lang worden sterkte voor de LLM ennne voor de rest van de zwangeren hoe staan de zaken
pi_24823991
jaaaaaaaaaaaaa een verse baby! altijd feest!

Dank jullie wel voor de succeswensen! komt helemaal goed ik heb een lieve vriend die alles tot in de puntjes regelt dus hoef weinig zelf te doen.. ook al loopt mn hoofd over, maargoed Ik kan er ook nauwelijks meer van slapen.. zo zenuwachtig ben ik! Alles is wel zo goed als ingepakt en ik ga inderdaad lekker in een stoel aanwijzingen geven hoe ik alles wil! ook best leuk! haha

We lagen vanavond om half 10 op bed omdat we vannacht zo'n rotnacht hebben gehad *dat wil zeggen, ik had een rotnacht waardoor hij ook de hele nacht slecht heeft geslapen* nu lag ik eindelijk te slapen gaat de telefoon! om te janken dus.. ben weer klaarwakker en ben dus maar uit bed gegaan aangezien ik echt niet in slaap kom en hij zn slaap hard kan gebruiken.. dusss maar weer even kijken hoe het hier gaat! en ja hoor, een nieuwe baby.. echt heel erg leuk!

Jdee natuurlijk van harte gefeliciteerd!!!!

Liefs!
pi_24824158
lol Daanbanaantje veel s6 met de verhuizing en doe idd maar lekker rustig aan en doe niet zo eigenwijs als ikke
We hopen dat ze je vleugels geven, zodat je overal kunt komen, dat je terugkomt in onze dromen, en met ons meevliegt in ons leven
Blonde haren,blauwogen zomaar uit een sprookjesboek gevlogen...
pi_24824186
hahaha oh jee.. wat heb jij gedaan dan?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')