Welke criminaliteit moet volgens jou volgens mij niet aangepakt worden?quote:Op maandag 7 februari 2005 14:04 schreef Pietverdriet het volgende:
TS lijkt mij een beetje een hypocriet.
Wel voor de aanpak van de ene vorm van criminaliteit, maar de andere niet.
Oh, maar als je eventjes nauwkeurig de OP leest zie je daar heel duidelijk staan dat ik bepaald niet voor het affikken van palen ben.quote:Op maandag 7 februari 2005 14:08 schreef Pietverdriet het volgende:
Merk op dat je veel plezier hebt aan de plofpaal.
20.000 bruto per jaar is ong. 40 a 45 duizend loonkosten, plus overhead is 50.000.quote:Op maandag 7 februari 2005 14:03 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
TS had het over 50.000 niet over 20.000
En het gaat wel degelijk ergens over. Iedere euro die uitgegeven word aan het herstellen van flitspalen kan niet worden besteed aan allerhand zaken die de overheid betaald.
Vandaar de titel ook boven het stuk, maar goed, dan zal ik je wel verkeerd begrepen hebben.quote:Op maandag 7 februari 2005 14:33 schreef speedfreak1 het volgende:
[..]
Oh, maar als je eventjes nauwkeurig de OP leest zie je daar heel duidelijk staan dat ik bepaald niet voor het affikken van palen ben.
Welke dan ?? van Woensel naar Tongelre toevallig ??? Die staat al heel lang "uitgefikt" maar weet niet offie het nog doet.. ( durf het eigenlijk niet zo goed te proberen...quote:Op zondag 6 februari 2005 22:14 schreef indahnesia.com het volgende:
in Eindhoven staat een uitgefikte, en die flitst gewoon.. Al die stumpers denken dat ie kapot is... whehe.. geweldig om te zien die dombo's.
Dat is de doelstelling.quote:Op zondag 6 februari 2005 22:47 schreef LSS het volgende:
Die flitspalen staan er om randdebielen te bekeuren die een gevaar op de weg zijn
Volkomen inhousloze domme posting. Ik pleit ervoor om die stomme kutsmileys af te schaffen, houdt dit soort domme zaken tegen.quote:
Ga de politiek in, en pleit voor een wet tegen zinloze smiliesquote:Op vrijdag 11 februari 2005 02:06 schreef speedfreak1 het volgende:
[..]
Volkomen inhousloze domme posting. Ik pleit ervoor om die stomme kutsmileys af te schaffen, houdt dit soort domme zaken tegen.
En die uitwerking is?quote:Op woensdag 9 februari 2005 01:47 schreef ACT-F het volgende:
Er bestaat ook nog zoiets als een uitwerking, en daar kun je pas over meepraten als je veel op de weg zit.
ZIELEPOOTquote:Op vrijdag 11 februari 2005 12:25 schreef Herr.Flick het volgende:
Stem lijst Wilbers.... extreem rechts met een stropdas!
Ik fiets op m'n fiets altijd zonder licht. Dat weet ik. Ik ga dan ook niet achteraf zitten zeiken als ik een boete heb gekregen omdat ik geen licht hebt. Als je te hard rijdt dan breek je bewust de wet. Ga dan ook achteraf niet zeiken dat het je geld kost. Al helemaal kinderachtig is het om die palen te slopen.quote:Op woensdag 9 februari 2005 02:01 schreef Poepoog het volgende:
Al die reacties van die sukkel die alles met de fiets doen
Ik fiets op m'n fiets altijd zonder licht. Dat weet ik. Ik ga dan ook niet achteraf zitten zeiken als ik overhoop gereden wordt omdat ik geen licht hebt.quote:Op vrijdag 11 februari 2005 13:22 schreef LostFormat het volgende:
Ik fiets op m'n fiets altijd zonder licht. Dat weet ik. Ik ga dan ook niet achteraf zitten zeiken als ik een boete heb gekregen omdat ik geen licht hebt.
Lul niet, datzelfde verhaal gaat ook op voor te hard rijden.quote:Op vrijdag 11 februari 2005 13:32 schreef rekenwonder het volgende:
[..]
Ik fiets op m'n fiets altijd zonder licht. Dat weet ik. Ik ga dan ook niet achteraf zitten zeiken als ik overhoop gereden wordt omdat ik geen licht hebt.
Dan heb je weinig te zeiken meerquote:Op vrijdag 11 februari 2005 13:32 schreef rekenwonder het volgende:
Ik ga dan ook niet achteraf zitten zeiken als ik overhoop gereden wordt omdat ik geen licht hebt.
Laten we het even over Avatars en onderschriften hebben.............. Verder trek je conclusies zonder ook maar iets te weten. Nee, ik krijg geen harde van ontplofte en afgefikte flitspalen, en als je de moeite neemt om het één en ander te lezen, dan kom je vanzelf tegen dat ik niet bepaald achter dat soort acties sta. Geeft niet hoor, je bent de zoveelste die merkqwaardige blaat verkondigt.quote:Op vrijdag 11 februari 2005 13:29 schreef Grrrrrrrr het volgende:
TS geilt blijkbaar op ontplofte dingen, dat verklaart ook waarom hij die kop van Wilders in zijn avatar heeft staan.![]()
Jep, en jij bent de enige normale hier....quote:Op vrijdag 11 februari 2005 14:39 schreef speedfreak1 het volgende:
[..]
Geeft niet hoor, je bent de zoveelste die merkqwaardige blaat verkondigt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |