Bij Loon op Zand ook denk je dat die paal het niet doet en dan kassa.quote:Op zondag 6 februari 2005 22:14 schreef indahnesia.com het volgende:
in Eindhoven staat een uitgefikte, en die flitst gewoon.. Al die stumpers denken dat ie kapot is... whehe.. geweldig om te zien die dombo's.
Doen we ff niet.quote:Maar je kunt dan er op wachten dat ze de maximum snelheid verlagen, om de inkomsten-machine weer op gang te brengen.
Ja hoor, de snelheid naar beneden brengen. Wat ben jij ongelofelijk dom zeg. Die flitspalen staan er om randdebielen te bekeuren die een gevaar op de weg zijn, niet om extra inkomsten voor het rijk op te brengen.quote:Maar je kunt dan er op wachten dat ze de maximum snelheid verlagen, om de inkomsten-machine weer op gang te brengen.
Als je er zelf maar in gelooft...quote:Op zondag 6 februari 2005 22:47 schreef LSS het volgende:
[..]
Ja hoor, de snelheid naar beneden brengen. Wat ben jij ongelofelijk dom zeg. Die flitspalen staan er om randdebielen te bekeuren die een gevaar op de weg zijn, niet om extra inkomsten voor het rijk op te brengen.![]()
TT C had niets, maar dan ook niets te maken met geplofte palen. Ingezonden foto´s werden op de site geplaatst, maar de TTC stond buiten de acties.quote:
not to mention Ommen.quote:Op zondag 6 februari 2005 23:06 schreef Vjennuh het volgende:
In almelo is het trouwens wel gelukt om een paal weg te krijgen op deze manier. Het heeft dan wel een flink aantal van die krengen gekost, maar nu hebben ze het toch werkelijk opgegeven, en staat er gelukkig niets meer. Veiligheidsverhogend iig...dat wel
Uiteraard is iemand die iets zegt wat niet in jouw straatje past ongelooflijk dom. Alleen begrijp jij kennelijk niet dat het aantal verkeersovertredingen eigenlijk bijzonder laag is te noemen, dat die dingen werkelijk geen fuck met verkeersveiligheid hebben te maken, dat ¤ 650.000.000,-- een verotte grote berg geld is die door die dingen wordt gegenereerd, en dat die 800 extra werknemers van het CJIB echt niet worden aangenomen om hun neus uit te baggeren. Jij begrijpt waarschijnlijk ook niet dat het zo langzamerhand meer om de baat gaat dan iets anders. Vraag me af of jij wel enig zicht hebt op de kosten van autorijden zonder dat soort ellende.quote:Op zondag 6 februari 2005 22:47 schreef LSS het volgende:
[..]
Ja hoor, de snelheid naar beneden brengen. Wat ben jij ongelofelijk dom zeg. Die flitspalen staan er om randdebielen te bekeuren die een gevaar op de weg zijn, niet om extra inkomsten voor het rijk op te brengen.![]()
quote:Op zondag 6 februari 2005 22:47 schreef LSS het volgende:
[..]
Die flitspalen staan er om randdebielen te bekeuren die een gevaar op de weg zijn, niet om extra inkomsten voor het rijk op te brengen.![]()
Als ik niet zou weten waar ze af en toe staan zouden ze me net zoveel kosten per jaar als mijn auto me kost.quote:Op maandag 7 februari 2005 02:39 schreef yup het volgende:
Daarom flitsen die dingen 99% van de tijd voor onbenullige overtredingen als 10 km/u te hard.
En 99% van de keren staan ze heel toevallig op een recht stuk weg waar je zomaar effe wat te hard kan gaan... En niet op een plek waar het echt druk is (en waar toch bijna niemand kan knallen)...
Zie openingspost.quote:Op zondag 6 februari 2005 22:50 schreef NDAsilenced het volgende:
je kan je natuurlijk ook gewoon aan de snelheid houden
Om te bereiken dat ie niet meer flitst is het 270 km/uur, tenminste, dat hadden ze bij top-gear uitgezocht.quote:Op maandag 7 februari 2005 02:42 schreef Herr.Flick het volgende:
Allemaal met 230 km/uur langs die palen blijven rijden,dan gaat tenminste de maximum snelheid niet omlaag!
volgens speadfreak1 dan...![]()
TS begint
Met andere woorden; ze steunen de vandaaltjes en juichen vandalisme toe maar ze zijn te laf om het hardop uit te spreken.quote:Op zondag 6 februari 2005 22:55 schreef Xtreem het volgende:
[..]
TT C had niets, maar dan ook niets te maken met geplofte palen. Ingezonden foto´s werden op de site geplaatst, maar de TTC stond buiten de acties.
Nee, ze hekelen het beleid van Spee. Als men een 'mooie' (lees: uitgefikte) paal ziet, plaatst men foto's.quote:Op maandag 7 februari 2005 10:23 schreef Karboenkeltje het volgende:
[..]
Met andere woorden; ze steunen de vandaaltjes en juichen vandalisme toe maar ze zijn te laf om het hardop uit te spreken.
Met andere woorden weet jij gewoon niet waar je het over hebt. Op de voormalige tuftuf-site waren foto's van flitspalen in alle mogelijke poses te zien, ook werkend en niet aangetast, dat noem je verslaggeving. Ook stond er steevast bij die verslaggeving dat het zeker niet werd aangemoedigd om flitspalen te mollen. Besides, alsof de voormalige tuftuf-club de enige site is waar opgeblazen en uitgebrande flitspalen vallen te bewonderen. En nee, vandalisme werd niet toegejuicht, nee, de vandaaltjes werden niet gesteund. Maar het lult zo makkelijk uit vooroordelen en veronderstellingen hè.quote:Op maandag 7 februari 2005 10:23 schreef Karboenkeltje het volgende:
[..]
Met andere woorden; ze steunen de vandaaltjes en juichen vandalisme toe maar ze zijn te laf om het hardop uit te spreken.
Ja, ik zou inderdaad ook foto's van afgebrande flitspalen op mijn anti-flits website plaatsen als ik vandalisme stellig afkeurde. Geloof je het zelf?quote:Op maandag 7 februari 2005 10:25 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Nee, ze hekelen het beleid van Spee. Als men een 'mooie' (lees: uitgefikte) paal ziet, plaatst men foto's.
Laffe zelfindekking. "Nee, edelachtbare, ik vertelde er stellig bij dat het niet mocht."quote:Op maandag 7 februari 2005 10:31 schreef speedfreak1 het volgende:
[..]
Ook stond er steevast bij die verslaggeving dat het zeker niet werd aangemoedigd om flitspalen te mollen.
Dus een nieuwsite die foto's van een moordscene plaatst moedigt moord aanquote:Op maandag 7 februari 2005 10:32 schreef Karboenkeltje het volgende:
[..]
Ja, ik zou inderdaad ook foto's van afgebrande flitspalen op mijn anti-flits website plaatsen als ik vandalisme stellig afkeurde. Geloof je het zelf?
Ja.quote:Op maandag 7 februari 2005 10:32 schreef Karboenkeltje het volgende:
[..]
Ja, ik zou inderdaad ook foto's van afgebrande flitspalen op mijn anti-flits website plaatsen als ik vandalisme stellig afkeurde. Geloof je het zelf?
Nee, maar een sportzwem site die plaatjes van recordpogingen plaatst moedigt wel competatief zwemmen aan. Je moet je vergelijking wel zuiver houden, hè. De TufTufclub is niet te vergelijken met een nieuwssite omdat dat veel te algemeen is. Als er een site is waarin het verkeersbeleid wordt bekritiseerd en flitspalen in essentie worden "gedemoniseerd" (kutwoord maar ik kan niets beters verzinnen) en ga je plaatjes plaatsen van gevandaliseerde palen, dan juich je impliciet dat vandalisme toe. Ook al dek je jezelf in door te zeggen dat je het afkeurt en wat plaatjes van intacte exemplaren te plaatsen.quote:Op maandag 7 februari 2005 10:34 schreef speedfreak1 het volgende:
[..]
Dus een nieuwsite die foto's van een moordscene plaatst moedigt moord aan
Wauw. Meneer kan hééééél vaak hetzelfde plaatje plaatsen. Wat goed. Heb je er al een lekker snoepje voor gekregen?quote:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ongeveer hetzelfde als de TTC maar dan zonder de plaatjes van de heldhaftige strijd tegen de snode palen. Oh, even een toevoeging: En zonder gebruik te maken van het intellectueel product van de Heilige Vandersteen wiens werk al genoeg beschaamd wordt.quote:Op maandag 7 februari 2005 10:37 schreef Xtreem het volgende:
Wat ik me dan afvraag:
Stel, jij bent het met een specifiek deel van het overheidsbeleid echt oneens. Het is in jouw ogen hypocriet, onrechtvaardig etc etc. Hoe zou jij het dan aanpakken?
Heb je die site eigenlijk ooit wel eens in het echt gezien? Ik kan het me niet voorstellen. Op die site waren namelijk erg veel verkeersgerelateerde foto's te zien. Bijvoorbeeld foto's van Koos Spee. Was dat volgens jou dan het uitlokken van een moordaanslag op Spee? Als je op die manier in het leven staat moet het wel erg zwaar voor je zijn, overal even zuur en chagrijnig naar kijken en nergens de humor kunnen zien. En dan heb ik groot medelijden met je.quote:Op maandag 7 februari 2005 10:45 schreef Karboenkeltje het volgende:
[..]
Nee, maar een sportzwem site die plaatjes van recordpogingen plaatst moedigt wel competatief zwemmen aan. Je moet je vergelijking wel zuiver houden, hè. De TufTufclub is niet te vergelijken met een nieuwssite omdat dat veel te algemeen is. Als er een site is waarin het verkeersbeleid wordt bekritiseerd en flitspalen in essentie worden "gedemoniseerd" (kutwoord maar ik kan niets beters verzinnen) en ga je plaatjes plaatsen van gevandaliseerde palen, dan juich je impliciet dat vandalisme toe. Ook al dek je jezelf in door te zeggen dat je het afkeurt en wat plaatjes van intacte exemplaren te plaatsen.
[..]
Harrie de filistijn belt ook trots naar zijn vriendjes als ie met succes een stoeptegel van een viadukt heeft geflikkerd en dat in het nieuws komt. Volkomen non-argument dus. Kun je net zo goed alle media afschaffen, want dat brengt mensen maar op ideeën. Net zo zot als dat het spelen van computerspelletjes bepaald gedrag zou veroorzaken.quote:Op maandag 7 februari 2005 10:49 schreef Karboenkeltje het volgende:
[..]
Ongeveer hetzelfde als de TTC maar dan zonder de plaatjes van de heldhaftige strijd tegen de snode palen.
Hoe je het wendt of keert, dat is aanmoediging voor de idioten die dat soort dingen doen. Door de indekking is het niet strafbaar maar Harrie de Filistijn belt echt wel trots naar zijn vriendjes als zijn werk op die toffe website staat.
Zuurpruim?quote:Op maandag 7 februari 2005 11:10 schreef Herr.Flick het volgende:
Wat ik niet begrijp is dat mensen trots kunnen zijn op vandalisme....
En het hele verhaal erachter kan me ook niet intereseren omdat het alleen maar een slap excuus is.
Is het nu zo moeilijk als je hard wilt rijden om gewoon naar de nurnburgring te rijden,of naar DLD autobaan?Waarom moet asociaal rijgedrag "goedgepraat" worden met slappe praatjes?
Ook ik rij wel eens te hard,niet met m'n auto,vind er geen drol aan,maar met de motor is het vet fun,autobaan rijden in DLD word dan ook met grote regelmaat gedaan,de gemiddelde weg in NL leent zich er toch niet voor.En als je dan gepakt word,zeur niet en betaal gewoon,je weet gewoon dat je fout bezig bent,dus accepteer ook gewoon de consequenties.
Je hebt immers je rijbewijs gehaald onder bepaalde voorwaarden(zie theorieboek),en daar heb je je maar aan te houden,net als aan elk "contract" dat je tekent.,doe je dat niet,accepteer dan ook de consequenties ervan.
Auto rijden is immers geen verplichting,maar een vrijheid waarvan je kunt genieten....
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |