Ik vind ze deplorabel. Ik bewaar ze evenwel, misschien nog handig voor wat verdieping (als ik maar niet in slaap kan komen, volgens mij ben je zo weg met die shitquote:Op donderdag 17 maart 2005 22:57 schreef Pool het volgende:
[..]
Drie rode boeken? Je bedoelt toch niet de Studiereeks Burgerlijk Recht van Kluwer? Die vind ik superfijn en beter leesbaar dan Brahn.![]()
ja die bedoel ik juist welquote:Op donderdag 17 maart 2005 22:57 schreef Pool het volgende:
[..]
Drie rode boeken? Je bedoelt toch niet de Studiereeks Burgerlijk Recht van Kluwer? Die vind ik superfijn en beter leesbaar dan Brahn.![]()
Yup, nogmaals, probeer gewoon een klein beetje op te letten..quote:Op donderdag 17 maart 2005 22:57 schreef DeTinux het volgende:
[..]
Haha, geloof je het zelf? Nee, het meeste leer ik tijdens de werkgroepen. Alleen die arresten![]()
Ik vind het echt zo'n gelikt ventje (niet echt een professorale uitstraling ofzo), de laatste keer viel het op zich mee. Ik blijf het gruwelijk irritant vinden dat ie vraagt: "wat vind jij ervan?"quote:Op donderdag 17 maart 2005 23:05 schreef Andoire het volgende:
[..]
Yup, nogmaals, probeer gewoon een klein beetje op te letten..
Ik vind de hoorcolleges wél handig, hoeft voor jou natuurlijk niet zo te zijn
Ik ben dan weer zo nerd die alles gaat lezen...quote:Op donderdag 17 maart 2005 23:07 schreef Pool het volgende:
Ja, het zal ook wel de manier zijn waarop je ze gebruikt. Ik heb er nooit echt grote stukken uit hoeven leren. Ze zijn heel fijn tijdens open-boek tentamens en als naslagwerk bij het schrijven van papers e.d. Ze gaan wat dat betreft ook wat dieper dan Brahn.
Maar in het eerste jaar had ik inderdaad ook het boek van Brahn. Daar lees je wat makkelijker de algemene lijnen in.
Die heb ik volgens mij nooit irl gezienquote:Op donderdag 17 maart 2005 23:10 schreef DeTinux het volgende:
[..]
Ik vind het echt zo'n gelikt ventje (niet echt een professorale uitstraling ofzo), de laatste keer viel het op zich mee. Ik blijf het gruwelijk irritant vinden dat ie vraagt: "wat vind jij ervan?"
Het spijt me het je te zeggen, maar ik vond Jit Peters veel grappiger! Alleen dat accent al :-) En dan die naam daarbij (ik dacht eerst dat ie Jip heette)
nooit??quote:Op donderdag 17 maart 2005 23:14 schreef Andoire het volgende:
[..]
Die heb ik volgens mij nooit irl gezienwel mail van gehad
![]()
![]()
Ja indd, het was iets met een spiraaltjequote:Op vrijdag 18 maart 2005 21:19 schreef flubub het volgende:
Wrongful birth ging over een vrouw die een spiraaltje had, ze werd door een arts geopereerd oid en hij vergat na die operatie haar spiraaltje weer terug te plaatsen, waarvan zij dacht dat die er nog gewoon in zat. Vervolgens werd ze zwanger en kreeg een kind (wel gezond overigens), de arts moest alle kosten voor levensonderhoud ed. voor dat kind gaan betalen.
Ik heb wat kleine stukjes gelezen vanochtend, en het leest echt een stuk makkelijker dan de rode reeks.quote:Op vrijdag 18 maart 2005 22:15 schreef gimme.shelter het volgende:
Lieve Andoire, bevalt Brahn je een beetje? Of vraag ik het te vroeg??
Misschien was ze gewoon vrolijk, omdat de lente is begonnen...quote:
quote:Op vrijdag 18 maart 2005 23:29 schreef flubub het volgende:
uhm.. ik heb toen ik me kamer op ging ruimen.. 2 dagen terug.. M'n rode boeken eens uit het plastic gehaald..
ROFLMAO, twee van mij liggen onder mijn bed, maar waar die derde is? We hebben toch een derde?quote:Op vrijdag 18 maart 2005 23:44 schreef flubub het volgende:
Ze staan nu wel heel wijs in me nieuwe kast![]()
Yup, het zijn er 3 waarvan je al 1 had voor aansprakelijkheidsrecht.quote:Op zaterdag 19 maart 2005 16:01 schreef DeTinux het volgende:
[..]
ROFLMAO, twee van mij liggen onder mijn bed, maar waar die derde is? We hebben toch een derde?
Dat is mooi!! En lekker laten staan daar!quote:Op vrijdag 18 maart 2005 23:44 schreef flubub het volgende:
Ze staan nu wel heel wijs in me nieuwe kast![]()
lol, wat is er mis met mijn kamer?quote:
Oh wat is dat toch lekker netjes!quote:Op zaterdag 19 maart 2005 19:22 schreef DeTinux het volgende:
[..]
lol, wat is er mis met mijn kamer?(ik zie overigens wel een tweetal wetboeken liggen, dus die heb ik altijd binnen handbereik
)
[afbeelding]
Succesquote:
BRAVO! BRAVO! BRAVO!quote:Op zondag 20 maart 2005 14:38 schreef gimme.shelter het volgende:
Arme studentjes!! Dat conflictenbeslechting is echt zo'n belachelijk vak!!![]()
![]()
![]()
Ik snap er ook geen reet van; het is bedacht door een aantal van die gekken die nog in de zestiger jaren van de vorige eeuw leven. Linkse, gefrustreerde eikels zijn het; ik haat die mensen echt!!![]()
![]()
(zij mij gelukkig ook, dat maakt veel goed).
En dan zijn die geitenwollen sokken ook nog eens heel arrogant en uit de hoogte, want zij verschaffen de studie natuurlijk het "wetenschappelijk karakter".
Afschieten die lui, allemaal!!!
quote:Op zondag 20 maart 2005 14:38 schreef gimme.shelter het volgende:
Ik snap er ook geen reet van; het is bedacht door een aantal van die gekken die nog in de zestiger jaren van de vorige eeuw leven. Linkse, gefrustreerde eikels zijn het; ik haat die mensen echt!!![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |