Ik heb wat kleine stukjes gelezen vanochtend, en het leest echt een stuk makkelijker dan de rode reeks.quote:Op vrijdag 18 maart 2005 22:15 schreef gimme.shelter het volgende:
Lieve Andoire, bevalt Brahn je een beetje? Of vraag ik het te vroeg??
Misschien was ze gewoon vrolijk, omdat de lente is begonnen...quote:
quote:Op vrijdag 18 maart 2005 23:29 schreef flubub het volgende:
uhm.. ik heb toen ik me kamer op ging ruimen.. 2 dagen terug.. M'n rode boeken eens uit het plastic gehaald..
ROFLMAO, twee van mij liggen onder mijn bed, maar waar die derde is? We hebben toch een derde?quote:Op vrijdag 18 maart 2005 23:44 schreef flubub het volgende:
Ze staan nu wel heel wijs in me nieuwe kast![]()
Yup, het zijn er 3 waarvan je al 1 had voor aansprakelijkheidsrecht.quote:Op zaterdag 19 maart 2005 16:01 schreef DeTinux het volgende:
[..]
ROFLMAO, twee van mij liggen onder mijn bed, maar waar die derde is? We hebben toch een derde?
Dat is mooi!! En lekker laten staan daar!quote:Op vrijdag 18 maart 2005 23:44 schreef flubub het volgende:
Ze staan nu wel heel wijs in me nieuwe kast![]()
lol, wat is er mis met mijn kamer?quote:
Oh wat is dat toch lekker netjes!quote:Op zaterdag 19 maart 2005 19:22 schreef DeTinux het volgende:
[..]
lol, wat is er mis met mijn kamer?(ik zie overigens wel een tweetal wetboeken liggen, dus die heb ik altijd binnen handbereik
)
[afbeelding]
Succesquote:
BRAVO! BRAVO! BRAVO!quote:Op zondag 20 maart 2005 14:38 schreef gimme.shelter het volgende:
Arme studentjes!! Dat conflictenbeslechting is echt zo'n belachelijk vak!!![]()
![]()
![]()
Ik snap er ook geen reet van; het is bedacht door een aantal van die gekken die nog in de zestiger jaren van de vorige eeuw leven. Linkse, gefrustreerde eikels zijn het; ik haat die mensen echt!!![]()
![]()
(zij mij gelukkig ook, dat maakt veel goed).
En dan zijn die geitenwollen sokken ook nog eens heel arrogant en uit de hoogte, want zij verschaffen de studie natuurlijk het "wetenschappelijk karakter".
Afschieten die lui, allemaal!!!
quote:Op zondag 20 maart 2005 14:38 schreef gimme.shelter het volgende:
Ik snap er ook geen reet van; het is bedacht door een aantal van die gekken die nog in de zestiger jaren van de vorige eeuw leven. Linkse, gefrustreerde eikels zijn het; ik haat die mensen echt!!![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |