abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 2 maart 2005 @ 23:21:52 #101
79102 Pool
Noord noch Zuid
pi_25338855
quote:
Op woensdag 2 maart 2005 21:27 schreef gimme.shelter het volgende:
Bericht voor Pool; heb net het nieuwe boek van Jan Vranken uit. Asser, Algemeen Deel, een vervolg. Echt schitterend (alhoewel ik het niet met alles eens ben, maar dat hoeft niet).
De man staat in juridisch Nederland op eenzame hoogte. Een aanrader voor niet alleen Pool, maar eigenlijk voor iedereen (Sovereign!).
Anyway, prachtig boek.
!

Dat boek is nu pas uitgegeven, dus dat heb je al snel gelezen! Ik heb het al wel ergens voorbij zien komen, maar het zelf nog niet in handen gehad. Zodra het hier in de bieb staat zal ik er eens doorheen lezen, want aan jouw reactie te zien is hij écht goed!
Hoewel ik momenteel even niet moet denken aan nog meer lezen; heb vandaag al veel te lang in de bieb en de collegezalen gezeten.
  donderdag 3 maart 2005 @ 22:16:14 #102
35001 Sovereign
is meester in de rechten
pi_25353208
Welke uitgever, Gimme? Kluwer? Wellicht dat ik 'm dan gewoon even koop. Zou je me trouwens willen mailen (zie profiel voor adres)? Ik heb een vraagje aan je.
pi_25353385
Kluwer uiteraard!! Zal je mailen.
geniet nooit met mate
pi_25370038
Sovereign, heb je gemaild! Waar blijft je vraag???
geniet nooit met mate
pi_25463237
Ontving vandaag die vreselijke, leugenachtige brief van de decaan over de intensieve werkgroepen...Iedereen die zich heeft ingeschreven voor het intensieve onderwijs heeft een plaats!! Lul op met die vent!! Als docent heb ik die brief natuurlijk niet gekregen, een aardige student heeft em even geforward! Heb de decaan wel even een keurig briefje teruggeschreven! ben benieuwd of ik nog natwoord krijg van em.....
geniet nooit met mate
pi_25463431
donderdag 10 maart 2005 15:36
geniet nooit met mate
pi_25463652
Dus die brief is een en al gelogen? Ik vond hem altijd wel geloofwaardig overkomen..
pi_25463877
Er zijn anderhalf jaar geleden twintig (!!) ervaren docenten ontslagen wegens geldgebrek. Dan hebben we nu een docententekort (gek he). En dan schrijft Peters aan de studenten dat er iets van tien junior-docenten worden aangenomen....Sorry hoor!! De faculteit is er zelf schuldig aan. En die riedel dat iedereen een plaats heeft bij het intensieve onderwijs is ook onzin, kreeg vandaag nog mailtjes van studenten of ik nog een plekkie heb..Dat doen ze zeker omdat ze WEL een plekkie hebben???? Dat hebben ze dus niet, wat de decaan ook schrijft, de werkelijkheid is anders!
geniet nooit met mate
pi_25469649
Nja.. ik hoorde van iemand uit een werkgroep bij Dankers, dat daar 2 mensen weg waren en ze vroeg "waar zijn die?" ja die zijn overgestapt naar een andere werkgroep. "oh op een andere tijd?" nee, wel op dezelfde tijd. Dat geeft dan toch te denken..
  vrijdag 11 maart 2005 @ 22:15:13 #110
83645 Andoire
... .. ...
pi_25480401
quote:
Op vrijdag 11 maart 2005 09:30 schreef flubub het volgende:
Nja.. ik hoorde van iemand uit een werkgroep bij Dankers, dat daar 2 mensen weg waren en ze vroeg "waar zijn die?" ja die zijn overgestapt naar een andere werkgroep. "oh op een andere tijd?" nee, wel op dezelfde tijd. Dat geeft dan toch te denken..
jezus, van wie hoorde je dat !!!!
Gaat dat zo fucking snel of zo?! Ik ben nml degene die is overgestapt ( + iemand is met me meegegaan), en heb vandaag ook mail gehad van Dankers hierover. Ze vindt het duidelijk niet leuk, want ze wil echt uitleg hierover ( begrijpelijk ook, maar goed..)

Ik denk dat ik volgende week even langs Dankers ga om het uit te leggen. Maar hoe doe je dat zonder 'persoonlijk' te worden...

[ Bericht 10% gewijzigd door Andoire op 11-03-2005 22:27:05 ]
Что было, то прошло..
  vrijdag 11 maart 2005 @ 22:21:29 #111
35001 Sovereign
is meester in de rechten
pi_25480543
^ She will eat you alive.
pi_25480664
Gewoon niet doen! We hadden gisteren nabespreking van aansprakelijkheidsrecht (was errug leuk, agressieve typjes, niet normaal meer!, maar dat terzijde). Toen vroeg ze ook aan ons dat er mensen waren weggelopen uit haar werkgroep en of wij dat wisten. Mijn antwoord was: "als jij midden in het trimester weggaat met vakantie,kan je verwachten dat mensen ergens anders blijven plakken." Sorry hoor, maar als bij mij mensen niet meer komen zit ik daar echt niet mee! Ze is gewoon zo onzeker , en hier heeft ze dus echt niks mee te maken. Studenten zijn vrij om te gaan en staan waar ze willen. Maak je maar niet druk, zorg maar dat je je tentamen haalt. Jij zit er niet voor ons, wij zitten er voor jou!!
Ik mag Diana best, maar dat onzekere gedoe over studenten die niet meer bij haar de les volgen....boeiend!! Anyway, laat het maar aan mij over. Grote kans dat ze het volgende week al vergeten is!!
geniet nooit met mate
  vrijdag 11 maart 2005 @ 22:36:33 #113
83645 Andoire
... .. ...
pi_25480882
quote:
Op vrijdag 11 maart 2005 22:26 schreef gimme.shelter het volgende:
Gewoon niet doen! We hadden gisteren nabespreking van aansprakelijkheidsrecht (was errug leuk, agressieve typjes, niet normaal meer!, maar dat terzijde). Toen vroeg ze ook aan ons dat er mensen waren weggelopen uit haar werkgroep en of wij dat wisten. Mijn antwoord was: "als jij midden in het trimester weggaat met vakantie,kan je verwachten dat mensen ergens anders blijven plakken." Sorry hoor, maar als bij mij mensen niet meer komen zit ik daar echt niet mee! Ze is gewoon zo onzeker , en hier heeft ze dus echt niks mee te maken. Studenten zijn vrij om te gaan en staan waar ze willen. Maak je maar niet druk, zorg maar dat je je tentamen haalt. Jij zit er niet voor ons, wij zitten er voor jou!!
Ik mag Diana best, maar dat onzekere gedoe over studenten die niet meer bij haar de les volgen....boeiend!! Anyway, laat het maar aan mij over. Grote kans dat ze het volgende week al vergeten is!!

Toch voel ik me op de een of andere manier *verplicht* om haar uitleg te geven, aangezien ze na de les een meisje die ik ken bij zich riep, en allemaal vragen ging stellen van "waarom is Andoire dan gestopt? Vond ze mijn manier van lesgeven niet goed? Ik doe nml mijn best" En ze stuurt mij een best wel persoonlijke mail en zo...
Ze vroeg niet naar het andere meisje, en ze heeft haar ook niet gemaild of zo.
Of ze vindt me aardig ( ) of ze is snel van de kaart door 2 eerstejaarsstudentjes die naar een andere docente zijn 'gevlucht' ..

( denk inderdaad het laatste ... )

[ Bericht 1% gewijzigd door Andoire op 11-03-2005 22:42:46 ]
Что было, то прошло..
pi_25481075
Jezus, wat een pijnlijke geschiedenis allemaal! Ging ze echt een ander meisje naar jou vragen?? Ik snap er helemaal NIETS van!! Dat moet ze toch niet doen!! Ze pleegt een beetje emotionele chantage hier vind ik, en daar moeten we maar even niet aan meedoen.
En ik schrik er helemaal van dat ze je een "best wel persoonlijk e-mail"stuurt. Dat mag ze toch niet doen. Get a life!!
Het heeft denk ik niks met jou of iemand anders te maken. Ze is kennelijk fundamenteel onzeker, maar daar moet jij geen slachtoffer van worden, en je moet je zeker niet tot iest verplicht voelen. Ik ken haar; het waait wel weer over...komt wel goed. Pfff...word gek van die onzekere, stuntelende collagaas. Doe jullie werk!! En zeik niet!! En ga geen mailtjes sturen naar studentjes!! Opzouten!!
geniet nooit met mate
pi_25481139
quote:
Op vrijdag 11 maart 2005 22:15 schreef Andoire het volgende:

[..]

jezus, van wie hoorde je dat !!!!
Gaat dat zo fucking snel of zo?! Ik ben nml degene die is overgestapt ( + iemand is met me meegegaan), en heb vandaag ook mail gehad van Dankers hierover. Ze vindt het duidelijk niet leuk, want ze wil echt uitleg hierover ( begrijpelijk ook, maar goed..)

Ik denk dat ik volgende week even langs Dankers ga om het uit te leggen. Maar hoe doe je dat zonder 'persoonlijk' te worden...

Uhm ja, ik vertelde dus tegen iemand bij conflictbeslechting dat m'n lessen contractenrecht zo leuk waren (wat moet je anders tijdens conflict doen ) en zij zat bij Dankers en toen vertelde ze dat.. nja twas wel duidelijk dat ze niet erg blij mee was toen ze er8er kwam..

[ Bericht 4% gewijzigd door flubub op 11-03-2005 22:53:29 ]
  vrijdag 11 maart 2005 @ 22:51:38 #116
83645 Andoire
... .. ...
pi_25481214
quote:
Op vrijdag 11 maart 2005 22:44 schreef gimme.shelter het volgende:
Jezus, wat een pijnlijke geschiedenis allemaal! Ging ze echt een ander meisje naar jou vragen?? Ik snap er helemaal NIETS van!! Dat moet ze toch niet doen!! Ze pleegt een beetje emotionele chantage hier vind ik, en daar moeten we maar even niet aan meedoen.
En ik schrik er helemaal van dat ze je een "best wel persoonlijk e-mail"stuurt. Dat mag ze toch niet doen. Get a life!!
Het heeft denk ik niks met jou of iemand anders te maken. Ze is kennelijk fundamenteel onzeker, maar daar moet jij geen slachtoffer van worden, en je moet je zeker niet tot iest verplicht voelen. Ik ken haar; het waait wel weer over...komt wel goed. Pfff...word gek van die onzekere, stuntelende collagaas. Doe jullie werk!! En zeik niet!! En ga geen mailtjes sturen naar studentjes!! Opzouten!!
Hahaha, ja zo denk ik er ook een beetje over, dat meisje belde me een beetje 'overstuur' van Ja, na de les vroeg Dankers allemaal vragen over jou en zo.
En die mail die ze mij stuurde was gewoon van" Anna, ik hoorde vandaag dat je bent overgestapt, ik vind het jammer dat je dat niet aan mij hebt meegedeeld. Zou je me de reden van je overstap willen vertellen" ( zo iets zeg maar).

Ik vind het een beetje vreemd dat ze mij zo 'onthouden' heeft, want dat andere meisje die ook is overgestapt zat ook bij haar met aansprakelijkheidsrecht, maar zij heeft geen mail gehad en er zijn ook geen vragen over haar gesteld.

Ik vind het eigenlijk best wel zielig voor Diana... iedereen vindt haar 'eng' en ze is blijkbaar erg onzeker over haar methode ( best wel een beetje terecht als je het mij vraagt).
Maar verder is het echt een leuk wijf, dat maakt het voor mij ook zo klote.
Что было, то прошло..
  vrijdag 11 maart 2005 @ 22:52:21 #117
83645 Andoire
... .. ...
pi_25481227
quote:
Op vrijdag 11 maart 2005 22:48 schreef flubub het volgende:

[..]

Uhm ja, ik vertelde dus tegen iemand bij conflictbeslechting dat m'n lessen contractenrecht zo leuk waren (wat moet je anders tijdens conflict doen ) en zij zat bij Dankers en toen vertelde ze dat..
Jij zit toch ook in CB bij conflictbeslechting?
Что было, то прошло..
pi_25481278
quote:
Op vrijdag 11 maart 2005 22:52 schreef Andoire het volgende:

[..]

Jij zit toch ook in CB bij conflictbeslechting?
Nee, zit in CA
pi_25481326
Andoire, je bent gewoon populair bii Dankers!! Je valt op; wees blij!! Het waait wel weer over; ik help Diana er heus wel weer over heen. Zorg jij nou maar voor je zelf!
En flubub....lullen is dus gevaarlijk, kennelijk. Bah!
Nou, jongelui, we praten morgen verder, want Gimme Shelter gaat nu uit met een aantal andere Desperate Housewives en we maken het laat!! Je moet wat op mijn leeftijd; reageer morgenochtend weer!! Maak er een fijn weekend van!!
geniet nooit met mate
  vrijdag 11 maart 2005 @ 23:01:12 #120
83645 Andoire
... .. ...
pi_25481436
quote:
Op vrijdag 11 maart 2005 22:56 schreef gimme.shelter het volgende:
Andoire, je bent gewoon populair bii Dankers!! Je valt op; wees blij!! Het waait wel weer over; ik help Diana er heus wel weer over heen. Zorg jij nou maar voor je zelf!
En flubub....lullen is dus gevaarlijk, kennelijk. Bah!
Nou, jongelui, we praten morgen verder, want Gimme Shelter gaat nu uit met een aantal andere Desperate Housewives en we maken het laat!! Je moet wat op mijn leeftijd; reageer morgenochtend weer!! Maak er een fijn weekend van!!
Haha ja dat idee heb ik ook, dat ze me gewoon graag mocht of zo ( ik mag haar ook heel graag, maar niet in de les )
En news travels fast op de fac... damn.......

Fijn weekend gimme shelter, en niet te veel zuipen he

Что было, то прошло..
  vrijdag 11 maart 2005 @ 23:08:27 #121
83645 Andoire
... .. ...
pi_25481613
quote:
Op vrijdag 11 maart 2005 22:21 schreef Sovereign het volgende:
^ She will eat you alive.
Oh, ik zag de grappenmaker helemaal over het hoofd

Hoe gaat het met sovereign?
Что было, то прошло..
  zaterdag 12 maart 2005 @ 12:08:17 #122
35001 Sovereign
is meester in de rechten
pi_25487521
quote:
Op vrijdag 11 maart 2005 23:08 schreef Andoire het volgende:
Oh, ik zag de grappenmaker helemaal over het hoofd
Nou ja, dank je wel zeg! Alsof ik niet serieus kan zijn.
quote:
Hoe gaat het met sovereign?
Verschrikkelijk. Solliciteren, 30 worden, komt allemaal tegelijk. Kon niet erger.
  zaterdag 12 maart 2005 @ 13:18:01 #123
83645 Andoire
... .. ...
pi_25488400
quote:
Op zaterdag 12 maart 2005 12:08 schreef Sovereign het volgende:

[..]

[..]

Verschrikkelijk. Solliciteren, 30 worden, komt allemaal tegelijk. Kon niet erger.
Ah joh, 30 is niet zo erg... mannen van 30 kunnen nog steeds best seksie zijn wheheh
En solliciteren is meestal stom, hoelang ben je al bezig?
Что было, то прошло..
  zaterdag 12 maart 2005 @ 13:21:11 #124
79102 Pool
Noord noch Zuid
pi_25488428
quote:
Op zaterdag 12 maart 2005 12:08 schreef Sovereign het volgende:

[..]

[..]

Naar wat voor banen solliciteer je?
pi_25489000
quote:
Op zaterdag 12 maart 2005 13:18 schreef Andoire het volgende:

[..]

Ah joh, 30 is niet zo erg... mannen van 30 kunnen nog steeds best seksie zijn wheheh
30?! Dat is bejaaaard!!
  zaterdag 12 maart 2005 @ 15:49:16 #126
35001 Sovereign
is meester in de rechten
pi_25490283
quote:
Op zaterdag 12 maart 2005 13:18 schreef Andoire het volgende:
Bij mij breekt de spiegel.
quote:
Het aantal sollicitaties dat ik op de bus heb gedaan sinds januari, dat waren er een stuk of tien geloof ik. Niet enorm veel, maar toch...

Pool:

Ik probeer de advocatuur in te komen. Maar afgezien dat er weinig vacatures zijn voor starters, heb ik zo het idee dat veel kantoren grote CV neukers zijn. Soort zoekt soort, om het zo maar uit te drukken. Dit naar aanleiding van een gesprek dat ik afgelopen week had met een goede kennis die sinds een aantal maanden advocaat is en die me vertelde waarop werd gelet bij het kantoor waar hij werkzaam is.

Maar als me een functie bij de overheid voor de voeten loopt (stafjurist bij de rechtbank b.v.), ook goed. Helaas is daar (Hof Den Bosch) vooralsnog geen opening.
  zaterdag 12 maart 2005 @ 16:39:11 #127
79102 Pool
Noord noch Zuid
pi_25490973
quote:
Op zaterdag 12 maart 2005 15:49 schreef Sovereign het volgende:

[..]

Bij mij breekt de spiegel.
[..]

Het aantal sollicitaties dat ik op de bus heb gedaan sinds januari, dat waren er een stuk of tien geloof ik. Niet enorm veel, maar toch...

Pool:

Ik probeer de advocatuur in te komen. Maar afgezien dat er weinig vacatures zijn voor starters, heb ik zo het idee dat veel kantoren grote CV neukers zijn. Soort zoekt soort, om het zo maar uit te drukken. Dit naar aanleiding van een gesprek dat ik afgelopen week had met een goede kennis die sinds een aantal maanden advocaat is en die me vertelde waarop werd gelet bij het kantoor waar hij werkzaam is.

Maar als me een functie bij de overheid voor de voeten loopt (stafjurist bij de rechtbank b.v.), ook goed. Helaas is daar (Hof Den Bosch) vooralsnog geen opening.
Ja, die CV-neukerverhalen hoor ik inderdaad vaker. Best wel matig, vooral als je kijkt naar wat zo'n commissie- of bestuursjaartje nou werkelijk voorstelt. Want daar gaat het dan toch vaak over wat CV's betreft. Bij de kleinere kantoren schijnt het wel mee te vallen, maar daar heb je ook de wat minder goede banen.
pi_25491145
Bij kleinere kantoren heb je juist vaak best goede banen., is mijn bescheiden indruk. Ik zou er niet aan moeten denken om bij een groot kantoor te werken, dan kan je ook in het weekend nog aan de slag, brrrr. Een aantal vrienden van mij werkt bij een groot kantoor, als we een eeetafspraak maken komen ze vaak uitgeput pas om 21 uur opdagen...
Anyway, Sovereign succes!! En 30 worden is echt niet zo erg hoor; je moet maar denken niet dertig worden, dat is pas klote!!
geniet nooit met mate
  zondag 13 maart 2005 @ 00:32:30 #129
83645 Andoire
... .. ...
pi_25498815
Sovereign, het komt wel goed
Geen spiegels in huis hangen is een eerste stap. Solliciteren bij de Mac de tweede.

[ Bericht 42% gewijzigd door Andoire op 13-03-2005 01:11:13 ]
Что было, то прошло..
pi_25499896
Waar kijken ze dan naar op zo'n CV?
  maandag 14 maart 2005 @ 23:15:26 #131
35001 Sovereign
is meester in de rechten
pi_25514932
quote:
Op zondag 13 maart 2005 00:32 schreef Andoire het volgende:
Sovereign, het komt wel goed
Geen spiegels in huis hangen is een eerste stap. Solliciteren bij de Mac de tweede.

Nu denk je zeker dat je grappig bent?
  maandag 14 maart 2005 @ 23:16:51 #132
35001 Sovereign
is meester in de rechten
pi_25514966
quote:
Op zaterdag 12 maart 2005 16:55 schreef gimme.shelter het volgende:
Bij kleinere kantoren heb je juist vaak best goede banen., is mijn bescheiden indruk. Ik zou er niet aan moeten denken om bij een groot kantoor te werken, dan kan je ook in het weekend nog aan de slag, brrrr. Een aantal vrienden van mij werkt bij een groot kantoor, als we een eeetafspraak maken komen ze vaak uitgeput pas om 21 uur opdagen...
Anyway, Sovereign succes!! En 30 worden is echt niet zo erg hoor; je moet maar denken niet dertig worden, dat is pas klote!!
Ja, een klein kantoor lijkt me ook leuker. Brrr, moet er niet aan denken om in zo'n grote juristenfabriek te zitten. Een baan bij de overheid trekt me trouwens ook wel, juist omdat daar de werktijden tenminste regelmatig zijn. Dan weet je ook zeker dat je niet 60 uur per week hoeft te werken, zekerheid die ik wel prima vind want mijn vrije tijd telt zwaar.
pi_25525288
Gelijk heb je!! Mijn vrije tijd telt ook erg zwaar, vandaar dat ik heel blij met met mijn ud-baantje. Ik vind de meeste collega's van me dan wel een zak grauwe erwten; maar ik zit veel thuis en hoef niet de hele dag met ze te zitten, dus dat is lekker. De studenten vind ik wel heel leuk en daar gaat het om.
Pool: Jan Vranken komt 25 april over zijn nieuwe boek vertellen bij ons en ik ben de co-referent. leuk, ga me wel zwaar voorbereiden! Maar leuk!
geniet nooit met mate
  woensdag 16 maart 2005 @ 23:20:33 #134
79102 Pool
Noord noch Zuid
pi_25533628
quote:
Op dinsdag 15 maart 2005 22:32 schreef gimme.shelter het volgende:
Pool: Jan Vranken komt 25 april over zijn nieuwe boek vertellen bij ons en ik ben de co-referent. leuk, ga me wel zwaar voorbereiden! Maar leuk!
Leuk dat je dat mag doen! Dan komt het ook wel van pas dat je het boek al zo snel hebt uitgelezen. Hier in Tilburg wordt er op 7 april ook een speciaal symposium ter gelegenheid van dit werk gegeven. Daar ga ik misschien wel kijken, hoewel de dag me eigenlijk slecht uitkomt. Vanmiddag bij het hoorcollege rechtsfilosofie was de professor in elk geval ook erg enthousiast over het boek.
pi_25545470
Ja, ik weet het van 7 april; maar dan kan ik jammer genoeg niet!
geniet nooit met mate
pi_25548570
Ik ben vandaag bij Scheltema geweest voor "Zwaartepunten v/h vermogensrecht" en het kost gewoon 48 euro Het is bijna het eind van de maand, dus dat kon ik ff niet missen

Nu heb ik ff op marktplaats gekeken en meteen een gevonden voor 18 euro incl verzenden, die jongen verstuurt het morgen
7e herziende druk ( moet ik deze hebben?) en niet erin geschreven en zo..
Ik blij
Что было, то прошло..
pi_25548776
Wow Doe je netjes
pi_25549181
quote:
Op donderdag 17 maart 2005 18:51 schreef flubub het volgende:
Wow Doe je netjes
Weeeeet je hoe blij ik ben, toch weer 30 euro uitgespaard

Nu alleen hopen dat de 7e herziende druk de goede is, ik denk het wel aangezien het de laatste druk is en zo.
Kan ik eindelijk weer wat voor contractenrecht lezen, want in dat rode boek ben ik halverwege de Algemene voorwaarden in slaap gevallen, en sindsdien niet meer aangeraakt.
Что было, то прошло..
pi_25549505
* flubub pakt even haar editie erbij, ja 7e is de goede druk
ja het voorgeschreven boek contract is op z'n zachtst gezegd uhm.. wat minder interessant
Nice to meet you IRL btw
pi_25554235
quote:
Op donderdag 17 maart 2005 19:25 schreef flubub het volgende:
* flubub pakt even haar editie erbij, ja 7e is de goede druk
ja het voorgeschreven boek contract is op z'n zachtst gezegd uhm.. wat minder interessant
Nice to meet you IRL btw
Okee dan Ik hoop dat het boek snel binnen is, want ik loop nu dus een klein beetje achter

Nice 2 meet u too Vandaag kwam een jongen van conflictbeslechting wg naar me toe en vroeg Ben jij Andoire van Fok? Ik zat echt van wtf wie ben jij dan hoe weet je dat.
Blijkt dat hij jou kent en via jou erachter kwam dat ik ook op Fok zat... toevallig dat ik met hem in wg zit. Small world
Что было, то прошло..
pi_25554327
Jullie mogen het ook van mij kopieren hoor!! Neem het zo voor julie mee! Het is een fantastisch boek!!
geniet nooit met mate
  donderdag 17 maart 2005 @ 22:40:38 #142
117181 DeTinux
Tu quoque, Brute?
pi_25554789
quote:
Op donderdag 17 maart 2005 22:22 schreef Andoire het volgende:

[..]

Nice 2 meet u too Vandaag kwam een jongen van conflictbeslechting wg naar me toe en vroeg Ben jij Andoire van Fok? Ik zat echt van wtf wie ben jij dan hoe weet je dat.
Blijkt dat hij jou kent en via jou erachter kwam dat ik ook op Fok zat... toevallig dat ik met hem in wg zit. Small world
Ja dat was ik, Andoire . Hoe laat heb jij morgen contractenrecht? Ook bij gimmie.shelter om 11.00? Of heb jij dat niet morgen?

[ Bericht 2% gewijzigd door DeTinux op 17-03-2005 22:45:49 ]
Oneerlijk is het snelst
pi_25554908
quote:
Op donderdag 17 maart 2005 22:24 schreef gimme.shelter het volgende:
Jullie mogen het ook van mij kopieren hoor!! Neem het zo voor julie mee! Het is een fantastisch boek!!
Bedankt voor het aanbod!! maar ik heb m nu gekocht voor 18 euro, ik denk dat ik ongeveer evenveel kwijt zou zijn als ik het zou kopieren toch? Het is een vrij dik boek nml ( heb er vandaag even ingekeken bij Scheltema, maar heb m dus niet daar gekocht).

Ik krijg net mail van die jongen dat ik het boek vanavond ( vannacht) nog heb haha Een vriend van hem gaat het in mn brievenbus gooien straks... kan ik morgen of zo beginnen met de algemene voorwaarden in Brahn , wat me een stuk leuker lijkt dan dat rode boek!
Что было, то прошло..
  donderdag 17 maart 2005 @ 22:48:19 #144
117181 DeTinux
Tu quoque, Brute?
pi_25554926
quote:
Op donderdag 17 maart 2005 22:24 schreef gimme.shelter het volgende:
Heb hem paar weken geleden ook gekocht! Boek leest veel beter dan die drie rode boeken. Die rode boeken zijn net zo spannend als het hoorcollege.
Oneerlijk is het snelst
pi_25554942
quote:
Op donderdag 17 maart 2005 22:40 schreef DeTinux het volgende:

[..]

Ja dat was ik, Andoire . Hoe laat heb jij morgen contractenrecht? Ook bij gimmie.shelter om 11.00? Of heb jij dat niet morgen?
Ik heb vandaag contractenrecht gehad van 11-13
Что было, то прошло..
pi_25554974
quote:
Op donderdag 17 maart 2005 22:48 schreef DeTinux het volgende:

[..]

Heb hem paar weken geleden ook gekocht! Boek leest veel beter dan die drie rode boeken. Die rode boeken zijn net zo spannend als het hoorcollege.
Hoorcollege vind ik juist wel oke hoor! Die man is echt stoer !
Alleen het laatste kwartiertje ben ik er nooit geheel bij, maar dat komt omdat ik de rest van de tijd heel goed oplet wedden
Что было, то прошло..
  donderdag 17 maart 2005 @ 22:52:43 #147
117181 DeTinux
Tu quoque, Brute?
pi_25555039
quote:
Op donderdag 17 maart 2005 22:50 schreef Andoire het volgende:

[..]

Hoorcollege vind ik juist wel oke hoor! Die man is echt stoer !
Alleen het laatste kwartiertje ben ik er nooit geheel bij, maar dat komt omdat ik de rest van de tijd heel goed oplet wedden
Ligt zeker aan mij, het enige dat ik heb onthouden is 'mijn naam is Marco Loos'.
Oneerlijk is het snelst
pi_25555097
quote:
Op donderdag 17 maart 2005 22:52 schreef DeTinux het volgende:

[..]

Ligt zeker aan mij, het enige dat ik heb onthouden is 'mijn naam is Marco Loos'.
Het enige wat ik van die man niet weet is zijn naam... Marco dus, bedankt
Maar serieus, probeer voor de gein eens een beetje op te letten; hij vertelt ook meteen waar de arresten over gaan en zo.. maakt de stof een stuk begrijpelijker!!
Het is niet super leuk en boeiend, maar echt wel de moeite waard hoor.
Что было, то прошло..
  donderdag 17 maart 2005 @ 22:57:25 #149
117181 DeTinux
Tu quoque, Brute?
pi_25555160
quote:
Op donderdag 17 maart 2005 22:54 schreef Andoire het volgende:

[..]

Het enige wat ik van die man niet weet is zijn naam... Marco dus, bedankt
Maar serieus, probeer voor de gein eens een beetje op te letten; hij vertelt ook meteen waar de arresten over gaan en zo.. maakt de stof een stuk begrijpelijker!!
Het is niet super leuk en boeiend, maar echt wel de moeite waard hoor.
Haha, geloof je het zelf? Nee, het meeste leer ik tijdens de werkgroepen. Alleen die arresten
Oneerlijk is het snelst
  donderdag 17 maart 2005 @ 22:57:27 #150
79102 Pool
Noord noch Zuid
pi_25555162
quote:
Op donderdag 17 maart 2005 22:48 schreef DeTinux het volgende:

[..]

Drie rode boeken? Je bedoelt toch niet de Studiereeks Burgerlijk Recht van Kluwer? Die vind ik superfijn en beter leesbaar dan Brahn.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')