Ik heb die 'analyse' ( samenvattingquote:Op zaterdag 12 februari 2005 22:04 schreef flubub het volgende:
hahaja nouja ik moet er nog aan beginnen.. een paar niet zulke heel geweldige dagen 8er de rug dus dat moet nog maar even. In welke werkgroepen zit jij eik, misschien zitten we bij toeval nog wel ergens bij elkaar ofzo
Gezellig bij Tim Wolff dusquote:Op zaterdag 12 februari 2005 22:21 schreef flubub het volgende:
Ha! Ik zit ook in werkcollege C, maar dan in werkgroep CA@ Vex In welke werkgroep heb jij die vent dan?
![]()
Heheh, zolang ik voldoende info krijg over Hoe ik die &*%$^%# analyses moet maken vind ik alles bestquote:Op zaterdag 12 februari 2005 22:35 schreef flubub het volgende:
Ja inderdaad, niet dat ik er echt mee kon zitten ofzo, ik vind het wel prima zo, mag wat mij betreft altijd
Ik ken maar 2 mensen uit CB, waaronder iemand uit mn oude wgquote:Op zaterdag 12 februari 2005 22:45 schreef flubub het volgende:
Wow 6 al ...Bij mij nog helemaal niemand, das mooi, voel ik me ook niet schuldig dat ik het nog niet gedaan hebIk ken trouwens paar mensen uit CB, hoe heet jij?
Ik las het net op BB, ben het er helemaal mee eensquote:Op maandag 14 februari 2005 21:05 schreef gimme.shelter het volgende:
Vanmiddag vergaderd met de staf van contractenrecht en ik heb een succesje geboekt!! Die belachelijke tussentoetsregeling is veranderd!! Nu kunnen ook mensen die niet aan de tussentoets hebben deelgenomen (wegens ziekte of een baantje o.i.d) ook gewoon de volle tien punten halen op het eerstekans tentamen!! Dat in plaats van maximaal een 7 en een half maximaal.
En de mensen die wel de tussentoets hebben gemaakt mogen die punten gewoon inzetten op hun tentamen en hoeven dus minder vragen te maken. Veel eerlijker.
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik zit geloof ik werkgroep P.quote:Op zaterdag 12 februari 2005 22:21 schreef flubub het volgende:
Ha! Ik zit ook in werkcollege C, maar dan in werkgroep CA@ Vex In welke werkgroep heb jij die vent dan?
![]()
Trots ben ik op je!!! GEWELDIG!!!quote:Op maandag 21 februari 2005 21:02 schreef Andoire het volgende:
Constitutioneel gehaald
Nu nog de andere 4 vakken
Ik vind het meestal wel fijn hoor, dan heb je wat meer interactie met de docent. Hoewel ik laatst het extensieve college voor strafprocesrecht wel relaxed vond. Een beetje lui achteroverzittend de uitleg van de docent neerpennen zonder bang te zijn dat je een vraag moet beantwoorden.quote:Op maandag 21 februari 2005 22:42 schreef Sovereign het volgende:
^ Wie wil er nu deelnemen aan intensief onderwijs?
Zelf alles uitvogelen is ook leuk.quote:Op dinsdag 22 februari 2005 00:12 schreef Andoire het volgende:
Voor mij werkt intensief veel beter dan extensief. Stel je hebt een vraag ergens over, dan kan je dat heel makkelijk aan de docent stellen, ipv ermee rondlopen tot het werkgroepvervangend college.
quote:Op dinsdag 22 februari 2005 00:12 schreef Andoire het volgende:
Voor mij werkt intensief veel beter dan extensief. Stel je hebt een vraag ergens over, dan kan je dat heel makkelijk aan de docent stellen, ipv ermee rondlopen tot het werkgroepvervangend college.
Ik vind het iig fijn, ook al is het misschien wat schools
Dat mailtje van contractenrecht was indd erg gezelligtwee van mijn ex-werkgroepgenoten kregen een soort van ruzie op contractenrecht discussieforum, dus ik denk dat ze daarop doelden met ' df is niet voor persoonlijke zaken bedoeld'.
Ik begin nu trouwens wel allemaal horror dingen te denken dat Dankers op een gegeven moment zegt van ; "Okee, nu wil ik dat jullie r.o. 5.3 uit arrest *blabla* citeren, en ik wil straks ook al jullie huiswerk op mijn tafel zien, FOUTLOOS! "
Nou zeg, dat zal ze toch echt niet gaan doen!! We zitten wel op een universiteit hoor, en niet op een lagere school o.i.d!!![]()
![]()
Dat deden ze zelfs bij ons op de lagere school niet ( maar wij hoefden sowieso al weinig te doen, Montessori basis onderwijsquote:Op woensdag 23 februari 2005 14:59 schreef gimme.shelter het volgende:
[..]
Nou zeg, dat zal ze toch echt niet gaan doen!! We zitten wel op een universiteit hoor, en niet op een lagere school o.i.d!!
![]()
![]()
Dat is natuurlijk ook wel zo, je moet niet álles voorgeschoteld krijgen.quote:Op dinsdag 22 februari 2005 00:42 schreef Sovereign het volgende:
[..]
Zelf alles uitvogelen is ook leuk.Past meer bij mij persoonlijk, mijn insteek is dat je alles zoveel mogelijk zelf zou moeten kunnen.
Tilburg is idd een perfecte opleiding; er zitten daar hele goede mensen.quote:Op donderdag 24 februari 2005 23:28 schreef Pool het volgende:
Tja, voor meer geld & kwaliteit zijn jullie altijd welkom in Tilburg hoor.![]()
Mét een compacte campus inclusief centrale bibliotheek. Aan de zachte g, de lelijke gebouwen en het gebrek aan trams en grachten wen je vanzelf.
Ja, de juridische faculteit komt 100 meter verderop te zitten. Komende zomer gezellig verhuizen. Maar vanuit Amsterdams perspectief is de campus dan nog steeds compact.quote:Op donderdag 24 februari 2005 23:59 schreef Sovereign het volgende:
^ Rechten verhuist dit jaar.
En andoire, ik ben ook al zo ziek als een hond.

De VU is ook wel compact, ze hebben een campus en zo ( alleen vind ik de VU persoonlijk niet echt geweldig ).quote:Op vrijdag 25 februari 2005 08:56 schreef Pool het volgende:
[..]
Ja, de juridische faculteit komt 100 meter verderop te zitten. Komende zomer gezellig verhuizen. Maar vanuit Amsterdams perspectief is de campus dan nog steeds compact.Ik weet trouwens niet of er in het nieuwe gebouw ook collegezalen zitten of dat de colleges nog steeds in de oude gebouwen worden gegeven.
Beterschap voor alle zieken trouwens. [afbeelding]
@gimme.shelter:Ja, ik hoor inderdaad vaak dat hier in Tilburg goede docenten en onderzoekers zitten. Ik zou alleen zelf niet weten wie nu precies de echte 'toppers' zijn hier, van binnenuit is dat best lastig te bepalen.
Maar op zich is de UvA qua namen toch ook niet echt onderbedeeld? Ook dat IVIR bij jullie staat vrij goed bekend.
IVIR staat idd goed bekend, maar voor de rest is het niet zoveel vind ik.quote:Op vrijdag 25 februari 2005 08:56 schreef Pool het volgende:
[..]
Ja, de juridische faculteit komt 100 meter verderop te zitten. Komende zomer gezellig verhuizen. Maar vanuit Amsterdams perspectief is de campus dan nog steeds compact.Ik weet trouwens niet of er in het nieuwe gebouw ook collegezalen zitten of dat de colleges nog steeds in de oude gebouwen worden gegeven.
Beterschap voor alle zieken trouwens. [afbeelding]
@gimme.shelter:Ja, ik hoor inderdaad vaak dat hier in Tilburg goede docenten en onderzoekers zitten. Ik zou alleen zelf niet weten wie nu precies de echte 'toppers' zijn hier, van binnenuit is dat best lastig te bepalen.
Maar op zich is de UvA qua namen toch ook niet echt onderbedeeld? Ook dat IVIR bij jullie staat vrij goed bekend.
Ja, Schoordijk is helaas een beetje voor mijn tijd, hoewel ik hem nog wel een enkele keer voor de gezelligheid heb zien langskomen. Maar dat was wel dé grote naam inderdaad; het juridische onderzoeksinstituut en de juridische boekenreeks zijn naar hem vernoemd. En Jan Vranken is inderdaad erg goed bezig, gezien de onderscheidingen die hij eind vorig jaar mocht ontvangen.quote:Op vrijdag 25 februari 2005 14:03 schreef gimme.shelter het volgende:
[..]
IVIR staat idd goed bekend, maar voor de rest is het niet zoveel vind ik.
Bij jullie in Tilburg was tot een paar jaar geleden Schoordijk natuurlijk een grootheid, en nu vind ik Jan Vranken heel erg goed!![]()
Dank je lievie!!!quote:Op vrijdag 25 februari 2005 18:38 schreef flubub het volgende:
Ik vind jou anders ook erg goed hoor Gimme.shelter.. als ik er als 1ejaars iets over zeggen mag
Laat me raden.. een hele klas die eigenlijk het antwoord op de vraag wel weet, maar niemand die het durft te zeggenquote:Op vrijdag 25 februari 2005 23:13 schreef gimme.shelter het volgende:
Vanavond hebben we het gehad over mijn werkgroepen, hoe het ging, hoe de studenten zijn, over de staking van gister. Heel leuk.
Vergat ik weer even die andere uni in Amsterdam.quote:Op vrijdag 25 februari 2005 23:13 schreef gimme.shelter het volgende:
Chris jansen werkt nu aan de VU, ik aan de UvA.
Zo, dan bevond je je in goede wetenschappelijke kringen! En een artikel in het WPNR is ook al niet verkeerd om meteen mee te beginnen; ik neem aan dat daarna nog meer publicaties gevolgd hebben.quote:Ben net terug van een snel, maar heel gezellig etentje met de oudste dochter van Schoordijk. Zij is mijn beste (studie)vriendinnetje. Na ons afstuderen hebben we samen ons eerste wetenschappelijke artikel geschreven voor het WPNR. Dat was in 1992. En trots dat we waren!!
Vanavond hebben we het gehad over mijn werkgroepen, hoe het ging, hoe de studenten zijn, over de staking van gister. Heel leuk.
Maar vandaar dat ik wel iets weet van Tilburg, ben er best wel vaak geweest, als ik op bezoek was bij de familie Schoordijk. Goede faculteit!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |