dat idee heb ik ook altijd.quote:Op woensdag 28 december 2005 04:47 schreef NoSigar het volgende:
Matthijs van Nieuwkerk weet oprecht van niets volgens mij en houdt niet echt van popmuziek (meer van jazz denk ik, hij mist iig heel veel).
Waar baseer je dat op als ik vragen mag?quote:Op woensdag 28 december 2005 08:34 schreef Tokus het volgende:
[..]
dat idee heb ik ook altijd.
En die andere gast, die dan de expert uithangt, weet zo te zien veel van jaren 60, 70 en 80, maar daarna is hij blijven steken in z'n oude kennis. Dat is dan wel weer jammer.
door de diverse foute kennis die Matthijs van whatever af en toe ten toon spreidt.quote:Op woensdag 28 december 2005 08:36 schreef peaceman het volgende:
[..]
Waar baseer je dat op als ik vragen mag?
Ach moet Mathijs dan alles weten? Van mij niet hoor... dat maakt het programma nou juist zo los....quote:Op woensdag 28 december 2005 08:40 schreef Tokus het volgende:
[..]
door de diverse foute kennis die Matthijs van whatever af en toe ten toon spreidt.
En die andere gast weet gewoon uren te vertellen over de periodes die ik net noem, maar zodra het over wat moderner gaat (lees: laatste 10 a 15 jaar) dan is het een stuk minder.
Toegegeven? Dat hoef je toch niet toe te geven? Is gewoon 1 van de bronnen waar hij info vandaan haalt. Net als vele anderen. Maar goed, hij weet meer uit zijn hoofd dan ik.....quote:Op woensdag 28 december 2005 09:42 schreef Anton het volgende:
Leo Blokhuis haalt al zijn kennis ook van de All Music Guide. Dat heeft hij al meerdere keren zelf toegegeven. Helemaal niet erg overigens. Het is altijd wel leuk om te horen dat The Verve geen cent gekregen heeft voor Bittersweet Symphony, omdat de Rolling Stones heel slim een sample van een traditional gelicenseerd hebben.
Daar heb ik mijn afschuw ook al over uitgesproken in het gewone top 2000 topic. Ik ben dus ook groot voorstander van de minimaal 1 jaar oud regel. Dan voorkom je hypes als deze.quote:Op woensdag 28 december 2005 09:42 schreef Anton het volgende:
Trouwens, waarom staat Katie Melua zo achterlijk hoog in de Top 2000?? Ik had tot 3 weken geleden nog nooit van dat mens gehoord. En om nou te zeggen dat "9 Million Bicycles" beter is dan Riders on the Storm van The Doors, dat gaat me echt te ver.
Sterker nog.... het zou weer stukken interessanter worden om vaker de TV aan te zetten!quote:Op woensdag 28 december 2005 10:20 schreef Anton het volgende:
Maar elke avond een popquiz ipv goede tijden is niet verkeerd
Hij weet wel gruwelijk veel uit z'n blote hoofd hoor. Hij staat in de radio- en muziekwereld gewoon bekend als wandelend encyclopedie.quote:Op woensdag 28 december 2005 13:21 schreef webfreak het volgende:
Het lijkt mij nogal logisch dat Leo Blokhuis niet alles uit z'n blote bol knalt.. Hij speurt gewoon het internet af voor interessante verhaaltjes. Prima, als je 't mij vraagt. Hij vertelt me regelmatig dingen die ik nog niet wist.
Dat zal best, ik ken 'm verder niet. Maar als 'ie zelf toegeeft regelmatig AMG te raadplegen...quote:Op woensdag 28 december 2005 13:31 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Hij weet wel gruwelijk veel uit z'n blote hoofd hoor. Hij staat in de radio- en muziekwereld gewoon bekend als wandelend encyclopedie.
Lijkt mij ook: als hij iets vertelt over een album of een artiest of wat-dan-ook kan het geen kwaad om wat bronnen te raadplegen om bijvoorbeeld de juiste jaartallen nog even te checken. Doet hij dat niet en hij vertelt onwaarheden, wordt hij daar ook meteen op afgerekend (jahaaa, en dan staan WIJ met z´n allen vooraan, haha!)quote:Op woensdag 28 december 2005 13:55 schreef webfreak het volgende:
[..]
Dat zal best, ik ken 'm verder niet. Maar als 'ie zelf toegeeft regelmatig AMG te raadplegen...
Nogmaals: ik vind 't prima hoor. Je moet 't toch érgens vandaan halen
Tuurlijk moet ie z'n info ergens vandaan halen, maar hij is wel een type dat als ie eenmaal iets gelezen heeft, dat ie het ook onthoudt en vervolgens feilloos op kan dreunen.quote:Op woensdag 28 december 2005 13:55 schreef webfreak het volgende:
[..]
Dat zal best, ik ken 'm verder niet. Maar als 'ie zelf toegeeft regelmatig AMG te raadplegen...
Nogmaals: ik vind 't prima hoor. Je moet 't toch érgens vandaan halen
Inderdaad betreft het mijn veronderstellingen, jou ontgaat weinig. Bovendien weet ik niet alles over hem en doe ik ook niet alsof. Het lijkt me wel dat je geen blunders moet maken als je een kenniskwis over popmuziek presenteerd. En als je een top 2000 fanatiek uitdraagt als lijkt het wel het woord God's mbt popmuziek.quote:Op woensdag 28 december 2005 08:09 schreef peaceman het volgende:
[..]
Knap hoor... alles over iemand weten door een tv-uitzending....
Ik denk dat jou stukje vooral veronderstellingen betreft...
Moet je alles van pop weten om er van te houden?? Lijkt mij kolder maar goed..
Inderdaad kan je je dat afvragen bij elk programma. En daar gaat momenteel een flinke duiscussie over: bij elk programma vragen ze het zich af, de overheden en de omroepen: misschien moet je hen gaan vertellen dat dat onzin is. Sommige programma's hebben echter een duidelijke functie binnen ons bestel. Het proberen hoge luistercijfers te scoren met een easy-listening radiostation heeft dat niet echt IMHO.quote:Tja waarom moet dit programma van publieke gelden betaald worden? Beetje onzinnige vraag vind je niet? Dat kan je je bij elk programma afvragen op nederland 1,2 of 3.
Bijvoorbeeld.quote:Of had je soms liever Ad Visser gehad?
nope, net ff gekekenquote:Op woensdag 28 december 2005 21:38 schreef Grobbel het volgende:
Een paar jaar geleden kon je ze ook nog naderhand online bekijken. Kan dat dit jaar ook nog?
dat laat ik de video wel kijkenquote:Op woensdag 28 december 2005 21:37 schreef Liejannuh het volgende:
Je hebt om half 1 vannacht nog een herkansing. En morgenochtend ook nog geloof ik.
WAT? Te weinig zul je bedoelen... Eerder teveel onbelangrijke 60's artiesten...quote:Op donderdag 29 december 2005 00:52 schreef One_conundrum het volgende:
Ze laten wel te veel 80'er jaren clips zien btw...
Radio 2 luisteraars wel....quote:Op donderdag 29 december 2005 02:21 schreef MaartenHG het volgende:
[..]
WAT? Te weinig zul je bedoelen... Eerder teveel onbelangrijke 60's artiesten...
Who gives a f#ck about Blue Cheer of Piet Veerman...
Blue Cheer was goed!quote:Op donderdag 29 december 2005 02:21 schreef MaartenHG het volgende:
[..]
WAT? Te weinig zul je bedoelen... Eerder teveel onbelangrijke 60's artiesten...
Who gives a f#ck about Blue Cheer of Piet Veerman...
Dat heet nou persoonlijke voorkeur.... Maak je er niet zo druk om, zou ik willen aanbevelenquote:Op donderdag 29 december 2005 02:28 schreef MaartenHG het volgende:
En dan helemaal die loser die zegt dat Dire Straits of Guns N Roses een lagere plaats verdienen dan Dusty Springfield. Die gasten leven echt in een andere wereld blijkbaar.
Onverwacht goed eigenlijk. Ik moest trouwens erg lachen om Troy Douglas wiens schaterlach echt overal overheen denderde. Vanavondquote:
Ja, die James Taylor klonk erg goed! Maar 's ff verder in verdiepen.quote:Op donderdag 29 december 2005 19:52 schreef MaartenHG het volgende:
Leuke aflevering, met name James Taylor en David Crosby!
O, Ricky Koole,quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |