Bijvoorbeeld.quote:Of had je soms liever Ad Visser gehad?
nope, net ff gekekenquote:Op woensdag 28 december 2005 21:38 schreef Grobbel het volgende:
Een paar jaar geleden kon je ze ook nog naderhand online bekijken. Kan dat dit jaar ook nog?
dat laat ik de video wel kijkenquote:Op woensdag 28 december 2005 21:37 schreef Liejannuh het volgende:
Je hebt om half 1 vannacht nog een herkansing. En morgenochtend ook nog geloof ik.
WAT? Te weinig zul je bedoelen... Eerder teveel onbelangrijke 60's artiesten...quote:Op donderdag 29 december 2005 00:52 schreef One_conundrum het volgende:
Ze laten wel te veel 80'er jaren clips zien btw...
Radio 2 luisteraars wel....quote:Op donderdag 29 december 2005 02:21 schreef MaartenHG het volgende:
[..]
WAT? Te weinig zul je bedoelen... Eerder teveel onbelangrijke 60's artiesten...
Who gives a f#ck about Blue Cheer of Piet Veerman...
Blue Cheer was goed!quote:Op donderdag 29 december 2005 02:21 schreef MaartenHG het volgende:
[..]
WAT? Te weinig zul je bedoelen... Eerder teveel onbelangrijke 60's artiesten...
Who gives a f#ck about Blue Cheer of Piet Veerman...
Dat heet nou persoonlijke voorkeur.... Maak je er niet zo druk om, zou ik willen aanbevelenquote:Op donderdag 29 december 2005 02:28 schreef MaartenHG het volgende:
En dan helemaal die loser die zegt dat Dire Straits of Guns N Roses een lagere plaats verdienen dan Dusty Springfield. Die gasten leven echt in een andere wereld blijkbaar.
Onverwacht goed eigenlijk. Ik moest trouwens erg lachen om Troy Douglas wiens schaterlach echt overal overheen denderde. Vanavondquote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |