Wanneer jij niet zo openlijk doet over het feit dat je volgeling bent van een man die het met een klein meisje deed.quote:Op woensdag 9 februari 2005 18:53 schreef Youssef het volgende:
Doe is even niet zo openlijk over je homo-zijn.Anderen roepen hier ook niet telkens dat ze moordernaar of dief zijn
![]()
Volgens onze Youssef! zijn homo's gelijk aan moordenaars en dieven?....typische moslim uitspraak.quote:Op woensdag 9 februari 2005 18:53 schreef Youssef het volgende:
[..]
Doe is even niet zo openlijk over je homo-zijn.Anderen roepen hier ook niet telkens dat ze moordernaar of dief zijn
![]()
Ach, hij probeert gewoon wat te trollen.quote:Op woensdag 9 februari 2005 19:01 schreef andromeda1968 het volgende:
Volgens onze Youssef! zijn homo's gelijk aan moordenaars en dieven?....typische moslim uitspraak.![]()
ik denk dat jij je van land vergist... zoiets mag gewoon in nederlandquote:Op woensdag 9 februari 2005 18:53 schreef Youssef het volgende:
[..]
![]()
Je vraagt je af waar die vandaan blijven komen hé? Worden die ergens in één of andere klootjesdrogerij gekweekt of zo?quote:Op woensdag 9 februari 2005 19:05 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Ach, hij probeert gewoon wat te trollen..
Wordt nog steeds toegelaten in NWS enzo.
dat klopt ook wel wat je zegt, alleen niet als je een homo bent, dan wordt je bloed niet eens aangenomen.quote:Op maandag 7 februari 2005 12:23 schreef Re het volgende:
[..]
bij mijn weten wordt al het donor bloed gewoon getest op HIV
Gelukkig ken ik ook normale moslims die bewijzen dat jullie niet allemaal achterlijke, xenofobische alleshaters zijn.quote:Op woensdag 9 februari 2005 18:53 schreef Youssef het volgende:
[..]
![]()
Ja, en dan de volgende dag weer lekker sodomie plegen. Daar heeft de bank natuurlijk niets aan.quote:Op woensdag 9 februari 2005 19:12 schreef Prego het volgende:
weet iemand trouwens hoe het zit wanneer je aan kunt tonen dat je hiv/soa bent of de bloedbank dan wel bloed aanneemt van homo's?
Ha Youssef, harig aapje van me. Doe 's bukken?quote:Op woensdag 9 februari 2005 19:32 schreef Youssef het volgende:
Ja, en dan de volgende dag weer lekker sodomie plegen. Daar heeft de bank natuurlijk niets aan.
mijn sexleven is mijn zaak, en gelukkig is die van jouw ook je eigen zaak, bemoei je er dus niet mee.quote:Op woensdag 9 februari 2005 19:32 schreef Youssef het volgende:
[..]
Ja, en dan de volgende dag weer lekker sodomie plegen. Daar heeft de bank natuurlijk niets aan.
Als ik van jou was zou ik niets meer typen, je bent jezelf onsterfelijk belachelijk aan het maken.quote:Op woensdag 9 februari 2005 19:32 schreef Youssef het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 9 februari 2005 19:39 schreef American_Nightmare het volgende:
Ik ben geen homo maar voor Youssef maak ik graag een uitzondering.. mag ik na jou Dennis?
mag ik ook achteraan (quote:Op woensdag 9 februari 2005 19:45 schreef K-jozz het volgende:
[..]
Wil ook wel een uitzonderingetje maken.
Toch grappig dat je er geen echte reactie op kan geven. Homo's worden geweerd vanwege hun verhoogde kans op AIDS en andere geslachtsziekten. Als jij dus vandaag aantoont dat je geen SOA hebt zul je ook direct moeten kunnen aantonen dat je geen homoïsme meer praktiseerd. Hier rep je echter geen woord over.quote:Op woensdag 9 februari 2005 19:39 schreef Prego het volgende:
[..]
mijn sexleven is mijn zaak, en gelukkig is die van jouw ook je eigen zaak, bemoei je er dus niet mee.
als je geen antwoord hebt op mijn vraag dan hou alstublieft wijselijk je krom-islamitsische mond dicht, types zoals jij lopen er helaas hier al genoeg rond..
door dit soort opmerkingen creeer je niet echt een serieus beeld van jezelf op andre fokkers (als je die uberhaupt al had buiten je medestanders om..)
Als dat jouw realiteit is dan vraag ik me serieus af wat jij nog in dit land doet. Als ik jou was zou ik retesnel teruggaan naar je eigen geitneuklandje waar je je vrouw aan de ketting kan houden en homo's de bak in kunt sodemieteren, tot Pappa Bush langskomt en je hele familie de tering inblaast natuurlijk, maar dat hadden jullie zelf anders toch wel gedaan op enig moment.quote:Op woensdag 9 februari 2005 22:48 schreef BansheeBoy het volgende:
Wat wordt Youssef weer aangevallen zeg.Ok, hij drukt het wat zwaar uit, maar het is en blijft de realiteit uiteraard
weer zo'n irrelevante opmerking, en ik vroeg er niet eesn om dus niet nodig om op te reagerenquote:Op woensdag 9 februari 2005 22:46 schreef Youssef het volgende:
[..]
Toch grappig dat je er geen echte reactie op kan geven. Homo's worden geweerd vanwege hun verhoogde kans op AIDS en andere geslachtsziekten. Als jij dus vandaag aantoont dat je geen SOA hebt zul je ook direct moeten kunnen aantonen dat je geen homoïsme meer praktiseerd. Hier rep je echter geen woord over.
Toch frappant dat het woord barebackers vaak in 1 zin genoemd wordt met homo's.
Het is ridicuul om te stellen mij terug te sturen naar land van herkomst puur vanwege mijn eventuele afwijkende edoch reële mening: ten 1ste is het land van herkomst Nederland, ik ben hier nl. geboren en getogen, tevens heb ik een Nederlands paspoort (ik voel me overigens 100% Marokkaan/Moslim), en niet te vergeten ben ik uitermate tevreden met de inkomsten die ik hier in Nederland middels mijn ICT baan vergaar, de betreffende auto van de zaak is ook lekker.quote:Op woensdag 9 februari 2005 22:53 schreef American_Nightmare het volgende:
[..]
Als dat jouw realiteit is dan vraag ik me serieus af wat jij nog in dit land doet. Als ik jou was zou ik retesnel teruggaan naar je eigen geitneuklandje waar je je vrouw aan de ketting kan houden en homo's de bak in kunt sodemieteren, tot Pappa Bush langskomt en je hele familie de tering inblaast natuurlijk, maar dat hadden jullie zelf anders toch wel gedaan op enig moment.
Het lijkt mij helemaal niet nodig om a priori mensen uit te sluiten, omwille van hun seksuele geaardheid, aangezien het helemaal niet zo is dat gesteld kan worden dat elke willekeurige homoseksueel per definitie meer kans heeft op HIV-besmetting dan een willekeurig gekozen heteroseksuele man.quote:
Ik kom ook al lang op Fok en ik ben op de hoogte van je reputatie en je postgeschiedenis en ik kan je mededelen dat ik mijn mening geheel niet ga herzien. Ik ben van mening dat figuren als jij en Youssef per direkt hun paspoort in zouden moeten leveren en een enkele reis krijgen aangeboden naar het land van hun voorouders.quote:Op woensdag 9 februari 2005 23:04 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Het is ridicuul om te stellen mij terug te sturen naar land van herkomst puur vanwege mijn eventuele afwijkende edoch reële mening: ten 1ste is het land van herkomst Nederland, ik ben hier nl. geboren en getogen, tevens heb ik een Nederlands paspoort (ik voel me overigens 100% Marokkaan/Moslim), en niet te vergeten ben ik uitermate tevreden met de inkomsten die ik hier in Nederland middels mijn ICT baan vergaar, de betreffende auto van de zaak is ook lekker.
Maar even off-topic: Ik kom al een goede 4 jaar op Fok! Misschien ken je me nog niet echt en zo bekend zal ik dan ook niet zijn, maar mocht je tijd hebben kun je eens een keer mijn postgeschiedenis doornemen, je zult daar heel wat nuances aantreffen. Ik ben er van overtuigd dat je dan je mening over mij zult herzien
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |