grrrrrr idd, zwaar irritant !!!quote:Op donderdag 3 februari 2005 11:06 schreef Pistol_Pete het volgende:
woohoo deel 3
Seizoen 4 is helaas pas vanaf september weer op Nederland 3 te zien.
verkapte TVP
Dat duurt nog wel heel lang.....quote:Seizoen 4 is helaas pas vanaf september weer op Nederland 3 te zien.
Hoop in ieder geval dat het gaat lukken, of misschien willen ze wel voor ons een speciale soprano's avond houden..quote:Op donderdag 3 februari 2005 14:54 schreef nielsie het volgende:
Het zou eerst in februari zijn, ik vind het belachelijk... damned...ga vara mail sturen...niet dathet zal helpen maar toch, ik had me er zo op verheugd!
wat?? zou toch februari zijn ,heb ik hier speciaal voor gewacht, wat flikken ze me nou!quote:Op donderdag 3 februari 2005 11:06 schreef Pistol_Pete het volgende:
woohoo deel 3
Seizoen 4 is helaas pas vanaf september weer op Nederland 3 te zien.
verkapte TVP
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.don't give me that fucking bullshit
quote:Op zaterdag 19 februari 2005 18:03 schreef haagse_elfje het volgende:
ik heb net de eerste vier aflveringen gekeken van seizoen 5 en het is echt gaaf.Wacht maar tot de laatste 2 afleveringen van Season 5, die zijn pas vetSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
"The smoking of powerful hashish should be saved until after yr. return from the drive, when nerve-ends are crazy & raw."
Hunter S. Thompson
Meen je dat nou? Ik vind Richie Aprile een prachtkarakter.quote:Op zaterdag 19 februari 2005 16:40 schreef fratsman het volgende:
Ik heb nou al een schurfthekel aan die Richie!
S5 vind ik tot nu toe sowieso al het sterkste seizoen. Het wordt ook steeds cooler. Heb nu tot ep7 gekeken dacht ik.quote:Op zaterdag 19 februari 2005 18:15 schreef koston het volgende:
[..]
Wacht maar tot de laatste 2 afleveringen van Season 5, die zijn pas vet![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kan nog veranderen hoor. Ben net op de helft van seizoen 2.quote:Op zaterdag 19 februari 2005 18:19 schreef Dada het volgende:
[..]
Meen je dat nou? Ik vind Richie Aprile een prachtkarakter.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 29% gewijzigd door fratsman op 22-02-2005 13:04:31 ]
Idd een behoorlijke spoiler.quote:Op woensdag 23 februari 2005 08:53 schreef sir_Tachyon het volgende:
PAS OP
Lees niet (ik zeg NIET) het interview Drea de Matteo (Adriana La Cerva) in de Veronica-tvgids (week van 26-feb), want anders kom je een aantal dingen te weten over Seizoen 5.
Dat dacht ik dus ook Nadat ik het gelezen hadquote:Op woensdag 23 februari 2005 08:53 schreef sir_Tachyon het volgende:
PAS OP
Lees niet (ik zeg NIET) het interview Drea de Matteo (Adriana La Cerva) in de Veronica-tvgids (week van 26-feb), want anders kom je een aantal dingen te weten over Seizoen 5.
Die begint pas met draaien in het voorjaar van 2006. Maw het duurt dan zeker tot nog een jaar later voordat het hier te zien isquote:Op dinsdag 22 februari 2005 12:46 schreef BliksemSchigt het volgende:
Net seizoen 5 afgekeken. Jezus. Veruit het beste seizoen. De laatste 3 afleveringen. Geweldig.
Wanneer begint seizoen 6 ?
Ik kan lekker nog een paar afleveringen van season 6 meepikken als ik in New York benquote:Op donderdag 3 maart 2005 15:34 schreef Aventura het volgende:
[..]
Die begint pas met draaien in het voorjaar van 2006. Maw het duurt dan zeker tot nog een jaar later voordat het hier te zien is
2006 ? Tjezis, ik had toch wel gehoopt op dit najaar.quote:Op donderdag 3 maart 2005 15:34 schreef Aventura het volgende:
[..]
Die begint pas met draaien in het voorjaar van 2006. Maw het duurt dan zeker tot nog een jaar later voordat het hier te zien is
Bij van Leest durven ze 80 euro voor seizoen 3 te vragen...quote:Op donderdag 3 maart 2005 20:48 schreef Steeven het volgende:
Godver zijn de prijzen verhoogd ofzo. Eerst was een box 40 euro en nu 50?
NEE!!!quote:Op dinsdag 8 maart 2005 19:15 schreef Dieptriest het volgende:
Gloeiende gloeiende, seizoen 5 pas in november????
zie http://www.dvd.nl/forum/viewtopic.php?t=56830
Precies, en het is ook nog eens een voorlopige lijst. Bovendien is de regio1-release in november, misschien was die samensteller daar wel mee in de war ofzo.quote:Op woensdag 9 maart 2005 11:02 schreef PBateman1978 het volgende:
Dat is een releaselijst uit januari, en die krengen veranderen zowat dagelijks....
De regio 1 release was nu toch officieel ergens in Juni?quote:Op woensdag 9 maart 2005 11:29 schreef SuperSiem het volgende:
[..]
Precies, en het is ook nog eens een voorlopige lijst. Bovendien is de regio1-release in november, misschien was die samensteller daar wel mee in de war ofzo.
Oh da's waar, je hebt gelijk. Datum was vervroegd naar 7 juni. Dan is er geen enkele reden meer waarom de R2 pas zo laat uitkomt.quote:Op woensdag 9 maart 2005 11:45 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
De regio 1 release was nu toch officieel ergens in Juni?
Het is iig schandalig dat het zolang op zich laat wachten![]()
subtiele spamquote:Op maandag 21 maart 2005 10:11 schreef fratsman het volgende:
Ik ga deze week maar eens Seizoen 4 aanschaffen.
Dat is indd. ook één van mijn favoriete afleveringen. Ik moet verder altijd zo hard lachen om Paulie, die ouwe smeerlap. En om Uncle Junior met zijn gevloek.quote:Op maandag 21 maart 2005 13:48 schreef fratsman het volgende:
Tony en Big Bobby Baccala die Paulie en Chris moeten redden in de Pine Barrens
Nog nooit zo gelachen!![]()
Precies. Als ik het goed begrijp zit dezelfde productiemaatschappij als die van Band of Brothers achter de serie (HBO). Die zijn nu ook bezig met een Band of Brothers in de WW2 tegen Japan en een serie over de oude Romeinen. Kan niet wachtenquote:Op maandag 21 maart 2005 13:44 schreef Aventura het volgende:
Inderdaad, helemaal mee eens, echt velem malen beter dan het gros van de series die je nu op TV ziet. Ik vraag me weleens af wat een prime-time programmering op een commerciële zender zonder onderbrekingen met de kijkcijfers had gedaan. De serie is nu helemaal ten onder gegaan door belachelijk onregelmatige uitzendschema's, te laat tijdstip van uitzending, te weinig publiciteit.
quote:Paulie (watching Ralph arrive at sitdown): "You're late!"
Ralph: "Well, at least I can always be on time tomorrow; you'll be stupid forever."
Neequote:Op maandag 28 maart 2005 14:34 schreef Steeven het volgende:
Btw: iemand die Soprano sketch in The Simpsons gezien? Hebben ze de hele intro nagetekend van de Sopranos met het liedje eronder. Paulie en Christopher waren duidelijk te onderscheiden.
"Gabbagool!quote:Op maandag 28 maart 2005 14:40 schreef dvdfreak het volgende:
http://www.killsometime.c(...)=The-Sopranos-Parody
quote:Op maandag 28 maart 2005 14:55 schreef Steeven het volgende:
Hier enkele stukjes uit de Simpsons-Sopranos parodie.
http://www.duffzone.co.uk/content.php?title=refsopr
precies! Dat is ook het mooie, deze week alleen even seizoen vijf kijken, en dan gewoon opnieuw beginnen! Kan niet wachten!quote:Op vrijdag 8 april 2005 00:23 schreef The_Verve het volgende:
Kan me ook vrijwel niks meer van de eerste 3 seizoenen herrineren.
Wist ik maar tot wanneer we moeten aftellen...quote:Op dinsdag 19 april 2005 17:43 schreef dvdfreak het volgende:
Ik tel de dagen af voordat seizoen 5 op dvd komt .Dan kan ik alle afl van seizoen 5 deleten
Warom in USA kijken als je internet hebtquote:Op dinsdag 26 april 2005 14:41 schreef koston het volgende:
Weet iemand wanneer season 6 in de States wordt uitgezonden? Ben in juni/juli 2 weken in NJ en het zou heel mooi zijn als ik daar een paar afleveringen mee zou kunne pikken
[ Bericht 2% gewijzigd door Gorro op 03-05-2005 09:30:01 ]
Pssst: Sopranos Seizoen 5 & 6 (spoilers)quote:Op maandag 2 mei 2005 22:13 schreef dvdfreak het volgende:
ik heb nieuws over seizoen 6 .
Veel SPOILERS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Zet het dan alsnog tussen spoilertags.quote:Op maandag 2 mei 2005 22:13 schreef dvdfreak het volgende:
ik heb nieuws over seizoen 6 .
Veel SPOILERS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Indeed, spoilers zijn moeilijk te verdragen maar dit soort nieuwtjes wil ik misschien nog wel minder graag weten dan de pincode van Bill Gatesquote:
Must... Not... Read...quote:
Ik zou nog even wachten met bestellen, die prijs gaat zeker nog dalen ..quote:Op zaterdag 14 mei 2005 10:48 schreef Corona1972 het volgende:
Yehaaa,bij bol.com staat season 5,release is op 13-7-2005.
Ik heb ze allemaal gekocht,en elke avond toen een aflevering gekeken.Kan niet wachten totdat ie uit is!!!
Prijs is trouwens ¤89,99,wel een beetje duur,maar je hebt er 2 weken plezier van!
Ik zag laatst Pussy nog in een slappe comedyserie op Yorin volgens mij. Gelukkig was het een bijrol en uiteraard als gangsterquote:Op zaterdag 14 mei 2005 12:54 schreef fratsman het volgende:
Hahahaha!!Gisteren mijn held Big Bobby Bacala in "Joey"!
Die grap van Ralphie is idd hilarischquote:Op maandag 9 mei 2005 14:24 schreef dvdfreak het volgende:
Een van me favoriete qoutes,lag dubbel toen ik dit hoorde en zag:
Ralphie calls Paulie's mom in the nursing home.
Nucci: Hello?
Ralphie: Mrs. Marianucci Gualtieiri?
Nucci: Yes?
Ralphie: Hi, this is Detective Mike Hunt, Beaver Falls, Pennslyvania Police Department. Do you have a son Peter Paul?
Nucci: Oh, my God! What happened?
Ralphie: He's all right, ma'am, but I'm afraid he's in a little trouble. We found him in a public men's room in Lafayette Park... I don't know how to put this delicately; he was sucking a cub scout's d--k.
Eugene and Vito burst out laughing.
Nucci: WHAT? No, it's a mistake.
Ralphie: Ma'am, I wish that was all, but, eh, we also had to have emergency surgery performed upon arrival at Headquarters, after discovery of a small rodent in the rectal passage.
Nucci: OH, MY GOD!
Ralphie: A gerbil, ma'am. The county does not cover injuries deemed caused by criminal sexual activity; we'll need an insurance number.
Nucci: Oh, Maddon'! I have Blue Cross Blue Shield. Is that all right?
Ralphie: Ma'am could you hold on for one second? I have the hospital on the other line.
Ralphie hangs up. He, Vito and Eugene p**s themselves laughing.
Tony: Uncle Ju, how was Boca?
Junior: Great, I don't go down enough!
Carmila: That's not what I heard!!
Dat was afgelopen week ja! Less than perfect heet die serie geloof ik.quote:Op zaterdag 14 mei 2005 17:42 schreef Steeven het volgende:
[..]
Ik zag laatst Pussy nog in een slappe comedyserie op Yorin volgens mij. Gelukkig was het een bijrol en uiteraard als gangster.
Een héél klein beetje danquote:Op zondag 15 mei 2005 14:52 schreef dvdfreak het volgende:
Mensen mee eens dat de humor beter is dan friends
ja hier bij de FRS kostte ze t zelfde, bij de MM hebben ze ze niet.quote:Op vrijdag 20 mei 2005 21:44 schreef dvdfreak het volgende:
Heb bij mediamarkt (Rotterdam)voor 39.99 euro gehaald en volgens mij nog zelfde prijs.
Ik mag hopen dat jij de Sopranos DVD sets ook nog echt koopt?quote:Op vrijdag 20 mei 2005 22:45 schreef Markman het volgende:
usenet, grote winkel, enorm veel in het assortiment en meestal direct leverbaar!
Wat zeg ik... ik heb net die episode nog ns bekeken met die ontsnapte rus en paulie en christopher die achter hem aanzitten in de sneeuwquote:
Het ideale cadeau voor Soprano-liefhebbersquote:Op dinsdag 24 mei 2005 13:48 schreef dvdfreak het volgende:
[afbeelding]
Het boek is al verkrijgbaar, en ik heb het al in mijn bezit .Lekker wat gabbagool maken![]()
Kom eens met een ISBN-nummer? M'n vriendin is nl. binnenkort jarig.quote:Op dinsdag 24 mei 2005 13:48 schreef dvdfreak het volgende:
[afbeelding]
Het boek is al verkrijgbaar, en ik heb het al in mijn bezit .Lekker wat gabbagool maken![]()
quote:Op dinsdag 24 mei 2005 23:26 schreef fratsman het volgende:
[..]
Kom eens met een ISBN-nummer? M'n vriendin is nl. binnenkort jarig.
quote:Op donderdag 26 mei 2005 16:30 schreef dvdfreak het volgende:
De laatste serie van 'The Sopranos' gaat volgend jaar in productie en zal uit tien episodes bestaan.
S5 is allang af? Doet een beetje af aan de geloofwaardigheid van dat bericht...quote:De vijfde serie, die op dit moment in productie is
En dan elke keer als je een bepaalde knop raakt:quote:
Bedankt voor de tip maar zee leveren alleen binnen de US jammer genoegquote:Op zaterdag 28 mei 2005 20:08 schreef Umm-Qasr het volgende:
Hier is die flipperkast te koop, voor maar 4395 euro ...![]()
Posters kun je bijv. hier bestellen
Bedankt! Ze hebben hem daar zelfs nog groterquote:Op zaterdag 28 mei 2005 23:58 schreef Umm-Qasr het volgende:
Probeer t eens hier ...
http://www.allposters.com/gallery.asp?aid=798173&search=sopranos
Die verzenden wel naar ned ...
Bij de online frs-poster shop hebben ze er 1:quote:Op zaterdag 28 mei 2005 17:39 schreef kreischer2000 het volgende:
Weet iemand hier toevallig waar ik een poster van deze serie kan kopen? Ben al bij de Expo en dergelijke geweest maar kan nergens een poster van The Soprano's scoren...
Of wachten tot na seizoen 6 en dan de box van seizoen 1 t/m 6 kopen. Maar dan moet je nog wel een tijdje wachten.quote:Op woensdag 1 juni 2005 12:18 schreef Jor_Dii het volgende:
ik zou je overigens aanraden de losse seizoensboxen te kopen, die zijn stukker mooier en aangezien er nog 2 (minstens) seizoenen komen staat het ook nog eens erg lelijk IMO.
Ik heb het geluk dat mijn broer elk seizoen los koopt dus dan kan ik mooi gratis meegenietenquote:Op donderdag 2 juni 2005 02:18 schreef The_Verve het volgende:
[..]
Of wachten tot na seizoen 6 en dan de box van seizoen 1 t/m 6 kopen. Maar dan moet je nog wel een tijdje wachten.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bron: E Online"Ik voel dat ze medelijden met me hebben, ik zou hun willen zeggen dat het niet mijn schuld is dat ik wreed geworden ben, we zijn allemaal wreed geworden."
Ik zag het net inderdaad, schandalig, 90 euro voor een paar DVDtjes....quote:Op maandag 6 juni 2005 22:55 schreef Jor_Dii het volgende:
13 Juli staat ie voor NL gepland, ze mogen wel eerst eens drastisch gaan zakken met die prijs want 90 ¤ is toch wel érg duur ..
Ben ik binnenkort ook weer van plan ja!quote:Op donderdag 16 juni 2005 21:19 schreef dvdfreak het volgende:
Vanaf vanavond maar seizoen 1-4 voor de 3x op dvd kijken ,ffe me geheugen weer opfrissen voor seizoen 5 op dvd gereleased
goede link!quote:Op vrijdag 17 juni 2005 16:46 schreef dvdfreak het volgende:
Tip http://www.hbo.com/sopranos/ The Sopranos: Season 6 Exclusive: On The Set
quote:
nee. welke??quote:Op zondag 19 juni 2005 22:57 schreef fratsman het volgende:
[..]
Uncle Junior zat ook in The Godfather II, weet je ook in welke rol?!?
ah ok, moet ik m toch nog eens kijkenquote:Op zondag 19 juni 2005 23:30 schreef fratsman het volgende:
Hij speelde Johnny Ola, het Hulpje van Hyman Roth...
Da's redelijker dan die 90 euro waar eerst over gesproken werd...quote:Op woensdag 22 juni 2005 23:46 schreef The_Verve het volgende:
Seizoen 5 besteld (pre order uiteraard) bij veronicafilmshop.nl![]()
¤59,95, geen gekke prijs.![]()
Inderdaadquote:Op donderdag 23 juni 2005 09:24 schreef fratsman het volgende:
[..]
Da's redelijker dan die 90 euro waar eerst over gesproken werd...
quote:ik heb met de diender van de plaatselijke frs gesproken, en hij gaat er vanuit dat de dvd op de dag van oplevering voor E60 geprijst gaan worden. Ik wacht iig nog met pre-orderen.
gr Coen
Ik hoop dat ie 40 euro gaat kosten net als de andere dvd'squote:Op donderdag 23 juni 2005 11:47 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
InderdaadWeet iemand hier of de MediaMarkt een scherpe prijs gaat hanteren in de eerste week van release ?
Strolie ook een Sopranos-fanquote:Op donderdag 23 juni 2005 18:31 schreef Strolie75 het volgende:
Huidige prijzen zijn inderdaad belachelijk. Ik wacht ook nog even.
Duh.quote:
Als FRS een prijs van 60 euro gaan hanteren is het icm Free ID en PJRbon een mooie prijs van 49quote:Op donderdag 23 juni 2005 18:31 schreef Strolie75 het volgende:
Huidige prijzen zijn inderdaad belachelijk. Ik wacht ook nog even.
Ja, voor die prijs komt hij in huis!quote:Op donderdag 23 juni 2005 18:59 schreef Jor_Dii het volgende:
Als FRS een prijs van 60 euro gaan hanteren is het icm Free ID en PJRbon een mooie prijs van 49
eurii![]()
Ik ookquote:Op donderdag 23 juni 2005 18:59 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Duh.
Heb alle seizoenen op DVD en al meerdere keren bekeken. Geweldige serieSamen met The Shield en 24 toch wel mijn favoriet.
quote:Op dinsdag 28 juni 2005 19:39 schreef fratsman het volgende:
60 euro bij FRS... 20% personeelskorting = 48 euro. Mooi bedrag!
Zeg kan je meerdere bestellen......quote:Op dinsdag 28 juni 2005 19:39 schreef fratsman het volgende:
Op de site staat ie nog voor 79,99. Dat wordt dus nog 60?quote:Op dinsdag 28 juni 2005 19:39 schreef fratsman het volgende:
Ik denk dat op/ rond de release de prijs naar 60 euro zal gaan ..quote:Op vrijdag 1 juli 2005 13:31 schreef SuperSiem het volgende:
[..]
Op de site staat ie nog voor 79,99. Dat wordt dus nog 60?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben er wel weer veel te snel doorheen gelopen, zit nu alweer aan 2 episoden voor het einde
Domheid is de geestelijk vader van arrogantie
Same herequote:Op vrijdag 1 juli 2005 21:05 schreef Dutch_Courage het volgende:
Ik heb twee weken geleden seizoen 3 besteld bij frs. Stond bij dat het 3 tot 5 werkdagen zou duren...![]()
Vriend van mij werkt bij de frs en die zei al dat ze (tijdelijk) niet leverbaar waren ofzo. Heb ook helemaal geen mailtjes meer gehad van de frs met de status van mijn bestelling.![]()
Duurt me veelste lang zo.
Ik heb eens gepraat met die FRS-gasten en die zeggen dat de seizoenen gewoon niet aan te slepen zijn, ze worden uitermate goed verkocht. Ik wil weleens verkoopcijfers zienquote:Op zaterdag 2 juli 2005 14:52 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Same here. op 10 juni seizoen 2 en 3 besteld en ze staan nog steeds op " in behandeling". En dat terwijl er afgelopen donderdag wel exemplaren in de winkel stonden
.
Ach ja,t zal m`n tijd wel duren. Gisteren seizoen 1 afgekeken. Erg cool natuurlijk
ff wachten hequote:Op zondag 3 juli 2005 21:54 schreef HAL9000S het volgende:
Ik ga seizoen 5 echt niet voor 80 euro halenMeer dan 60 betaal ik er echt niet voor, belachelijke prijzen zeg.
Heb 'm gelukkig nog op Divx liggen, seizoen 5quote:Op zondag 3 juli 2005 22:23 schreef Timo20 het volgende:
[..]
ff wachten he
maar ja, ik weet dat t moeilijk is. Wil zelf ook alles zo snel mogelijk na de release hebben. Maar in dit soort gevallen wacht ik lekker. Heb nog 3 seizoen te gaan
quote:Op zondag 3 juli 2005 22:30 schreef Erasmusch het volgende:
Nu trouwens een docu over de mafia op National Geographic, oa Donnie Brasco
Wordt die nog herhaald?quote:Op maandag 4 juli 2005 00:12 schreef fratsman het volgende:
[..]Goeie docu! Henry Hill kwam in de volgende ook nog voorbij.
Er is nu nog tot een uur een docu over de Maffia op NG. Of dat van de week nog herhaald word, weet ik niet.quote:
De cd-wow-versie is fullscreen en is verpakt in een plastic hoes, de FRS-versie is in breedbeeld en zit in een kartonnen doos.quote:Op maandag 4 juli 2005 01:57 schreef BrainOverfloW het volgende:
Wat is eigenlijk het verschil tussen de versie die de frs verkoopt en die op cd-wow.net staat?
Daar is hij namelijk 8 euro goedkoper.
* Smots begint te schuimbekken en loopt rood aan.quote:Op maandag 4 juli 2005 16:11 schreef SuperSiem het volgende:
[..]
De cd-wow-versie is fullscreen en is verpakt in een plastic hoes, de FRS-versie is in breedbeeld en zit in een kartonnen doos.
wacht.... laat me raden: je hebt m besteld??quote:Op dinsdag 5 juli 2005 09:49 schreef Smots het volgende:
[..]
* Smots begint te schuimbekken en loopt rood aan.
FULL SCREEN?!?!?
![]()
![]()
![]()
Ehm.. nee, dat niet.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 23:18 schreef Timo20 het volgende:
[..]
wacht.... laat me raden: je hebt m besteld??![]()
kreeg vandaag een mailtje van de FRS dat ik vanaf donderdag seizoen 2 en 3 kan gaan ophalen![]()
![]()
Gelukkig is mijn portemonee weerbarstiger dan mijn ruggegraat.quote:Op woensdag 13 juli 2005 19:38 schreef dvdfreak het volgende:
Wil hem ook halen vind het alleen nog een beetje duur
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik heb geen tijd voor leuk,... ik maak alleen tijd voor episch! - Chocobo
Ik ben nog helemaal niet aan mijn rerun begonnen maar dat wil ik wel doen voordat ik seizoen 5 ga kijken.... iig seizoen 3 en 4...quote:Op woensdag 13 juli 2005 18:17 schreef The_Verve het volgende:
Heb seizoen 5 binnen.
Ben echter nog maar bij disc 3 van seizoen 2 met mijn 're-run' van alle seizoenen. Damn, ik had eerder moeten beginnen...![]()
Heb je dat nou nog niet gedaan?quote:Op zondag 17 juli 2005 00:05 schreef Timo20 het volgende:
Maar ja, als ik een abonnement neem op FilmValley kies ik gelijk voor deze box
erg he, I knowquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Die kop die die vent trok!Geweldig!!!!
![]()
![]()
![]()
![]()
Ben het met je eensquote:Op dinsdag 19 juli 2005 14:11 schreef Umm-Qasr het volgende:
Johnny Sack is een van de allerleukste karakters: hoe hij acteert en die confrontaties met Tony![]()
quote:Op dinsdag 19 juli 2005 19:12 schreef fratsman het volgende:Dat was ıdd geweldıg.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Die kop die die vent trok!Geweldig!!!!
![]()
![]()
![]()
![]()
Yep, met deze vrolijke vriend:quote:Op woensdag 20 juli 2005 10:41 schreef HAL9000S het volgende:
LOL is die aflevering met die 'commando' toch?? Erg goed idd!
Ha! Dat is ook mijn favoriete aflevering.quote:Op woensdag 20 juli 2005 10:38 schreef Smots het volgende:
Gisteren met mijn geliefde de aflevering 'Pine Barrens' zitten te kijken. (Op twee na laatste aflevering uit seizoen 3) Ik geloof niet dat ik haar ooit zo hard heb horen lachen als gisteren. Ze rolde letterlijk van de bank af terwijl de tranen over haar wangen liepen. Mooiste moment: Toen Paulie van frustratie op zijn schoen/stuk tapijt schoot.
"You kacksacking mothafocka!"
[afbeelding]
JAAAH!quote:Op woensdag 20 juli 2005 13:10 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
Ha! Dat is ook mijn favoriete aflevering.
Dat haar van Paulie op een gegeven moment
I heard they removed a 90 pound molequote:Op woensdag 20 juli 2005 06:34 schreef Strolie75 het volgende:
Johnny Sack is inderdaad super. Die verhaallijn toen rond dat grapje van Ralph Cifaretto.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. aflevering weer lekker vaag...![]()
Maar kom op zeg, Ginny is ook niet om aan te zienquote:Op woensdag 20 juli 2005 22:07 schreef kamagurka het volgende:
[..]
I heard they removed a 90 pound mole
Ginny is een naieve trouwe vrouw. Oké het is een vrouw met de omvang van een tank, maar ze bemoeit zich niet met het leven wat manlief leidt... Een beetje de Mama Corleone van de Sopranos.quote:Op donderdag 21 juli 2005 13:43 schreef Smots het volgende:
[..]
Maar kom op zeg, Ginny is ook niet om aan te zien
In welk seizoen gebeurde dat?quote:Op donderdag 21 juli 2005 13:48 schreef fratsman het volgende:
[..]
Ginny is een naieve trouwe vrouw. Oké het is een vrouw met de omvang van een tank, maar ze bemoeit zich niet met het leven wat manlief leidt... Een beetje de Mama Corleone van de Sopranos.En Johnny houd van d'r... Hoe die toen dat hulpje van Ralph volledig de vernieling in sloeg...
![]()
Ik meen me te herinneren dat dat de aflevering "The Weight" was. Maar ik weet het niet meer zeker.quote:Op donderdag 21 juli 2005 13:51 schreef Smots het volgende:
[..]
In welk seizoen gebeurde dat?
Ik ben nml net pas begonnen bij seizoen 4
Dat is dus juist de grapquote:Op donderdag 21 juli 2005 13:43 schreef Smots het volgende:
[..]
Maar kom op zeg, Ginny is ook niet om aan te zien
Ik ook!quote:Op woensdag 20 juli 2005 11:06 schreef Smots het volgende:
[..]
Yep, met deze vrolijke vriend:
[afbeelding]
Ik heb nog niet verder gekeken dan seizoen 3, maar ik zou het wel heel erg cool vinden als deze vent nog een keer op zou komen draven.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Domheid is de geestelijk vader van arrogantie
quote:Op donderdag 21 juli 2005 14:28 schreef kamagurka het volgende:
[..]
Ik ook!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 21 juli 2005 14:30 schreef fratsman het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Domheid is de geestelijk vader van arrogantie
Ja klopt.quote:Op donderdag 21 juli 2005 13:57 schreef fratsman het volgende:
[..]
Ik meen me te herinneren dat dat de aflevering "The Weight" was. Maar ik weet het niet meer zeker.
quote:Op vrijdag 22 juli 2005 14:26 schreef Smots het volgende:
[..]
Ja klopt.
Die heb ik gisteren zitten te kijken.
Het mooiste aan die aflevering vond ik trouwens de sexuele spelletjes die Janice en Ralphie samen speelden!![]()
Dat viel nog mee in vergelijking met de "behoeftes" van Ralph...quote:Op vrijdag 22 juli 2005 16:22 schreef kamagurka het volgende:
[..]![]()
![]()
De sexuele spelletjes van Janice met Richie waren ook al niet mis...
Zag ik ook al ja, alleen niet leverbaar momenteel..quote:Op zaterdag 23 juli 2005 15:07 schreef dvdfreak het volgende:
Bıj FRS kost seızoen 5 nu maar 59.99 en met PJR ıs dat maar 54.99 lıjkt me wel een goede deal![]()
Wat dacht je van die grap van Ralph over Paulie tegen Paulie's moederquote:Op woensdag 20 juli 2005 06:34 schreef Strolie75 het volgende:
Johnny Sack is inderdaad super. Die verhaallijn toen rond dat grapje van Ralph Cifaretto.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[/quote]
[ Bericht 38% gewijzigd door Umm-Qasr op 27-07-2005 01:32:41 ]Before all else, be armed.
Ehmm... misschien moet je spoilertags gebruikenquote:Op woensdag 27 juli 2005 00:44 schreef Umm-Qasr het volgende:
Ik vind t zo zielig voor die Adriana: ze doet zo haar best voor die Moltisanti maar aan de andere kant, ze wist dat ze zoiets niet kon maken ...
Ik vind 5 ook zeker niet het beste seizoenquote:Op dinsdag 26 juli 2005 22:50 schreef The_Verve het volgende:
Ik heb vandaag de eerste 3 afleveringen van seizoen 5 gezien en tot nu toe heb ik het idee dat seizoen 4 beter is.![]()
Maar kan aan mij liggen natuurlijk...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Domheid is de geestelijk vader van arrogantie
quote:Op woensdag 27 juli 2005 00:44 schreef Umm-Qasr het volgende:
Over seizoen vijf ...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De Nostradamus van FOK! 6 mei 2009: Iniesta 90 + 3.
[ Bericht 14% gewijzigd door dvdfreak op 27-07-2005 12:13:40 ]
quote:Op zaterdag 28 mei 2005 23:27 schreef Jor_Dii het volgende:
Je kunt altijd het programma Rasterbator proberen, met een beetje creativiteit kan dit hele leuke dingen opleveren
quote:Op woensdag 27 juli 2005 12:07 schreef dvdfreak het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Binnenkort eens helemaal vanaf seizoen 1 weer beginnen!![]()
Andere hoesjes, en de prijs.. Inhoudelijk zijn er volgens mij geen verschillen.quote:Op zaterdag 30 juli 2005 22:09 schreef FokLex het volgende:
Wat is het verschil tussen de dvd's in de boxset (seizoen 1-4) en de 4 losse seizoenen? Andere hoesjes, andere inhoud, zou iemand mij dit kunnen vertellen?
Ok tnx, maar is de boxset echt heel lelijk? Want ik kan de boxset krijgen voor 100 euro volgens mij en dat scheelt toch weer 60 euro met de 4 losse seizoenen......quote:Op zaterdag 30 juli 2005 23:17 schreef Dr_Evil het volgende:
[..]
Andere hoesjes, en de prijs.. Inhoudelijk zijn er volgens mij geen verschillen.
Die overweging heb ook gemaakt.. 60 euro vond ik echter wat teveel voor wat doosjes..quote:Op zaterdag 30 juli 2005 23:28 schreef FokLex het volgende:
[..]
Ok tnx, maar is de boxset echt heel lelijk? Want ik kan de boxset krijgen voor 100 euro volgens mij en dat scheelt toch weer 60 euro met de 4 losse seizoenen......
quote:Op woensdag 27 juli 2005 23:15 schreef fratsman het volgende:
[..]Dat was wel een van de meest rare afleveringen tot nu toe, Seizoen 5 was wel weer vreselijk goed hoor, ben al erg benieuwd naar Seizoen 6 ..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”
Ik ben nog benieuwd naar seizoen 4, ik heb of ga express geen box kopen, ik zie het liever op tv dat houdt de spanning er nog een beetje in. Misschien koop ik wel de eerste drie seizoenen om het verhaal een beetje op te frissen, het is allemaal een beetje weggevallen.....quote:Op zondag 31 juli 2005 14:00 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Dat was wel een van de meest rare afleveringen tot nu toe, Seizoen 5 was wel weer vreselijk goed hoor, ben al erg benieuwd naar Seizoen 6 ..
Dan mag je hopen dat de Vara er een fatsoenlijk uitzendschema op na gaat houden.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 19:27 schreef wlsandman het volgende:
[..]
Ik ben nog benieuwd naar seizoen 4, ik heb of ga express geen box kopen, ik zie het liever op tv dat houdt de spanning er nog een beetje in. Misschien koop ik wel de eerste drie seizoenen om het verhaal een beetje op te frissen, het is allemaal een beetje weggevallen.....
tevens een tvptje
je doelt op tijden e.d.?quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 19:36 schreef fratsman het volgende:
[..]
Dan mag je hopen dat de Vara er een fatsoenlijk uitzendschema op na gaat houden.
Dat ook, van wat ik me kan herinneren, zond de Vara het tussen elf en half 1 een keer uit. Maar het duurde ook maaaanden voor er eens met een volgend seizoen begonnen werd.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 19:39 schreef wlsandman het volgende:
[..]
je doelt op tijden e.d.?
als het te laat is neem ik het wel op....
Daar heb je wel gelijk in, ik ben nu ook weer in 3 dagen door Seizoen 5 heengewalsd. Echter wat Fratsman zegt, die uitzendtijden van de Vara, daar wordt je echt niet vrolijk van. En dan te weten dat je voor een lousy 50 euro zo'n box op kunt pikkenquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 19:27 schreef wlsandman het volgende:
[..]
dat houdt de spanning er nog een beetje in
quote:The Sopranos to Continue for a Seventh Series
The Sopranos is to return for a seventh series, despite previous assurances by TV bosses that the forthcoming sixth season would be the mafia drama's last.
Creator DAVID CHASE has so many storylines left to bring to a conclusion he has now decided to write another series of the New Jersey mobster drama, which stars JAMES GANDOLFINI and MICHAEL IMPERIOLI.
Chase says, "These characters still have great interest for me. I really enjoy it, so why leave something like that?"
quote:Chase says, "These characters still have great interest for me. I really enjoy it, so why leave something like that?"
Mag gezegd worden dat die jongen in de loop van de jaren veel is veranderd.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |