grrrrrr idd, zwaar irritant !!!quote:Op donderdag 3 februari 2005 11:06 schreef Pistol_Pete het volgende:
woohoo deel 3
Seizoen 4 is helaas pas vanaf september weer op Nederland 3 te zien.
verkapte TVP
Dat duurt nog wel heel lang.....quote:Seizoen 4 is helaas pas vanaf september weer op Nederland 3 te zien.
Hoop in ieder geval dat het gaat lukken, of misschien willen ze wel voor ons een speciale soprano's avond houden..quote:Op donderdag 3 februari 2005 14:54 schreef nielsie het volgende:
Het zou eerst in februari zijn, ik vind het belachelijk... damned...ga vara mail sturen...niet dathet zal helpen maar toch, ik had me er zo op verheugd!
wat?? zou toch februari zijn ,heb ik hier speciaal voor gewacht, wat flikken ze me nou!quote:Op donderdag 3 februari 2005 11:06 schreef Pistol_Pete het volgende:
woohoo deel 3
Seizoen 4 is helaas pas vanaf september weer op Nederland 3 te zien.
verkapte TVP
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.don't give me that fucking bullshit
quote:Op zaterdag 19 februari 2005 18:03 schreef haagse_elfje het volgende:
ik heb net de eerste vier aflveringen gekeken van seizoen 5 en het is echt gaaf.Wacht maar tot de laatste 2 afleveringen van Season 5, die zijn pas vetSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
"The smoking of powerful hashish should be saved until after yr. return from the drive, when nerve-ends are crazy & raw."
Hunter S. Thompson
Meen je dat nou? Ik vind Richie Aprile een prachtkarakter.quote:Op zaterdag 19 februari 2005 16:40 schreef fratsman het volgende:
Ik heb nou al een schurfthekel aan die Richie!
S5 vind ik tot nu toe sowieso al het sterkste seizoen. Het wordt ook steeds cooler. Heb nu tot ep7 gekeken dacht ik.quote:Op zaterdag 19 februari 2005 18:15 schreef koston het volgende:
[..]
Wacht maar tot de laatste 2 afleveringen van Season 5, die zijn pas vet![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kan nog veranderen hoor. Ben net op de helft van seizoen 2.quote:Op zaterdag 19 februari 2005 18:19 schreef Dada het volgende:
[..]
Meen je dat nou? Ik vind Richie Aprile een prachtkarakter.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 29% gewijzigd door fratsman op 22-02-2005 13:04:31 ]
Idd een behoorlijke spoiler.quote:Op woensdag 23 februari 2005 08:53 schreef sir_Tachyon het volgende:
PAS OP
Lees niet (ik zeg NIET) het interview Drea de Matteo (Adriana La Cerva) in de Veronica-tvgids (week van 26-feb), want anders kom je een aantal dingen te weten over Seizoen 5.
Dat dacht ik dus ook Nadat ik het gelezen hadquote:Op woensdag 23 februari 2005 08:53 schreef sir_Tachyon het volgende:
PAS OP
Lees niet (ik zeg NIET) het interview Drea de Matteo (Adriana La Cerva) in de Veronica-tvgids (week van 26-feb), want anders kom je een aantal dingen te weten over Seizoen 5.
Die begint pas met draaien in het voorjaar van 2006. Maw het duurt dan zeker tot nog een jaar later voordat het hier te zien isquote:Op dinsdag 22 februari 2005 12:46 schreef BliksemSchigt het volgende:
Net seizoen 5 afgekeken. Jezus. Veruit het beste seizoen. De laatste 3 afleveringen. Geweldig.
Wanneer begint seizoen 6 ?
Ik kan lekker nog een paar afleveringen van season 6 meepikken als ik in New York benquote:Op donderdag 3 maart 2005 15:34 schreef Aventura het volgende:
[..]
Die begint pas met draaien in het voorjaar van 2006. Maw het duurt dan zeker tot nog een jaar later voordat het hier te zien is
2006 ? Tjezis, ik had toch wel gehoopt op dit najaar.quote:Op donderdag 3 maart 2005 15:34 schreef Aventura het volgende:
[..]
Die begint pas met draaien in het voorjaar van 2006. Maw het duurt dan zeker tot nog een jaar later voordat het hier te zien is
Bij van Leest durven ze 80 euro voor seizoen 3 te vragen...quote:Op donderdag 3 maart 2005 20:48 schreef Steeven het volgende:
Godver zijn de prijzen verhoogd ofzo. Eerst was een box 40 euro en nu 50?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |