NEE!!!quote:Op dinsdag 8 maart 2005 19:15 schreef Dieptriest het volgende:
Gloeiende gloeiende, seizoen 5 pas in november????
zie http://www.dvd.nl/forum/viewtopic.php?t=56830
Precies, en het is ook nog eens een voorlopige lijst. Bovendien is de regio1-release in november, misschien was die samensteller daar wel mee in de war ofzo.quote:Op woensdag 9 maart 2005 11:02 schreef PBateman1978 het volgende:
Dat is een releaselijst uit januari, en die krengen veranderen zowat dagelijks....
De regio 1 release was nu toch officieel ergens in Juni?quote:Op woensdag 9 maart 2005 11:29 schreef SuperSiem het volgende:
[..]
Precies, en het is ook nog eens een voorlopige lijst. Bovendien is de regio1-release in november, misschien was die samensteller daar wel mee in de war ofzo.
Oh da's waar, je hebt gelijk. Datum was vervroegd naar 7 juni. Dan is er geen enkele reden meer waarom de R2 pas zo laat uitkomt.quote:Op woensdag 9 maart 2005 11:45 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
De regio 1 release was nu toch officieel ergens in Juni?
Het is iig schandalig dat het zolang op zich laat wachten![]()
subtiele spamquote:Op maandag 21 maart 2005 10:11 schreef fratsman het volgende:
Ik ga deze week maar eens Seizoen 4 aanschaffen.
Dat is indd. ook één van mijn favoriete afleveringen. Ik moet verder altijd zo hard lachen om Paulie, die ouwe smeerlap. En om Uncle Junior met zijn gevloek.quote:Op maandag 21 maart 2005 13:48 schreef fratsman het volgende:
Tony en Big Bobby Baccala die Paulie en Chris moeten redden in de Pine Barrens
Nog nooit zo gelachen!![]()
Precies. Als ik het goed begrijp zit dezelfde productiemaatschappij als die van Band of Brothers achter de serie (HBO). Die zijn nu ook bezig met een Band of Brothers in de WW2 tegen Japan en een serie over de oude Romeinen. Kan niet wachtenquote:Op maandag 21 maart 2005 13:44 schreef Aventura het volgende:
Inderdaad, helemaal mee eens, echt velem malen beter dan het gros van de series die je nu op TV ziet. Ik vraag me weleens af wat een prime-time programmering op een commerciële zender zonder onderbrekingen met de kijkcijfers had gedaan. De serie is nu helemaal ten onder gegaan door belachelijk onregelmatige uitzendschema's, te laat tijdstip van uitzending, te weinig publiciteit.
quote:Paulie (watching Ralph arrive at sitdown): "You're late!"
Ralph: "Well, at least I can always be on time tomorrow; you'll be stupid forever."
Neequote:Op maandag 28 maart 2005 14:34 schreef Steeven het volgende:
Btw: iemand die Soprano sketch in The Simpsons gezien? Hebben ze de hele intro nagetekend van de Sopranos met het liedje eronder. Paulie en Christopher waren duidelijk te onderscheiden.
"Gabbagool!quote:Op maandag 28 maart 2005 14:40 schreef dvdfreak het volgende:
http://www.killsometime.c(...)=The-Sopranos-Parody
quote:Op maandag 28 maart 2005 14:55 schreef Steeven het volgende:
Hier enkele stukjes uit de Simpsons-Sopranos parodie.
http://www.duffzone.co.uk/content.php?title=refsopr
precies! Dat is ook het mooie, deze week alleen even seizoen vijf kijken, en dan gewoon opnieuw beginnen! Kan niet wachten!quote:Op vrijdag 8 april 2005 00:23 schreef The_Verve het volgende:
Kan me ook vrijwel niks meer van de eerste 3 seizoenen herrineren.
Wist ik maar tot wanneer we moeten aftellen...quote:Op dinsdag 19 april 2005 17:43 schreef dvdfreak het volgende:
Ik tel de dagen af voordat seizoen 5 op dvd komt .Dan kan ik alle afl van seizoen 5 deleten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |