NEE!!!quote:Op dinsdag 8 maart 2005 19:15 schreef Dieptriest het volgende:
Gloeiende gloeiende, seizoen 5 pas in november????
zie http://www.dvd.nl/forum/viewtopic.php?t=56830
Precies, en het is ook nog eens een voorlopige lijst. Bovendien is de regio1-release in november, misschien was die samensteller daar wel mee in de war ofzo.quote:Op woensdag 9 maart 2005 11:02 schreef PBateman1978 het volgende:
Dat is een releaselijst uit januari, en die krengen veranderen zowat dagelijks....
De regio 1 release was nu toch officieel ergens in Juni?quote:Op woensdag 9 maart 2005 11:29 schreef SuperSiem het volgende:
[..]
Precies, en het is ook nog eens een voorlopige lijst. Bovendien is de regio1-release in november, misschien was die samensteller daar wel mee in de war ofzo.
Oh da's waar, je hebt gelijk. Datum was vervroegd naar 7 juni. Dan is er geen enkele reden meer waarom de R2 pas zo laat uitkomt.quote:Op woensdag 9 maart 2005 11:45 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
De regio 1 release was nu toch officieel ergens in Juni?
Het is iig schandalig dat het zolang op zich laat wachten![]()
subtiele spamquote:Op maandag 21 maart 2005 10:11 schreef fratsman het volgende:
Ik ga deze week maar eens Seizoen 4 aanschaffen.
Dat is indd. ook één van mijn favoriete afleveringen. Ik moet verder altijd zo hard lachen om Paulie, die ouwe smeerlap. En om Uncle Junior met zijn gevloek.quote:Op maandag 21 maart 2005 13:48 schreef fratsman het volgende:
Tony en Big Bobby Baccala die Paulie en Chris moeten redden in de Pine Barrens
Nog nooit zo gelachen!![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |