Amen to that!quote:Op woensdag 2 februari 2005 19:38 schreef m@x het volgende:
Nog even één ding en dan houd ik er over op. Waarom is het zo dat zeggen wat je ergens van vindt door sommigen als een aanval of boosheid wordt beschouwd? Het hoeft toch niet alleen maar "kus", "knuffel", "kwijl" te zijn?
Dat is toch ook gewoon kl*** dat je al die plannen niet kunt uitvoeren en zo beperkt bent in je doen en laten!quote:Op woensdag 2 februari 2005 19:41 schreef Anitra het volgende:
Ik voel me niet aan gevallen hoor Rewimo. Ik zei al misschien is het mijn eigen boosheid wel. Ik ben van een drukken jonge vrouw met 2 banen en een leuk sociaal leven gegaan naar een vrouw die bijna niks kan, die alles af moet wegen tegen elkaar want als ik dit doe dan kan ik dat niet. En ja het doet verdomd veel pijn als je niks meer kan terwijl ik zoveel plannen had. Zou mijn eigen bedrijfje opstarten en nog een boel en dat gaat nu niet.
Daar kunnen Xanthe en dr gyn toch niks aan doenquote:Op woensdag 2 februari 2005 19:41 schreef Anitra het volgende:
Ik voel me niet aan gevallen hoor Rewimo. Ik zei al misschien is het mijn eigen boosheid wel. Ik ben van een drukken jonge vrouw met 2 banen en een leuk sociaal leven gegaan naar een vrouw die bijna niks kan, die alles af moet wegen tegen elkaar want als ik dit doe dan kan ik dat niet. En ja het doet verdomd veel pijn als je niks meer kan terwijl ik zoveel plannen had. Zou mijn eigen bedrijfje opstarten en nog een boel en dat gaat nu niet.
Whatever the reason, tis toch lekker dat je weet dat het eind zeer snel in zicht is . . .quote:Op woensdag 2 februari 2005 18:50 schreef Xanthe het volgende:
Maar we hebben zelf toch echt wel de indruk gekregen dat hij er wel degelijk een reden voor had maar dat dat langs ons heen is gegaan of misschien niet eens verteld.
Ja ik twijfelde ook in welk topic ik de vraag moest stellen.quote:Op woensdag 2 februari 2005 22:43 schreef Plunderbunny het volgende:
He Lizzzzy! Welkom hier, en ik kan het alleen maar eens zijn met Brighteyes, kom naar het streepjestopic!
Als ik jou was zou ik gewoon stoppen met de pil. De kans dat je meteen zwanger bent is niet zo heel groot en elke cyclus is meegenomen toch?
enne... wat doe ik hier al dagen/weken lang braaf?quote:Op donderdag 3 februari 2005 10:44 schreef Beaker het volgende:
Bixvanaf nu moet jij je aan de meldplicht gaan houden
Die vliezen breken niet zomaar.quote:Op donderdag 3 februari 2005 09:30 schreef LadyS het volgende:
Ik heb vannacht gedroomd dat bix haar vliezen waren gebroken! Om 00.15 uur ongeveer
Maar toen ik wakker werd vanmorgen was ze nog niet bevallen![]()
bixsucces nog met het wachten
of niet natuurlijk
![]()
Ik kwam zelfs nog bij je langs om je te steunen tijdens je weeënquote:Op donderdag 3 februari 2005 11:22 schreef bixister het volgende:
evengoed leuk dat er van mij gedroomd wordt!![]()
![]()
![]()
Kyra had 3 krassen op haar koppie!quote:Op donderdag 3 februari 2005 11:18 schreef poemojn het volgende:
Die vliezen breken niet zomaar.
Gelukkig hebben verloskundigen wel van die prikkertjes.
dat 'bix had nergens last van' gedeelte bevalt (huhhuh) me in elke geval wel!quote:Op donderdag 3 februari 2005 11:40 schreef LadyS het volgende:
zie!! ik kan voorspellend dromen!!
Gerrie is on the way![]()
![]()
Luiwammes !!quote:
Ja, ik hoorde pas een verhaal over een kind dat op haar derde nog de littekens op haar billen had.. Ze had in stuitligging gelegen maar de verloskundige had dat niet door.quote:Op donderdag 3 februari 2005 11:38 schreef Brighteyes het volgende:
Kyra had 3 krassen op haar koppie!
De vliezen wilden ook niet echt...
ik sta vroeg genoeg op hoor TC, maar heb 's ochtends andere bezigheden.quote:Op donderdag 3 februari 2005 11:41 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Luiwammes !!![]()
![]()
![]()
Sta je een uurtje eerder op (meer mag ook) . . .![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |