abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_24886964
Vervolg op: Zwangerschap en geboorte deel 125

***20 januari 2005: Bixister en GHaven***
2 februari 2005: Gomorrah (papa)
3 februari 2005: Edje34 (papa)
7 februari 2005: DaanBanaantje
12 februari 2005: Xanthe
21 februari 2005: Ma-Maatje
17 maart 2005: TearSong
18 maart 2005: Luisa
18 maart 2005: DrFonk (papa)
21 maart 2005: weirdmiss
1 april 2005: renzell
2 april 2005: Superted (papa)
15 april 2005: Wiseguy79 (papa)
26 april 2005: melonovy
2 mei 2005: Snakelady
4 mei 2005: Lewis.de.boxer
5 mei 2005: Roxie
10 mei 2005: Yfke en SPIRO
15 mei 2005: Romek (papa)
01 juni 2005: Mobious (papa)
18 juni 2005: Jonnetje
05 juli 2005: Basset (papa)
14 juli 2005: 1-of-6Billion (papa)
18 juli 2005: Utrecht
19 juli 2005: Snowwww
2 augustus 2005: Igraine
11 oktober 2005: Vicky

***vermeldingen zijn (as) officiele fokbaby's.
(Een fokbaby is een baby geboren uit een relatie waar man en vrouw elkaar hebben leren kennen op/door Fok.)

Hier nog steeds niks

[ Bericht 16% gewijzigd door Lois op 02-02-2005 20:02:08 ]
De jan lul van het geheel.
Alles is gaan hangen, behalve me lach :)
Kutsch; tussen kut en kitsch
Het voelt heerlijk!!!!
pi_24886981
Balen Jessie, ik duim voor je want als bijna tante in de zenuwen zitten is niet fijn
pi_24887026
Oi, balen Jessie...
Spannend he, afwachten!

Anitra, ik snap niet waarom dat er bij jou niet ingaat. Hij dóet het toch?
En bij mij ook en bij Funnie ook. Het gebeurt echt wel. Dat jij verkeerde gyns hebt getroffen is vervelend maar zo wonderlijk is het niet dat ze eerder inleiden. Ik snap je boosheid niet.

En wat Rewimo ookal zegt: een bruiloft zullen ze echt niet als reden nemen om eerder in te leiden.
Dat gaat er dan bij mij niet in
Screw them.
We're going home.
pi_24887027
Nee zeker niet

Over dat inleiden. Ik denk dat het per ziekenhuis (en persoon) ook weer verschilt hoe hier mee omgegaan word. Ik liep bijna 2 weken overtijd met Bo en liep 3 dagen te bevallen
Een vriendin word waarschijnlijk vrijdag ingeleid als er plek is. En die moet in principe nog een week. Dit ivm temperatuurswisselingen van haarzelf (net als bij Xanthe) En veel vocht vasthouden en helemaal op zijn.
Het voelt heerlijk!!!!
pi_24887066
Ik ga er toch ook echt niet vanuit dat de trouwerij de doorslag is geweest voor mijn gyn om in te gaan leiden.
Ik ga morgen bellen en dan zal ik het echt weten.
Ik baal ervan dat er onwijs negatief gedaan word en als het zo moet heb ik geen eens zin om nog energie in dit forum te steken.
Nogmaals ik weet dat mijn gyn normaal gesproken anti inleiden is , en normaal ook pas tegen de 43e week aan inleid.
Als ik morgen te horen krijg dat het alleen om het huwelijk zou gaan.....
Dan kan ik verzekeren dat het voor mij ook niet hoeft.
Maar we hebben zelf toch echt wel de indruk gekregen dat hij er wel degelijk een reden voor had maar dat dat langs ons heen is gegaan of misschien niet eens verteld.
pi_24887109
Veel vocht vasthouden heb ik ook , de temp schommelingen ook , ben alleen nog niet helemaal op.
Maar goed ik heb reageer hier even niet meer , heb er echt geen zin in om me zo te moeten verdedigen terwijl ik verwacht dat een gyn niet zomaar iets zegt.
Dat ik door alles wat er over me heen gekomen is vanmorgen niet meteen ben gaan door vragen is misschien stom , maar om hier dan zoveel energie te moeten steken in mezelf verdedigen...
Nee dank je , dan kan ik mijn energie wel beter gebruiken.
pi_24887330
Ik snap het gewoon niet heel simpel. Maar dat zal wel aan mij liggen, kijk als je overtijd ben oke, als je al 3 maanden weeen hebt oke, als met gebroken vliezen loopt oke. Maar zomaar uit het niets .... Ben beniuwd wat je gyn zegt morgen Xanthe.
pi_24887389
Djulian was toch een kleintje, Anitra?
pi_24887560
Nee dat viel best mee. En misschien komt mijn "boosheid" wel doordat ik wou dat er meer naar geluisterd werd. Als ik nl eerder was geholpen dan had ik nu gewoon weer kunnen werken en alles.
  † In Memoriam † woensdag 2 februari 2005 @ 19:27:21 #10
7074 moussy
kuttekop
pi_24887713
Ik ga ook even mee doen

Mijn vliezen braken met volgens mijn berekening 37 weken, volgens de echo's en dus de berekening van de gyn is Cas 5 á 6 weken te vroeg geweest. Door mijn min of meer truamatische bevalling van Mink hebben ze me niet plat gelegd, maar zijn ze juist gaan inleiden. ALs ik de inleiding niet zou trekken moest ik het aangeven, zodat ik een ruggeprik zou krijgen, kon ik dat allemaal niet hebben zou ik zelfs een ks krijgen. Dus de start was de beslissing vand e gyn en de rest ging op eigen verzoek.

Niet iedere situatie is hetzelfde. Er zal bij Xanthe ook vast wel meer meespelen dan dat ze nu weer op moet rakelen.

Trouwens, temp schommelingen, opvliegers, zijn toch normaal in een zwangerschap
Je zou er haast een boek over schrijven!
pi_24887838
Precies elke situatie is anders.

Ahhhhhhhhhhhhhhhhhh ik word gebeld
Hij is geboren!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!11
Het voelt heerlijk!!!!
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 2 februari 2005 @ 19:33:52 #12
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_24887846
Anitra, ik vind jouw situatie ook extreem. Ze wisten dat je bekkenklachten had, dat je heel veel pijn had en toch deden ze niks. Dat vind ik echt niet normaal Je vraagt je soms echt af waarom ze vrouwen zo laten lijden hier Natuurlijk bevallen, allemaal prima, maar het moet niet overdreven worden. Ik begrijp sowieso niet goed dat ze tegenwoordig vrouwen zó lang na de uitgerekende datum laten doorlopen. Waarom onnodig risico nemen?

Ik begrijp heel goed dat je daar boos om bent! Ik snap ook dat je het "niet eerlijk" (klinkt raar vandaar de aanhalingstekens) vindt dat een ander dan wèl ingeleid wordt voor de uitgerekende datum. Anderzijds zou je misschien juist blij kunnen zijn voor Xanthe omdat haar waarschijnlijk het een en ander bespaard blijft nu. Ik denk dat je nu als het ware boos bent op de verkeerde persoon

Ik hoop dat je snapt wat ik bedoel en dat je je niet aangevallen voelt door mij, want dat is zeker niet mijn bedoeling.
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 2 februari 2005 @ 19:35:06 #13
13151 crew  Rewimo
pi_24887858
Jessie!!!!!!!!!!! Gefeliciteerd! *minidoptopic zoeken gaat*
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  woensdag 2 februari 2005 @ 19:36:11 #14
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_24887879
Jessie!
Lentemeisje en Dop! Van harte!

Details!
pi_24887883
Jesssieeee vertellll!!!!!!!! Gefeliciteerd
Winnares Dione-award '05, '06 en '07!
pi_24887900
Gefeliciteerd Jessie!!!!
Vertel, vertel....
pi_24887914
Owwwwww hij heet Joep!!!!
Is lang en slank
En waarschijnlijk wat rossig. Veel haartjes.
Om 10 over 6 geboren.
Maar ook nog in t vruchtwater gepoept (niet alle vruchtwarer was om 12 uur weg, daarna heeft hij er nog ingepoept)
Was bij de geboorte slapjes. Gelukkig zagen ze hem wel snel bewegen. Moest wel zuurstif enz. Is nu goed op peil kwa zuurstof.
Hij word straks overgebracht naar een ander ziekenhuis. Daar is een kinderafdeling waar hij 1 dagje komt te liggen. Moeder mag natuurlijk mee. De kinderarts wil toch een dagje observatie aanhouden.

Ik ben super super super trots!!!!
Als ze niet te laat overgebracht worden gaan we dalijk nog kijken. Anders morgen.
Ik kan niet wachten.

Joep wauw leuke naam!!!!
Het voelt heerlijk!!!!
  woensdag 2 februari 2005 @ 19:37:37 #18
54058 babyfeet
08-09-2010 Trouwen!!!!!
pi_24887915
jessie gefeliciteerd !!! tante jessie
  woensdag 2 februari 2005 @ 19:38:36 #19
3142 m@x
Do, a deer, a female deer
pi_24887932
Nog even één ding en dan houd ik er over op. Waarom is het zo dat zeggen wat je ergens van vindt door sommigen als een aanval of boosheid wordt beschouwd? Het hoeft toch niet alleen maar "kus", "knuffel", "kwijl" te zijn?
Oops! Did I just roll my eyes out loud?
♥ Huisje, boompje, fietstas ♥
♥ There is no way to happiness, happiness is the way ♥
  Jubileum moderator woensdag 2 februari 2005 @ 19:39:20 #20
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_24887951
Welkom Joep!
Wat een leuke naam!! Jessie maak jij even een apart topic voor Joep aan? Dan kunnen ze straks alle felicitaties rustig teruglezen zonder te hoeven zoeken.
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
  woensdag 2 februari 2005 @ 19:39:58 #21
3142 m@x
Do, a deer, a female deer
pi_24887967
Gefeliciteerd met je neefje Jessie. Gelukkig is alles goed gegaan. Leuke naam zeg!
Oops! Did I just roll my eyes out loud?
♥ Huisje, boompje, fietstas ♥
♥ There is no way to happiness, happiness is the way ♥
  woensdag 2 februari 2005 @ 19:40:58 #22
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_24887995
Joep! Leuke naam!

En verder nog heel even ook van mij: wat m@x zegt...
pi_24888013
Ik voel me niet aan gevallen hoor Rewimo. Ik zei al misschien is het mijn eigen boosheid wel. Ik ben van een drukken jonge vrouw met 2 banen en een leuk sociaal leven gegaan naar een vrouw die bijna niks kan, die alles af moet wegen tegen elkaar want als ik dit doe dan kan ik dat niet. En ja het doet verdomd veel pijn als je niks meer kan terwijl ik zoveel plannen had. Zou mijn eigen bedrijfje opstarten en nog een boel en dat gaat nu niet.
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 2 februari 2005 @ 19:41:48 #24
13151 crew  Rewimo
pi_24888019
Joep, dat vind ik echt een leuke naam, klinkt zo vrolijk
pi_24888038
Wouww leuk jessie!!! Fijn dat alles nu goed is!
Winnares Dione-award '05, '06 en '07!
  Jubileum moderator woensdag 2 februari 2005 @ 19:43:02 #26
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_24888046
quote:
Op woensdag 2 februari 2005 19:38 schreef m@x het volgende:
Nog even één ding en dan houd ik er over op. Waarom is het zo dat zeggen wat je ergens van vindt door sommigen als een aanval of boosheid wordt beschouwd? Het hoeft toch niet alleen maar "kus", "knuffel", "kwijl" te zijn?
Amen to that!
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 2 februari 2005 @ 19:43:51 #27
13151 crew  Rewimo
pi_24888064
quote:
Op woensdag 2 februari 2005 19:41 schreef Anitra het volgende:
Ik voel me niet aan gevallen hoor Rewimo. Ik zei al misschien is het mijn eigen boosheid wel. Ik ben van een drukken jonge vrouw met 2 banen en een leuk sociaal leven gegaan naar een vrouw die bijna niks kan, die alles af moet wegen tegen elkaar want als ik dit doe dan kan ik dat niet. En ja het doet verdomd veel pijn als je niks meer kan terwijl ik zoveel plannen had. Zou mijn eigen bedrijfje opstarten en nog een boel en dat gaat nu niet.
Dat is toch ook gewoon kl*** dat je al die plannen niet kunt uitvoeren en zo beperkt bent in je doen en laten! Ik zou ook pissig zijn, zeker weten!
pi_24888083
Oh wat een heerlijk hollandse naam!!!
Als je vanavond gaat kijken heel veel plezier!!! als je morgen gaat kijken ook veel plezier hoor
pi_24888153
Jessie, gefeliciteerd met Joep
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
pi_24888213
Misschien dat dat verhaal van het inleiden mijn eigen boosheid, maar de rest sta ik de volle 100% achter. Ik kan daar met mijn pet niet bij!!!
  † In Memoriam † woensdag 2 februari 2005 @ 19:55:42 #31
7074 moussy
kuttekop
pi_24888314
quote:
Op woensdag 2 februari 2005 19:41 schreef Anitra het volgende:
Daar kunnen Xanthe en dr gyn toch niks aan doen die hebben toch niet voor jouw bekkenklachten gezorgd.
Je zou er haast een boek over schrijven!
  woensdag 2 februari 2005 @ 19:58:03 #32
24188 Belana
kloon van belana
pi_24888367
Lnetmeisje en Dop en jesiie, van harte!!

Sugar, ik las iets over je zusje geloof ik die nu is opgenomen omdat ze vruchtwater verliest. Een vriendin van mij heeft dat ook gehad en de reden dat je dan opgenomen wordt is infectiegevaar bij scheurtjes in de vliezen. Ze willen de moeder en de baby dan veel in de gaten houden en zodra er een infectie dreigt (koorts) kunnen ze eventueel actie ondernemen. Dit hoeft echter helemaal niet te gebeuren natuurlijk!! Maar ze houden het dan wel goed in de gaten!
stormy waters...
sailin'
pi_24888388
Wat een leuke naam: Joep!
Dop en Lentemeisje gefeliciteerd, meid wat een prestatie heb je geleverd hè!
Tante Jessie, ome Bopapa, Bo en Janneke ook van harte met jullie kleine neefje
pi_24888406
Nee maar van alle ziekenhuizen die ik gezien heb was er dus niemand die het deed. Vandaar mijn ongeloof er over en dat ik er zo fel in hing is misschien wel iets van mijn boosheid.
  † In Memoriam † woensdag 2 februari 2005 @ 20:11:34 #35
43556 miss_dynastie
pi_24888610
Anitra, snap best dat het voor jou heel hard aankomt dat er naar Xanthe wel geluisterd wordt en naar jou niet, maar ik denk dat je moet vertrouwen op de arts van Xanthe, die echt niet alleen om de bruiloft zal inleiden, echt niet. Dat er naar jou niet geluisterd is, is heel hard en gemeen
pi_24888741
Gefeli met de geboorte van Joep!

Tante Jessie , helemaal hyper vandaag, je hebt ons wel in spanning gehouden!
Het voelt goed hè?
A je to!
pi_24888830
Joepieeeeeeeeeee een kindje!!! Gefeliciteerd!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_24888862
vicky, ben je al een ietsiepietsie aan 't idee gewend?

en utrecht, jou had ik nog niet gefeliciteerd, bij deze! fijn dat alles goed gaat!
pi_24888961
Even een kleine (lurkers)post voor Bix, om te laten weten dat ik aan je denk. Ik herinner me nog maar al te goed hoe het 1,5 jaar geleden was. Gelukkig is het nu niet zo heet!

Succes & sterkte!!

en een kus voor Piet.
pi_24889055
lief! en daar is piet vast ook heel blij mee. ik zal 'm morgenochtend doorgeven.
pi_24889322
En weer een babietje erbij, sjonge het gaat lekker snel zo, nu Bix nog eventjes

Xanthe fijn dat je ingeleid word, en vind je het spannend of heb je er nog niet zo zeer bij stil gestaan

Hoe is het met het verhuis meisje Daanbanaantje dus

Ow en nu vergeet ik Utrecht helemaal Gefeliciteerd met de zwangerschap en dant je maar een fijne tijd hier mag hebben

[ Bericht 14% gewijzigd door Bar_en_Mar op 02-02-2005 20:53:34 ]
We hopen dat ze je vleugels geven, zodat je overal kunt komen, dat je terugkomt in onze dromen, en met ons meevliegt in ons leven
Blonde haren,blauwogen zomaar uit een sprookjesboek gevlogen...
  woensdag 2 februari 2005 @ 20:46:39 #42
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_24889328
Zo, van die foto van Piet word ik weer helemaal vrolijk .

Utrecht, van harte gefeliciteerd met je zwangerschap. Ik kan me nog herinneren dat je hier een tijd geleden ook hebt gepost. Leuk dat je hier weer mee komt posten.
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
  woensdag 2 februari 2005 @ 20:51:21 #43
24188 Belana
kloon van belana
pi_24889430
Piet
stormy waters...
sailin'
pi_24889806
Piet
Utrecht gefeliciteerd!!!! sorry helemaal vergeten

Ik heb nog even tussen neus en lippen een succes verhaaltje. Mijn neef heeft via ivf 2 zonen. Ze hadden alles gedaan om zwanger te worden niks lukte. Zaterdag hebben ze een dochter gekregen via de natuurlijke weg!!!! Ze heet Maren en alles is goed! En mijn oma is super blij Want van de 10 achterkleinkinderen waren tot nu toe alleen djen en suzanhalf jaar ouder dan Djen de enige meiden. Nu dus 11 achterkleinkinderen en eindelijk weer eens een meid na 8 jongens
  woensdag 2 februari 2005 @ 21:11:04 #45
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_24889860
Piet!
Zo'n heerlijk smoeltje!
pi_24889877
Piet
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
  woensdag 2 februari 2005 @ 21:13:02 #47
54058 babyfeet
08-09-2010 Trouwen!!!!!
pi_24889915
wat een leuke foto van piet word je helemaal vrolijk van
  woensdag 2 februari 2005 @ 21:22:18 #48
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_24890098
Utrecht, van harte gefeliciteerd

Jessie, dop en Lentemeisje, ook van harte gefeliciteerd.

Xanthe, veel succes alvast met de voorbereidingen, zal wel spannend zijn allemaal.

Piet
"One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
pi_24891347
Hoi allemaal,

Ik wil binnekort graag stoppen met de pil, om zwanger te worden.
Nu heb ik een aantal zwangerschapsboeken gelezen en veel op internet gezocht en overal zie ik een ander antwoord/advies wat betreft meteen proberen om zwanger te worden, na het stoppen van je laatste strip.

Als ik lees, dat het beter is om je cyclus af te wachten (en het de eerste maand/2 maanden veilig te doen) dan zie ik staan, om de reden, dat het dan makkelijker uit te rekenen wanneer de bevalling is, mocht je meteen zwanger worden.
Ergens anders lees ik weer, dat het dus niet uitmaakt...

Ik weet nu nog steeds niet wat het beste is?
If you believe in yourself enough,
And know what you want,
You're gonna make it happen...
pi_24891414
quote:
Op woensdag 2 februari 2005 18:50 schreef Xanthe het volgende:
Maar we hebben zelf toch echt wel de indruk gekregen dat hij er wel degelijk een reden voor had maar dat dat langs ons heen is gegaan of misschien niet eens verteld.
Whatever the reason, tis toch lekker dat je weet dat het eind zeer snel in zicht is . . .
Take my love, take my land, take me where I cannot stand
I don't care, I'm still free. You can't take the sky from me
Take me out to the black, tell them I ain't comin' back
Burn the land and boil the sea, you can't take the sky from me
  woensdag 2 februari 2005 @ 22:38:02 #51
54058 babyfeet
08-09-2010 Trouwen!!!!!
pi_24891464
gewoon als je gestopt bent met de pil lizzzzzy zou ik er al voor gaan je merkt heus wel wanneer je zwanger bent bij mij heeft het een half jaar geduurt voordat ik zwanger was bij iedereen is het verschillend..
je moet gewoon doen waar jij je het beste bij voelt
  woensdag 2 februari 2005 @ 22:39:07 #52
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_24891486
Lizzzzy! Leuk! Spannend!
Voor allerlei vragen over zwanger worden enzo kan je hier: Wachten op het tweede streepje deel 58 terecht. Daar zitten alle meiden die bezig zijn met zwanger worden.
pi_24891593
He Lizzzzy! Welkom hier, en ik kan het alleen maar eens zijn met Brighteyes, kom naar het streepjestopic!
Als ik jou was zou ik gewoon stoppen met de pil. De kans dat je meteen zwanger bent is niet zo heel groot en elke cyclus is meegenomen toch?
pi_24891674
quote:
Op woensdag 2 februari 2005 22:43 schreef Plunderbunny het volgende:
He Lizzzzy! Welkom hier, en ik kan het alleen maar eens zijn met Brighteyes, kom naar het streepjestopic!
Als ik jou was zou ik gewoon stoppen met de pil. De kans dat je meteen zwanger bent is niet zo heel groot en elke cyclus is meegenomen toch?
Ja ik twijfelde ook in welk topic ik de vraag moest stellen.
Ik zal daar dan verder posten. Dankjewel voor de reacties
If you believe in yourself enough,
And know what you want,
You're gonna make it happen...
pi_24891804
Ik heb morgen mijn eerste cursusles, fit en vitaal voor en na de zwangerschp, ofwel zwangerschapsgym!
Ik heb ner zin an!
Het voelt goed hè?
A je to!
  donderdag 3 februari 2005 @ 09:17:56 #56
61800 Rottdog
May all your dreams come true
pi_24896999
En en en en en en en

Is er al waaaaattttttt

† In Memoriam † donderdag 3 februari 2005 @ 09:25:27 #57
43556 miss_dynastie
pi_24897079
Bix, ik durf het niet te vragen, maaruh..............
pi_24897115
Bix ik duim voor je
Het voelt heerlijk!!!!
  donderdag 3 februari 2005 @ 09:28:47 #59
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_24897119
Enenenenen?
  donderdag 3 februari 2005 @ 09:30:21 #60
19376 LadyS
Help Liam --> SMA2
pi_24897145
Ik heb vannacht gedroomd dat bix haar vliezen waren gebroken! Om 00.15 uur ongeveer
Maar toen ik wakker werd vanmorgen was ze nog niet bevallen

bix succes nog met het wachten of niet natuurlijk
Help, deel en doneer! Steun Liam in de strijd tegen SMA2! De tijd dringt!
https://steunliamtegensma2.nl/doneer/
  † In Memoriam † donderdag 3 februari 2005 @ 09:34:23 #61
81992 Githa
pi_24897202
* Githa komt snel ff Gerrie aanmoedigen

Vandaag is een mooie dag Bix
pi_24897274
Ja, ik heb ook zo maar heel sterk het voorgevoel dat het vanacht spontaan begonnen is. We wachten nog heel even nagelbijtend af...
Het voelt goed hè?
A je to!
  donderdag 3 februari 2005 @ 09:44:13 #63
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_24897330
Go Bix!
pi_24897371
Jessie en fam van harte gefeliciteerd met jullie neefje Joep Wat een dotje

Bix Is Gerrie onderweg nu??

go go go

Babyshower tralalalalalalaaaaaah
Jouw kleine handje grijpt
mijn grote vinger vast
mooi toch dat mijn vinger
zo in jouw handje past
  donderdag 3 februari 2005 @ 09:53:28 #65
65653 Spindizzy
FUCK-A-DOODLE-DO!
pi_24897452
Misschien als we hard genoeg doen of het waar is is het ook waar

Geef me een B
Geef me een I
Geef me een X

Goooooo BIX!
Nothing is ever easy Zeddicus Zu'l Zorander (Wizard's First Rule)
Go then, there are other worlds than these Jake (The Gunslinger)
  donderdag 3 februari 2005 @ 09:54:04 #66
54058 babyfeet
08-09-2010 Trouwen!!!!!
pi_24897459
ik durf het bijna niet te vragen maar bix
  donderdag 3 februari 2005 @ 10:15:59 #67
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_24897729
Ik ben weer tante geworden!

Floor Josefien is geboren!
Ze kon blijkbaar niet wachten! Jippie!!!!! Alweer een meisje!!!!
Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
pi_24897744
Sugar van harte Floor prachtige naam!!!!!!!!
Het voelt heerlijk!!!!
  † In Memoriam † donderdag 3 februari 2005 @ 10:17:31 #69
43556 miss_dynastie
pi_24897748
Sugar
Wat een stoere naam ook!!!!
  donderdag 3 februari 2005 @ 10:22:34 #70
19376 LadyS
Help Liam --> SMA2
pi_24897813
Sugar gefeliciteerd

enne bix.. het is hier al dik 10.00 uur geweest!!
  donderdag 3 februari 2005 @ 10:30:51 #71
54058 babyfeet
08-09-2010 Trouwen!!!!!
pi_24897921
sugar van harte gefeliciteeerd!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
pi_24897963
Tante Suiker (suikertante) gefeliciteerd met je nichtje Floor
  donderdag 3 februari 2005 @ 10:34:20 #73
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_24897983
Sugar! Wat leuk! Toch maar gewoon geboren dus...
Hoe is het met mama en kind? Moeten ze blijven?
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 3 februari 2005 @ 10:34:38 #74
13151 crew  Rewimo
pi_24897986
Gefeliciteerd Sugar Wat veel verse baby's de laatste tijd
pi_24898052
helaas hier nog niks mensen!

en sugar, gefeliciteerd! gaat alles goed met floor josefien? en is je zus al bekomen van de schok?
pi_24898142
Bix vanaf nu moet jij je aan de meldplicht gaan houden

Sugar van harte gefeliciteerd met de geboorte van je nichtje Floor
mijn grote vinger vast
zo in jouw handje past
  donderdag 3 februari 2005 @ 10:54:38 #77
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_24898312
Bix... Balen!!!!!!!!!!!
Wanneer moet je weer voor controle? Moet je nu ook elke dag voor een CTG? Of hoefde dat nog niet?
pi_24898427
quote:
Op donderdag 3 februari 2005 10:44 schreef Beaker het volgende:
Bix vanaf nu moet jij je aan de meldplicht gaan houden
enne... wat doe ik hier al dagen/weken lang braaf?

brighteyes, morgen om 10.30 heb ik weer een CTG + echo.
pi_24898448
Sugar, gefeliciteerd alles goed gegaan met moeder en kind?
You will never leave my mind
And it turns out to be so much different than our dreams
Now you're, you're a star in heaven
pi_24898462
Meldplicht is toch voor 9 uur melden athans dat is mij altijd verteld
mijn grote vinger vast
zo in jouw handje past
pi_24898472
dat red ik niet hoor.
  donderdag 3 februari 2005 @ 11:07:11 #82
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_24898525
quote:
Op donderdag 3 februari 2005 11:03 schreef bixister het volgende:
dat red ik niet hoor.
En zo blijft het lekker spannend voor ons!
  donderdag 3 februari 2005 @ 11:09:14 #83
19376 LadyS
Help Liam --> SMA2
pi_24898557
bix
  donderdag 3 februari 2005 @ 11:14:31 #84
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_24898640
Dank allemaal! Ik ben zo blij! Ik was zo ongeduldig en nu is ze er al!
En weer een meisje!

Alles is goed, ze ligt in de couveuse, heeft een slangetje voor voeding en voor zuurstof. Mijn zus was nog helemaal nuchter (hoe herkenbaar, had ik ook!) en had haar nog maar veel te kort gezien. Ze was gewoon nog helemaal overdonderd!
Floor weegt 2500 gram, valt nog wel mee dus!

Oh ja, ze had gisteravond de rest van vruchtwater verloren en al weeën gekregen. Ze had ook een spuit gekregen voor de ontwikkeling van de longetjes (of zoiets).
Ik wist wel van die weeënremmers en ging er dus vanuit dat het nog wel paar dagen of een week of een paar weken zou duren! Maar nee!
Vanochtend om half zes had ze drie centimeter ontsluiting, om half negen is Floor geboren en ze heeft een uur geperst. Al met al zijn die 7 centimeter dus in 2 uur erbij gekomen! Flinke weeën, nauwelijks tussentijd. Heftig
Maar ze is er!!!!!!!!!!!
Jippie! wat ben ik blij! Mijn zus is een held!
Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
pi_24898720
quote:
Op donderdag 3 februari 2005 09:30 schreef LadyS het volgende:
Ik heb vannacht gedroomd dat bix haar vliezen waren gebroken! Om 00.15 uur ongeveer
Maar toen ik wakker werd vanmorgen was ze nog niet bevallen

bix succes nog met het wachten of niet natuurlijk
Die vliezen breken niet zomaar.
Gelukkig hebben verloskundigen wel van die prikkertjes.

sterkte Bix!

Sugar gefeliciteerd!
pi_24898782
evengoed leuk dat er van mij gedroomd wordt!

goed gedaan zusvansugar!
  donderdag 3 februari 2005 @ 11:37:04 #87
19376 LadyS
Help Liam --> SMA2
pi_24899038
quote:
Op donderdag 3 februari 2005 11:22 schreef bixister het volgende:
evengoed leuk dat er van mij gedroomd wordt!
Ik kwam zelfs nog bij je langs om je te steunen tijdens je weeën maar het huis zat al vol met visite. Toen zaten we buiten op de boot je had een boot voor je huis liggen en toen kwam er een vloedgolf door de grachten . En het ging ook nog eens sneeuwen en ondertussen had jij nergens last van.

Maar je vliezen waren wél gebroken

Dus Gerrie!!! de lurkers hier gaan er raar van doen omdat jij zolang wegblijft.. dus het is tijd om te komen
  donderdag 3 februari 2005 @ 11:38:26 #88
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_24899069
quote:
Op donderdag 3 februari 2005 11:18 schreef poemojn het volgende:
Die vliezen breken niet zomaar.
Gelukkig hebben verloskundigen wel van die prikkertjes.
Kyra had 3 krassen op haar koppie!
De vliezen wilden ook niet echt...
pi_24899082
die vloedgolf kwam natuurlijk uit mijn baarmoeder! en we hebben tegenwoordig inderdaad een boot(je) achter 't huis liggen!
pi_24899093
Suikertante, leuk gevonden Gefeli Sugar met je nichtje!

Bix, echt goed van jou hoor dat je kindjes het zo fijn hebben bij jouw daar binnen, maar spreek die kleine Gerrie eens toe dat het daar buiten nog veel leukerder is!!

Xanthe, meisie, dikke knuffel voor jou! Hoe gaat het nu met je?
Het voelt goed hè?
A je to!
  donderdag 3 februari 2005 @ 11:40:03 #91
19376 LadyS
Help Liam --> SMA2
pi_24899105
zie!! ik kan voorspellend dromen!!

Gerrie is on the way
pi_24899125
quote:
Op donderdag 3 februari 2005 11:40 schreef LadyS het volgende:
zie!! ik kan voorspellend dromen!!

Gerrie is on the way
dat 'bix had nergens last van' gedeelte bevalt (huhhuh) me in elke geval wel!
pi_24899143
quote:
Op donderdag 3 februari 2005 11:03 schreef bixister het volgende:
dat red ik niet hoor.
Luiwammes !!

Sta je een uurtje eerder op (meer mag ook) . . .
Take my love, take my land, take me where I cannot stand
I don't care, I'm still free. You can't take the sky from me
Take me out to the black, tell them I ain't comin' back
Burn the land and boil the sea, you can't take the sky from me
  donderdag 3 februari 2005 @ 11:42:53 #94
631 GHaven
Dementerende borstenbetaster.
pi_24899164
Ik had vannacht een nachtmerrie over de Teletubbies. . Enneh... Hup Bix! .
Haalt gelijk bij rechter.
pi_24899329
quote:
Op donderdag 3 februari 2005 11:38 schreef Brighteyes het volgende:
Kyra had 3 krassen op haar koppie!
De vliezen wilden ook niet echt...
Ja, ik hoorde pas een verhaal over een kind dat op haar derde nog de littekens op haar billen had.. Ze had in stuitligging gelegen maar de verloskundige had dat niet door.

Hup Bix!
pi_24899545
quote:
Op donderdag 3 februari 2005 11:41 schreef ThunderChild het volgende:

[..]

Luiwammes !!

Sta je een uurtje eerder op (meer mag ook) . . .
ik sta vroeg genoeg op hoor TC, maar heb 's ochtends andere bezigheden.

G! arme Lala....
pi_24899685
Bix
Jij heb dalijk gewoon een superbevalling en een superbaby
Het voelt heerlijk!!!!
pi_24899743
Sugar gefeliciteerd
pi_24899794
hihihi G, de gekste dingen kunnen je bezig houden in je dromen...

Ik droomde dat ik bevallen was van een jongen, hij was heel groot, puntgaaf en had blauwe ogen, maar het klopte allemaal niet... Het was niet mijn kind ofzo, ook zo lekker vaag...
Het voelt goed hè?
A je to!
  donderdag 3 februari 2005 @ 12:19:08 #100
31820 Martineke
Mama van Maxim en Romijn
pi_24899842
sugar gefeli
  donderdag 3 februari 2005 @ 12:23:14 #101
105888 renzell
Ik wil alleen maar zwemmen.
pi_24899941
Bixis, hoop dat het nu voor jou toch ook snel gaat beginnen! Zijn er al voortekenen te bespeuren?

Utrecht: gefeliciteerd!!!!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')