Amen to that!quote:Op woensdag 2 februari 2005 19:38 schreef m@x het volgende:
Nog even één ding en dan houd ik er over op. Waarom is het zo dat zeggen wat je ergens van vindt door sommigen als een aanval of boosheid wordt beschouwd? Het hoeft toch niet alleen maar "kus", "knuffel", "kwijl" te zijn?
Dat is toch ook gewoon kl*** dat je al die plannen niet kunt uitvoeren en zo beperkt bent in je doen en laten!quote:Op woensdag 2 februari 2005 19:41 schreef Anitra het volgende:
Ik voel me niet aan gevallen hoor Rewimo. Ik zei al misschien is het mijn eigen boosheid wel. Ik ben van een drukken jonge vrouw met 2 banen en een leuk sociaal leven gegaan naar een vrouw die bijna niks kan, die alles af moet wegen tegen elkaar want als ik dit doe dan kan ik dat niet. En ja het doet verdomd veel pijn als je niks meer kan terwijl ik zoveel plannen had. Zou mijn eigen bedrijfje opstarten en nog een boel en dat gaat nu niet.
Daar kunnen Xanthe en dr gyn toch niks aan doenquote:Op woensdag 2 februari 2005 19:41 schreef Anitra het volgende:
Ik voel me niet aan gevallen hoor Rewimo. Ik zei al misschien is het mijn eigen boosheid wel. Ik ben van een drukken jonge vrouw met 2 banen en een leuk sociaal leven gegaan naar een vrouw die bijna niks kan, die alles af moet wegen tegen elkaar want als ik dit doe dan kan ik dat niet. En ja het doet verdomd veel pijn als je niks meer kan terwijl ik zoveel plannen had. Zou mijn eigen bedrijfje opstarten en nog een boel en dat gaat nu niet.
Gefeliciteerd met de zwangerschap en dant je maar een fijne tijd hier mag hebben
Whatever the reason, tis toch lekker dat je weet dat het eind zeer snel in zicht is . . .quote:Op woensdag 2 februari 2005 18:50 schreef Xanthe het volgende:
Maar we hebben zelf toch echt wel de indruk gekregen dat hij er wel degelijk een reden voor had maar dat dat langs ons heen is gegaan of misschien niet eens verteld.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |