enne... wat doe ik hier al dagen/weken lang braaf?quote:Op donderdag 3 februari 2005 10:44 schreef Beaker het volgende:
Bixvanaf nu moet jij je aan de meldplicht gaan houden
Die vliezen breken niet zomaar.quote:Op donderdag 3 februari 2005 09:30 schreef LadyS het volgende:
Ik heb vannacht gedroomd dat bix haar vliezen waren gebroken! Om 00.15 uur ongeveer
Maar toen ik wakker werd vanmorgen was ze nog niet bevallen![]()
bixsucces nog met het wachten
of niet natuurlijk
![]()
Ik kwam zelfs nog bij je langs om je te steunen tijdens je weeënquote:Op donderdag 3 februari 2005 11:22 schreef bixister het volgende:
evengoed leuk dat er van mij gedroomd wordt!![]()
![]()
![]()
Kyra had 3 krassen op haar koppie!quote:Op donderdag 3 februari 2005 11:18 schreef poemojn het volgende:
Die vliezen breken niet zomaar.
Gelukkig hebben verloskundigen wel van die prikkertjes.
dat 'bix had nergens last van' gedeelte bevalt (huhhuh) me in elke geval wel!quote:Op donderdag 3 februari 2005 11:40 schreef LadyS het volgende:
zie!! ik kan voorspellend dromen!!
Gerrie is on the way![]()
![]()
Luiwammes !!quote:
Ja, ik hoorde pas een verhaal over een kind dat op haar derde nog de littekens op haar billen had.. Ze had in stuitligging gelegen maar de verloskundige had dat niet door.quote:Op donderdag 3 februari 2005 11:38 schreef Brighteyes het volgende:
Kyra had 3 krassen op haar koppie!
De vliezen wilden ook niet echt...
ik sta vroeg genoeg op hoor TC, maar heb 's ochtends andere bezigheden.quote:Op donderdag 3 februari 2005 11:41 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Luiwammes !!![]()
![]()
![]()
Sta je een uurtje eerder op (meer mag ook) . . .![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |