echte naam: Rider Strongquote:Op woensdag 2 februari 2005 00:10 schreef Ang3l het volgende:
Wie was Shawn dan ook alweer?
Oooo die, ja weet wie je bedoelt denk ik. Niet de hoofdrolspeler mara de best friend, toch?quote:Op woensdag 2 februari 2005 00:13 schreef Cybart het volgende:
[..]
echte naam: Rider Strong
serie: Boy Meets World
owja.. daar kan ik me vaag wel iets van herinneren.. linda gray en carrie ann moss.quote:Op woensdag 2 februari 2005 00:12 schreef Ang3l het volgende:
o ja, models inc met dat lekkere wijf Kylie Travis
Heerlijk agressief takkewijf was dat... en... en dat vind ik nog steeds het geilste accent ter wereld (quote:Op woensdag 2 februari 2005 00:14 schreef creno het volgende:
ja zij !
ik zou er weer bijna hetero van worden
Spelling heeft ene keer gepoogd van mijn favoriete rollenspel een serie te maken. Vampire The Masquerade ---> serie heette Kindred The Embraced. Dat was me een drama zegquote:Op woensdag 2 februari 2005 00:12 schreef creno het volgende:
aaron spelling -addict(<-- is ie weer
)
quote:Op woensdag 2 februari 2005 00:14 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Oooo die, ja weet wie je bedoelt denk ik. Niet de hoofdrolspeler mara de best friend, toch?
Cabin fever is echt de slechtste film ooit. Heb alleen maar in een deuk gelezen, maar volgens was die toch echt bedoeld als komediequote:Op woensdag 2 februari 2005 00:17 schreef Cybart het volgende:
[..]
tijd (blijkbaar) om cabin fever te huren
[afbeelding]
Die heb ik in de kast staan... dacht dat 't een horror was. Tis meer komediequote:Op woensdag 2 februari 2005 00:17 schreef Cybart het volgende:
[..]
tijd (blijkbaar) om cabin fever te huren
[afbeelding]
*LOL* nah, dat zeg ikquote:Op woensdag 2 februari 2005 00:19 schreef Ryan_R het volgende:
[..]
Cabin fever is echt de slechtste film ooit. Heb alleen maar in een deuk gelezen, maar volgens was die toch echt bedoeld als komedie![]()
Oeh oeh, nieuw album?quote:Op woensdag 2 februari 2005 00:18 schreef EllyFlorax het volgende:
tjeempie, nieuwe Fischerspooner-album 'Odyssey' is werkelijk fabeltastisch geil
Hoe'st met de heau'm'eau's?
het was ook bedoeld als opmerking over die opgedroogde tienerfiguur....)quote:Op woensdag 2 februari 2005 00:19 schreef Ryan_R het volgende:
[..]
Cabin fever is echt de slechtste film ooit. Heb alleen maar in een deuk gelezen, maar volgens was die toch echt bedoeld als komedie![]()
You GO BOY... Ang3lquote:Op woensdag 2 februari 2005 00:22 schreef Ang3l het volgende:
Maar goed, als ik moet wachten op een gevatte comeback van jerre dan zit ik hier morgenochtend nog. Tis hier geen slow-rel sweety, wake up!Ik ga naar bed!
Truste!
quote:Op woensdag 2 februari 2005 00:22 schreef Cybart het volgende:
[..]
het was ook bedoeld als opmerking over die opgedroogde tienerfiguur....)
@Ang3l, weet jij wanneer mean creek gaat draaien?
quote:Op woensdag 2 februari 2005 00:22 schreef Ang3l het volgende:
[..]nee... vrees dna ook alleen in de plaza of straight to video. IK WIL 'M ZIEN!
ik eet niet hoor hahaquote:Op woensdag 2 februari 2005 00:29 schreef creno het volgende:
eet smakelijk jerruh
Jij ook een goede nachtrustquote:Op woensdag 2 februari 2005 00:33 schreef creno het volgende:
mijn sigapeukje is op !
dusss![]()
truste allemaal
Ik was het nietquote:Op woensdag 2 februari 2005 00:29 schreef Jerruh het volgende:
bartbeest!!!!!!
ik ga zo ook slapen! ik probeer al iemand de hele tijd weg te duwen en ruud belde.... (grmbl)
x voor jou!
Mogguh!quote:Op woensdag 2 februari 2005 07:22 schreef Cazman het volgende:
Arise!!!!
in je slaap ?quote:Op woensdag 2 februari 2005 08:40 schreef Blubberzwijn het volgende:
holaik heb afschuwelijk geslapen
en mijn duim is gekneusd of gebroken, maar dat lijkt me sterk
haha nee zaterdag een iets te wild kussen/slipper/schoen/door-hond-afgelebberde tennisbalgevecht gehoudenquote:
Original Sin, no I don't think so, Original Sinsuality!quote:Op woensdag 2 februari 2005 10:14 schreef LuQas het volgende:
Er is een grote kans dat ik in een zeecontainer ga wonen binnenkort
Vandaag ga ik weer kindjes Latijn leren, heb er zo waar zin in
TerugVindPostquote:Op woensdag 2 februari 2005 11:45 schreef LuQas het volgende:
Ik weet niet wat tvp betekent...
Je vind die geur gewoon lekker zeker?quote:Op woensdag 2 februari 2005 12:12 schreef Blubberzwijn het volgende:
ik ben tipp-ex verslaafd :/ moet de hele tijd alles weg tippexen
Dat is een post zodat het topic in je My Active Topics (onderin je scherm) komt te staan, zodat je niet meer zo hoeft te zoekenquote:
Ja, daaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaag, sla maar een woordenboek open. (en nu niet beginnen met "wat is een woordenboek"quote:
Dus je beeldscherm zit ook onder de tipp-ex?quote:Op woensdag 2 februari 2005 12:12 schreef Blubberzwijn het volgende:
ik ben tipp-ex verslaafd :/ moet de hele tijd alles weg tippexen
Goh, weet je zeker dat je niet bij Amicon werkt? Je lijkt nu heeeeeel erg op een collega van mequote:
Dat is zoiets als " tori amos mp3-tjes sturen in 't kader van voor wat hoort wat en niet eerder ireland zingen"quote:
Jij kan ook over niemand anders praten he.quote:Op woensdag 2 februari 2005 12:28 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dat is zoiets als " tori amos mp3-tjes sturen in 't kader van voor wat hoort wat en niet eerder ireland zingen"
wat is andyvie?quote:Op woensdag 2 februari 2005 12:25 schreef creno het volgende:
ben weer werken (voor ik klappen krijg van andyvie)
Luqas is lief. En dan tori-gezwam is alleen totdat ik Luqas lief aangekeken heb. Die heeft nl de nr's van d'r nieuwste album (eind febr uit) die ik nog misquote:Op woensdag 2 februari 2005 12:32 schreef Ryan_R het volgende:
[..]
Jij kan ook over niemand anders praten he.Zeker een groot fan?
![]()
Ok dan. Weet ik dat ook weer.quote:Op woensdag 2 februari 2005 12:34 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Luqas is lief. En dan tori-gezwam is alleen totdat ik Luqas lief aangekeken heb. Die heeft nl de nr's van d'r nieuwste album (eind febr uit) die ik nog misIk hou van Luqas. Had ik al verteld dat Luqas knap is? Nee? O, nou, dat is ie hoor!
De liefste jongen op fok is dat
Tori Amos - The Beekeeper (CF, 21 feb) CD In aanvraag Jerruh Sony BMG Music Entertainmentquote:Op woensdag 2 februari 2005 12:34 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Luqas is lief. En dan tori-gezwam is alleen totdat ik Luqas lief aangekeken heb. Die heeft nl de nr's van d'r nieuwste album (eind febr uit) die ik nog misIk hou van Luqas. Had ik al verteld dat Luqas knap is? Nee? O, nou, dat is ie hoor!
De liefste jongen op fok is dat
Toch wel de speciale editie met bloemzaadjes he?quote:Op woensdag 2 februari 2005 12:53 schreef Jerruh het volgende:
[..]
Tori Amos - The Beekeeper (CF, 21 feb) CD In aanvraag Jerruh Sony BMG Music Entertainment!
ik ben benieuwd haha, ik heb m iig besteldquote:Op woensdag 2 februari 2005 13:10 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Toch wel de speciale editie met bloemzaadjes he?
quote:Op woensdag 2 februari 2005 15:03 schreef Jerruh het volgende:
ik zit onder de grafiet.
en vanochtend hebben we van edah-panties dakconstructies gemaakt!
Zo maar een vraagje hoor, maar waar denk jij dan aan bij het woordje dakconstuctiesquote:Op woensdag 2 februari 2005 15:12 schreef Waxxer het volgende:
Oh wacht, dakconstructiesDat doe je natuurlijk niet na het otbijt samen met eeehhh... met eeehhhh.... dees of geen.
![]()
OP platenbonnen staat toch nooit een datum. Anders heb ik een probleempje denkquote:Op woensdag 2 februari 2005 15:24 schreef Andyvie het volgende:
Handig! Ik dacht dat mijn waardebon van de Free Record Shop tot eind deze maand geldig was, bleek dat tot eind januari te zijn. Erg jammer weer
rare opmerkingenquote:Op woensdag 2 februari 2005 15:20 schreef Jerruh het volgende:
ehm?
ik zit in een projectgroepje op school, waar we aan dingen werken... en nu zijn we bezig met form-active constructions, ofwel, constructies die alleen trek op kunnen nemen en waarin de vorm bepaald wordt door de verovrming door de krachten
en nog steeds: wat maak je een hele tijd van die rare opmerkingen over mensen in combinatie met mij....
neuh, maar ik had zo'n digitale kortingsbonquote:Op woensdag 2 februari 2005 15:33 schreef Ryan_R het volgende:
[..]
OP platenbonnen staat toch nooit een datum. Anders heb ik een probleempje denk![]()
En toevallig ook een liedje gezongen over een pannenkoek in je onderboek?quote:Op woensdag 2 februari 2005 15:35 schreef Blubberzwijn het volgende:
[..]
rare opmerkingen
op wintersport hadden wij ook steeds rare opmerkingen.. iemand had et steeds over snikkelheeten ander meisje zong steeds: waar moet ie in? DAAR moet ie in!
en we hebben in de lift allemaal liedjes gezongen van telekids enzo![]()
welneeeequote:Op woensdag 2 februari 2005 15:32 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Zow.. ben je mckroket verslaafd ofzo??
4!!!quote:Op woensdag 2 februari 2005 15:39 schreef Blubberzwijn het volgende:
[..]
welneeeeeet er maar 4 ofzo als ik naar de mac ga
Werk zequote:Op woensdag 2 februari 2005 16:46 schreef Ryan_R het volgende:
Ik ga lekker werken. groeten
en een rare collega ookquote:Op woensdag 2 februari 2005 17:20 schreef LuQas het volgende:
Ik ben klaar met werken. Het was leuk. En vermoeiend. Kinderen zijn vermoeiend...
Wolluk is geen zak aanquote:Op woensdag 2 februari 2005 17:33 schreef Jerruh het volgende:
jow luqas en cazman.
zeg caz, k ben vrijdag gaan zuipen in wolluk! echt geweldig
!
pff ik weet de naam niet meer... het stekkerke ofzoiets?quote:Op woensdag 2 februari 2005 17:52 schreef Cazman het volgende:
[..]
Wolluk is geen zak aan. welke tent ben je geweest?
Nooit van gehoordquote:Op woensdag 2 februari 2005 18:09 schreef Jerruh het volgende:
[..]
pff ik weet de naam niet meer... het stekkerke ofzoiets?
ik ben wat gaan drinken met robbertquote:Op woensdag 2 februari 2005 18:41 schreef Cazman het volgende:
[..]
Nooit van gehoord. Wat deed je dan in Waalwijk. Mensen zoeken dan meestal breda of tilburg op
oh die heb ik al es vaker gehad heurquote:Op woensdag 2 februari 2005 19:01 schreef Camoth het volgende:
Jerruh, wat heb je een enge foto in je av-dinges![]()
is zij niet dat enorm geile meisje uit Kill Bill?quote:Op woensdag 2 februari 2005 19:09 schreef Jerruh het volgende:
[..]
oh die heb ik al es vaker gehad heur.
dat isgogo yubari
.
en hij is met reden geplaatst.
Ja die film ken ik, maar snap ik alleen nietquote:Op woensdag 2 februari 2005 19:09 schreef Jerruh het volgende:
[..]
oh die heb ik al es vaker gehad heur.
dat isgogo yubari
.
en hij is met reden geplaatst.
Jupquote:Op woensdag 2 februari 2005 19:12 schreef LuQas het volgende:
[..]
is zij niet dat enorm geile meisje uit Kill Bill?
Nee toch? Zij zit toch in die japanse film waarin ze een soort stil meisje is waar allemaal mensen om haar heen ineens doodgaan enzo? Nu ben ik in de warquote:Op woensdag 2 februari 2005 19:12 schreef LuQas het volgende:
[..]
is zij niet dat enorm geile meisje uit Kill Bill?
Ah de nieuwe. Ik ken 't nog steeds nietquote:Op woensdag 2 februari 2005 18:50 schreef Jerruh het volgende:
[..]
ik ben wat gaan drinken met robbert.
ik weet wel dat dat cafe recht tegenover een voormalig stoommachinefabriek zat
ownee
twas het spijkerke geloof ik.
was wel gezellig, het lach wel redelijk uit het centrumquote:Op woensdag 2 februari 2005 19:14 schreef Cazman het volgende:
[..]
Ah de nieuwe. Ik ken 't nog steeds niet. Zal wel iets zijn waar ik nooit kom
lach (de ~ (m.))quote:
Jah volgens mij ook. Kan niet herinneren dat ik het ooit heb gezien.quote:Op woensdag 2 februari 2005 19:15 schreef Jerruh het volgende:
[..]
was wel gezellig, het lach wel redelijk uit het centrum.
quote:Op woensdag 2 februari 2005 19:17 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
lach (de ~ (m.))
1 uiting van vrolijkheid waarbij de mondhoeken worden opgetrokken en dikwijls met voortbrenging van geluid
Ik ook aleen voor de fitness. Ik kom zelfs niet meer zo vaak in de winkels. Veels te gevaarlijkquote:Op woensdag 2 februari 2005 19:20 schreef Jerruh het volgende:
ik kom dan normaal ook nooit in wolluk.
hehe dit was de eerste echte keer da ik in wolluk wasquote:Op woensdag 2 februari 2005 19:22 schreef Cazman het volgende:
[..]
Ik ook aleen voor de fitness. Ik kom zelfs niet meer zo vaak in de winkels. Veels te gevaarlijk![]()
Troost je. ik ben ook nooit in Made geweestquote:Op woensdag 2 februari 2005 19:25 schreef Jerruh het volgende:
[..]
hehe dit was de eerste echte keer da ik in wolluk was.
Heeft de eerste zin iets met de 2e te maken?quote:Op woensdag 2 februari 2005 19:40 schreef Jerruh het volgende:
|SAJ, vriend!
maar goed dat ik geen bezoek krijg vanavond, ik heb last vn maagactiviteiten.
Vlarpos!quote:Op woensdag 2 februari 2005 19:43 schreef Vlarp het volgende:
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAARRRRGGGHHHH!!!!!!
*growl*
Nu ze allemaal de baard in hun keeltjes hebben is het best te pruimen jaquote:Op woensdag 2 februari 2005 19:46 schreef LuQas het volgende:
Eigenlijk, mensen homos, is Taylor Hanson de mooiste, de allermooiste jongen ter wereld
[afbeelding]
Check:
- lange blonde haren
- rode blosjes op wangen
- enorm mooi kontje
![]()
nee hoorquote:Op woensdag 2 februari 2005 19:43 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Heeft de eerste zin iets met de 2e te maken?
NEE!quote:Op woensdag 2 februari 2005 19:51 schreef Camoth het volgende:
Hij word vader binnenkort toch?
Niet alle dronken brabo's zijn famillie van CB.quote:Op woensdag 2 februari 2005 19:58 schreef Vlarp het volgende:
Ohw!! Ik had vandaag volgens mij familie van Cyb aan de telefoon op m'n werk
Ohw..quote:Op woensdag 2 februari 2005 20:00 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Niet alle dronken brabo's zijn famillie van CB.
Achternaam en woonplaats...quote:Op woensdag 2 februari 2005 20:04 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Nee, maar vertel, waarom dacht je dat?
Present.quote:Op woensdag 2 februari 2005 20:00 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Niet alle dronken brabo's zijn famillie van CB.
B.......N te V...... ?quote:Op woensdag 2 februari 2005 20:06 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Achternaam en woonplaats...![]()
Kon me iets herinneren van de naam van z'n website bij z'n provider
quote:Taylor Hanson is in juni 2002 getrouwd met Natalie en zij hebben op 3 oktober 2002 een zoontje gekregen. Ook steken de jongens hun liefde voor De Here Jezus niet onder stoelen of banken: Elke zondag zitten ze dan ook trouw in de kerk.
My god, openlijk bisexueel ook nogquote:
De achternaam wel ja, alleen de plaats klotp dan niet, dus zal dan toch een ander geweest zijnquote:Op woensdag 2 februari 2005 20:12 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Ook niet na mijn wijzigingen?
Dan kan het ook nog D....e zijn.quote:Op woensdag 2 februari 2005 20:14 schreef Vlarp het volgende:
[..]
De achternaam wel ja, alleen de plaats klotp dan niet, dus zal dan toch een ander geweest zijn
This calls for a celebration! *dans dans dans*quote:Op woensdag 2 februari 2005 20:14 schreef Kugari-Ken het volgende:
PSYLOCKE LEEFT!
Vandaag is het officieel!
Morgen heb ik haar in huis!
Jah, feestje at your place.quote:Op woensdag 2 februari 2005 20:18 schreef Ang3l het volgende:
[..]
This calls for a celebration! *dans dans dans*
Bring the wine and we'll have a feast worthy of Dionysus!quote:
Dat kan dan wel weer...quote:Op woensdag 2 februari 2005 20:17 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Dan kan het ook nog D....e zijn.
Nu je 't zegt...quote:Op woensdag 2 februari 2005 20:27 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Welnee, Cb is altijd afwezig.
Wat heb je daar voor moeten doen?quote:Op woensdag 2 februari 2005 20:37 schreef Vlarp het volgende:
Ik heb gisteren 538 PowerMix (Mixed by DJ Devious) gewonnen
Erg relaxt!
*stereo terug aanzet en harder*quote:Op woensdag 2 februari 2005 20:35 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
*janet afzet*
*stoelen en banken weer netjes zet*
RUST!
Barry Paff moeten pijpen, what elsequote:Op woensdag 2 februari 2005 20:39 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Wat heb je daar voor moeten doen?
Dank je.quote:Op woensdag 2 februari 2005 20:40 schreef Ang3l het volgende:
[..]
you are sexyyyy, baby you got it!!!![]()
Inderdaadquote:Op woensdag 2 februari 2005 20:39 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Je bent een keer vroeg opgestaan?
Dat was vroeger het vaste neukmaatje van een vriend van een vriend van me. Daarnaa nooit meer iets van gehoord/gezien/geroken.quote:Op woensdag 2 februari 2005 20:41 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Barry Paff moeten pijpen, what else
Ja je weet hoe't gaat he... vroeger trokken de jongens ook aan de staarten van de meisjes die ze stiekem leuk vondenquote:
2 lootjes vasthouden omdat ik in m'n 2e dienstjaar zit en dus 2 lootjes krijg. Was personeelsfeest, heb ook nog een fles wijn gewonnenquote:Op woensdag 2 februari 2005 20:39 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Wat heb je daar voor moeten doen?
Dat bedoelde ik ook!!!! ^&%*^*(&%$#%^^%$quote:Op woensdag 2 februari 2005 20:40 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Nee, die is afwezig, dat zie je toch?
Toch zou ik je laatste mening toch maar herzien. Ik ben namelijk echt een kreng.quote:Op woensdag 2 februari 2005 20:42 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja je weet hoe't gaat he... vroeger trokken de jongens ook aan de staarten van de meisjes die ze stiekem leuk vonden
Z'n vriend heeft me een keer gevraagd of ik eh... niet een keer bij ze langs wilde komenquote:Op woensdag 2 februari 2005 20:42 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Dat was vroeger het vaste neukmaatje van een vriend van een vriend van me. Daarnaa nooit meer iets van gehoord/gezien/geroken.
"Jeroen-ik-ben-gewoon-mezelf"
Het 2e jaar alweer? Mên wat vliegt de tijd.quote:Op woensdag 2 februari 2005 20:42 schreef Vlarp het volgende:
[..]
2 lootjes vasthouden omdat ik in m'n 2e dienstjaar zit en dus 2 lootjes krijg. Was personeelsfeest, heb ook nog een fles wijn gewonnen
De een noemt het kreng, de ander chronisch chagrijnigquote:Op woensdag 2 februari 2005 20:43 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Toch zou ik je laatste mening toch maar herzien. Ik ben namelijk echt een kreng.
Mei zit ik er anderhalf jaar...quote:Op woensdag 2 februari 2005 20:44 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Het 2e jaar alweer? Mên wat vliegt de tijd.
Ik zie ze er voor aan ja.quote:Op woensdag 2 februari 2005 20:43 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Z'n vriend heeft me een keer gevraagd of ik eh... niet een keer bij ze langs wilde komen
En dat wil je, want...?quote:Op woensdag 2 februari 2005 20:45 schreef Vlarp het volgende:
Krijg ik wel een contract voor onbepaalde tijd
We waren naar de Now & Wow geweest, after party bij de ex van pup (toen nog niet mijn vriendje). Zij waren d'r ook .... Moet zeggen dat barry wel aardig is.. en dinges... shit hoe heette ie nu... blond haar ... gerko? Nee... damn! Hoe?! Haiko! Toch? ja volgens mij wel... nou die was eh ... directquote:Op woensdag 2 februari 2005 20:45 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Ik zie ze er voor aan ja.
Hoe noem jij het?quote:Op woensdag 2 februari 2005 20:45 schreef Ang3l het volgende:
[..]
De een noemt het kreng, de ander chronisch chagrijnig
Loopt daar inmiddels al iets neukbaars rond?quote:Op woensdag 2 februari 2005 20:45 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Mei zit ik er anderhalf jaar...![]()
Krijg ik wel een contract voor onbepaalde tijd
Haiko jaquote:Op woensdag 2 februari 2005 20:47 schreef Ang3l het volgende:
[..]
We waren naar de Now & Wow geweest, after party bij de ex van pup (toen nog niet mijn vriendje). Zij waren d'r ook .... Moet zeggen dat barry wel aardig is.. en dinges... shit hoe heette ie nu... blond haar ... gerko? Nee... damn! Hoe?! Haiko! Toch? ja volgens mij wel... nou die was eh ... direct
Ik hou het nog ff op de gulden middenweg.quote:
Omdat ik een nieuwe notebook moet hebben en persoonlijk advies moet hebben.quote:
Jah, wist dat het iets raars wasquote:
Heet jij "zwitserland" of zo?quote:Op woensdag 2 februari 2005 20:50 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik hou het nog ff op de gulden middenweg.
Ik heb iets minder heuvels.... en ik jodel niet.quote:Op woensdag 2 februari 2005 20:51 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Heet jij "zwitserland" of zo?
En je dacht dat ik het tegen jou had, want...?quote:Op woensdag 2 februari 2005 20:50 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Omdat ik een nieuwe notebook moet hebben en persoonlijk advies moet hebben.
Maar je bent wel verdacht neutraal.quote:Op woensdag 2 februari 2005 20:52 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik heb iets minder heuvels.... en ik jodel niet.
Als ik dan ook een zwitserse bankrekening mag hebben met toebehoren dan teken ik d'r voorquote:Op woensdag 2 februari 2005 20:55 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Maar je bent wel verdacht neutraal.
Je denkt dat ik daarop antwoord, want...?quote:Op woensdag 2 februari 2005 20:53 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
En je dacht dat ik het tegen jou had, want...?
daarom/daarop , potátoes/potàtoes...hoe dna ook, dat was 2xquote:Op woensdag 2 februari 2005 20:57 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Je denkt dat ik daarop antwoord, want...?
Denk je nou echt dat ik op een rethorische vraag ga antwoorden?quote:Op woensdag 2 februari 2005 20:57 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Je denkt dat ik daarop antwoord, want...?
Dat liep er altijd alquote:Op woensdag 2 februari 2005 20:49 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Loopt daar inmiddels al iets neukbaars rond?
True.quote:
Goed plan, straks lul je ons allemaal een depressie in.quote:Op woensdag 2 februari 2005 21:02 schreef Cybart het volgende:
wat een kutdag....
en daar laten we het maar even bij vandaag
Cybquote:Op woensdag 2 februari 2005 21:02 schreef Cybart het volgende:
wat een kutdag....
en daar laten we het maar even bij vandaag
Kun je er een paar uitlenen?quote:Op woensdag 2 februari 2005 21:03 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Dat liep er altijd al
Gemiddelde leeftijd (inclusief parttimers): 21, bijna alleen maar jongens
Ze zijn van mij!! MIJ!! !MIJ!!quote:Op woensdag 2 februari 2005 21:05 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Kun je er een paar uitlenen?
Ik heb nog wel een lekker barjongetje voor je.quote:
Kost'a?quote:Op woensdag 2 februari 2005 21:07 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Ik heb nog wel een lekker barjongetje voor je. :y)
mogelijk?quote:Op woensdag 2 februari 2005 21:08 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Kost'a?
Btw.. je mag de lelijke jongens wel hebben.. hebben we er teveel vanZijn maar een paar erg knappe, lieve, mogelijk homosexuele jongens
3 tijdelijke contracten is wettelijk ook het maximum.quote:Op woensdag 2 februari 2005 21:09 schreef Andyvie het volgende:
Een vast contract.....hoe fijn zou dat wel niet zijn. Gelukkig hebben ze op mijn werk als regel dat er geen vaste mensen meer worden aangenomen en dat tijdelijke krachten na 3 contracten eruit worden gegooid
Ze blijven thuis dit jaar.quote:Op woensdag 2 februari 2005 21:10 schreef Ryan_R het volgende:
Goeie avond allemaal.
Op het werk was weer geen zak te doen. Zou toch denken dat mensen drank inslaan voor de carnaval
Hmmz.. moeilijk kiezen tussen die 2quote:Op woensdag 2 februari 2005 21:09 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Ik ga nooit meer van biermerk switchen. De hele tapinstallatie van Grolsch moest eruit en die van Brand erin. Wat een bende geeft dat zeg. 2 dagen omzet mis gelopen.
Extreem naar mij staren (ik ben de enige van 140 mensen die openlijk homo is), loopjes, uitstraling, enz enz.. de standaard symptonenquote:Op woensdag 2 februari 2005 21:10 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
mogelijk?
Wat zijn de symptomen?
Ik heb nu m'n 3e tijdelijke contract, ze moeten me wel onbepaalde tijd geven hierna..quote:Op woensdag 2 februari 2005 21:09 schreef Andyvie het volgende:
Een vast contract.....hoe fijn zou dat wel niet zijn. Gelukkig hebben ze op mijn werk als regel dat er geen vaste mensen meer worden aangenomen en dat tijdelijke krachten na 3 contracten eruit worden gegooid
Brand is tegenwoordig gewoon van Heineken hoor.quote:Op woensdag 2 februari 2005 21:13 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Hmmz.. moeilijk kiezen tussen die 2
[..]
Ik zou ze niet herkennen, al zal ik over ze struikelen.quote:Extreem naar mij staren (ik ben de enige van 140 mensen die openlijk homo is), loopjes, uitstraling, enz enz.. de standaard symptonen
Dat denk jijquote:Op woensdag 2 februari 2005 21:12 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Ze blijven thuis dit jaar.
Bij mij is dat dus het laatste...nu mag ik na 3 maanden waarschijnlijk terugkomen voor 1,5 jaar...maar ook dan zit er geen vast contract inquote:Op woensdag 2 februari 2005 21:13 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ik heb nu m'n 3e tijdelijke contract, ze moeten me wel onbepaalde tijd geven hierna..
.. of me ontslaan
Als er één van boven de rivieren ben ik er niet mee opgegroeid en zie ik me ook niet genoodzaakt eraan mee te doen.quote:Op woensdag 2 februari 2005 21:14 schreef Ryan_R het volgende:
[..]
Dat denk jijZeker niet z'n liefhebber?
![]()
Mja, dus?quote:Op woensdag 2 februari 2005 21:14 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Brand is tegenwoordig gewoon van Heineken hoor.![]()
Moet je ook meer met homo's omgaanquote:Ik zou ze niet herkennen, al zal ik over ze struikelen.
Volgende week? Is toch net geweest?quote:Op woensdag 2 februari 2005 21:19 schreef Vlarp het volgende:
Btw.. wie gaan er naar de Orangerie volgende week?
Ach, ik bestel het gewoon ber fust en ze komen 't thuis brengenquote:Op woensdag 2 februari 2005 21:10 schreef Ryan_R het volgende:
Goeie avond allemaal.
Op het werk was weer geen zak te doen. Zou toch denken dat mensen drank inslaan voor de carnaval
2e vrijdag van de maand toch? Of ben ik nou gek?quote:Op woensdag 2 februari 2005 21:20 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Volgende week? Is toch net geweest?
Ben je vroeg bijquote:Op woensdag 2 februari 2005 21:21 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Ok ik ben eruit: the scientist zal het enige nummer zijn wat er gedraaid zal worden op m'n crematie.
Ik was van plan om te gaan, maar weet het nog niet zeker. Niet dat je daar iets aan hebt ,want je weet niet wie ik benquote:Op woensdag 2 februari 2005 21:21 schreef Vlarp het volgende:
[..]
2e vrijdag van de maand toch? Of ben ik nou gek?
Beetje lastig als je naar een optocht staat te kijken. Dan is schrobbelaar wel wat beterquote:Op woensdag 2 februari 2005 21:21 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ach, ik bestel het gewoon ber fust en ze komen 't thuis brengen
Als mark er is vind ik je welquote:Op woensdag 2 februari 2005 21:25 schreef Ryan_R het volgende:
[..]
Ik was van plan om te gaan, maar weet het nog niet zeker. Niet dat je daar iets aan hebt ,want je weet niet wie ik ben![]()
Alles met beleid, je moet dan dag en nacht meekunnen hequote:Op woensdag 2 februari 2005 21:29 schreef Ang3l het volgende:
Schrobbelaar? Mens wat ben ik daar ziek van geworden!
*denkt meteen terug een eerste vriendje en coming out* O zo zat
En al die tijdelijke krachten weten dat ook natuurlijk.quote:Op woensdag 2 februari 2005 21:09 schreef Andyvie het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |