echte naam: Rider Strongquote:Op woensdag 2 februari 2005 00:10 schreef Ang3l het volgende:
Wie was Shawn dan ook alweer?
Oooo die, ja weet wie je bedoelt denk ik. Niet de hoofdrolspeler mara de best friend, toch?quote:Op woensdag 2 februari 2005 00:13 schreef Cybart het volgende:
[..]
echte naam: Rider Strong
serie: Boy Meets World
owja.. daar kan ik me vaag wel iets van herinneren.. linda gray en carrie ann moss.quote:Op woensdag 2 februari 2005 00:12 schreef Ang3l het volgende:
o ja, models inc met dat lekkere wijf Kylie Travis
Heerlijk agressief takkewijf was dat... en... en dat vind ik nog steeds het geilste accent ter wereld (quote:Op woensdag 2 februari 2005 00:14 schreef creno het volgende:
ja zij !
ik zou er weer bijna hetero van worden
Spelling heeft ene keer gepoogd van mijn favoriete rollenspel een serie te maken. Vampire The Masquerade ---> serie heette Kindred The Embraced. Dat was me een drama zegquote:Op woensdag 2 februari 2005 00:12 schreef creno het volgende:
aaron spelling -addict(<-- is ie weer
)
quote:Op woensdag 2 februari 2005 00:14 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Oooo die, ja weet wie je bedoelt denk ik. Niet de hoofdrolspeler mara de best friend, toch?
Cabin fever is echt de slechtste film ooit. Heb alleen maar in een deuk gelezen, maar volgens was die toch echt bedoeld als komediequote:Op woensdag 2 februari 2005 00:17 schreef Cybart het volgende:
[..]
tijd (blijkbaar) om cabin fever te huren
[afbeelding]
Die heb ik in de kast staan... dacht dat 't een horror was. Tis meer komediequote:Op woensdag 2 februari 2005 00:17 schreef Cybart het volgende:
[..]
tijd (blijkbaar) om cabin fever te huren
[afbeelding]
*LOL* nah, dat zeg ikquote:Op woensdag 2 februari 2005 00:19 schreef Ryan_R het volgende:
[..]
Cabin fever is echt de slechtste film ooit. Heb alleen maar in een deuk gelezen, maar volgens was die toch echt bedoeld als komedie![]()
Oeh oeh, nieuw album?quote:Op woensdag 2 februari 2005 00:18 schreef EllyFlorax het volgende:
tjeempie, nieuwe Fischerspooner-album 'Odyssey' is werkelijk fabeltastisch geil
Hoe'st met de heau'm'eau's?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |