Heeft de eerste zin iets met de 2e te maken?quote:Op woensdag 2 februari 2005 19:40 schreef Jerruh het volgende:
|SAJ, vriend!
maar goed dat ik geen bezoek krijg vanavond, ik heb last vn maagactiviteiten.
Vlarpos!quote:Op woensdag 2 februari 2005 19:43 schreef Vlarp het volgende:
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAARRRRGGGHHHH!!!!!!
*growl*
Nu ze allemaal de baard in hun keeltjes hebben is het best te pruimen jaquote:Op woensdag 2 februari 2005 19:46 schreef LuQas het volgende:
Eigenlijk, mensen homos, is Taylor Hanson de mooiste, de allermooiste jongen ter wereld
[afbeelding]
Check:
- lange blonde haren
- rode blosjes op wangen
- enorm mooi kontje
![]()
nee hoorquote:Op woensdag 2 februari 2005 19:43 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Heeft de eerste zin iets met de 2e te maken?
NEE!quote:Op woensdag 2 februari 2005 19:51 schreef Camoth het volgende:
Hij word vader binnenkort toch?
Niet alle dronken brabo's zijn famillie van CB.quote:Op woensdag 2 februari 2005 19:58 schreef Vlarp het volgende:
Ohw!! Ik had vandaag volgens mij familie van Cyb aan de telefoon op m'n werk
Ohw..quote:Op woensdag 2 februari 2005 20:00 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Niet alle dronken brabo's zijn famillie van CB.
Achternaam en woonplaats...quote:Op woensdag 2 februari 2005 20:04 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Nee, maar vertel, waarom dacht je dat?
Present.quote:Op woensdag 2 februari 2005 20:00 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Niet alle dronken brabo's zijn famillie van CB.
B.......N te V...... ?quote:Op woensdag 2 februari 2005 20:06 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Achternaam en woonplaats...![]()
Kon me iets herinneren van de naam van z'n website bij z'n provider
quote:Taylor Hanson is in juni 2002 getrouwd met Natalie en zij hebben op 3 oktober 2002 een zoontje gekregen. Ook steken de jongens hun liefde voor De Here Jezus niet onder stoelen of banken: Elke zondag zitten ze dan ook trouw in de kerk.
My god, openlijk bisexueel ook nogquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |