En je dacht dat ik het tegen jou had, want...?quote:Op woensdag 2 februari 2005 20:50 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Omdat ik een nieuwe notebook moet hebben en persoonlijk advies moet hebben.
Maar je bent wel verdacht neutraal.quote:Op woensdag 2 februari 2005 20:52 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik heb iets minder heuvels.... en ik jodel niet.
Als ik dan ook een zwitserse bankrekening mag hebben met toebehoren dan teken ik d'r voorquote:Op woensdag 2 februari 2005 20:55 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Maar je bent wel verdacht neutraal.
Je denkt dat ik daarop antwoord, want...?quote:Op woensdag 2 februari 2005 20:53 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
En je dacht dat ik het tegen jou had, want...?
daarom/daarop , potátoes/potàtoes...hoe dna ook, dat was 2xquote:Op woensdag 2 februari 2005 20:57 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Je denkt dat ik daarop antwoord, want...?
Denk je nou echt dat ik op een rethorische vraag ga antwoorden?quote:Op woensdag 2 februari 2005 20:57 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Je denkt dat ik daarop antwoord, want...?
Dat liep er altijd alquote:Op woensdag 2 februari 2005 20:49 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Loopt daar inmiddels al iets neukbaars rond?
True.quote:
Goed plan, straks lul je ons allemaal een depressie in.quote:Op woensdag 2 februari 2005 21:02 schreef Cybart het volgende:
wat een kutdag....
en daar laten we het maar even bij vandaag
Cybquote:Op woensdag 2 februari 2005 21:02 schreef Cybart het volgende:
wat een kutdag....
en daar laten we het maar even bij vandaag
Kun je er een paar uitlenen?quote:Op woensdag 2 februari 2005 21:03 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Dat liep er altijd al
Gemiddelde leeftijd (inclusief parttimers): 21, bijna alleen maar jongens
Ze zijn van mij!! MIJ!! !MIJ!!quote:Op woensdag 2 februari 2005 21:05 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Kun je er een paar uitlenen?
Ik heb nog wel een lekker barjongetje voor je.quote:
Kost'a?quote:Op woensdag 2 februari 2005 21:07 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Ik heb nog wel een lekker barjongetje voor je. :y)
mogelijk?quote:Op woensdag 2 februari 2005 21:08 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Kost'a?
Btw.. je mag de lelijke jongens wel hebben.. hebben we er teveel vanZijn maar een paar erg knappe, lieve, mogelijk homosexuele jongens
3 tijdelijke contracten is wettelijk ook het maximum.quote:Op woensdag 2 februari 2005 21:09 schreef Andyvie het volgende:
Een vast contract.....hoe fijn zou dat wel niet zijn. Gelukkig hebben ze op mijn werk als regel dat er geen vaste mensen meer worden aangenomen en dat tijdelijke krachten na 3 contracten eruit worden gegooid
Ze blijven thuis dit jaar.quote:Op woensdag 2 februari 2005 21:10 schreef Ryan_R het volgende:
Goeie avond allemaal.
Op het werk was weer geen zak te doen. Zou toch denken dat mensen drank inslaan voor de carnaval
Hmmz.. moeilijk kiezen tussen die 2quote:Op woensdag 2 februari 2005 21:09 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Ik ga nooit meer van biermerk switchen. De hele tapinstallatie van Grolsch moest eruit en die van Brand erin. Wat een bende geeft dat zeg. 2 dagen omzet mis gelopen.
Extreem naar mij staren (ik ben de enige van 140 mensen die openlijk homo is), loopjes, uitstraling, enz enz.. de standaard symptonenquote:Op woensdag 2 februari 2005 21:10 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
mogelijk?
Wat zijn de symptomen?
Ik heb nu m'n 3e tijdelijke contract, ze moeten me wel onbepaalde tijd geven hierna..quote:Op woensdag 2 februari 2005 21:09 schreef Andyvie het volgende:
Een vast contract.....hoe fijn zou dat wel niet zijn. Gelukkig hebben ze op mijn werk als regel dat er geen vaste mensen meer worden aangenomen en dat tijdelijke krachten na 3 contracten eruit worden gegooid
Brand is tegenwoordig gewoon van Heineken hoor.quote:Op woensdag 2 februari 2005 21:13 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Hmmz.. moeilijk kiezen tussen die 2
[..]
Ik zou ze niet herkennen, al zal ik over ze struikelen.quote:Extreem naar mij staren (ik ben de enige van 140 mensen die openlijk homo is), loopjes, uitstraling, enz enz.. de standaard symptonen
Dat denk jijquote:Op woensdag 2 februari 2005 21:12 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Ze blijven thuis dit jaar.
Bij mij is dat dus het laatste...nu mag ik na 3 maanden waarschijnlijk terugkomen voor 1,5 jaar...maar ook dan zit er geen vast contract inquote:Op woensdag 2 februari 2005 21:13 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ik heb nu m'n 3e tijdelijke contract, ze moeten me wel onbepaalde tijd geven hierna..
.. of me ontslaan
Als er één van boven de rivieren ben ik er niet mee opgegroeid en zie ik me ook niet genoodzaakt eraan mee te doen.quote:Op woensdag 2 februari 2005 21:14 schreef Ryan_R het volgende:
[..]
Dat denk jijZeker niet z'n liefhebber?
![]()
Mja, dus?quote:Op woensdag 2 februari 2005 21:14 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Brand is tegenwoordig gewoon van Heineken hoor.![]()
Moet je ook meer met homo's omgaanquote:Ik zou ze niet herkennen, al zal ik over ze struikelen.
Volgende week? Is toch net geweest?quote:Op woensdag 2 februari 2005 21:19 schreef Vlarp het volgende:
Btw.. wie gaan er naar de Orangerie volgende week?
Ach, ik bestel het gewoon ber fust en ze komen 't thuis brengenquote:Op woensdag 2 februari 2005 21:10 schreef Ryan_R het volgende:
Goeie avond allemaal.
Op het werk was weer geen zak te doen. Zou toch denken dat mensen drank inslaan voor de carnaval
2e vrijdag van de maand toch? Of ben ik nou gek?quote:Op woensdag 2 februari 2005 21:20 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Volgende week? Is toch net geweest?
Ben je vroeg bijquote:Op woensdag 2 februari 2005 21:21 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Ok ik ben eruit: the scientist zal het enige nummer zijn wat er gedraaid zal worden op m'n crematie.
Ik was van plan om te gaan, maar weet het nog niet zeker. Niet dat je daar iets aan hebt ,want je weet niet wie ik benquote:Op woensdag 2 februari 2005 21:21 schreef Vlarp het volgende:
[..]
2e vrijdag van de maand toch? Of ben ik nou gek?
Beetje lastig als je naar een optocht staat te kijken. Dan is schrobbelaar wel wat beterquote:Op woensdag 2 februari 2005 21:21 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ach, ik bestel het gewoon ber fust en ze komen 't thuis brengen
Als mark er is vind ik je welquote:Op woensdag 2 februari 2005 21:25 schreef Ryan_R het volgende:
[..]
Ik was van plan om te gaan, maar weet het nog niet zeker. Niet dat je daar iets aan hebt ,want je weet niet wie ik ben![]()
Alles met beleid, je moet dan dag en nacht meekunnen hequote:Op woensdag 2 februari 2005 21:29 schreef Ang3l het volgende:
Schrobbelaar? Mens wat ben ik daar ziek van geworden!
*denkt meteen terug een eerste vriendje en coming out* O zo zat
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |