donequote:Op donderdag 17 februari 2005 23:39 schreef TheFrankey het volgende:
[TK] JVC KD-G501 MP3 autoradio NIEUW!
mag op slot is verkocht
quote:Op donderdag 3 maart 2005 10:20 schreef Adelante het volgende:
was er nog niet maar 'n [CENTRAAL] Wat kan ik hier voor vragen? lijkt mij wel een leuk idee
Ik zeg toch ook niet dat je dat niet moet doen, maar ik vraag me af of het handig is om in twee verschillende topics een goede verkoopprijs voor je systeem te bepalen.quote:Op donderdag 3 maart 2005 11:17 schreef EdvandeBerg het volgende:
Veel beter om dit te in de V&A hoek te gooien! Hier kijkt er tenminste iemand naar!
Wist ik niet, maar prima tipquote:Op donderdag 3 maart 2005 11:27 schreef LeisureSuitLarry het volgende:
Zoals ik ook al in het topic zelf heb gesteld, vraag ik me af wat het nut is van het topic [CENTRAAL] Wat kan ik hier voor vragen?. Ik post nog effe mijn reacties:
Misschien een tip voor dit soort hardware vraagjes. Op GoT loopt al een hele tijd een topic waarin je de hardware kunt plaatsen en die ook wordt beoordeeld op de huidige prijs.
Op de rest ga ik later even in, want ik moet nu nodig naar het bos om door de sneeuw te wandelenquote:KNIP
nou neequote:Op donderdag 3 maart 2005 12:12 schreef Magneet het volgende:
ja maar ik heb het idee dat de meeste mensen wel weten wat ze vor gewone spullen moeten vragen en dat in dat topic alleen maar dig spullen gezet zullen worden.
Donequote:Op zondag 6 maart 2005 22:25 schreef vinniel83 het volgende:
[TK] Nintendo 8-bit en spelletjes
mag op slot
Allebei gedaan!quote:Op maandag 7 maart 2005 09:17 schreef LeisureSuitLarry het volgende:
[GEZ] Norton Ghost
mag ook op slot, is gekocht
Trouwens ElisaB, heb je nog een reactie op de discussie over het topic [CENTRAAL] Wat kan ik hier voor vragen??
Huh? Waar staat je reactie dan?quote:
Toen ik de links plaatste dacht ik zoiets ook al, maar ik was een beetje te lui om het te testen. Nu weet ik het in ieder geval zeker, en ik zal het nooooit meer doenquote:En dan nog even dit: ik zag dat je de linken tussen tags had geplaatst. Dat werkt (blijkt nu) niet bij links naar topics op FOK! Ik zat superdom te kijken, want kreeg telkens 404, terwijl het forum het gewoon deed. Je kunt gewoon het adres uit de adresbalk kopieren en in je post plakken (zonder tags). RDE does the rest. En dan doen de linkjes het gewoon wel. Weer wat geleerd (ik zelf ook vooral, want ik wist niet dat het met tags niet werkte).
Ik heb het niet ge-edit, maar ik neem aan dat je zelf weet wat er stond?quote:Op woensdag 9 maart 2005 11:11 schreef Aelalcallorgan het volgende:
Zeg waarom is mijn post in [TK] AMD ATHLON 2000 XP ge-edit?
[TK] AMD ATHLON 2000 XP <-- die dus voor t gemak
Ik vermoed - maar Nikky legt het wellicht anders uit, dus pin me er niet op vast - dat het probleem is dat je lijkt te refereren aan een problematisch verlopen deal. En dat hoort niet in een topic in V&A thuis. Dat moet je onderling per mail / MSN of telefoon oplossen.quote:Op woensdag 9 maart 2005 11:39 schreef Aelalcallorgan het volgende:
Juh, ik vroeg de persoon in kwestie even contact op te nemen met de vorige eigenaar met betrekking tot het verkochte product. het was een neutrale post, met de mededeling dat contact over email handig was.
Ik heb naderhand de faq erop nagelezen en zie het probleem niet eigenlijk.
Misschien ergens overheen gelezen, maar een uitleg zou handig zijn.
Die verkoop is niet via FOK! gegaan als ik het goed begrijp. Is dan ook totaal niet relevant dat dat soort dingen in een FOK! topic worden gemeld.quote:Op woensdag 9 maart 2005 17:21 schreef Aelalcallorgan het volgende:
Niet problematisch, gewoon iets wat nu kan worden afgerond. Maar no matter verder, t zal idd verder wel via mail afgehandeld worden.
Of jij daar kennis van hebt of niet doet geenszins ter zake, het was een neutrale post.quote:Op donderdag 10 maart 2005 00:58 schreef nikky het volgende:
[..]
Die verkoop is niet via FOK! gegaan als ik het goed begrijp. Is dan ook totaal niet relevant dat dat soort dingen in een FOK! topic worden gemeld.
Ik weet dat je de persoon in kwestie persoonlijk kent. Maar dat zijn prive zaken en horen prive te worden opgelost. Via mail, ICQ, MSN, telefoon dus.
Het was geen neutrale post. Het ging over iets wat zij met de vorige eigenaar had. Die eigenaar ben jij niet. Dus heb je er totaal geen reden toe om er iets over te zeggen. Neem aan dat de eigenaar zelf een mondje heeft om het te regelen. Daar ben jij niet voor nodig.quote:Op donderdag 10 maart 2005 01:06 schreef Aelalcallorgan het volgende:
[..]
Of jij daar kennis van hebt of niet doet geenszins ter zake, het was een neutrale post.
Geen rompslomp, geen poespas, ik verwachte er ook op fok geen verdere reactie op. Dat leek me vrij duidelijk gezien mijn slotzin.
Of de vorige verkoop nu wel of niet op fok plaatsvond, het feit dat hij nu doorverkocht is, geeft ruimte voor het afsluiten van de andere 'afspraak'. Mij lijkt me desbetreffende post dus wel degelijk op zijn plaats. Zeker aangezien ik niet van plan ben oude logs en lists door te gaan lopen spitten om betreffende user te herinneren aan haar eigen 'afspraken'.
Maar goed. Bladibla. Ik zal me verder onthouden van nutteloos commentaar. Dank voor het reageren op mijn vraag.
Als ik door die vorige eigenaar bevoegd ben, zou het in principe niet moeten uitmaken wie ik ben.quote:Op donderdag 10 maart 2005 01:16 schreef nikky het volgende:
[..]
Het was geen neutrale post. Het ging over iets wat zij met de vorige eigenaar had. Die eigenaar ben jij niet. Dus heb je er totaal geen reden toe om er iets over te zeggen. Neem aan dat de eigenaar zelf een mondje heeft om het te regelen. Daar ben jij niet voor nodig.
Het stukje was prive gericht en hoort prive te worden afgehandeld. Geldt ook voor de vorige eigenaar. Deze verkoop wordt op FOK! geplaatst. Wat er aan vooraf ging doet niet terzake. Daarvoor is mail, telefoon, etc etc.
Of jij daar kennis van hebt of niet doet geenszins ter zake Het interesseert me inderdaad werkelijk niet wat eraan vooraf ging en wat voor afspraken er zijn gemaakt buiten FOK! om.
Als wij zeggen als FOK! "geen prive info toestanden op het forum". Wie trekt er dan aan het langste eind denk je? En dan kun je nog zo "bevoegd" zijn.quote:Op donderdag 10 maart 2005 01:25 schreef Aelalcallorgan het volgende:
[..]
Als ik door die vorige eigenaar bevoegd ben, zou het in principe niet moeten uitmaken wie ik ben.
Maar verder mijn excuus, fok-on en goedennacht.
All donequote:Op dinsdag 15 maart 2005 08:31 schreef YebCar het volgende:
[TK] abit NV7-133R, nForce 415 (Sound, Lan)
[GEZ] ATX case plaat (zie pic)
[TK] 90% complete pc
[TK] Combokaart Geforce2MX+ TVtuner
kan allemaai dicht
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |