Jaja, workloos zijn is niet prettig, vandaar dat ik de lang uitgestelde verstofte verkoop alsnog uitvoer:
Games, PC-CD-Rom:Master of Orion 3 ¤10,-
Frank Herbert's Dune ¤7,50
Star Trek: Deep Space Nine - Dominion Wars ¤7,50
Starmageddon - Project: Earth ¤7,50
Battlefield 1942: The Road to Rome (Expansion pack, werkt alleen icm Battlefield 1942.) ¤10,-
The Lord of the Rings: The Return of the King ¤15,-
Allemaal origineel in dvd-hoes met handleiding.
DVD-filmsWansmaak galore Dvd-voordeelbak! Voor 3 eur
ies per dvd!
Dungeons and Dragons (volgens de hoes incl. demo cd-rom van Baldur's Gate II, maar het zat er niet in)
Poeh, wat zal ik zeggen... Het is uitgebracht ten tijde dat men nog volop met de opname van LOTR in Nieuw zeeland bezig was. Ik denk dat velen er wel naar uit hadden gekeken, eindelijk een film over hun spel die ze in de weekenden tot in de vroege uurtjes hebben gespeeld. Dit droeg
de naam op het gebied van fantasyspellen, dus moest het wel goed zijn.
Wel... LOTR overklast dit 1000x over-, over- en overheen. Wat overblijft is een zwaar irritante film die je, wellicht als je stoned bent nog een beetje kan waarderen.
Baise MoiEen misdaadfilm met ECHTE neukscenes! Whoei! Je neemt twee Franse pr0nsterren, maakt er á là Tarantino-maar-dan-slechter een slachtfilm van en je hebt één van de controversieelste films die uitgebracht is. Of toch niet? Toen het uitgebracht werd er geshockt gereageerd in de Franse cinema, misschien shockt ie jou ook of wil je het in je verzameling!
Frivolous LolaRare zogenaamde erotische film in de Tiroler '90 RTL stijl, belooft veel, krijgt weinig te zien. Dit lag in de voordeelbakken en ik dacht, 'interessante' film voor weinig! Nou, interessant genoeg om het weer weg te doen.
![]()
Ik heb het maar 1x gezien, maar volgens mij was het ook nog eens in het Engels nagesynchroniseerd.
Imposter"Van de makers van Total Recall"Gary Sinise en Madeleine Stowe spelen er in OMG wat is het slecht. Er zijn uniforms van o.a. Starship Troopers gebruikt, dus dat is al een misser. Tja, verder is het verhaal is flinterdun zoals alle Sci-Fi films, Gary Sinise probeert echt goed te spelen in deze film, maar dat ten spijt blijft het BAGGER!!! Oordeel zelf.
Anime Action Figures & CollectiblesEen paar overbodige (dubbele) figuurtjes van Evangelion:
1x Neon Genesis Evangelion Micro Action Figure Series 01: 05 Ayanami Rei Normal Type![]()
![]()
Een mond vol, maar het betekent een mini-standbeeld van Rei Ayanami. Mint in Card zoals de verkopers zeggen, maar de sticker onderaan het plastic van de verpakking is een beetje los. +/- 10 cm hoog. ¤4,-
1x Neon Genesis Evangelion Heroines Gashapon Capsule Figure Set 1![]()
![]()
Gekocht via eBay en werd naar me toe verstuurd zonder doosjes, maar los verpackt in een plastic, uh, bundel. Geen zorgen, ik had er twee gekocht en de ene die ik heb opengemaakt is compleet zonder schade. Je moet deze poppetjes nog wel in elkaar zetten, maar de 'onderdelen' spreken voor zich. 6 figuurtjes, max. hoogte +/- 10 cm. ¤15,-
Alle foto's zijn geleend, maar de artikelen zijn hetzelfde.
Wilde nog een paar andere spullen te koop zetten, maar ik wil ze toch echt niet kwijt.
BoekenOm ze niet langer onder het stof te laten verdwijnen doe ik ook wat boeken weg.
Faerie Tale - Raymond E. Feist (1988, Horror/Fantasy, Engelstalig, paperback, Bantam edition: 1989)Zie
http://forum.fok.nl/showtopic.php/299360 voor wat informatie. Boek is slechts 1/4 gelezen omdat ik Feist's Midkemia verhalen leuker vind dat dit rare uitstapje van de schrijver. De voorkant van de cover is wat naar buiten gekruld door het lang vasthouden, de bladzijden zijn door de jaren vergeeld en er is wat slijtage aan de randen en hoeken van het boek wat nog hartstikke meevalt.
Voor 2 euro is het van jou.
The Forever War - Joe Haldeman (1974, SciFi, Engelstalig, paperback, Avon print: 1991)Schijnt een klassieker te zijn, ik heb alleen de eerste hoofdstukken gelezen. Voorkant is nog mooi, achterkant bleek na aankoop een kreuklijn te bevatten aan de onderkant en een kleine slijtpunt aan de bovenhoek. Bladzijden zijn nauwelijks vergeeld.
Ook hier vraag ik 2 euro.
The Chantry Guild - Gordon R. Dickson (1988, SciFi, Engelstalig, paperback, Tor Books: 1988)De schrijfstijl kon me niet boeien, dus doe ik em weg. De randen van het boek zijn wat versleten, maar is er niet zo heel erg aan toe. Ook hier maar 1/4 gelezen en wat vergeeld.
Wederom 2 euro.
De Sneeuwvalk - Stuart Harrison (1999, roman, NL vertaling van "The Snow Falcon", gebonden hardcover, H&W)Ooit meegekregen als kado van ECI, nog helemaal ingepakt in plastic, dus nog in prima conditie voor zover ik het kan zien. Het jaartal heb ik met Google moeten opzoeken.
Ik vraag er 3 euro voor.
De Branding - Minette Walters (1988, misdaadroman, NL vertaling van "The Breaker", gebonden harcover, dB)Hetzelfde verhaal als de Sneeuwvalk, nog verpakt in plastic.
Hier 3 euro.
Prijzen zijn onderhandelbaar, vooral i.c.m. met meerdere artikelen. Precieze verzendkosten kan ik voor je berekenen, maar ook afhalen is mogelijk (liefst late middag). Ik woon in Uithoorn.
![]()
Bedankt voor uw aandacht.
![]()
-
Als je komt ophalen kan je betalen met cash, als je wilt telebetalen kan ik je mijn girorekening per mail geven en anders via Paypal.
[ Bericht 2% gewijzigd door Dr_Crouton op 17-08-2004 09:18:04 (Wijze van betaling toegevoegd :)) ]