Bull. Auschwitz is vanaf het begin een vernietigingskamp geweest. In eerste instantie door de gevangenen dood te werken, vanaf 1941/42 door systematische uitroeiing door middel van Einsatzgruppe-technieken en gaskamers.quote:Op maandag 31 januari 2005 07:32 schreef Fonkmeistah het volgende:
Ik wil bij deze toch even melden dat ik het werkelijk een schandelijke vertoning vind om notabene in een topic over auschwitz, een kamp wat primair opgericht was om politieke dissidenten op te sluiten danwel mensen met een andere mening uit de samenleving te verwijderen
Oooh, de slachtofferrol. Je wijze van "discussiëren" (en ik gebruik het woord in de meest losse betekenis denkbaar) leek gewoon nergens op. Je sleept overal Joden en Joodse samenzweringen bij (tot en met Michael Moore toe), je negeert duidelijke posts over bronnen, je gaat niet in op vragen naar je eigen bronnen en bovgendien ruk je de discussie totaal off-topic met je gebazel. In het topic word je nadrukkelijk uitgenodigd je eigen topic te openen. (Ik raad het je niet aan, want de oprechte C&H'ers maken verbaal totaal gehakt van je, maar je bent vrij om het te proberen).quote:, mijn replies verwijderd worden omdat mijn mening ( omtrend de hypocrisie van de herdenkers ) e fok authoriteiten niet bevalt.
Welke stelling? Dat de Joden zelf de schuld zijn van de Holocaust?quote:en dan ook nog door degene die het hardst roept "nooit meer auschwitz"
waarmee ironisch genoeg mijn stelling bewezen word.
Dat forum is er al. Het heet 'Stormfront'.quote:misschien zouden jullie een nieuw subforum naar auschwitz kunnen vernoemen waar mensen met ongewenste opinies heen verbannen kunnen worden ?
bull zeg je ? wat heeft de vraag of het wel of niet een vernietigingskamp was te maken met de stelling dat het primair bedoeld was voor politieke gevangenen ? kunnen die niet vernietigd worden dan ?quote:Op maandag 31 januari 2005 08:14 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Bull. Auschwitz is vanaf het begin een vernietigingskamp geweest.
om maar eens wat "officiele bronnen" te gebruiken..quote:Auschwitz was originally intended to serve as a concentration camp and a place of slow death for Polish political prisoners and other Poles.
http://www.deathcamps.org/occupation/auschwitz.html
A former army barracks located near the town of Oswiecim, or Auschwitz in German, the main camp received its first transport of 728 Poles in June 1940. These were political prisoners, usually affiliated with resistance movements. In most cases, they were Catholics, since the deportations of Jews had not yet begun.
http://www.writing.upenn.edu/~afilreis/Holocaust/auschwitz.html
Auschwitz I, the main camp, was the first camp established near Oswiecim. Construction began in May 1940 in a suburb of Oswiecim, in an artillery barracks formerly used by the Polish army. [..] The first prisoners were German criminal prisoners deported from the Sachsenhausen concentration camp in Germany and Polish political prisoners from Tarnow.
http://www.ushmm.org/wlc/article.php?lang=en&ModuleId=10005189
quote:Soviet investigators declared in May 1945 that 4 million people had died in Auschwitz, and the Polish Communist authorities stuck to this inflated figure until they lost power in 1989. Since then the number has heen revised to between 1.1 million and 1.5 million, which most historians now believe is accurate.
moore's boek spreekt voor zich.. Neocons lijkt me een duidelijke zaak. maar natuurlijk.. als een groep politici die voor 90% bestaat uit joden de meest bizarre leugens verspreid om een oorlog te starten valt dat natuurlijk niet onder samenzwering door joden .. hoe had ik zoiets kunnen denkenquote:Je sleept overal Joden en Joodse samenzweringen bij (tot en met Michael Moore toe),
zie boven .. bij deze dusquote:je negeert duidelijke posts over bronnen, je gaat niet in op vragen naar je eigen bronnen
lol dan moeten ze toch echt van goede huizen komen hoorquote:In het topic word je nadrukkelijk uitgenodigd je eigen topic te openen. (Ik raad het je niet aan, want de oprechte C&H'ers maken verbaal totaal gehakt van je, maar je bent vrij om het te proberen).
nee dat de kreet "nooit meer auschwitz " zo hypocriet als de nete is.quote:Welke stelling? Dat de Joden zelf de schuld zijn van de Holocaust?
Waarom is dat zo ?quote:Op dinsdag 1 februari 2005 07:00 schreef Fonkmeistah het volgende:
nee dat de kreet "nooit meer auschwitz " zo hypocriet als de nete is.
Donequote:Op zaterdag 5 februari 2005 13:36 schreef Scrutinizer het volgende:
Raad je plaatje voor kusjesvragende filatelisten zou eigenlijk nr 194 moeten hebben ipv de 193 die er nu staat
quote:Op zondag 6 februari 2005 01:15 schreef Scrutinizer het volgende:
Raad je Plaatje voor Mannen met Snorren # 196
Dit keer heb ik het verkloot en de nummering geheel en al vergeten. Zou iemand #196 kunnen toevoegen aan de TT?
Anti Semitisme, waarom?quote:Op zondag 6 februari 2005 23:41 schreef Scandum het volgende:
[..]
Voor de oplettende fokkers, dit is nou een typisch voorbeeld van een manipulerende jood![]()
Seconded.quote:Op zondag 6 februari 2005 23:45 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Anti Semitisme, waarom?
euhhhh ik heb de behoefte te gaan schelden en het waaromdat zal duidelijk worden als je de voorgaande postings van Golfer leest..
Vriendelijk verzoek aan de fokcrew iets te doen..
Ik wil voorstellen om het te laten staan. Het citaat zegt wat mij betreft alles over de vraagstelling in het topic.quote:Op maandag 7 februari 2005 07:55 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Seconded.
Noem het zo : Anti-semiet met fascistische neigingen ?quote:Op maandag 7 februari 2005 09:56 schreef pyl het volgende:
hoofd, dan de gedachtenkronkels van een ....tja, hoe zal ik het noemen....[/sub]
Dicht.quote:Op zaterdag 5 februari 2005 13:27 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Wat doet Circumcision with the mouth!!!! in C&H?
Anti Semitisme, waarom?quote:Op donderdag 10 februari 2005 18:23 schreef Scandum het volgende:
Negeer die jongen maar, hij is vooral goed in het iriteren van mensen met zijn brutale en arrogante houding. Volgens mij is hij een jood
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |