abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_24970539
Edit, maar mee opgehouden omdat hier alleen maar kankerlijers zitten.

[ Bericht 16% gewijzigd door VOLVOMEISTER op 07-02-2005 22:31:22 ]
Verwijderd door Admin.
  maandag 7 februari 2005 @ 13:58:05 #2
3936 ThE_ED
engu twiekur
pi_24970604
Schijtn dat de meeste nazi-gebouwen zo snel gebouwd zijn voor 'het rijk' dat ze niet de tijd habben om alles netjes te doen en er dus soms (vaak) geen sprake is van assieve delen maar gewoon steen met een marmerfineer iets, en serie geproduceerde ornamenten uit gips etc.
[KNE]-Mod
pi_24970704
quote:
Op maandag 7 februari 2005 13:58 schreef ThE_ED het volgende:
Schijtn dat de meeste nazi-gebouwen zo snel gebouwd zijn voor 'het rijk' dat ze niet de tijd habben om alles netjes te doen en er dus soms (vaak) geen sprake is van assieve delen maar gewoon steen met een marmerfineer iets, en serie geproduceerde ornamenten uit gips etc.
Hoi. Ja, leuk. Ik heb geen zin in stom geouwehoer als het om plaatjes gaat, maar gewoon genieten van al dat prachts (of leed dan) Hup, in dit topic willen wij plaatjes zien!
Verwijderd door Admin.
pi_24972819
quote:
Op maandag 7 februari 2005 13:54 schreef VOLVOMEISTER het volgende:
Hallo lieve jongetjes van me,
afbeelding]
Niet leuk, nee, maar wel mooi. Ik heb hem ergens ook ingelijst staan. Ik heb ergens opgezocht, ik denk dat-ie Sturmbahnfuhrer van Totenkopf ss divisie is gelet zijn uniform. Niet dat ik knowhow van uniformen heb, oid.
Het is geen Sturmbannführer (verkeerde epauletten) en ook "Totenkopf" haal ik er niet uit. Lijkt mij geen Waffen-SS'er. Is dat armschild niet van de RAD?
"Wenn wir stolz sein wollen auf Deutschland, müssen wir auch stolz sein auf Harro Schulze-Boysen."
pi_24973124
...

[ Bericht 99% gewijzigd door Harro_Schulze_Boysen op 07-02-2005 18:44:58 ]
"Wenn wir stolz sein wollen auf Deutschland, müssen wir auch stolz sein auf Harro Schulze-Boysen."
pi_24977719
Die eerste foto is genomen in Marseilles, niet in Parijs.
pi_24977789
"Oorlog is geen pretje" komt uit een naoorlogse speelfilm.
pi_24978189
Valt mij vies tegen van jullie, dat jullie en andere viewers geen mooie kiekjes posten.
Verwijderd door Admin.
pi_24978332
Ik weet uit ervaring en van andere fora dat Harro en ik plaatjes uit wo2 waarderen. Maar dit topic is nu kapot
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')