Niet hopen, maar beter lezen:quote:Op donderdag 23 december 2004 18:58 schreef Akkersloot het volgende:
En nu maar hopen op het antwoord van Olie A ofdat mijn posts in christendom topics ook onder "haatzaaien" vallen.
quote:Op donderdag 23 december 2004 13:29 schreef OllieA het volgende:
Ikzelf ben voornamelijk lui, dus van mij heb je verder niks te verwachten dan het uitspreken van mijn irritatie, wat ik hierbij gedaan heb.
![]()
En ik verzoek hem onvriendelijk om die 'mening' in POL of NWS te geven. Dus met de vrijheidvanmeningsuiting is er geen probleem. Fijne fora, toch?quote:Op donderdag 23 december 2004 14:20 schreef lucida het volgende:
[..]
Echt goed lezen blijft bij jou de zwakste schakel. Als ik schrijf dat Akkersloot zijn eigen mening geeft, dan is daarmee nog niet gezegd dat ik die mening ook onderstreep, het enige wat er mee gezegd wil zijn is dat hoezeer anderen ook hun best doen daarover heen te baggeren het (zijn) mening blijft...
Wil je niet zulke gemeenzame taal tegen me gebruiken? Ik word daar iebel van.quote:Groetjes Lucida,
![]()
Het is nu eenmaal niet aan iedereen gegeven hatelijk te zijn...quote:Op donderdag 23 december 2004 23:03 schreef OllieA het volgende:
Wil je niet zulke gemeenzame taal tegen me gebruiken? Ik word daar iebel van.
Anders wil ik het nog wel even bevestigen hoorquote:Op donderdag 23 december 2004 14:02 schreef Akkersloot het volgende:
[..]
Wie ben jij dan om te zeggen dat ik argumenten ontwijk.
Zowaar, je zegt eens iets verstandigs. Vandaar dat ik hier maar reageer op het volgende.quote:Zo'n onderwerp hoort juist in de feedback. Gezien het anders topics verziekt.
Je doet in die 'reactie' hetzelfde als je in het hele betreffende topic doet, namelijk niet ingaan op de argumenten. In plaats daarvan knal je r een kreet in. Dat is geen discussiëren. Je OP gaf aanleiding om te denken dat het een boeiend topic zou kunen worden. Helaas staan in de OP de enige argumenten die jij in het hele topic geeft. Daarna verval je in het schofferen van mensen die jou op je argumenten aanspreken. Ik zou het niet erg vinden als yvonne besloot zo'n klein ijzeren ding waar je een sleutel bij nodig hebt op het topic te hangen. Verbazen zou het me ook niet. Wel zonde dat het topic zijn potentie niet waar heeft kunnen, maar ach, shit happens.quote:[..]
Ik had weldegelijk gereageerd op de post van Parabola. Ik vond het ook geen sterk argument. AS: "Tsjonge, dat geen enkele moslim daar zelf opgekomen was".
Ja en het topic staat in POL en als jij nu een eerlijke vent bent vraag je nog een keer om een wijziging want er deugt weer niks van en dan heb ik het niet over je spelling van Marokkaanse.quote:Op dinsdag 11 januari 2005 14:20 schreef lucida het volgende:
Wil iemand van de Fokcrew mijn topic titel aanpassen - het moet zijn:
Marokkanse "lastpakjes" pesten homo weg...
Alvast bedankt,
Lucida
Is al aangepast skeet,quote:Op dinsdag 11 januari 2005 14:20 schreef lucida het volgende:
Wil iemand van de Fokcrew mijn topic titel aanpassen - het moet zijn:
Marokkanse "lastpakjes" pesten homo weg...
Alvast bedankt,
Lucida
Ga jij lekker op een zelfgemaakt PHPbb-forumpje baggeren aub.quote:Op donderdag 23 december 2004 12:17 schreef OllieA het volgende:
[..]
Hear, hear!
Ga in NWS of POL zitten baggeren, Akkersloot.![]()
Volgens mij hoort er een slotje op. Een echte aanzet tot discussie zie ik niet.quote:Op vrijdag 21 januari 2005 08:51 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Ik ben erg benieuwd waarom Sidekick Europa-De toekomsigste Islamstaat naar C&H schopte, maar volgens mij hoort het hier evenmin thuis.
Welnee. Wij, echte RJP-ers weten heus wel dat we het topic met alleen het nummer moeten hebben, hoorquote:Op woensdag 26 januari 2005 12:05 schreef Natalie het volgende:
Raad je plaatje # 185 Come on....
Misschien handig om in de titel 'voor Dummies' erbij te zetten. Nu is het namelijk er makkelijk te verwarren met de 'normale' Raad-je-plaatje' die tevens bovenaan de C&H index staat nu.
J'wel, maar hij dwingt de discussie teveel off-topicquote:Op zondag 30 januari 2005 10:17 schreef _The_General_ het volgende:
Je kunt hem zelf toch goed aan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |