Het een sluit het ander niet uit. Het is mij niet bekend dat Russen minder antisemitisch waren dan Duitsers, het mogelijk afwezig zijn van systematische vervolging van staatswege doet daar niets aan af.quote:Op maandag 14 februari 2005 04:51 schreef Geschichte het volgende:
Dat de Russen net zo antisemitisch waren als de Duitsers gaat wel erg ver. In het tsaristische Rusland (en later ook onder Stalin; zie deie de berucht antisemitsche processen tegen joodse artsen begin jaren vijftig) was er zeker sprake van antisemitisme. Maar van een systematische vervolging van staatswege is nooit sprake geweest.
[..]
Jij blaat ook altijd maar een dom end in de ruimte he. Typisch verwend fokjongetje uit een boerengehucht die nauwelijks meer heeft meegemaakt dan het gebrek aan liefde van een van zijn ouders. Wat schreeuw je die zgn koelbloedigheid toch bij elke gelegenheid van de daken?quote:Op zondag 23 januari 2005 04:32 schreef kastanova het volgende:
Gruweldaden... Ik zou geen gewetenswroeging krijgen als er miljoenen mensen door mijn bevel zouden sterven. Kwestie van de (mentale) knop omdraaien...
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |