aaaaaahhhhh, Audioslave, Velvet Revolver, Slayer.... vettttttquote:Op dinsdag 1 februari 2005 22:06 schreef ondeugend het volgende:
http://www.fields-of-rock.nl/
Voor de liefhebbers..... de line-up is bekend.
Volgens mij wel wat voor Didiot
Twee gaan er sowieso al.quote:Op dinsdag 1 februari 2005 22:14 schreef Didiot het volgende:
[..]
aaaaaahhhhh, Audioslave, Velvet Revolver, Slayer.... vetttttt
Misschien een ideetje: Fok!MC @ Fields of Rock![]()
quote:Op dinsdag 1 februari 2005 22:06 schreef ondeugend het volgende:
http://www.fields-of-rock.nl/
Voor de liefhebbers..... de line-up is bekend.
Volgens mij wel wat voor Didiot
quote:Op dinsdag 1 februari 2005 22:25 schreef Makster het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
En is die motorbeurs al dit weekend?
Field of rocksquote:
Geen idee nog.... ik denk dat dat er ook aan ligt of motoren wel veilig geparkeerd kunnen worden.quote:
Klik dan ook op het linkje KUTTO !quote:
Dat maakt het er echt niet beter opquote:Op dinsdag 1 februari 2005 22:47 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Klik dan ook op het linkje KUTTO !
![]()
quote:Op dinsdag 1 februari 2005 22:57 schreef Makster het volgende:
[..]
Dat maakt het er echt niet beter op![]()
![]()
Uhhmmzzzz.... Denk dat er toch bijna niks meer barbaars is dan Slayerquote:
quote:Op dinsdag 1 februari 2005 23:06 schreef Makster het volgende:
[..]
Uhhmmzzzz.... Denk dat er toch bijna niks meer barbaars is dan Slayer![]()
Ik versta die knakkers altijd zo moeilijk, alsof ze moeite hebben met poepen en dan tegelijk willen "zingen". Het klinkt dan een beetje als een blaatende aars ofzo![]()
Westland hehquote:
ik weet niet of ze in Nijmegen ook lessen (iig in arnhem tot ede wel) maar ik heb zeer goede ervaringen met Jack Dam, beide rbw (A en B) daar gehaaldquote:Op woensdag 2 februari 2005 00:58 schreef Wolve000 het volgende:
ik vroeg me af of er mensen toevallig ervaring hebben met bepaalde rijdscholen in Nijmegen.
iddquote:inzicht in wat mensen om me heen doen zit er redelijk in. Hoewel vanzelfsprekend nog niet vanuit motorrijdersstandpunt.
quote:Op dinsdag 1 februari 2005 19:13 schreef Mercy_symbol het volgende:
GoeieAvond morgen
Nou het toch over de MotorBeurs in Utrecht gaat, zijn er MC'ers van plan om donderdag te gaan ?
Mensen die dat zeggen zijn niet echt ingewijden.quote:Op dinsdag 1 februari 2005 23:06 schreef Makster het volgende:
Uhhmmzzzz.... Denk dat er toch bijna niks meer barbaars is dan Slayer![]()
quote:Op woensdag 2 februari 2005 00:29 schreef hicham het volgende:
(toch wel handig, zo een leeg industrieterrein in de buurt)
Geen ervaring met lessen in Nijmegen. Ik ben zelf nog maar net iets meer dan een week geslaagd voor mijn rijbewijsquote:Op woensdag 2 februari 2005 00:58 schreef Wolve000 het volgende:
Dag mensen. Ik weet niet of het zin heeft hier een apart topic voor te openen, en het kan ook vast hier wel.
Ik wil binnenkort beginnen met motorrijlessen, en ik vroeg me af of er mensen toevallig ervaring hebben met bepaalde rijdscholen in Nijmegen.
En misschien dat men hier ook nog wat tips heeft voor de beginner. Ik heb al wel een paar jaar autogereden ondertussen, de inzicht in wat mensen om me heen doen zit er redelijk in. Hoewel vanzelfsprekend nog niet vanuit motorrijdersstandpunt. Ik heb ook nooit brommergereden in m'n jeugd (op een paar keer illegaal op een padaje achteraf na). Dus vandaar.
Nope, ik denk het nietquote:
quote:Op dinsdag 1 februari 2005 19:13 schreef Mercy_symbol het volgende:
Nou het toch over de MotorBeurs in Utrecht gaat, zijn er MC'ers van plan om donderdag te gaan ?
Jeej wat ben je slank geworden sinds je die motor hebtquote:Op woensdag 2 februari 2005 10:37 schreef Patrick281 het volgende:
Zijn bijzonder goed gelukt.
[afbeelding]
[afbeelding]Ik wilde al foto's in een echte spiegel nemen, maar het was echt al te donker.
En verder gaf hij gewoon "vol" aan, dus dat ik geen opnamen meer kon maken.
De andere detail pics waar het nog niet te donker was zijn verdwenen maar nemen nog wel ruimte in bij het geheugen.![]()
![]()
Fietscomputertje is het makkelijkst en goedkoopst, enige uitdaging die daarin zit is het sensortje dusdanig op de velg monteren dat ie er niet na een paar km weer afligt.quote:Op dinsdag 1 februari 2005 20:39 schreef Patrick281 het volgende:Ik moet nog op onderzoek uit wat voor snelheidsmeter ik erop ga zetten.
Nu zit er dus helemaal geen dashbordje op. Veel SM rijders doen het met een fietscomputer.
Scooterspulletjes schijnen wel leuk te zijn met aardig wat functie's.
Iemand enig idee hoe dit werkt?
Ik heb vandaag bij de automaterialenzaak wel een toerentellertje gezien, maar die was alleen voor viertakten.![]()
Het kan ook eventueel alleen maar een fietscomputertje worden bij euroland.
Keerzijde is dan weer dat niet heel Belgie is volgestampt met flitspalen.quote:Op dinsdag 1 februari 2005 20:47 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Als je in Nederland gaat crossen op terreinen waar dat niet mag krijg je meestal alleen maar een waarschuwinkje, of ze gedogen het gewoon.
In Belgie komt de boswachter je van je machine afrijden, moet je het ding direct inleveren en krijg je hem na een rechtzaak pas weer terug, wat wel een jaar kan duren.Boetes liggen tussen de 600 en 1.500 euro. Nee Belgie is niet streng.
![]()
En ze lopen daar technologisch niet echt voor nee, maar niet alle Belgen zijn hetzelfde, zoals niet allen mannen hetzelfde zijn of alle vrouwen dat zijn.
Marokanen zijn een uitzondering, want de enige 2 Marokanen die ik ken lijken wel op elkaar.![]()
quote:Op woensdag 2 februari 2005 10:49 schreef One_Punch_Mickey het volgende:pics
die beemer kenden we al hoor
![]()
quote:Op woensdag 2 februari 2005 11:16 schreef hollander172 het volgende:
Wat ik wel weer grappig vind bijv. Vlaams blok werd verboden en daarop noemden ze het gewoon Vlaams belang en gingen op dezelfde voet verder, niemand die daar iets van zei.Heel Vlaanderen hangt vol met posters van VB.
(ben geen voorstander van VB maar de gang van zaken is natuurlijk lachwekkend)
Ander punt is dan weer dat de gemiddelde vlaming een racist van jewelste is. Als je langer dan 5 minuten met ze praat komt het "allochtonenprobleem" voorbij. Nou kan ik gek zijn of stront in mijn ogen hebben maar buiten Brussel en Antwerpen heb ik maar zeer zelden een allochtoon gezien. Ze zijn nog zeldzamer dan de huismus in Nederland.![]()
quote:Op woensdag 2 februari 2005 11:16 schreef Patrick281 het volgende:
Affijn Didiot komt misschien za/zondag langs.
De heeft een cam toch.![]()
Het grappige is inderdaad dat zodra er iets gebeurt in Belgie Vlaanderen ze direct naar ons kijken of en wat er hier gebeurt is en dat vaak klakkeloos in hun geval toepassen.quote:Op woensdag 2 februari 2005 11:47 schreef Patrick281 het volgende:
[..]Maar daar hebben ze al een progressieve moslimparty .. en raad eens ..
.. die man overweegde laatst om naar Nederland te verhuizen.![]()
Maar later bleek de medewerking ook hier toch niet zo soepel als verwacht.
[afbeelding]
quote:
quote:Op woensdag 2 februari 2005 12:43 schreef hollander172 het volgende:
Ik moet trouwens eens stoppen met het belgen te noemen, diegene die ik bedoel zijn vlamingen.Die walen moeten ons niet en wij hen niet dus dan zijn we snel klaar.
![]()
Ik vind het wel een leuk volkje alhoewel je wel een beetje op je taal en uitspraken moet letten.quote:Op woensdag 2 februari 2005 13:14 schreef Patrick281 het volgende:
![]()
![]()
![]()
Ik heb 10 keer per dag een Belg vlaming aan de telefoon, en dat is gewoon 10 keer teveel kan ik je zeggen.
99.9% van mijn collega's haat ze.
Dat gaat mij wat te ver..
Alles is spoed, en de kwaliteit nooit goed genoeg, op iedere slag leggen ze zout en nooit zullen zij eens inbinden als iets niet goed gelopen is. Altijd onze schuld.quote:Op woensdag 2 februari 2005 13:21 schreef hollander172 het volgende:
Ik vind het wel een leuk volkje alhoewel je wel een beetje op je taal en uitspraken moet letten.
Waarom hebben jij en je collega's zo'n moeite met ze eigenlijk?Ik vond het altijd wel fijn om zaken te doen met vlamingen. Alhoewel ze weleens wat mogen doen aan hun betalingsgedrag.
Ze hebben echt de mentaliteit van "komt het vandaag niet dan morgen wel".
![]()
En probeer maar eens een technisch verhaal aan te horen, of een simpele bestelling op te nemen telefonisch.quote:Op woensdag 2 februari 2005 13:21 schreef hollander172 het volgende:
Ik vind het wel een leuk volkje alhoewel je wel een beetje op je taal en uitspraken moet letten.
quote:Op woensdag 2 februari 2005 13:14 schreef Patrick281 het volgende:
Jij bent ook welkom hoor vanavond.
SHIT!quote:Op woensdag 2 februari 2005 11:34 schreef Patrick281 het volgende:Riet is helemaal niet zo zielig maar schatrijk.
Runt stiekem een bedrijfje.
Ik krijg net een bestelling op mijn bureau van Stephan Nederland B.V.![]()
Het heeft met de big tasty te maken. Food processing machinery.
Driveletter van Boot- en OS drive kan je niet wijzigen..... dat moest je van tevoren bedenken bij het installerenquote:Op woensdag 2 februari 2005 13:41 schreef Patrick281 het volgende:
Btw: nog een tip hoe je driveletters in XP kan veranderen?
quote:Op woensdag 2 februari 2005 14:00 schreef Rietvaerder het volgende:
Driveletter van Boot- en OS drive kan je niet wijzigen..... dat moest je van tevoren bedenken bij het installeren
quote:
quote:Op woensdag 2 februari 2005 13:58 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
SHIT!
Ik had nog zo gevraagd om mijn order NIET door ene Pepijn te laten behandelen....
Ben eigenlijk manager daar en daarom zit ik dus hele dag achter de PC en op Fok, ik heb eigenlijk een FJR1300 maar ik stuur mijn zoon (Rietvaerder denken jullie dus) telkens naar een meet op zijn eigen Bandit (die ik overigens ook betaald heb)
Drive letters zijn gemakkelijk te wijzigen hoor in XP,quote:Op woensdag 2 februari 2005 14:21 schreef Patrick281 het volgende:
Inderdaad, dat was mijn plan.En even die driveletters hernoemen.
Affijn zal de drives eerst weer even weggooien en dan progje runnen.
En dan bij de herstart maar weer verrast worden wat er gebeurt.
Die man waar je 10 jaar geleden nog gewoon bij in bed kroop op zondagochtend?quote:Op woensdag 2 februari 2005 15:22 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
En "mijn vader" is gewoon de buurman.
Google hit wel iets, administrator mogelijkheden in NT en Windows 2000.quote:Op woensdag 2 februari 2005 15:19 schreef Mercy_symbol het volgende:
Drive letters zijn gemakkelijk te wijzigen hoor in XP,
Diskmanager
en dan heb ik het niet over BOOT Partities,b
quote:Op woensdag 2 februari 2005 15:36 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Google hit wel iets, administrator mogelijkheden in NT en Windows 2000.
Bedoel je die????
quote:Op woensdag 2 februari 2005 18:48 schreef Didiot het volgende:
* Didiot gaat zo even motor wassen na bijna 2 maanden. Achterwiel wil bijna niet meer uitzichzelf draaienVermoed dat er een beetje modder hier en daar tussen zit
quote:Op woensdag 2 februari 2005 19:34 schreef Rietvaerder het volgende:
Pepijn, PCI geluidskaartje hebben?Kan handig zijn
Iemand met beide motoren:quote:[Op dinsdag 01 februari 2005 22:52 schreef Dano->kawa het volgende:[/url]
[...]
Ik zou zelf gaan voor de 520:
-beter doseerbaar gas
-motorrem
-pk's komen niet te bruut ineens op het asfalt
Maar de CR:
-bruut geluid!
-bruut vermogen!
-pk's denderen ineens op het asfalt
Lijkt me gewoon gaaf om mee te rijden
Als je geld hebt voor beide in SM uitvoering lijkt me helemaal top.
Ik heb stiekem altijd een CR500 willen hebben. Iedereen praat erover hoe bruut hij wel niet is en hoe oncontroleerbaar. Dat moet ik gewoon eens gereden hebben:)
Ik heb ze aantal keer zien rijden in SM uitvoering op wedstrijden en het heeft echt wel iets, zo'n zware tweetakt.
quote:Op dinsdag 01 februari 2005 23:04 schreef Timon het volgende:[/url]
De CR is leuk vanwege het vermogen en wheelies op hogere snelheden, echt een motor voor de lol.
De 520 is beter te beheersen waardoor ik hoger en langer op één wiel kan rijden, je kunt een viertakt makkelijker onder controle houden en dat heeft ook zijn voordelen.
Ik heb met de CR in Emmen gereden en vanwege het type circuit moest ik veel in de eerste en tweede versnelling rijden en dat is geen doen met een 500cc tweetakt.
De CR is knallen op straat en de 520 is mijn favoriet.
Tsja als je nooit nee (hebt) gezegd tegen die lui en het is een dochteronderneming dan heb je dat toch echt aan jezelf te danken.quote:Op woensdag 2 februari 2005 13:28 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Alles is spoed, en de kwaliteit nooit goed genoeg, op iedere slag leggen ze zout en nooit zullen zij eens inbinden als iets niet goed gelopen is. Altijd onze schuld.![]()
Iedere dag gaat er een wagen die kant op, en dan bellen ze precies tijdens het laden wat er allemaal nog wel niet meemoet. Soms nog dingen die gemaakt moeten worden.En dan achteraf gaan zeiken over pakbonnen e.d.
Met produktiewerk proberen ze ook altijd het onderste uit de kan te krijgen qua prijzen, bij calculatiemarge foutjes moeten wij altijd bloeden of extra produceren. Affijn lastig uit te leggen, zo kan ik nog wel even doorgaan. Normale discussie's kan je er niet mee voeren in ieder geval, het is alleen maar negatief. Bij de expeditie en in de fabriek wil iedereen wel even zijn woede koelen op die lui.
Maar ja het blijft een dochteronderneming.![]()
![]()
Tja mijn chef en de directeur praten altijd heel onderdanig tegen die lui.quote:Op woensdag 2 februari 2005 20:24 schreef hollander172 het volgende:
Tsja als je nooit nee (hebt) gezegd tegen die lui en het is een dochteronderneming dan heb je dat toch echt aan jezelf te danken.Ligt er niet eens aan dat het vlamingen zijn, was die onderneming gevestigd in Nederland was je tegen hetzelfde aangelopen, rivaliteit noemen ze dat.
![]()
quote:Dit gezeur wat jij noemt heb ik ook meegemaakt met duitsers, spanjaarden, italianen etc. Heb je weleens een duitser horen schreeuwen als je niet op tijd levert bijv.?Daar lusten de honden geen brood van.
quote:tis niet voor mij maar voor een maat van me die meerijdt. hij wil zn moto terug origineel zetten om zn vrouw te leren rijden want die kan er nu niet op.
ik rijd met een fazer bij the way en tis niet simpel om de bmw bij te houden ;-)
groetjes
Thijs
PS: schrik je altijd zo als je mail krijgt van een belg? ;-)
* medestander meldtquote:Op woensdag 2 februari 2005 20:46 schreef Makster het volgende:
Anders heb ik aardig veel zin om weer eens lekker te rijden met normaal lekker weer!
Tering, heb aardig de kriebels te pakkenIk pleit voor ZOMER, NU !
![]()
Had je deze motor al gezien? Is van de CR500 verkoper.quote:
Dammnnnn, ook niet onaardigquote:Op woensdag 2 februari 2005 20:51 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Had je deze motor al gezien? Is van de CR500 verkoper.
[afbeelding]
Hij heeft hem van Gerard van Velden gekocht.
Geflowde koppen, titanium drijfstangen enz, enz, enz.
Er zou 153 pk in moeten zitten volgens de vermogensbank vertelde hij.
Dat laatste vind ik wel wat veel voor een Duc.
Hoe kan ik dat nou regelen johquote:Op woensdag 2 februari 2005 20:54 schreef Rietvaerder het volgende:
Hee Mark... als je morgen niks te doen heb, kan jij eens een Jaaropgave regelen voor mij? Van 2004 dat ik voor Randstad gewerk heb... owja en ik mis nog een loonstrook van de week dat ik voor Strikt gewerkt heb in oktober
Lamaar... heb het al gevonden, mn pa zegt dat het ook op de laatste loonstrook staat...quote:Op woensdag 2 februari 2005 20:56 schreef Makster het volgende:
[..]
Hoe kan ik dat nou regelen joh![]()
Doet het hoofdkantoor natuurlijk sjaakie, en dat komt heus nog welBel anders gewoon ff met die chika's van Industrie, gaan het allemaal voor je regelen
Doe mij maar het voorjaar, als het nu gelijk zomer is is het weer zo snel voorbijquote:Op woensdag 2 februari 2005 20:46 schreef Makster het volgende:
Anders heb ik aardig veel zin om weer eens lekker te rijden met normaal lekker weer!
Tering, heb aardig de kriebels te pakkenIk pleit voor ZOMER, NU !
![]()
Ook dat is correct mijn dordtse broederquote:Op woensdag 2 februari 2005 20:58 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Lamaar... heb het al gevonden, mn pa zegt dat het ook op de laatste loonstrook staat...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |