quote:Op dinsdag 1 februari 2005 22:25 schreef Makster het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
En is die motorbeurs al dit weekend?
Field of rocksquote:
Geen idee nog.... ik denk dat dat er ook aan ligt of motoren wel veilig geparkeerd kunnen worden.quote:
Klik dan ook op het linkje KUTTO !quote:
Dat maakt het er echt niet beter opquote:Op dinsdag 1 februari 2005 22:47 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Klik dan ook op het linkje KUTTO !
![]()
quote:Op dinsdag 1 februari 2005 22:57 schreef Makster het volgende:
[..]
Dat maakt het er echt niet beter op![]()
![]()
Uhhmmzzzz.... Denk dat er toch bijna niks meer barbaars is dan Slayerquote:
quote:Op dinsdag 1 februari 2005 23:06 schreef Makster het volgende:
[..]
Uhhmmzzzz.... Denk dat er toch bijna niks meer barbaars is dan Slayer![]()
Ik versta die knakkers altijd zo moeilijk, alsof ze moeite hebben met poepen en dan tegelijk willen "zingen". Het klinkt dan een beetje als een blaatende aars ofzo![]()
Westland hehquote:
ik weet niet of ze in Nijmegen ook lessen (iig in arnhem tot ede wel) maar ik heb zeer goede ervaringen met Jack Dam, beide rbw (A en B) daar gehaaldquote:Op woensdag 2 februari 2005 00:58 schreef Wolve000 het volgende:
ik vroeg me af of er mensen toevallig ervaring hebben met bepaalde rijdscholen in Nijmegen.
iddquote:inzicht in wat mensen om me heen doen zit er redelijk in. Hoewel vanzelfsprekend nog niet vanuit motorrijdersstandpunt.
quote:Op dinsdag 1 februari 2005 19:13 schreef Mercy_symbol het volgende:
GoeieAvond morgen
Nou het toch over de MotorBeurs in Utrecht gaat, zijn er MC'ers van plan om donderdag te gaan ?
Mensen die dat zeggen zijn niet echt ingewijden.quote:Op dinsdag 1 februari 2005 23:06 schreef Makster het volgende:
Uhhmmzzzz.... Denk dat er toch bijna niks meer barbaars is dan Slayer![]()
quote:Op woensdag 2 februari 2005 00:29 schreef hicham het volgende:
(toch wel handig, zo een leeg industrieterrein in de buurt)
Geen ervaring met lessen in Nijmegen. Ik ben zelf nog maar net iets meer dan een week geslaagd voor mijn rijbewijsquote:Op woensdag 2 februari 2005 00:58 schreef Wolve000 het volgende:
Dag mensen. Ik weet niet of het zin heeft hier een apart topic voor te openen, en het kan ook vast hier wel.
Ik wil binnenkort beginnen met motorrijlessen, en ik vroeg me af of er mensen toevallig ervaring hebben met bepaalde rijdscholen in Nijmegen.
En misschien dat men hier ook nog wat tips heeft voor de beginner. Ik heb al wel een paar jaar autogereden ondertussen, de inzicht in wat mensen om me heen doen zit er redelijk in. Hoewel vanzelfsprekend nog niet vanuit motorrijdersstandpunt. Ik heb ook nooit brommergereden in m'n jeugd (op een paar keer illegaal op een padaje achteraf na). Dus vandaar.
Nope, ik denk het nietquote:
quote:Op dinsdag 1 februari 2005 19:13 schreef Mercy_symbol het volgende:
Nou het toch over de MotorBeurs in Utrecht gaat, zijn er MC'ers van plan om donderdag te gaan ?
Jeej wat ben je slank geworden sinds je die motor hebtquote:Op woensdag 2 februari 2005 10:37 schreef Patrick281 het volgende:
Zijn bijzonder goed gelukt.
[afbeelding]
[afbeelding]Ik wilde al foto's in een echte spiegel nemen, maar het was echt al te donker.
En verder gaf hij gewoon "vol" aan, dus dat ik geen opnamen meer kon maken.
De andere detail pics waar het nog niet te donker was zijn verdwenen maar nemen nog wel ruimte in bij het geheugen.![]()
![]()
Fietscomputertje is het makkelijkst en goedkoopst, enige uitdaging die daarin zit is het sensortje dusdanig op de velg monteren dat ie er niet na een paar km weer afligt.quote:Op dinsdag 1 februari 2005 20:39 schreef Patrick281 het volgende:Ik moet nog op onderzoek uit wat voor snelheidsmeter ik erop ga zetten.
Nu zit er dus helemaal geen dashbordje op. Veel SM rijders doen het met een fietscomputer.
Scooterspulletjes schijnen wel leuk te zijn met aardig wat functie's.
Iemand enig idee hoe dit werkt?
Ik heb vandaag bij de automaterialenzaak wel een toerentellertje gezien, maar die was alleen voor viertakten.![]()
Het kan ook eventueel alleen maar een fietscomputertje worden bij euroland.
Keerzijde is dan weer dat niet heel Belgie is volgestampt met flitspalen.quote:Op dinsdag 1 februari 2005 20:47 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Als je in Nederland gaat crossen op terreinen waar dat niet mag krijg je meestal alleen maar een waarschuwinkje, of ze gedogen het gewoon.
In Belgie komt de boswachter je van je machine afrijden, moet je het ding direct inleveren en krijg je hem na een rechtzaak pas weer terug, wat wel een jaar kan duren.Boetes liggen tussen de 600 en 1.500 euro. Nee Belgie is niet streng.
![]()
En ze lopen daar technologisch niet echt voor nee, maar niet alle Belgen zijn hetzelfde, zoals niet allen mannen hetzelfde zijn of alle vrouwen dat zijn.
Marokanen zijn een uitzondering, want de enige 2 Marokanen die ik ken lijken wel op elkaar.![]()
quote:Op woensdag 2 februari 2005 10:49 schreef One_Punch_Mickey het volgende:pics
die beemer kenden we al hoor
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |