abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 1 februari 2005 @ 22:41:38 #211
53708 ondeugend
Lost in Sound
pi_24872368
quote:
Op dinsdag 1 februari 2005 22:25 schreef Makster het volgende:

[..]

En is die motorbeurs al dit weekend?
And everything under the sun is in tune
But the sun is eclipsed by the moon.
And Prince is still here!
  dinsdag 1 februari 2005 @ 22:43:06 #212
17596 Makster
Tell them Brother Beavis !!!
pi_24872403
quote:
Op dinsdag 1 februari 2005 22:41 schreef ondeugend het volgende:

[..]

Field of rocks
Lake Titikaka, where people are bred without a bunghole....
Whats a bunghole? You're a bunghole! Bunghole!
  dinsdag 1 februari 2005 @ 22:44:34 #213
53708 ondeugend
Lost in Sound
pi_24872431
quote:
Op dinsdag 1 februari 2005 22:29 schreef Didiot het volgende:

[..]

Op de motor of nie?
Geen idee nog.... ik denk dat dat er ook aan ligt of motoren wel veilig geparkeerd kunnen worden.

Wij in Assen kennen "free safe motorparking" maar ik weet niet hoe dat in Nijmegen geregeld is. Maar dat zal vast wel uit te zoeken zijn.
  dinsdag 1 februari 2005 @ 22:46:51 #214
35786 Rietvaerder
'Ringvaerder'
pi_24872484
quote:
Op dinsdag 1 februari 2005 22:43 schreef Makster het volgende:

[..]

Field of rocks
Idd Rare jongens die Drenthenaren en Westlanders
  dinsdag 1 februari 2005 @ 22:47:15 #215
53708 ondeugend
Lost in Sound
pi_24872496
quote:
Op dinsdag 1 februari 2005 22:43 schreef Makster het volgende:

[..]

Field of rocks
Klik dan ook op het linkje KUTTO !

dinsdag 1 februari 2005 @ 22:57:39 #216
17596 Makster
pi_24872712
quote:
Op dinsdag 1 februari 2005 22:47 schreef ondeugend het volgende:

[..]

Klik dan ook op het linkje KUTTO !

Dat maakt het er echt niet beter op
  dinsdag 1 februari 2005 @ 23:01:07 #217
53708 ondeugend
Lost in Sound
pi_24872786
quote:
Op dinsdag 1 februari 2005 22:57 schreef Makster het volgende:

[..]

Dat maakt het er echt niet beter op
pi_24872848
Stelletje cultuurbarbaren hier
  dinsdag 1 februari 2005 @ 23:06:36 #219
17596 Makster
pi_24872896
quote:
Op dinsdag 1 februari 2005 23:04 schreef Didiot het volgende:
Stelletje cultuurbarbaren hier
Uhhmmzzzz.... Denk dat er toch bijna niks meer barbaars is dan Slayer

Ik versta die knakkers altijd zo moeilijk, alsof ze moeite hebben met poepen en dan tegelijk willen "zingen". Het klinkt dan een beetje als een blaatende aars ofzo
pi_24872914
Kwil die motor snel Kut 25kW
pi_24873148
quote:
Op dinsdag 1 februari 2005 23:06 schreef Makster het volgende:

[..]

Ik versta die knakkers altijd zo moeilijk, alsof ze moeite hebben met poepen en dan tegelijk willen "zingen". Het klinkt dan een beetje als een blaatende aars ofzo

Ik kan ze prima verstaan...
  dinsdag 1 februari 2005 @ 23:39:11 #222
17596 Makster
pi_24873743
quote:
Op dinsdag 1 februari 2005 23:17 schreef Didiot het volgende:

[..]

Ik kan ze prima verstaan...
Westland heh
pi_24874640
quote:
Op dinsdag 1 februari 2005 23:39 schreef Makster het volgende:

[..]

Westland heh
pi_24875024
Vandaag heb ik van 19:00 tot 21:30 ofzo nog even lekker zitten rijden Wel bijna een konijntje overgereden maar dat ging nog goed gelukkig Maar wat is het toch lekker om op de lege weg, ook al is het wegdek koud en nat, even rustig te touren. Niemand die je lastig valt (toch wel handig, zo een leeg industrieterrein in de buurt )
  woensdag 2 februari 2005 @ 00:58:16 #225
22930 Wolve000
Het loopt wel los
pi_24875576
Dag mensen. Ik weet niet of het zin heeft hier een apart topic voor te openen, en het kan ook vast hier wel.

Ik wil binnenkort beginnen met motorrijlessen, en ik vroeg me af of er mensen toevallig ervaring hebben met bepaalde rijdscholen in Nijmegen.

En misschien dat men hier ook nog wat tips heeft voor de beginner. Ik heb al wel een paar jaar autogereden ondertussen, de inzicht in wat mensen om me heen doen zit er redelijk in. Hoewel vanzelfsprekend nog niet vanuit motorrijdersstandpunt. Ik heb ook nooit brommergereden in m'n jeugd (op een paar keer illegaal op een padaje achteraf na). Dus vandaar.
NT650V - XJR1300 - R1100GS - GTR1000 - XL600R - ZZR600
pi_24877796
quote:
Op woensdag 2 februari 2005 00:58 schreef Wolve000 het volgende:
ik vroeg me af of er mensen toevallig ervaring hebben met bepaalde rijdscholen in Nijmegen.
ik weet niet of ze in Nijmegen ook lessen (iig in arnhem tot ede wel) maar ik heb zeer goede ervaringen met Jack Dam, beide rbw (A en B) daar gehaald
quote:
inzicht in wat mensen om me heen doen zit er redelijk in. Hoewel vanzelfsprekend nog niet vanuit motorrijdersstandpunt.
idd er gaat een wereld voor je open

morgen btw
  woensdag 2 februari 2005 @ 08:48:06 #227
66676 Mercy_symbol
Bwoaperszkilometerduivel
pi_24877923
quote:
Op dinsdag 1 februari 2005 19:13 schreef Mercy_symbol het volgende:
GoeieAvond morgen

Nou het toch over de MotorBeurs in Utrecht gaat, zijn er MC'ers van plan om donderdag te gaan ?
ride like a devil...... feel like a god !
Let's race
Buienradar
  woensdag 2 februari 2005 @ 09:27:22 #228
56000 Patrick281
Oldskool fokker!
pi_24878309
Hoofdpijn -had ik gisteren al van dat beetje 2 takt walm wat nog uit de uitlaat kwam uit de motor beneden in de woonkamer.
Ik ben niet eens met de motor vandaag, maar het blijkt dat mijn kleren ernaar ruiken.

Hardcore.
quote:
Op dinsdag 1 februari 2005 23:06 schreef Makster het volgende:
Mensen die dat zeggen zijn niet echt ingewijden.

Slayer is toevallig een bekende metal band die wat extremer is dan Metallica.
Onder echte die hard trash fans is Slayer maar een softe band hoor.
Zeker ook nog nooit van Napalm Death enzo gehoord.
(ik ken geen voorbeelden van de laatste 5 jaar, Didiot vast wel )

Toen ik midden in mijn jeugd zat 8 jaar geleden was ik bij het Dutch metal festival in Nighttown Rotterdam.
Op het hoofdpodium speelden bands ongeveer de metal van Slayer, beneden in de kelder de wat minder populaire bands waar je in de zang alleen maar gegrom kon herkennen.
Bij 1 van die optredens was er trouwens een heel lekker ding met lang blond haar in strakke leren ligerie die dus een strottehoofd had van een hyena.
Ze was leuk om te zien, maar na 5 minuten ben ik toch vertrokken ondanks het uitzicht.

Momenteel heb ik een Slayer cd uit 1998 in de auto, nog niet helemaal afgedraaid dus ik ken hem nog niet.
Jammer dat er nog weinig verschil in zit met de jaren 80 platen die ik wel ken en toen heel goed vond.
Ik heb ze na South of heaven begin 90 (?) niet meer geluisterd, maar ja je moet toch gebruik maken van je Chello brederband.

Mercyful Fate moet je luisteren Mark.
Alle oude shit daarvan gedownt en dat is echt goed.
  woensdag 2 februari 2005 @ 09:48:45 #229
56000 Patrick281
Oldskool fokker!
pi_24878564
quote:
Op woensdag 2 februari 2005 00:29 schreef hicham het volgende:
(toch wel handig, zo een leeg industrieterrein in de buurt )
Precies 1 kilometer van mijn huis idem dito.
Ik kon gisteren voor het eerst een beetje doorhalen met het ding.
Komende dagen maar ook eerst daar een beetje toeren voordat ik wat verder van huis ga.
Vanmiddag even het benzinetankje vullen die in de auto ligt.
De schuur wordt echt een soort pitstop plaats, tanken doen we voorlopig niet bij de pomp.
Thuis mengt die 2 takt olie ook wat preciezer en vooral veeeel relaxter.
pi_24878572
quote:
Op woensdag 2 februari 2005 00:58 schreef Wolve000 het volgende:
Dag mensen. Ik weet niet of het zin heeft hier een apart topic voor te openen, en het kan ook vast hier wel.

Ik wil binnenkort beginnen met motorrijlessen, en ik vroeg me af of er mensen toevallig ervaring hebben met bepaalde rijdscholen in Nijmegen.

En misschien dat men hier ook nog wat tips heeft voor de beginner. Ik heb al wel een paar jaar autogereden ondertussen, de inzicht in wat mensen om me heen doen zit er redelijk in. Hoewel vanzelfsprekend nog niet vanuit motorrijdersstandpunt. Ik heb ook nooit brommergereden in m'n jeugd (op een paar keer illegaal op een padaje achteraf na). Dus vandaar.
Geen ervaring met lessen in Nijmegen. Ik ben zelf nog maar net iets meer dan een week geslaagd voor mijn rijbewijs . Enige tips die ik je kan geven is gewoon te luisteren naar je instructeur

Bij de BV'tjes niet bang zijn dat je motor omvalt bij de achtjes en de halve draai, gewoon die motor trekkend houden (gas geven en achterrem tegelijkertijd indrukken - niet teveel indrukken) en goed afschuinen. Bij de korte slalom moet je je motor gewoon stationair laten draaien en tussen de pionnetjes door slalommen. Als stationair te laag is: beetje gas geven en eventueel tegelijkertijd achterrem gebruiken. Je kan ook mbv koppeling erdoorheen gaan maar dat heb ik zelf nooit echt goed gedaan (lukte me niet goed )

Snelle slalom heb ik nooit het nut van ingezien, is g ewoon even slingeren en ja, de rest. Je merkt het wel. Bovenstaande zal een beetje vaag zijn misschien nu, maar je merkt wel wat ik bedoel als je eenmaal bent begonnen. Ik had de eerste les meteen al wat oefeningen gedaan en zelf teruggereden, maar het kan ook zijn dat jij nog wat moeite hebt met het rijden op zich en dat je wat lessen nodig hebt om het schakelen onder de knie te krijgen enzo.

Verder denk ik niet dat je zoveel moeite zult hebben met verkeersdeelneming als je al een autorijbewijs hebt
quote:
Op woensdag 2 februari 2005 08:48 schreef Mercy_symbol het volgende:

[..]
Nope, ik denk het niet
  woensdag 2 februari 2005 @ 09:56:30 #231
56000 Patrick281
Oldskool fokker!
pi_24878659
quote:
Op dinsdag 1 februari 2005 19:13 schreef Mercy_symbol het volgende:
Nou het toch over de MotorBeurs in Utrecht gaat, zijn er MC'ers van plan om donderdag te gaan ?
Komt niet uit deze week, kom vrije tijd tekort.
Ga je s'avonds of overdag? En neem je die leuke collega mee die net haar motorrijbewijs gehaald heeft?
Beetje socializen buiten het werk om kan heel goed zijn voor de verhoudingen.
pi_24879006
Pics!
  woensdag 2 februari 2005 @ 10:23:46 #233
56000 Patrick281
Oldskool fokker!
pi_24879073
<-- In navolging van Patrick, ook maar mijn icon weer verandert
  woensdag 2 februari 2005 @ 10:37:48 #235
56000 Patrick281
Oldskool fokker!
pi_24879211
Zijn bijzonder goed gelukt.

Ik wilde al foto's in een echte spiegel nemen, maar het was echt al te donker.
En verder gaf hij gewoon "vol" aan, dus dat ik geen opnamen meer kon maken.
De andere detail pics waar het nog niet te donker was zijn verdwenen maar nemen nog wel ruimte in bij het geheugen.
pi_24879356
pics die beemer kenden we al hoor

pi_24879460
quote:
Op woensdag 2 februari 2005 10:37 schreef Patrick281 het volgende:
Zijn bijzonder goed gelukt.

[afbeelding]

[afbeelding]

Ik wilde al foto's in een echte spiegel nemen, maar het was echt al te donker.
En verder gaf hij gewoon "vol" aan, dus dat ik geen opnamen meer kon maken.
De andere detail pics waar het nog niet te donker was zijn verdwenen maar nemen nog wel ruimte in bij het geheugen.
Jeej wat ben je slank geworden sinds je die motor hebt

pi_24879472
Ik heb een kortingsbonnen-boekje van de Mac, alleen er staat geen kortingsbon voor een Tasty bij Wat heb ik er dan aan....
pi_24879649
Voor de brandhaard
pi_24879666
HEhe
  woensdag 2 februari 2005 @ 11:12:15 #242
56000 Patrick281
Oldskool fokker!
pi_24879758
Zaterdag 2 big mac's gehaald omdat de kleine die zo lekker vind.
(ik wilde een macchicken halen, zijn net iets gezonder)
Met een kortingsbonnetje van de pomp, 2 halen 1 betalen.
Best nog wel duur eigenlijk, ¤ 2,50 voor een exemplaar.
Wilt u verder nog iets bestellen? Nee.
Flesje water hadden we zelf mee.

Smaakt wel altijd naar meer, maar toch maar niet gedaan.
  woensdag 2 februari 2005 @ 11:16:05 #243
17709 hollander172
Sea por favor apacible con mí.
pi_24879822
quote:
Op dinsdag 1 februari 2005 20:39 schreef Patrick281 het volgende:
Ik moet nog op onderzoek uit wat voor snelheidsmeter ik erop ga zetten.
Nu zit er dus helemaal geen dashbordje op. Veel SM rijders doen het met een fietscomputer.
Scooterspulletjes schijnen wel leuk te zijn met aardig wat functie's.
Iemand enig idee hoe dit werkt?

Ik heb vandaag bij de automaterialenzaak wel een toerentellertje gezien, maar die was alleen voor viertakten.

Het kan ook eventueel alleen maar een fietscomputertje worden bij euroland.
Fietscomputertje is het makkelijkst en goedkoopst, enige uitdaging die daarin zit is het sensortje dusdanig op de velg monteren dat ie er niet na een paar km weer afligt.

Toerenteller is een heel ander verhaal, normaal pakt die de pulsen op de bougiekabels dus als het er eentje van dit type is kan je met wat kunst en vliegwerk die best wel op die CR krijgen.
Andere optie is er zelf eentje maken, zijn talloze bouwpakketjes te krijgen met of zonder gesoldeerde print. Of je bedenkt er zelf eentje als je het leuk vind, met standaardcomponenten valt er best wel eentje te verzinnen.
quote:
Op dinsdag 1 februari 2005 20:47 schreef Patrick281 het volgende:

[..]

Als je in Nederland gaat crossen op terreinen waar dat niet mag krijg je meestal alleen maar een waarschuwinkje, of ze gedogen het gewoon.
In Belgie komt de boswachter je van je machine afrijden, moet je het ding direct inleveren en krijg je hem na een rechtzaak pas weer terug, wat wel een jaar kan duren. Boetes liggen tussen de 600 en 1.500 euro. Nee Belgie is niet streng.

En ze lopen daar technologisch niet echt voor nee, maar niet alle Belgen zijn hetzelfde, zoals niet allen mannen hetzelfde zijn of alle vrouwen dat zijn.
Marokanen zijn een uitzondering, want de enige 2 Marokanen die ik ken lijken wel op elkaar.
Keerzijde is dan weer dat niet heel Belgie is volgestampt met flitspalen.
Als je een boete krijgt dan is die hoog, dat weet ik maar de kans op een boete is vele malen kleiner. Toen we de hond gingen halen zaten die mensen zich te beklagen over het feit dat ze nu af en toe controleren op fout parkeren, dat deden ze al jaren en nu hadden ze de eerste boete binnen. Moet ik hier in dat fuckdorp eens proberen, even op de stoep zetten en binnen 5 minuten zit er een memootje onder mijn ruitewisser.

Wat ik wel weer grappig vind bijv. Vlaams blok werd verboden en daarop noemden ze het gewoon Vlaams belang en gingen op dezelfde voet verder, niemand die daar iets van zei. Heel Vlaanderen hangt vol met posters van VB. (ben geen voorstander van VB maar de gang van zaken is natuurlijk lachwekkend)
Ander punt is dan weer dat de gemiddelde vlaming een racist van jewelste is. Als je langer dan 5 minuten met ze praat komt het "allochtonenprobleem" voorbij. Nou kan ik gek zijn of stront in mijn ogen hebben maar buiten Brussel en Antwerpen heb ik maar zeer zelden een allochtoon gezien. Ze zijn nog zeldzamer dan de huismus in Nederland.
Capa del satén blanco, Cuerpo del acero, Corazón del oro.
  woensdag 2 februari 2005 @ 11:16:50 #244
56000 Patrick281
Oldskool fokker!
pi_24879832
quote:
Op woensdag 2 februari 2005 10:49 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
pics die beemer kenden we al hoor

De tweede foto is ook met het gordijn dicht.
Ik dacht misschien reflecteerd dat wat meer.

In Rotterdam moet er ergens een plaats zijn waar er spiegels staan langs de weg.
Dan hoef ik niet thuis in de woonkamer te schieten. Affijn Didiot komt misschien za/zondag langs.
De heeft een cam toch.
pi_24880109

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')