quote:Op woensdag 2 februari 2005 19:34 schreef Rietvaerder het volgende:
Pepijn, PCI geluidskaartje hebben?Kan handig zijn
Iemand met beide motoren:quote:[Op dinsdag 01 februari 2005 22:52 schreef Dano->kawa het volgende:[/url]
[...]
Ik zou zelf gaan voor de 520:
-beter doseerbaar gas
-motorrem
-pk's komen niet te bruut ineens op het asfalt
Maar de CR:
-bruut geluid!
-bruut vermogen!
-pk's denderen ineens op het asfalt
Lijkt me gewoon gaaf om mee te rijden
Als je geld hebt voor beide in SM uitvoering lijkt me helemaal top.
Ik heb stiekem altijd een CR500 willen hebben. Iedereen praat erover hoe bruut hij wel niet is en hoe oncontroleerbaar. Dat moet ik gewoon eens gereden hebben:)
Ik heb ze aantal keer zien rijden in SM uitvoering op wedstrijden en het heeft echt wel iets, zo'n zware tweetakt.
quote:Op dinsdag 01 februari 2005 23:04 schreef Timon het volgende:[/url]
De CR is leuk vanwege het vermogen en wheelies op hogere snelheden, echt een motor voor de lol.
De 520 is beter te beheersen waardoor ik hoger en langer op één wiel kan rijden, je kunt een viertakt makkelijker onder controle houden en dat heeft ook zijn voordelen.
Ik heb met de CR in Emmen gereden en vanwege het type circuit moest ik veel in de eerste en tweede versnelling rijden en dat is geen doen met een 500cc tweetakt.
De CR is knallen op straat en de 520 is mijn favoriet.
Tsja als je nooit nee (hebt) gezegd tegen die lui en het is een dochteronderneming dan heb je dat toch echt aan jezelf te danken.quote:Op woensdag 2 februari 2005 13:28 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Alles is spoed, en de kwaliteit nooit goed genoeg, op iedere slag leggen ze zout en nooit zullen zij eens inbinden als iets niet goed gelopen is. Altijd onze schuld.![]()
Iedere dag gaat er een wagen die kant op, en dan bellen ze precies tijdens het laden wat er allemaal nog wel niet meemoet. Soms nog dingen die gemaakt moeten worden.En dan achteraf gaan zeiken over pakbonnen e.d.
Met produktiewerk proberen ze ook altijd het onderste uit de kan te krijgen qua prijzen, bij calculatiemarge foutjes moeten wij altijd bloeden of extra produceren. Affijn lastig uit te leggen, zo kan ik nog wel even doorgaan. Normale discussie's kan je er niet mee voeren in ieder geval, het is alleen maar negatief. Bij de expeditie en in de fabriek wil iedereen wel even zijn woede koelen op die lui.
Maar ja het blijft een dochteronderneming.![]()
![]()
Tja mijn chef en de directeur praten altijd heel onderdanig tegen die lui.quote:Op woensdag 2 februari 2005 20:24 schreef hollander172 het volgende:
Tsja als je nooit nee (hebt) gezegd tegen die lui en het is een dochteronderneming dan heb je dat toch echt aan jezelf te danken.Ligt er niet eens aan dat het vlamingen zijn, was die onderneming gevestigd in Nederland was je tegen hetzelfde aangelopen, rivaliteit noemen ze dat.
![]()
quote:Dit gezeur wat jij noemt heb ik ook meegemaakt met duitsers, spanjaarden, italianen etc. Heb je weleens een duitser horen schreeuwen als je niet op tijd levert bijv.?Daar lusten de honden geen brood van.
quote:tis niet voor mij maar voor een maat van me die meerijdt. hij wil zn moto terug origineel zetten om zn vrouw te leren rijden want die kan er nu niet op.
ik rijd met een fazer bij the way en tis niet simpel om de bmw bij te houden ;-)
groetjes
Thijs
PS: schrik je altijd zo als je mail krijgt van een belg? ;-)
* medestander meldtquote:Op woensdag 2 februari 2005 20:46 schreef Makster het volgende:
Anders heb ik aardig veel zin om weer eens lekker te rijden met normaal lekker weer!
Tering, heb aardig de kriebels te pakkenIk pleit voor ZOMER, NU !
![]()
Had je deze motor al gezien? Is van de CR500 verkoper.quote:
Dammnnnn, ook niet onaardigquote:Op woensdag 2 februari 2005 20:51 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Had je deze motor al gezien? Is van de CR500 verkoper.
[afbeelding]
Hij heeft hem van Gerard van Velden gekocht.
Geflowde koppen, titanium drijfstangen enz, enz, enz.
Er zou 153 pk in moeten zitten volgens de vermogensbank vertelde hij.
Dat laatste vind ik wel wat veel voor een Duc.
Hoe kan ik dat nou regelen johquote:Op woensdag 2 februari 2005 20:54 schreef Rietvaerder het volgende:
Hee Mark... als je morgen niks te doen heb, kan jij eens een Jaaropgave regelen voor mij? Van 2004 dat ik voor Randstad gewerk heb... owja en ik mis nog een loonstrook van de week dat ik voor Strikt gewerkt heb in oktober
Lamaar... heb het al gevonden, mn pa zegt dat het ook op de laatste loonstrook staat...quote:Op woensdag 2 februari 2005 20:56 schreef Makster het volgende:
[..]
Hoe kan ik dat nou regelen joh![]()
Doet het hoofdkantoor natuurlijk sjaakie, en dat komt heus nog welBel anders gewoon ff met die chika's van Industrie, gaan het allemaal voor je regelen
Doe mij maar het voorjaar, als het nu gelijk zomer is is het weer zo snel voorbijquote:Op woensdag 2 februari 2005 20:46 schreef Makster het volgende:
Anders heb ik aardig veel zin om weer eens lekker te rijden met normaal lekker weer!
Tering, heb aardig de kriebels te pakkenIk pleit voor ZOMER, NU !
![]()
Ook dat is correct mijn dordtse broederquote:Op woensdag 2 februari 2005 20:58 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Lamaar... heb het al gevonden, mn pa zegt dat het ook op de laatste loonstrook staat...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |