Geen idee. Weet iemand er meer van?quote:Op woensdag 2 februari 2005 22:16 schreef s0k het volgende:
Er was toch ook iets met vreven en adelaars vrouw ofzo? destijds bij FCU
Dat geldt wel voor meer Ajax spelersquote:En verder lopen er in Amsterdam zat vrouwen tussen de 20 en 30 die ooit het bed hebben gedeeld met Dani.
Hebben er meer spelers het bed gedeeld met Dani?quote:Op zondag 20 februari 2005 02:59 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Dat geldt wel voor meer Ajax spelers
kvond het altijd al zo'n homoquote:Op vrijdag 4 maart 2005 09:41 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Hebben er meer spelers het bed gedeeld met Dani?
Heerlijcke roddel ende aechterclap!quote:Onbeholpen jochie
AD-columniste Annemarie Postma geeft deze week in Nieuwe Revu toe een buitenechtelijke relatie te hebben gehad met voetbaltrainer Co Adriaanse van AZ. Ze had in haar column geschreven dat ze hem zo 'fantastisch' vond en daarop schreef Adriaanse haar een brief om te vragen of ze dat meende. Ja dus. Adriaanse was destijds nog getrouwd, dus de relatie duurde maar een paar maanden. Volgens Postma is Adriaanse 'een soort onbeholpen jochie'. Ze fluisterde de trainer regelmatig in hoe hij het beste met de pers om kon gaan.
tja, ik bedenk het niet. Lelijk is ze niet trouwens:quote:Op zaterdag 16 april 2005 17:38 schreef methodmich het volgende:
Annemarie zit in een rolstoel...
playboy-model zelfs lees ik netquote:Op zaterdag 16 april 2005 17:50 schreef methodmich het volgende:
Nee, voor ze in een rolstoel kwam was ze fotomodel, meen ik. Of Miss nog iets...
quote:Op vrijdag 4 maart 2005 09:41 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Hebben er meer spelers het bed gedeeld met Dani?
de stiekemerdquote:Op zaterdag 16 april 2005 17:31 schreef Spideyman het volgende:
Ik citeer uit de Volkskrant van vandaag:
[..]
Heerlijcke roddel ende aechterclap!
Grappig. Vooral die oerlelijke voetballers met die beeldschone modellen. Treurige vertoning eigenlijk. Ik zou zo'n op geld en status bellust wijf nooit serieus te woord kunnen staan.quote:Op zondag 17 april 2005 20:48 schreef Erasmusch het volgende:
http://msn.foxsports.com/other/pgStory?contentId=3216398
Van Desailly, Zidane, Larsson, Giggs had ik toch beter verwacht...
Zelfde gedachtenquote:Op maandag 18 april 2005 20:15 schreef Posdnous het volgende:
Ashley Cole loopt gewoon dat Girls Aloud sletje te duwen, the bastard.
En Redknapp dat leuke zangeresje Louise.
Latina's in Brazilië, negerinnen in Afrika en Aziatische vrouwen in Thailand en de Filipijnen niet dan?quote:Op maandag 18 april 2005 22:52 schreef BillyBeflap het volgende:
Het valt me op dat het allemaal blanke vrouwen zijn. Blanke vrouwen zijn natuurlijk erg mooi, maar staan ook enorm bekend als 'golddiggers'.
Jawel, veel vrouwen zijn golddiggers. Maar de door jou opgesomde vrouwen zijn tevreden met een man die geld heeft voor een huis(je) en eten. Blanke vrouwen daarentegen hebben dat in principe al uit zichzelf, en zoeken een klasse hoger (voetballers bijv.).quote:Op maandag 18 april 2005 22:53 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Latina's in Brazilië, negerinnen in Afrika en Aziatische vrouwen in Thailand en de Filipijnen niet dan?
quote:Op maandag 18 april 2005 20:19 schreef Max-Westerman het volgende:
[afbeelding]
't lijken wel 2 bejaarden van 75+
De harde waarheid. Het is echt zo. Vooral de iets minder intelligente exemplaren.quote:Op maandag 18 april 2005 23:19 schreef BillyBeflap het volgende:
[..]
Jawel, veel vrouwen zijn golddiggers.
Volgens mij ging het hier om Wapenaar en de vrouw van Adelaarquote:Op woensdag 2 februari 2005 22:16 schreef s0k het volgende:
Er was toch ook iets met vreven en adelaars vrouw ofzo? destijds bij FCU
'The Godfather'quote:Op maandag 18 april 2005 23:35 schreef -Vaduz- het volgende:
Figo lijkt er net een van de onderwereld.
wat was daarmee? adelaar is toch nie daarom weggegaan?quote:Op maandag 18 april 2005 23:40 schreef Hou-m-Nat het volgende:
[..]
Volgens mij ging het hier om Wapenaar en de vrouw van Adelaar![]()
Hmmz, beetje rare neus.quote:Op dinsdag 19 april 2005 01:45 schreef Linz het volgende:
[afbeelding]
vrouw van barthez
damn, die wijven worden allemaal keihard genomen voor elke wedstrijd, he?![]()
als sex voor de wedstrijd slecht zou zijn dan weet k zeker dat Barthez veel sex voor de wedstrijd heeftquote:Op dinsdag 19 april 2005 01:45 schreef Linz het volgende:
[afbeelding]
vrouw van barthez
damn, die wijven worden allemaal keihard genomen voor elke wedstrijd, he?![]()
quote:VEENDAM - Voormalig keeper Henry Louwdijk van BV Veendam heeft een nieuwe club.
Vanaf volgend seizoen staat Louwdijk onder de lat bij zondag-hoofdklasser ROHDA Raalte.
De 27-jarige doelman moest half januari vertrekken bij Veendam vanwege persoonlijke omstandigheden.
Wel lachen opzich, houd de boel een beetje op scherp.quote:Op zaterdag 23 april 2005 10:05 schreef -Vaduz- het volgende:
Eens kijken of de womaniser de boel bij Rohda flink op stelten kan zetten.
Noem de namen maar even wel. Anders de nationaliteit.quote:Op maandag 25 april 2005 23:02 schreef BramK het volgende:
bij oostende hebben 2 spelers samen (zal de namen hier niet noemen) in een auto buiten aan een discotheek de minderjarige dochter van de hulptrainer gepakt
En dat komt enkelt door de grootschalige voetbal liefhebbers dat er zoquote:Op zondag 30 januari 2005 18:38 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Die sukkel tekent waarschijnlijk op zijn 19e wel een contract waardoor hij op zijn 24e meer knaken verdient heeft dan jij waarschijnlijk in heel je leven.
Ik denk dat die sukkel er iets anders over denkt
Jouw vriendin werd ff gepakt door een matig voetballertje met een koelkastcontract bij Veendam ofzo. Vandaar dat je zo gefrustreerd bent en een beetje raar doet over voetbal.quote:Op maandag 25 april 2005 23:56 schreef danni het volgende:
Een vriendin van mij is welles gebekt op een feest door een prof.
Weet niet alleen meer wie. Meisje is nu 19.
liever foto'squote:Op maandag 25 april 2005 23:43 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Ja precies, namen willen we horen. Ook de naam en leeftijd van die slet.
Een kennis van mij (meisje uit Assen) heeft op haar 16e een relatie gehad met Mourad Mghizratquote:Op dinsdag 26 april 2005 00:00 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
Een vriendin van mij door Nourdin Boukhari. Daar heb ik haar tijden mee getreiterd. Ze dacht namelijk dat 't stoer was, die oerdomme os.
je weet nooit wie dit hier leest, die dochter is wel een vlaamse hé, net als de vriendin van 1 van die 2 spelers. En zoals ik al zei het is 'van horen zeggen', niet offficieel bevestigd, dus let je daar beter mee op. Mensen die willen weten wie ik wil zeggen, zullen het wel weten, als ik zeg dat het 2 fransen zijn die nu niet meer voor kvo voetballen.quote:Op dinsdag 26 april 2005 01:00 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
Ah, Fransen.
Jij bent natuurlijk bang dat ze hier meelezen en je dadelijk opzoeken hč.
Fok is namelijk een erg populair forum bij de Fransen.
Kan ik me voorstellen. Zoiets kun je fantastisch tegen iemand gebruiken.quote:Op dinsdag 26 april 2005 03:18 schreef Spideyman het volgende:
[..]
Een kennis van mij (meisje uit Assen) heeft op haar 16e een relatie gehad met Mourad Mghizrat
[afbeelding]
Veel lelijker komen ze nietHeb ik er ook jaaaaren mee gepest...
Zou ie daar ook op spugen, vraag je je dan af.quote:
het waren 2 vd betere spelers, maar id eindronde hebben ze kvo geflikt door al met hun kop bij een andere ploeg te zitten. Ze werden id laatste match uit de kern verwijderd.quote:Op woensdag 27 april 2005 00:39 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Speelden ze in de basis?
Volgens mij woont die gozer in Gouda. Althans daar zie ik hem vaak.quote:Op dinsdag 26 april 2005 03:18 schreef Spideyman het volgende:
[..]
Een kennis van mij (meisje uit Assen) heeft op haar 16e een relatie gehad met Mourad Mghizrat
[afbeelding]
Veel lelijker komen ze nietHeb ik er ook jaaaaren mee gepest...
Daar woont hij inderdaad. Kan je op een wedstrijddag zijn banden niet een keer lek steken zodat hij te laat komt en niet mee mag spelen?quote:Op maandag 9 mei 2005 00:31 schreef Knoekie het volgende:
[..]
Volgens mij woont die gozer in Gouda. Althans daar zie ik hem vaak.
Ik kijk wel uit in die achterbuurt daarquote:Op maandag 9 mei 2005 00:31 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Daar woont hij inderdaad. Kan je op een wedstrijddag zijn banden niet een keer lek steken zodat hij te laat komt en niet mee mag spelen?
Verkapte: "Ik ken Rachid Bouaouzan"-post?quote:Op donderdag 11 augustus 2005 22:09 schreef GREED het volgende:
Een voetballer die ik persoonlijk ken had ook zo;n sletje, maar nu heeft hij 6 maanden voorwaardelijk. HEt zijn dus niet altijd succesverhalen.
Robin van P.?quote:Op donderdag 11 augustus 2005 22:09 schreef GREED het volgende:
Een voetballer die ik persoonlijk ken had ook zo;n sletje, maar nu heeft hij 6 maanden voorwaardelijk. HEt zijn dus niet altijd succesverhalen.
Voor iemand met een kop als hij vind ik d'r niet verkeerd.quote:Op donderdag 11 augustus 2005 21:44 schreef One_conundrum het volgende:
Rooney zn sletje, niet dat ze bijzonder is ofzo maar ik verveel me
Sandra K. ?quote:Op donderdag 11 augustus 2005 20:41 schreef rubbereend het volgende:
Clemens Westerhof heeft een of ander Nigeriaans model van in de 20 als vriendin
Ik ken extreem lelijke jeugdspelers van De Graafschap die met de lekkerste wijven lopen. Ik begrijp nog steeds niet hoe ze dat allemaal flikken, want volgens mij is het eerder uitzondering dan regel, wanneer je als voetballer een lelijke vriendin hebt.quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 14:22 schreef methodmich het volgende:
Zelfs amateurs hebben soms de nodige scharrels.
Daniël de Ridder?quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 15:07 schreef methodmich het volgende:
De voetballers met een lelijke vriendin zijn dezelfden als de voetballers die we hebben gepost in het topic "wie zijn de slimste voetballers?".
Want?quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 15:10 schreef methodmich het volgende:
Die is homo natuurlijk.
Ik ken mensen die niet voetballen, die soms de nodige scharrels hebben! Schokkend!quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 14:22 schreef methodmich het volgende:
Zelfs amateurs hebben soms de nodige scharrels.
quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 15:12 schreef MaxPower het volgende:
[..]
Ik ken mensen die niet voetballen, die soms de nodige scharrels hebben! Schokkend!
Opsneijder!quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 15:12 schreef MaxPower het volgende:
[..]
Ik ken mensen die niet voetballen, die soms de nodige scharrels hebben! Schokkend!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |