quote:VEENDAM - Voormalig keeper Henry Louwdijk van BV Veendam heeft een nieuwe club.
Vanaf volgend seizoen staat Louwdijk onder de lat bij zondag-hoofdklasser ROHDA Raalte.
De 27-jarige doelman moest half januari vertrekken bij Veendam vanwege persoonlijke omstandigheden.
Wel lachen opzich, houd de boel een beetje op scherp.quote:Op zaterdag 23 april 2005 10:05 schreef -Vaduz- het volgende:
Eens kijken of de womaniser de boel bij Rohda flink op stelten kan zetten.
Noem de namen maar even wel. Anders de nationaliteit.quote:Op maandag 25 april 2005 23:02 schreef BramK het volgende:
bij oostende hebben 2 spelers samen (zal de namen hier niet noemen) in een auto buiten aan een discotheek de minderjarige dochter van de hulptrainer gepakt
En dat komt enkelt door de grootschalige voetbal liefhebbers dat er zoquote:Op zondag 30 januari 2005 18:38 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Die sukkel tekent waarschijnlijk op zijn 19e wel een contract waardoor hij op zijn 24e meer knaken verdient heeft dan jij waarschijnlijk in heel je leven.
Ik denk dat die sukkel er iets anders over denkt
Jouw vriendin werd ff gepakt door een matig voetballertje met een koelkastcontract bij Veendam ofzo. Vandaar dat je zo gefrustreerd bent en een beetje raar doet over voetbal.quote:Op maandag 25 april 2005 23:56 schreef danni het volgende:
Een vriendin van mij is welles gebekt op een feest door een prof.
Weet niet alleen meer wie. Meisje is nu 19.
liever foto'squote:Op maandag 25 april 2005 23:43 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Ja precies, namen willen we horen. Ook de naam en leeftijd van die slet.
Een kennis van mij (meisje uit Assen) heeft op haar 16e een relatie gehad met Mourad Mghizratquote:Op dinsdag 26 april 2005 00:00 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
Een vriendin van mij door Nourdin Boukhari. Daar heb ik haar tijden mee getreiterd. Ze dacht namelijk dat 't stoer was, die oerdomme os.
je weet nooit wie dit hier leest, die dochter is wel een vlaamse hé, net als de vriendin van 1 van die 2 spelers. En zoals ik al zei het is 'van horen zeggen', niet offficieel bevestigd, dus let je daar beter mee op. Mensen die willen weten wie ik wil zeggen, zullen het wel weten, als ik zeg dat het 2 fransen zijn die nu niet meer voor kvo voetballen.quote:Op dinsdag 26 april 2005 01:00 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
Ah, Fransen.
Jij bent natuurlijk bang dat ze hier meelezen en je dadelijk opzoeken hč.
Fok is namelijk een erg populair forum bij de Fransen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |