Kan ik me voorstellen. Zoiets kun je fantastisch tegen iemand gebruiken.quote:Op dinsdag 26 april 2005 03:18 schreef Spideyman het volgende:
[..]
Een kennis van mij (meisje uit Assen) heeft op haar 16e een relatie gehad met Mourad Mghizrat
[afbeelding]
Veel lelijker komen ze nietHeb ik er ook jaaaaren mee gepest...
Zou ie daar ook op spugen, vraag je je dan af.quote:
het waren 2 vd betere spelers, maar id eindronde hebben ze kvo geflikt door al met hun kop bij een andere ploeg te zitten. Ze werden id laatste match uit de kern verwijderd.quote:Op woensdag 27 april 2005 00:39 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Speelden ze in de basis?
Volgens mij woont die gozer in Gouda. Althans daar zie ik hem vaak.quote:Op dinsdag 26 april 2005 03:18 schreef Spideyman het volgende:
[..]
Een kennis van mij (meisje uit Assen) heeft op haar 16e een relatie gehad met Mourad Mghizrat
[afbeelding]
Veel lelijker komen ze nietHeb ik er ook jaaaaren mee gepest...
Daar woont hij inderdaad. Kan je op een wedstrijddag zijn banden niet een keer lek steken zodat hij te laat komt en niet mee mag spelen?quote:Op maandag 9 mei 2005 00:31 schreef Knoekie het volgende:
[..]
Volgens mij woont die gozer in Gouda. Althans daar zie ik hem vaak.
Ik kijk wel uit in die achterbuurt daarquote:Op maandag 9 mei 2005 00:31 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Daar woont hij inderdaad. Kan je op een wedstrijddag zijn banden niet een keer lek steken zodat hij te laat komt en niet mee mag spelen?
Verkapte: "Ik ken Rachid Bouaouzan"-post?quote:Op donderdag 11 augustus 2005 22:09 schreef GREED het volgende:
Een voetballer die ik persoonlijk ken had ook zo;n sletje, maar nu heeft hij 6 maanden voorwaardelijk. HEt zijn dus niet altijd succesverhalen.
Robin van P.?quote:Op donderdag 11 augustus 2005 22:09 schreef GREED het volgende:
Een voetballer die ik persoonlijk ken had ook zo;n sletje, maar nu heeft hij 6 maanden voorwaardelijk. HEt zijn dus niet altijd succesverhalen.
Voor iemand met een kop als hij vind ik d'r niet verkeerd.quote:Op donderdag 11 augustus 2005 21:44 schreef One_conundrum het volgende:
Rooney zn sletje, niet dat ze bijzonder is ofzo maar ik verveel me
Sandra K. ?quote:Op donderdag 11 augustus 2005 20:41 schreef rubbereend het volgende:
Clemens Westerhof heeft een of ander Nigeriaans model van in de 20 als vriendin
Ik ken extreem lelijke jeugdspelers van De Graafschap die met de lekkerste wijven lopen. Ik begrijp nog steeds niet hoe ze dat allemaal flikken, want volgens mij is het eerder uitzondering dan regel, wanneer je als voetballer een lelijke vriendin hebt.quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 14:22 schreef methodmich het volgende:
Zelfs amateurs hebben soms de nodige scharrels.
Daniėl de Ridder?quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 15:07 schreef methodmich het volgende:
De voetballers met een lelijke vriendin zijn dezelfden als de voetballers die we hebben gepost in het topic "wie zijn de slimste voetballers?".
Want?quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 15:10 schreef methodmich het volgende:
Die is homo natuurlijk.
Ik ken mensen die niet voetballen, die soms de nodige scharrels hebben! Schokkend!quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 14:22 schreef methodmich het volgende:
Zelfs amateurs hebben soms de nodige scharrels.
quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 15:12 schreef MaxPower het volgende:
[..]
Ik ken mensen die niet voetballen, die soms de nodige scharrels hebben! Schokkend!
Opsneijder!quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 15:12 schreef MaxPower het volgende:
[..]
Ik ken mensen die niet voetballen, die soms de nodige scharrels hebben! Schokkend!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |