de mijne is een limited chrono, maar ik weet niet of je de nieuwe prijzen gezien hebt... ze zijn allemaal iets van 20 % duurder geworden.quote:Op zaterdag 12 maart 2005 12:05 schreef kultivate het volgende:
[..]
Heb je 450 euro voor die U-boat betaald?? Normaal zijn ze toch 280 ofzo? Is dat zo'n limited edition dan?
Mooi klokje hoor, die SuperOcean.... maar jezus, wat zonde van die speedy...quote:Op dinsdag 22 maart 2005 09:06 schreef Adsum het volgende:
Als het ff meezit mag ik morgen dit horloge aan mijn collectie toevoegen:
[afbeelding]
Alleen jammer dat deze ervoor moet verdwijnen:
[afbeelding]
Nee niet doen!!!!!quote:Op dinsdag 22 maart 2005 09:06 schreef Adsum het volgende:
Als het ff meezit mag ik morgen dit horloge aan mijn collectie toevoegen:
[afbeelding]
Alleen jammer dat deze ervoor moet verdwijnen:
[afbeelding]
Excuse me, maar die SO heeft een hogere nieuwprijs, én is twee jaar nieuwer dan de Speedyquote:Op dinsdag 22 maart 2005 13:19 schreef Moody het volgende:
Speedmaster voor een "budget-model" van Breitling
Doe er je voordeel mee, zou ik zeggen.... je krijgt die reacties niet voor niets...quote:Op dinsdag 22 maart 2005 13:54 schreef Adsum het volgende:
Het is niet erg om ook blij voor me te zijn ofzo.... deze reacties krijg ik al van iedereen te horen
![]()
Kan wel zijn, maar het is toch de goedkoopste of een van de goedkoopste Breitlings, terwijl die Omega hét model is van dat merk. (in de zwarte uitvoering tenminste). Ik persoonlijk vind de Breitling maar duf in vergelijking met de Speedmaster, maar als jij er blij mee bent is het toch goed? We geven hier alleen maar onze meningquote:Op dinsdag 22 maart 2005 13:56 schreef Adsum het volgende:
[..]
Excuse me, maar die SO heeft een hogere nieuwprijs, én is twee jaar nieuwer dan de Speedy![]()
NPquote:Op woensdag 23 maart 2005 22:47 schreef Moody het volgende:
Ik blijf bij mijn eerdere mening, sorry
Is het trouwens een nieuwe?
Mmmm... doe mij toch maar gewoon zwart...quote:Op donderdag 24 maart 2005 21:54 schreef Adsum het volgende:
Prachtig, die carbonwijzerplaat !
Is iig beter als wat ik op mijn 15e nog had... zo'n horloge van de Rabobankquote:Op zaterdag 26 maart 2005 19:04 schreef Obnx het volgende:
[afbeelding]
niks bezonders een fossil speedway. Ben nu 15 en ben er gewoon tevreden mee. Volgende wordt een bezondere..
Tuurlijk niet, het is een F1 horloge, waar ruber om hoortquote:Op zaterdag 26 maart 2005 18:27 schreef Adsum het volgende:
Mwao, wel aardig![]()
Zat er bdw geen stalen band bij ?
Nou sorry hoor, als ik je op je teentjes heb getraptquote:Op zondag 27 maart 2005 00:45 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Tuurlijk niet, het is een F1 horloge, waar ruber om hoort
en heb eens iets meer respect voor de mensen die net geen 3 tag heuer horloges hebben / kunnen veroorloven![]()
inderdaad, ik heb zelf ook zo'n oris en ik ben er heel blij mee.quote:en heb eens iets meer respect voor de mensen die net geen 3 tag heuer horloges hebben / kunnen veroorloven
Wie was nou op z'n teentjes getrapt over een opmerking dat hij een horloge heeft weggedaan om er een minder mooie voor terug te krijgenquote:Op zondag 27 maart 2005 17:47 schreef Adsum het volgende:
Nou sorry hoor, als ik je op je teentjes heb getrapt![]()
Kijk, dat is jouw opvatting van het geheel...quote:Op maandag 28 maart 2005 19:56 schreef 205_Lacoste het volgende:
[..]
Wie was nou op z'n teentjes getrapt over een opmerking dat hij een horloge heeft weggedaan om er een minder mooie voor terug te krijgen
edit: ohja....
En zo is hetquote:Op zondag 27 maart 2005 22:32 schreef Adsum het volgende:
Mensen, mensen, mensen... luister eens:
Ik zeg toch niet dat Oris lelijk, goedkoop, of wat dan ook is !!!!
Ik vind die TT2 alleen niet zo mooi, de 1000m Regulator wel, de Centennial ook !
quote:Op donderdag 31 maart 2005 14:17 schreef MaxPowers het volgende:
[/img] http://www.oris.ch/images(...)33_7490_40_61_LS.jpg [/img]
ik zoek deze, had ik gezien in de film constantine met keanu reeves en nu wil ik die ook!!!!
weet iemand waar ik deze kan kopen??
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |