hey, ik hou wel van junk. stuur je ze op??quote:Op donderdag 3 maart 2005 22:01 schreef HopelesslyForever het volgende:
Ligt in de kluis sorry![]()
Ook 1 Omega Star Dial en 1 Omega Marine Chronometer, voor de rest allemaal seamasters hoop junk.
Iedereen? De Speedmaster Pro staat wel op m'n lijstje maar ik ben nu helaas nog omegaloos...quote:Op donderdag 3 maart 2005 12:49 schreef HopelesslyForever het volgende:
Geef mij toch maar antieke horloges, verzamel en verkoop ze, dingen blijven lopen.
Quartz ... bah viesautomaat natuurlijk !!!
Heb massa's omega's, tudor, vacheron y constantin, noem maar op maar uiteindelijk is omega toch een van de betere ook al heeft iedereen er wel 1tje
quote:Op vrijdag 4 maart 2005 07:02 schreef HopelesslyForever het volgende:
Omega's zijn zo goedkoop, meeste die ik heb ligge doe ik weg voor 150 ofzo en dan praat ik over horloges van tenminste 40 jaar oud.
Heb een paar Zeniths, had een jaeger le coultre, paar rolex marconi, Ulysse Nardin's, 1 modernista, zakhorloges tellen ook mee?teveel om hier opteschrijven.
Nog 1tje in reparatie, Split Chronograph van 1920 ... prijs wil je zelfs nie wete:)
Mijn pracht en praalquote:Op donderdag 3 maart 2005 12:49 schreef HopelesslyForever het volgende:
...maar uiteindelijk is omega toch een van de betere ook al heeft iedereen er wel 1tje
woei, ik wil die zwarte? hoeveel??quote:Op vrijdag 4 maart 2005 15:34 schreef Adsum het volgende:
[..]
Mijn pracht en praal![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
1.000.000 euro !!!quote:Op zaterdag 5 maart 2005 15:57 schreef mx_player het volgende:
[..]
woei, ik wil die zwarte? hoeveel??![]()
Wederom bedanktquote:Op zaterdag 5 maart 2005 19:58 schreef Adsum het volgende:
Reeds gezien op een ander forum.... toppie, vooral met bruine band dus !
Ik dacht al dat ik de enige was met dat horloge. Ik zie er verder nooit iemand meequote:Op zondag 6 maart 2005 14:36 schreef renz0r het volgende:
Ik heb een Tissot Touch horloge
[afbeelding]
Daar kan je de opties mee doen door met je vinger het glas te tikken, net waar het moet.
Compass, luchtdruk, temeratuur, stopwatch enz
Mooi ding! Heb hem al 2 jaar
omg,quote:Op vrijdag 4 maart 2005 15:34 schreef Adsum het volgende:
[..]
Mijn pracht en praal![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
Wat versta jij onder "niet al te duur"?quote:Op maandag 7 maart 2005 15:06 schreef Schum1 het volgende:
Ik ben een beetje rond aan het kijken naar horloges, maar mijn smaak is toch gevallen op een wat horloge met een wat klassiekere look...
Hierbij denk ik aan een analoog horloge met een lederen band en wat groter uurwerk (vierkant of rond maakt niet zo heel veel uit, hoewel vierkant erg mooi kan zijn..). Ook is mijn definitie van klassiek dat het er wat simpel uit moet zien.
Ik weet dus aardig wat ik wil, ik zit alleen een beetje met de prijs. Het mag voor mij niet al te duur zijn omdat ik het altijd maar weet te preseren mijn horloges binnen een half jaar te slopendaardoor draag ik al zo'n 2 jaar geen horloge meer
Iemand tips en pics?
quote:Op maandag 7 maart 2005 19:07 schreef HopelesslyForever het volgende:
Ja, nou voor 250 kan je bijna al mijn omega's hebbe:p
wat voor Omega's heb je danquote:Op maandag 7 maart 2005 19:07 schreef HopelesslyForever het volgende:
Ja, nou voor 250 kan je bijna al mijn omega's hebbe:p
Staat al eerder in dit topic...quote:Op maandag 7 maart 2005 20:02 schreef Jackal_Omega het volgende:
[..]
wat voor Omega's heb je dan
geef dat adres van die stie van je nou eens.
geloof er geen reet van
quote:Op zaterdag 5 maart 2005 08:23 schreef HopelesslyForever het volgende:
Mag dat eigenlijk wel? anyway hier is iewww.timebrokers.be
Alleen jammer dat het een quarts is, met zo'n immitatie kroko bandjequote:Op maandag 7 maart 2005 18:46 schreef Sjaakman het volgende:
[..]
Wat versta jij onder "niet al te duur"?
Zelf wil ik deze nog graag hebben, en hij voldoet ook wel aardig aan jouw omschrijving...
[afbeelding]
Linkje naar specs: http://www.tissot.ch/cgi-bin/cgi2.exe?idprod=T36131672&idfam=1584&idcol=1&famindex=0&SECT=PROD_PRODUCT
(Kost zo'n 250 euro)
Imitatie kroko?quote:Op maandag 7 maart 2005 20:33 schreef Adsum het volgende:
[..]
Alleen jammer dat het een quarts is, met zo'n immitatie kroko bandje![]()
This Account Has Been Suspendedquote:
Hmm, nee, dat is eigenlijk totaal niet wat ik zoekquote:Op maandag 7 maart 2005 18:46 schreef Sjaakman het volgende:
[..]
Wat versta jij onder "niet al te duur"?
Zelf wil ik deze nog graag hebben, en hij voldoet ook wel aardig aan jouw omschrijving...
[afbeelding]
Linkje naar specs: http://www.tissot.ch/cgi-bin/cgi2.exe?idprod=T36131672&idfam=1584&idcol=1&famindex=0&SECT=PROD_PRODUCT
(Kost zo'n 250 euro)
zal je rekening wel niet betaald hebbenquote:Op maandag 7 maart 2005 22:16 schreef HopelesslyForever het volgende:
wtf !!!! ff contact opneme met die hufters!!!! inderdaad weg, als je googled vind je nog wel terug maar zonder foto's :s
Die Fossil van je lijkt behoorlijk op mijn nieuwe klokje van Wenger:quote:Op maandag 7 maart 2005 22:10 schreef Schum1 het volgende:
[..]
Hmm, nee, dat is eigenlijk totaal niet wat ik zoek
Ik zal eens een voorbeeldje zoeken.
En ¤250 zou ik best voor een horloge over hebben hoor, daar niet van, maar op het moment gewoon nog niet. Het geld heb ik ook nog wel, maar horloges gaan bij mij iets te snel kapot/beschadigen te snel
/edit:
Iets als deze fossil komt iets meer in de buurt...
[afbeelding]
Of die Stella die hier eerder in het topic is gepost
heb het ff opgemeten voor je... 42mm wijzerplaatquote:Op vrijdag 11 maart 2005 19:39 schreef Adsum het volgende:
Redelijk niet cool eigenlijk....
Het uurwerk is zo klein dat de subdials helemaal gecentreerd zijn.... je hebt dus gewoon 30 mm wijzerplaat over.
Het ontwerp van de kast is wel mooi.
Heb je 450 euro voor die U-boat betaald?? Normaal zijn ze toch 280 ofzo? Is dat zo'n limited edition dan?quote:Op vrijdag 11 maart 2005 20:32 schreef WaStEd het volgende:
oh op die fiets...
het is geen panograph glashütte nee... maar wat wil je voor 450
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |