mn buurman van 80 heeft er vast nog wel een liggenquote:Op donderdag 24 februari 2005 21:47 schreef Geqxon het volgende:
Te vet!
* Geqxon wilt ook nog wel eens een old-skool casio horloge
quote:PULSAR QUARTZ DIGITAL WATCH, 1972
Shortly after the discovery of the stars for which it's named, the Pulsar digital watch took the guesswork out of timekeeping. Eschewing spring mechanisms, the Pulsar kept time through the precise vibrations of a quartz crystal buried in its innards. While its marketers may have been exaggerating when they called this a "time computer," we still think digital watches are a pretty neat idea.
jaquote:Op dinsdag 1 maart 2005 18:18 schreef Fastcruiser het volgende:
Tja... heel apart...
Wel schrijnend dat bij de laatste de letters (L.A.) op het glas zitten ipv de wijzerplaat.
Kan ik me idd wel wat mooiers voor voorstellen.quote:Op dinsdag 1 maart 2005 20:59 schreef Adsum het volgende:
De horloges zijn gewoonweg lelijk...
En het erge is, je betaald $ 125.000 en dan krijg je een horloge uitgerust met 5 quartz uurwerken.... dat kan toch niet voor dat geld
ja, toegegeven, het gaat inderdaad meer om de "bling" dan om de kwaliteit. Dat is natuurlijk kwalijk... maar sommige mensen (lees: negers) voelen zich er fijn bij zo'n ding om te hebben.quote:Op dinsdag 1 maart 2005 20:59 schreef Adsum het volgende:
De horloges zijn gewoonweg lelijk...
En het erge is, je betaald $ 125.000 en dan krijg je een horloge uitgerust met 5 quartz uurwerken.... dat kan toch niet voor dat geld
inderdaad.quote:Op dinsdag 1 maart 2005 21:08 schreef Adsum het volgende:
Precies, dan prefereer ik toch een horloge van het kaliber Omega
(Alhoewel je die ook kunt krijgen volgeplakt met steentjes)
En anders gebruik je toch gewoon de bookmark-functie. Jeweetwel, boven in beeld, tussen "Opties" en "FAQ & Policy".quote:Op donderdag 3 maart 2005 10:27 schreef kokos het volgende:
tvp
Ik ben via Ebay aan een aantal oude Casio's gekomen, maar waar bestel jij iets dergelijks?quote:
Handopwindertje mag ook hoor...quote:Op donderdag 3 maart 2005 12:49 schreef HopelesslyForever het volgende:
Geef mij toch maar antieke horloges, verzamel en verkoop ze, dingen blijven lopen.
Quartz ... bah viesautomaat natuurlijk !!!
Damn, die zijn coolquote:Op donderdag 3 maart 2005 20:45 schreef HopelesslyForever het volgende:
Heb een Omega van Olympische spelen Melbourne 1956 liggen, 18K automaat zijn er maar paar 1000 van gemaakt, mooi dingetje
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |