Kwalitatief komen ze dicht in de buurt van Omega, Breitling e.d.quote:Op zondag 30 januari 2005 12:02 schreef seto het volgende:
Nu heb ik mijn oog laten vallen op een Oris Divers Titan. Zijn deze een beetje goed? En hoeveel kosten ze ongeveer? Liefst zou ik deze willen hebben:
iddquote:Op zondag 30 januari 2005 12:29 schreef Ontopic het volgende:
Mooie openingspost, schept veel duidelijkheid
als het een echte is zou ik 'm es na laten kijken, want de wijzerplaat en de secondewijzer staan niet gelijk.quote:Op zondag 30 januari 2005 11:40 schreef mtv het volgende:
mijn Tag Heuer Chrono Link
t.w.v. 1800 euro
[afbeelding]
Die kleine secondenwijzer is van de chrono, die heeft niets te maken met de grote secondenwijzer.quote:Op zondag 30 januari 2005 12:40 schreef postman het volgende:
[..]
als het een echte is zou ik 'm es na laten kijken, want de wijzerplaat en de secondewijzer staan niet gelijk.
ik kon niet zo makkelijk het fototoestel vasthouden, en ook nog eens mijn pols stilhouden, vandaar de brakke foto, ik had ook wel wat andere foto's gemaakt, maar daar had ik weer teveel last van de flitsquote:Op zondag 30 januari 2005 12:49 schreef Moody het volgende:
[..]
Die kleine secondenwijzer is van de chrono, die heeft niets te maken met de grote secondenwijzer.
Maar goed...op zo'n gsm-foto kunnen we natuurlijk het horloge niet goed bekijken. Ik dacht dat iemand die een horloge van 1800 euro koopt, ook wel geld zou hebben voor een fatsoenlijke digitale camera?
1800 euro is trouwens wel erg duur voor een horloge die ik voor 920 euro op internet zie staan....
quote:Op zondag 30 januari 2005 12:34 schreef Moody het volgende:
[..]
Kwalitatief komen ze dicht in de buurt van Omega, Breitling e.d.
Deze kost zo'n $800 als je 'm van Ebay plukt. In de winkel is hij 300/400 euro duurder.
Doh, niet gekekenquote:Op zondag 30 januari 2005 14:43 schreef Moody het volgende:
[..]
$800 is 613 euro.
En Oris staat ook in de prijsklasse 600-1000 euro....
je komt maar kijken, ik heb het echtheidscertificaat enz. er allemaal bijquote:Op zondag 30 januari 2005 14:02 schreef Moody het volgende:
Dus er zal een prijskaartje van Fl. 3999,- aan hebben gehangen. Zo klinkt het nog lekkerder
Maar ik zal eens rondkijken in de stad of ik je zie, dan kan ik 'm ff keuren
Al eens een plaatje van (wie?) gezien hier. Zou zeker!!! gaan voor regulator als ik voor een Oris DIver ging!!!quote:Op zondag 30 januari 2005 16:51 schreef Jackal_Omega het volgende:
Mooie OP, ben nu weer druk aan t sparen. Nu iets zwitsers. Denk de Oris Diver regulator
Gucci had ze ook. Is inmiddels een oud model en zag ik laatst afgeprijsd liggen op Schiphol (nu iets van 500 euro).quote:Op zondag 30 januari 2005 15:34 schreef Lu_uK het volgende:
Ik ben op zoek naar horloges met een brede band, zodat het tegelijkertijd ook een soort armband is.
Ik heb ze gezien van D&G (kan geen plaatje op internet vinden). Maar dat is me toch wat te duur..
Iemand ander merk gezien? met brede band?
vostok? www.vostokwatches.comquote:Op zondag 30 januari 2005 15:34 schreef Lu_uK het volgende:
Ik ben op zoek naar horloges met een brede band, zodat het tegelijkertijd ook een soort armband is.
Ik heb ze gezien van D&G (kan geen plaatje op internet vinden). Maar dat is me toch wat te duur..
Kloptquote:Op zondag 30 januari 2005 12:34 schreef Moody het volgende:
[..]
Kwalitatief komen ze dicht in de buurt van Omega, Breitling e.d.
Deze kost zo'n $800 als je 'm van Ebay plukt. In de winkel is hij 300/400 euro duurder.
Niet doen, waardeloos horlogequote:Op zondag 30 januari 2005 16:51 schreef Jackal_Omega het volgende:
Mooie OP, ben nu weer druk aan t sparen. Nu iets zwitsers. Denk de Oris Diver regulator
Ik heb hetzelfde met mijn 24-uurs... effe wennen! Maar dan heb ik van jou dat regulator plaatje ooit gezien. Mooie klokquote:Op maandag 31 januari 2005 08:24 schreef Fastcruiser het volgende:
[..]
Niet doen, waardeloos horloge
... ff afraden anders loopt er nog één mee rond
Maar ik ben er dus erg tevreden over, al is het klokkijken ff wennen.
Ik ben dus ook op zoek naar zo'n horloge! Die van D&G ken ik niet, maar ik hoorde dat DKNY ook zulke modellen heeft. Heeft iemand misschien afbeeldingen van deze horlogemerken met brede band?quote:Op zondag 30 januari 2005 15:34 schreef Lu_uK het volgende:
Yes, dus je moet wel vliegen om 'm te kunnen kopen.quote:Op maandag 31 januari 2005 17:11 schreef odb het volgende:
@ K_man: Waar zag je dat Gucci horloge liggen op Schiphol? Tax free zone?
quote:Op maandag 31 januari 2005 21:35 schreef k_man het volgende:
[..]
Yes, dus je moet wel vliegen om 'm te kunnen kopen.
Voor 500 euro word je wel genaaid. Je kan die dingen voor omgerekend 200 euro op Ebay kopenquote:Op zondag 30 januari 2005 18:59 schreef k_man het volgende:
[..]
Gucci had ze ook. Is inmiddels een oud model en zag ik laatst afgeprijsd liggen op Schiphol (nu iets van 500 euro).
quote:Op maandag 31 januari 2005 14:52 schreef Koningin het volgende:
Ik heb zaterdag deze gekocht.
[afbeelding]
Die van mij heeft een licht roze schermpje.
kwijltquote:Op woensdag 2 februari 2005 18:07 schreef Adsum het volgende:
Nieuwste aanwinst:
Omega Speedmaster Date, 35.13.30.00
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
9 tjah weten hoe je met geld om moet gaanquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |