Mmmm... doe mij toch maar gewoon zwart...quote:Op donderdag 24 maart 2005 21:54 schreef Adsum het volgende:
Prachtig, die carbonwijzerplaat !
Is iig beter als wat ik op mijn 15e nog had... zo'n horloge van de Rabobankquote:Op zaterdag 26 maart 2005 19:04 schreef Obnx het volgende:
[afbeelding]
niks bezonders een fossil speedway. Ben nu 15 en ben er gewoon tevreden mee. Volgende wordt een bezondere..
Tuurlijk niet, het is een F1 horloge, waar ruber om hoortquote:Op zaterdag 26 maart 2005 18:27 schreef Adsum het volgende:
Mwao, wel aardig![]()
Zat er bdw geen stalen band bij ?
Nou sorry hoor, als ik je op je teentjes heb getraptquote:Op zondag 27 maart 2005 00:45 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Tuurlijk niet, het is een F1 horloge, waar ruber om hoort
en heb eens iets meer respect voor de mensen die net geen 3 tag heuer horloges hebben / kunnen veroorloven![]()
inderdaad, ik heb zelf ook zo'n oris en ik ben er heel blij mee.quote:en heb eens iets meer respect voor de mensen die net geen 3 tag heuer horloges hebben / kunnen veroorloven
Wie was nou op z'n teentjes getrapt over een opmerking dat hij een horloge heeft weggedaan om er een minder mooie voor terug te krijgenquote:Op zondag 27 maart 2005 17:47 schreef Adsum het volgende:
Nou sorry hoor, als ik je op je teentjes heb getrapt![]()
Kijk, dat is jouw opvatting van het geheel...quote:Op maandag 28 maart 2005 19:56 schreef 205_Lacoste het volgende:
[..]
Wie was nou op z'n teentjes getrapt over een opmerking dat hij een horloge heeft weggedaan om er een minder mooie voor terug te krijgen
edit: ohja....
En zo is hetquote:Op zondag 27 maart 2005 22:32 schreef Adsum het volgende:
Mensen, mensen, mensen... luister eens:
Ik zeg toch niet dat Oris lelijk, goedkoop, of wat dan ook is !!!!
Ik vind die TT2 alleen niet zo mooi, de 1000m Regulator wel, de Centennial ook !
quote:Op donderdag 31 maart 2005 14:17 schreef MaxPowers het volgende:
[/img] http://www.oris.ch/images(...)33_7490_40_61_LS.jpg [/img]
ik zoek deze, had ik gezien in de film constantine met keanu reeves en nu wil ik die ook!!!!
weet iemand waar ik deze kan kopen??
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |