'Op een ouwe fiets moet je het leren' Nee, grapje. Ik wil gewoon niks met mensen die ver onder mijn eigen leeftijd liggen. Ouder is geen probleem, al moet dat natuurlijk niet veel ouder zijnquote:
Sorry..... ik heb aantrekkingskracht richting die meisjes........ echt niet mijn schuldquote:Op zondag 30 januari 2005 04:10 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
'Op een ouwe fiets moet je het leren' Nee, grapje. Ik wil gewoon niks met mensen die ver onder mijn eigen leeftijd liggen. Ouder is geen probleem, al moet dat natuurlijk niet veel ouder zijn
Jaartje of 40 maxquote:Op zondag 30 januari 2005 04:10 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
'Op een ouwe fiets moet je het leren' Nee, grapje. Ik wil gewoon niks met mensen die ver onder mijn eigen leeftijd liggen. Ouder is geen probleem, al moet dat natuurlijk niet veel ouder zijn
Zo'n lekkere doorgewinterde Friese Boerin zeker....... neej dank jequote:
Wheheheh... in 't hooi enzoquote:Op zondag 30 januari 2005 04:15 schreef matboy het volgende:
[..]
Zo'n lekkere doorgewinterde Friese Boerin zeker....... neej dank je
Jij houdt er wel rare gedachte op na hequote:
Ja, dat hooi is nog echt uut mien tiedquote:Op zondag 30 januari 2005 04:17 schreef matboy het volgende:
[..]
Jij houdt er wel rare gedachte op na he![]()
![]()
Komt met de jaren zeker ??
Haha, men lacht al spontaan als ik over vroeger spreek....... jaja.....ik geloof je wel hoorquote:Op zondag 30 januari 2005 04:19 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ja, dat hooi is nog echt uut mien tied
oew, zit ik nog net goedquote:Op zondag 30 januari 2005 04:19 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Denk meer een jaartje of 29 max
Kunnen we zo weer nat maken hoor :quote:Op zondag 30 januari 2005 04:20 schreef matboy het volgende:
[..]
Haha, men lacht al spontaan als ik over vroeger spreek....... jaja.....ik geloof je wel hoor
Goh maar je haar is zeker al droog ? Jammer !!!
*gooit haar los*quote:
Is dat zo, hooi is old, dus ie ben ook oldquote:Op zondag 30 januari 2005 04:19 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ja, dat hooi is nog echt uut mien tied
En dat voor een IT-er die motor rijdtquote:
Dat zei ik toch al?quote:Op zondag 30 januari 2005 04:22 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Is dat zo, hooi is old, dus ie ben ook old![]()
*maakt gek*quote:
De wachtijd is zo'n 15min of 300 postsquote:Op zondag 30 januari 2005 04:25 schreef Steijn het volgende:
[..]
Zeg dat voortaan meteen, weet ik gelijk hoe de zaken er voor staan.
WTF? hoe weet jij dat?quote:Op zondag 30 januari 2005 04:24 schreef matboy het volgende:
[..]
En dat voor een IT-er die motor rijdtkomt nog goed met deze wereld
*opvallend negeert*quote:
A little bit more info wouldn't hurt here!quote:
In je dromenquote:
About ??quote:Op zondag 30 januari 2005 04:29 schreef MissMSX het volgende:
[..]
A little bit more info wouldn't hurt here!
Ga oprotten!quote:Op zondag 30 januari 2005 04:29 schreef ChicaneBT het volgende:
ga slapen!
Bah jij hebt teveel gezopenquote:
Ik heb al zo lang niet op een motor gezetenquote:Op zondag 30 januari 2005 04:31 schreef Steijn het volgende:
[..]
Motorbabes zijn een nagel aan mijn doodskist.
Haha.... uhm mail maar + fotoquote:
Biertje dan maar?quote:Op zondag 30 januari 2005 04:32 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik heb al zo lang niet op een motor gezeten
Zie je....... blijven vrouwenquote:
gooi t maar op icq/msn danquote:Op zondag 30 januari 2005 04:34 schreef matboy het volgende:
[..]
Zie je....... blijven vrouwenTo much fun to test
Maar wat wil je weten dan ? Ik ga hier niet alles online lopen gooien natuurlijk
Ik ben ook wel benieuwd.quote:Op zondag 30 januari 2005 04:35 schreef The_Terminator het volgende:
MissMSX, Vraagje: Heb je ook een foto van jezelf. Mocht je geen hosting ruimte hebben plaats em gerust op http://avatar.phserver.net
Iid..... je hebt het over jezelfquote:
Die heb ik al gegeven! Je keek er niet eens naarquote:Op zondag 30 januari 2005 04:35 schreef ChicaneBT het volgende:
[..]
beetje dimme jij ik krijg nog een omelet van je.
Die tijd heb ik wel gehadquote:Op zondag 30 januari 2005 04:35 schreef The_Terminator het volgende:
MissMSX, Vraagje: Heb je ook een foto van jezelf. Mocht je geen hosting ruimte hebben plaats em gerust op http://avatar.phserver.net
Sorry meisje ga dan maar vast liggen kom zo bij je....quote:Op zondag 30 januari 2005 04:36 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Die heb ik al gegeven! Je keek er niet eens naar
Waar?quote:
quote:Op zondag 30 januari 2005 04:37 schreef ChicaneBT het volgende:
[..]
Sorry meisje ga dan maar vast liggen kom zo bij je....
gooi 't dan maar naar hime_dj@yahoo.co.jpquote:Op zondag 30 januari 2005 04:37 schreef matboy het volgende:
[quote]Op zondag 30 januari 2005 04:36 schreef MissMSX het volgende:
[..]
gooi t maar op icq/msn dan
[/quote
Ik doe niet meer aan MSNscheelt me aardig wat tijd
Zo hoezo een onderduik-adresquote:Op zondag 30 januari 2005 04:39 schreef MissMSX het volgende:
[..]
gooi 't dan maar naar hime_dj@yahoo.co.jp
Make mequote:Op zondag 30 januari 2005 04:40 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Dat heb je niet, uploaden zal je![]()
Ik heb nog steeds niet die naaktfoto's van je. Zou je die nog een keer willen sturen?quote:Op zondag 30 januari 2005 04:39 schreef MissMSX het volgende:
[..]
gooi 't dan maar naar hime_dj@yahoo.co.jp
Je bent dus slim genoeg om te beseffen dat dat niet mogelijk is op een forumquote:
Hoe bedoelu?quote:
De aanmelding was een uitdagingquote:
quoten is moeilijk hequote:Op zondag 30 januari 2005 04:44 schreef PeeJay het volgende:
[quote]Op zondag 30 januari 2005 04:43 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Hoe bedoelu?
[/quote
.janpeter hoebedoel je politiek estetisch verzonne (ofzo, k blaat alles bijelkaar op dt tijdstip)
Hehe idd:P zie dat japans maar ns te vertalen, en andersomquote:
Jo\ij ookal!quote:Op zondag 30 januari 2005 04:46 schreef Markster het volgende:
Ben net terug van een avondje uit!!
Dat ga ik dus niet verklappenquote:Op zondag 30 januari 2005 04:46 schreef PeeJay het volgende:
idd zie dat japans maar ns te vertalen, enne andersom:P
[..]
Hehe idd:P zie dat japans maar ns te vertalen, en andersomHoe heb je dat geflikt?
Was 't leuk?quote:Op zondag 30 januari 2005 04:46 schreef Markster het volgende:
Dat je dat nog in volstrekt correct ABN kunt typen bevalt me in het geheel niet.quote:Op zondag 30 januari 2005 04:46 schreef Markster het volgende:
Slecht excuus! Ik kan ook nog quoten!quote:
oee k hou van aziatische!quote:Op zondag 30 januari 2005 04:48 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Dat ga ik dus niet verklappen
leer wat japans en hou yahoo.com ernaast
zuchtquote:Op zondag 30 januari 2005 04:49 schreef matboy het volgende:
Zo nu weten we ook je provider......nog nooit van .htaccess gehoord ?
Vertel ns, hoeveel hebbie op dan;)?quote:Op zondag 30 januari 2005 04:48 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Slecht excuus! Ik kan ook nog quoten!
Ik, hopelijk binnenkortquote:Op zondag 30 januari 2005 04:50 schreef matboy het volgende:
Wie ken jij die in het leger zit ?
Ja, iig de goeie kant opquote:Op zondag 30 januari 2005 04:49 schreef PeeJay het volgende:
[..]
oee k hou van aziatische!vandaar die foto ook;) bijna aziatisch dan;)
mooi mooi, cool vet gaaf man alib! ook nog marcob of fransb dr?quote:Op zondag 30 januari 2005 04:49 schreef Markster het volgende:
Het was heel leuk, en ik praat gewoon altijd goed, zelfs met bier!!
En ik heb Ali B gezien!!
tof he, hey!
Can't rememberquote:
en ik typ ook nog es beroerdquote:Op zondag 30 januari 2005 04:51 schreef PeeJay het volgende:
[..]
mooi mooi, cool vet gaaf man alib! ook nog marcob of fransb dr?
Btw kan ej van kij niet zeggen dak nog goed praat, k weet zeker dak niet te verstaan was
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |